وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

به طور کلی تغییر سرپرست خانوار به واسطه یکی از وقایع زیر اتفاق می‌افتد که مدارک مورد نیاز و محل مراجعه خانوارهای مربوطه نیز در ادامه ذکر شده است؛

ازدواج؛ مدارک مورد نیاز: اصل و تصویر سند ازدواج، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی زوج و زوجه، محل مراجعه: مراکز پلیس ۱۰+

طلاق؛ زوج یا زوجه متقاضی نیازمند دریافت یارانه نقدی می‌تواند با در دست داشتن اصل و تصویر سند طلاق صادر شده و نیز شناسنامه و کارت ملی خود به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه و تقاضای تفکیک از خانوار همسر قبلی و ایجاد خانوار جدید را بنماید.

فوت سرپرست؛ همسر و در صورت فقدان همسر، فرزند ارشد که به سن قانونی رسیده باشد و یا قیم قانونی می‌بایست ضمن ارائه اصل شناسنامه و اصل کارت ملی خود(سرپرست جدید) و نیز گواهی فوت، شناسنامه و کارت ملی باطل شده سرپرست متوفی به مراکز پلیس ۱۰+ نسبت به تغییر سرپرست اقدام نماید...

۱۶ نظر ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۴
استعلام تخلفات رانندگیx استعلام جریمه رانندگی مشهدx استعلام جریمه رانندگی پلیس+10x استعلام جریمه رانندگی پلیس 10+
سایت استعلام جرایم و تخلفات رانندگی توسط پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

هموطن گرامی :
  1. محتویات این بخش ازسایت آفلاین بوده وبه هیچ وجه به بانک اطلاعاتی پلیس راهورمتصل نمی باشدوصرفاجنبه آزمایشی واطلاع رسانی دارد...
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۰

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سردار ابراهیم کریمی گفت : طرح تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت های هوشمند از اواخر سال 90 آغاز شد و از سال 91 با توجه به برنامه ریزی ها و زمان بندی های اعلامی این سازمان و استقبال و مشارکت بالای مردم تا به حال بیش از 7 میلیون درخواست به این سازمان رسیده است .


جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا،گفت: با توجه به برآورد حدود 6 میلیون کارت باقی مانده برای تعویض و حجم بالای مراجعه و درخواست هموطنان به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10 ) برای تعویض کارتهای قدیمی به کارت هوشمند و کاهش ازدحام در این دفاتر، این سازمان طرح مذکور را تا پایان سال تمدید کرد.

او با تاکید براینکه کارتهای قدیمی تا پایان امسال از درجه اعتبار ساقط می شوند گفت: با توجه به تمدید این طرح مردم بایستی درخواست های خود را تا پایان سال به مرور زمان به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10) ارائه نمایند تا در فرصت مناسب، این سازمان نسبت به تعویض کارتها اقدام کند...

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۱۳

راهنمای استعلام وضعیت کارت هوشمند سوخت
از طریق پیام کوتاه(SMS)

و

ازطریق سایت

برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت ، کافیست شماره وی آی ان (VIN) را توسط پیام کوتاه(SMS) به یک شماره که متعلق به نیروی انتظامی است ارسال نمائید. در صورتی که قالب و ساختار مشخص شده در این راهنما را در نوشتن شماره وی آی ان در پیام کوتاه رعایت نمائید، سیستم نرم‌افزاری بطور خودکار در همان لحظه پاسخ شما را می‌دهد...
روی بنر زیر کلیک کنید

پیگیری کارت سوخت خودرو

راهنمای ارسال پلاک خودرو از طریق پیام کوتاه (SMS)+ سایت

* توضیحات کامل اینجا کلیک کنید

۲۴ نظر ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۷

برای گرفتن خلافی ماشین میبایست پشت کارت خودروی خود را نگاه کنید و کد هفده رقمی که با IR شروع میشود و بصورت عمودی در سمت راست کارت ماشین نوشته شده است را از طریق SMS به شماره 1101202020 ارسال نمایید.

پس از چند دقیقه پیامکی مبنی بر میزان خلافی خودرو خود و تعداد دفعه های جریمه را دریافت خواهید نمود.

شماره پیامک استعلام خلافی خودرو، نمره منفی خودرو و گواهینامه تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات - اجرائیات و دست‌افزار راهور ناجا شماره پیامک، 1101202020 را برای استعلام مبالغ جرایم و تخلفات پرداخت نشده، اعلام کرد...

راهنمای تصویری در ادامه مطلب

۱۵ نظر ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۳

سوالات متداول تعویض کارت


تعویض کارت پایان خدمت،تعویض کارت معافیت سربازی

1. برای  تعویض کارت  معافیت به هوشمند از چه طریقی باید اقدام کرد ؟

 جواب : متقاضی درخواست تعویض کارت با مراجعه به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی  نسبت به تکمیل و ارائه مدارک اقدام می نماید.

2. چه کسانی برای تعویض کارتهای قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند باید  مراجعه نمایند ؟

 جواب :   کلیه افرادیکه خدمت دوره ضرورت آنان از سال 60به بعد در هر یک از نیروهای مسلح (سپاه ، ناجا، ارتش ،وزارت دفاع) به پایان رسیده و دارای کارت پایان خدمت قدیمی می باشند ...

باقی سوالات در ادامه مطلب ...

۱۱ نظر ۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۲

مهر، سید محسن روحانی گفت: در شرایط فعلی در سامانه هوشمند سوخت قابلیت اجرای طرح "کارت به کارت" سهمیه‌های بنزین وجود ندارد.


مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه اگر اجرای چنین طرحی توصیه شود، امکان برنامه ریزی برای اجرای آن وجود دارد، تصریح کرد: سامانه هوشمند سوخت کشور از قابلیت های مختلفی برخوردار بوده و با انجام برنامه نویسی‌ها می توان بر قابلیت های فنی و عملیاتی آن اضافه کرد.

http://dana.ir/File/ImageThumb_0_330_250/66959

۱۶ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۳

طبق این آیین نامه، انواع گواهینامه به پنج نوع تغییر یافت که به شرح زیر است:

گواهینامه رانندگی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، صدور گواهینامه های رانندگی ب1، ب2، پ1 و پ2 بر اساس آیین نامه راهنمایی و رانندگی مصوب سال 1384 و گواهینامه های رانندگی موتورسیکلت قدیم، پایه یکم قدیم و ویژه قدیم، بر اساس آیین نامه راهنمایی و رانندگی مصوب سال 1347 متوقف شد.

طبق ماده یک اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، هر فرد برای رانندگی با هر نوع وسیله نقلیه موتوری زمینی، باید یکی از انواع گواهینامه های اشاره شده و متناسب با آن وسیله نقلیه را داشته باشد.

۵ نظر ۱۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۷

برابر دستور العمل صدور گواهینامه های رانندگی براساس مصوبه 9 اسفندماه 1390 هیات وزیران، متقاضیات ثبت نام گواهینامه های رانندگی موتورسیکلت، پایه یک و دوم از 16 شهریورماه 1390 باید به آموزشگاه های رانندگی که از سوی پلیس راهور مشخص شده ، مراجعه کنند.متقاضیان برای تمدید گواهینامه باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند؛ در طرح تجمیع کل، گواهینامه فرد در یک جلد چاپ و تحویل وی می شود.

برای توضیحات بیشتر در مورد دریافت گواهینامه موتور سیکلت روی بنر زیر کلیک نمایید ..
مراحل دریافت گواهینامه موتور سیکلت

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۶

در حال حاضر متولی صدور گواهینامه بین المللی سازمان ایرانگردی و جهانگردی می باشد.

نمونه گواهینامه بین المللی


صدور گواهینامه رانندگی بین المللی

به موجب این گواهی نامه بین المللی که مدت اعتبار آن یک سال می باشد می توان در کشورهای پذیرنده گواهی نامه رانندگی بین المللی،به صورت موقت به رانندگی پرداخت. بدیهی است دارنده مجوزرانندگی بین المللی با داشتن این مجوز نمی تواند قوانین و مقررات مربوط به شرایط اقامت و یا پرداختن به شغل و یا حرفه ای که در کشورهای مسیر حرکت او جاری و قابل اجرا می باشد را نادیده انگاشته و یا نقض نماید. این گواهینامه علاوه بر زبان فارسی به 7 زبان بین المللی (‌انگلیسی- فرانسوی- روسی - عربی-‌ آلمانی- اسپانیائی- چینی)‌ نیز ترجمه گردیده است . مجوزهای رانندگی بین المللی قابل تمدید نبوده و پس از انقضاء می بایست نسبت به درخواست مجوز رانندگی جدید اقدام شود.

سایت و مراکز در ادامه مطلب

۱۸ نظر ۱۴ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۳