وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدتقی عصار صبح امروز در نشست خبری خود که به منظور تشریح برنامه‌های هفتمین جشنواره جوان سرباز (حضرت علی اکبر) برگزار شد اظهار داشت:

سربازان فوق‌لیسانس در ناجا حکم اشتغال می‌گیرند

وی با اشاره به جایگاه ویژه سربازان در نیروی انتظامی گفت: گرچه در دهه‌های پیشین سربازان به کارهای تخصصی و حرفه‌ای گماشته نمی‌شدند و از بهره‌وری پایینی برخوردار بودند ولی امروز سربازان در نیروی انتظامی از مقام بالایی برخوردارند و مفید فایده هستند.

عصار ادامه داد: در نیروی انتظامی برای اولین بار سربازان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر همچون سربازهای عمومی دیده نمی‌شوند و مانند نیروهای رسمی شاغل در نیروی انتظامی حکم اشتغال دریافت می‌کنند و متناسب با مدرک تحصیلی خود در سمت‌های اجرایی استقرار می‌یابند.

حداکثر مسافت محل خدمت سربازان ناجا تا محل سکونت 300 کیلومتر..

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی به منظور ارتقاء بهره‌وری و افزایش خوشایندسازی فضای سربازی اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است افزود: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی برای سربازان وظیفه خود، اجرای طرح آمایش سرزمینی سربازان است و امروز شاهد هستیم که تمامی سربازان نیروی انتظامی حداکثر تا شعاع 300 کیلومتری محل زندگی خود خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: اولویت محل اعزام سربازان وظیفه در نیروی انتظامی استان‌های محل سکوت آنهاست و در صورت عدم وجود ظرفیت لازم در این استان، سربازان به استان‌های مجاور محل زندگی خود و تا شعاع 300 کیلومتری اعزام می‌شوند.

حرفه‌آموزی به سربازان ناجا/مجهز شدن پاسگاه‌های کشور به تجهیزات ورزشی

عصار گفت: علاوه بر این موارد مهارت‌آموزی به سربازان وظیفه یکی دیگر از برنامه‌ریزی‌های نیروی انتظامی برای سربازان وظیفه مشغول به خدمت در این نیروست و در این میان آموزش‌های مکانیکی، رانندگی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای از جمله آموزش‌هایی است که در دوره خدمت سربازی به سربازان نیروی انتظامی ارائه می‌شود.

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی برای بهره‌مندی سربازان از تجهیزات ورزشی خاطر نشان کرد: امروز عمده کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کشور دارای تجهیزات ورزشی هستند تا سربازان و پرسنل نیروی انتظامی بتوانند در محیط مطلوبی انجام وظیفه کنند.


کسر خدمت یک ماهه برای سربازان ساعی

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی در ادامه این نشست با اشاره به برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف به منظور انگیزه‌بخشی به سربازان نیروی انتظامی در طول سال اظهار داشت: به عنوان مثال یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی شناسایی سربازان ساعی و کوشای این نیروست و هر ساله بیش از 3 هزار سرباز به عنوان سربازان ساعی نیروی انتظامی شناسایی شده و از آنها تقدیر می‌شود؛ این در حالی است که برگزیدگان آنها نیز با کسر خدمت یک ماهه، تشویق می‌شوند.

جانفشانی 8 هزار سرباز شهید و 9 هزار جانباز سرباز در نیروی انتظامی

عصار با اشاره به جانفشانی‌های سرابازان وظیفه در نیروی انتظامی گفت: یکی از مشخصه‌های نیروی انتظامی استفاده از سربازان وظیفه در قالب ماموریت‌های پلیسی است و آمار شهدای نیروی انتظامی و سهم بالای سربازان از این میان، نشاندهنده این موضوع است. از این رو نیروی انتظامی با قدردانی از مقام شامخ شهیدان و جانبازان پلیس، برای سربازان شهید و جانبازان سرباز نیز همچون شهدا و جانبازان کادری این نیرو امتیازات خاصی را در نظر گرفته و خانواده آنها نیز همچون پرسنل نیروی انتظامی مستمری‌بگیران این نیرو می‌شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون حدود 8 هزار سرباز شهید و 9 هزار جانباز سرباز در نیروی انتظامی جانفشانی کرده‌اند و این در حالیست که کشور ما از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به گستردگی مرزهای کشور و تهدیدات پیرامونی، این میزان تلفات پلیس از بسیاری از کشورهای دنیا کمتر است.

انتهای پیام/

نظرات  (۱۱)

سلام
آیا کسی میدونه که این حکم شغلی برای فوق لیسانس برابر حقوق و مزایای برابر است یا نه؟؟؟
والا من یکی از این فوق لیسانسهای در حال خدمت در ناجام
بنظرم صادر کردن حکم اشتغال به منزله افزایش حقوق هم خواهد بود!
البته اگه...
البته اگر چی؟؟؟
سلام. من فوق لیسانسم. 18 ماه خدمت. سرباز ساعی 93 شدم. آیا یک ماه کسری به من میخوره؟
در ضمن من پایه خدمتی تیر 1390 هستم. سه ماه خدمت کردم رفتم دانشگاه. اون موقع مدرک لیسانس 1 ماه کسری داشت آیا اون یک ماه برای من حساب می شه؟
پاسخ:
سلام.باید از نظام وظیه استان پیگیر باشید دفاتر فقط مدارک رو تحویل و به نظام وظیفه میفرستند برای ببرسی.
سلام خسته نباشید بعد  ازاین حکم فرد در ان سمت بعد از خدمت می ماند یا نه؟
تو رو خدا جوونها را با این اخبار گول نزنید من فوق لیسانس وظیفه در ستاد راهور استان البرز هستم با درجه ستوان دومی و در هفته 2 پست قراوولی و یک پست جاده چالوس و یک پس درون خیابانی میدم علاوه بر ساعت اداری و حتی یک روز تعطیل در هفته نداریم بماند که تمامی روزهای تعطیل رسمی رو به صورت اماده باش خدمت میکنیم.
سلام
اینا همش وعده سر خرمنه
از دوست خودم که داره خدمت میکنهو فوق لیسانسه وضعیتشو پرسیدم   میگه هر روز هم نگهبان هست هم گشت میره هم ماموریتارو! یعنی اکثره روزا از 24 ساعت 18 19 ساعتش پره
فکر کن با درجه ستوان دو نگهبان جلو در باشی!
مسخره تر ازینم مگه میشه
بعضی سردارا فک میکنن با نشستنو حرف زدن کار درست میشه


فقط دروغ و دروغ و وعده های دروغ میدن، عجب حکومتی داریم که توش دروغ گفتن اینقدر راحت و آسونه. من فوق لیسانسم ولی تو خدمتم مثل یه گوسفند باهمون رفتار می کنن و یه حقوق 100تومنی که کرایه راهمونم نمیشه میدن. چرا دروغ میگین ای مفت خورا
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ سرباز بدبخت
خدا نیامرزتون با این دروغا اقا کول نخورین من خوردم خیلی بشیمونم
من سرباز فوق لیسانس و متاهل هستم تا الان همه کاری از جمله نظافت انجام دادم و می دم و تا الان حتی 24 ساعت هم مرخصی استحقاقی بهم ندادن و نمیدن و میگن تا پایان خدمتم مرخصی استحقاقی شاملم نمیشه چون وقت اداری هستم این در حالیه که اولا من همیشه وقت اداری نیستم و دوما طبق بیانات رهبری باید هم وقت اداری باشم و هم سالی 30 روز مرخصی دارم!!! ..... من چیکار باید بکنم و از کجا باید حقم رو بگیرم!!؟؟؟
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۱ سرباز فوق لیسانس!
دورغههههه!
نمونش خود من!
اگه راست میگید بیاید ببینید که چطور حقوق اولیه قانونی ما رو نقص میکنن و کسی جرات اعتراض نداره!