وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

 فروش سربازی مشمولان غائب در سال97/خرید  فروش سربازی مشمولان غائب در سال97/معافیت به ازای پرداخت جریمه غیبت سربازی

 به دنبال تقدیم بودجه سال 97 دولت به مجلس شورای اسلامی، در بند 11 این بودجه تاکید شده است؛ تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از 8 سال غیبت دارند می‌توانند با پرداخت جریمه غیبت خود از خدمت سربازی معاف شوند.

این در حالی است که پیش از این مراجع مسئول در موضوع خدمت وظیفه عمومی عنوان کرده بودند که معافیت به ازای پرداخت جریمه غیبت سربازی، در سال 97 اعمال نخواهد شد و پرداخت جریمه غیبت تنها در سال جاری امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، دولت برای نخستین بار در برنامه بودجه‌ریزی کشور در سال 94، بندی به عنوان پرداخت جریمه غیبت سربازی برای مشمولان دارای بیش از 8 سال سابقه غیبت در نظر گرفت که در سال‌های بعد از آن علی‌رغم برخی مخالفت‌ها، به صورت سالانه در بودجه گنجانده شده است.

هزینه خرید سربازی در سال 97

ادامه فروش سربازی در سال 97

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران جوان

yjc.ir

۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۶:۵۰
کلیه هموطنان و دانشجو و سربازان ازین به بعد میتوانند بدون مراجعه به دفاتر پلیس+10 از ریق سامانه نظام وظیفه اقدام به درخواست مجوز اینترنتی خروج از کشور ایران نمایند.
فرآیند خروج از کشور اینترنتی

 


1-اخذ کد سخا: از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)

2-ورود به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به نشانی   e vazifeh.e police.i r  یا  (s ervices.e police.i r)

3- ثبت اطلاعات اولیه شخصی از قبیل : نام و نام خانوادگی ، کدملی ، آدرس محل سکونت و کدپستی

4- ثبت اطلاعات مربوط به خرو ج از کشور از قبیل : کشور مقصد ، تاریخ خروج از کشور ، تاریخ ورود به کشور، نوع سفر(تفریحی ، علمی و زیارتی)

۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۶:۴۴
درخواست کسر خدمت/درخواست معافیت از سربازی ایثارگری/کسری خدمت و معافیت سربازی ایثارگران/سازمان وظیفه عمومی/ثبت‌نام به پلیس +10/زمان نام‌نویسی کسر خدمت رزمندگی، ایثارگی و آزادگی/محاسبه سهمیه کسر از خدمت
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: نتایج بررسی درخواست کسر خدمت و معافیت از سربازی ایثارگری 10 بهمن اعلام می شود.
 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سردار ابراهیم کریمی، با اشاره به پایان زمان ثبت نام کسری خدمت و معافیت سربازی ایثارگری گفت: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام در 10 دی ماه و بررسی یک ماهه، اسامی افرادی که در زمره 20 هزار نفر کسری یا معافیت از خدمت امسال باشند، اعلام خواهد شد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: برای ثبت‌نام در طرح کسری و معافیت از خدمت ایثارگران محدودیت سنی وجود ندارد و اگر ایثارگر فرزند پسرش کوچک بوده و مشمول محسوب نمی‌شود نیز باید برای ثبت‌نام به پلیس +10 مراجعه کند.

کریمی با بیان این مطلب که بعد از ثبت‌نام افراد در این طرح، بانک اطلاعاتی تشکیل شده و برای معافیت یا کسر خدمت افراد در سال‌های آتی نیز تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: ایثارگرانی که فرزندشان هم اینک در حال انجام خدمت سربازی است، برای ثبت‌نام در این سامانه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر یا مادرشان آزاده، جانباز، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند برای ثبت‌نام مراجعه کنند؛ حتی کسانی که بر اساس طرح امام حسن مجتبی در مناطق عملیاتی درگیر، حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها حساب می‌شود.

مهلت ثبت نام کسر خدمت ایثارگری تمدید نمی‌شود

پیش از این سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پایان زمان نام‌نویسی کسر خدمت رزمندگی، ایثارگی و آزادگی برای متولدان قبل از سال 72 گفته بود: به اطلاع تمام افرادی که نتوانستند تا تاریخ 19 آذر ثبت نام کنند می‌رسانم که سهمیه آنها سوخت شده و محاسبه نخواهد شد.

وی تاکید کرده بود: آن دسته از مشمولان متولد قبل از 72 که برگ اعزام به خدمت نیز گرفتند اما هنوز اعزام نشدند نیز سهمیه آنها سوخت شده است.

سردار کمالی در مورد چگونگی محاسبه سهمیه کسر از خدمت متولدان قبل از 72 که در مهلت قانونی ثبت نام کردند گفته بود: بعد از بررسی ها اگر مشخص شود که این افراد شامل سهمیه 20 هزار نفری می‌شوند، وضعیت آنها طبق قانون جدید و به ازای هر ماه ایثارگری یک ماه کسر خدمت محاسبه می‌شود.

وی یادآور شده بود: اما برخی دیگر که مشمول سهمیه 20 هزار نفری نمی‌شوند سهمیه آنها مطابق قانون قدیم و به ازای هر یک ماه ایثارگری 9 روز کسر خدمت محاسبه خواهد شد.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۶:۳۲

پلاک خودروهای دیپلماتیک/قوانین پلاکهای سیاسی و دیپلماتیک

خودروهای پلاک دیپلماتیک اجازه ورود به خط ویژه ندارند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اظهار گله‌مندی از ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده خط ویژه گفت: برای جلوگیری از این وضعیت باید تدابیری اندیشیده شود.
 

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سید محمود میرلوحی با اشاره به ورود برخی خودروهای پلاک دیپلماتیک به محدوده خط ویژه که عموما از پرسنل سفارتخانه‌های خارجی هستند، اظهار کرد: خودروهای پلاک دیپلماتیک اجازه ورود به خط ویژه را ندارند و نباید این کار را کنند.

وی با اظهار گله‌مندی از تردد بی‌رویه خودروهای غیرمجاز و به ویژه موتورسواران در محدوده خط ویژه، افزود: خط ویژه برای تردد وسایل نقلیه عمومی و به طور مشخص اتوبوس و آمبولانس است و شخص دیگری نباید وارد آن شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه به شدت مخالف ورود خودروهایی غیر از آنچه ذکر کردم به داخل خط ویژه هستیم، گفت: ورود خودروهای غیرمجاز به خط ویژه به این معنا است که یک رانت و مزیتی برای برخی افراد است که فکر می‌کنند از بقیه مردم برترند.

میرلوحی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از این وضعیت تدابیری اندیشیده شود، افزود: باید به احترام حمل و نقل عمومی و کسانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند از ورود خودروهای غیر مجاز به محدوده خط ویژه جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه حتی خودروهای پلیس هم که ماموریتی ندارند نباید وارد خط ویژه شوند، افزود: این مسئله نیازمند فرهنگسازی است و امکان دارد مشمول زمان شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در سال 66 مسئولیت‌هایی در این رابطه داشته است، ادامه داد: در آن دوره ما تصمیم گرفتیم با خودروهایی که به علت سازمانی بودن و یا برخورداری از حق ماموریت امنیتی فکر می‌کنند که می‌توانند وارد خط ویژه شوند، برخورد کنیم.

میرلوحی با تاکید بر اینکه حتی آمبولانس‌های فاقد بیمار نیز حق ورود به خط ویژه را ندارند، اظهار کرد: نمی‌توان برای هر خط ویژه‌ای گیت گذاشت و عدم ورود به خط ویژه باید در رفتار مردم نهادینه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس باید با استفاده از دوربین‌هایی موجود در سطح خیابان تردد این خودروها را کنترل و ردیابی کند تا دیگر شاهد ورود خودروهای غیرمجاز به خط ویژه نباشیم.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۹
پرداخت آنلاین جریمه های رانندگی/جریمه رانندگی دوبرابری/معلت پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی در دفاتر پلیس+10
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: 30 اذر آخرین مهلت بخشودگی دوبرابری جریمه های رانندگی است و پس از آن بار دیگر دوبرابری جریمه ها در سوابق خودروها اعمال می شود.
 

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ احمد کرمی اسد گفت: براساس قانون بودجه سال 96، تمام جریمه های دیرکرد تخلفات رانندگی تا پایان سال 95 بخشیده شده و در سوابق تخلفات ثبت نشده است.براساس قانون مصوب این بخشودگی تنها تا پایان آذرماه اعمال شده و از اول دیماه بار دیگر دو برابری جریمه ها در سوابق تخلفات رانندگان ثبت می شود.

وی از افرادی که قصد پرداخت جریمه های خود را دارند تا از این تسهیلات استفاده کنند خواست هرچه زودتر نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند.

رئیس مرکز اجرائیات راهور افزود: سامانه های پرداخت الکترونیکی پلیس آماده پرداخت جریمه هستند و رانندگان می توانند از طریق سایت راهور 120 جرایم خود را انتخاب و جریمه را پرداخت کنند.

۱ نظر ۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۷

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: ثبت‌نام اولیه معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران 11 آذر ماه آغاز می‌شود. به فارس، سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در خصوص ثبت‌نام اولیه معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران گفت: ثبت‌نام اولیه از شنبه آینده 11 آذر در سراسر کشور آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که چندی پیش سردار کمالی از ثبت‌نام اولیه معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران در دهه اول آذر و اعلام قطعی نتایج در دی ماه خبر داده بود. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۶