وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۳

پیگیری صدور کارت شناسایی ملی

درصورتی که بعد از مراجعه به دفاتر پیشخوان برای انگشت نگاری و عکس جهت تکمیل فرایند ثبتنام کارت ملی مراجعه نموده اید...برای پیگیر صدور کارت هوشمند ملی باید یکماه منتظر بمانید و از طریق سایت زیر کارت ملی ر=خودرا پیگیری نمایید

برای پیگیری صدور کارت شناسایی ملی  باید به سایت زیر مراجعه نمائید :

توجه:لطفا شماره فرم درخواست خود که درسمت چپ برگه رسید درج شده است را وارد فرمایید وسپس گزینه جستجو را انتخاب کنید (کلید جستجو را فشار دهید):

* سایت پیگیری صدور کارت شناسایی ملی کلیک کنید

نظرات  (۲۳۳)

۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۸ انسیه یزدان پناه
باسلام
اینجانب کارت ملی هوشمند خود را گم کرده ام.وثبت احوال فعلا برای صدور المثنی اقدامی انجام نمیدهد.
برای داشتن کارت ملی هوشمند باید چه کاری انجام دهم
باتشکر
سلام
خانواده اینجانب در تاریخ 94/2/8 در دفتر پیشخوان شهرک اوج در کرج ثبت نام کارت ملی هوشمند کردیم اما در پیگیری  وضعیت کارت عبارت (این شماره درخواست موجود نیست) نوشته میشود خود دفتر پیشخوان هم توضیحی بجز این عبارت نمیدهد. خواهشمند است راهنمایی بفرمایید.
باتشکر.

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۰ سهیلا حق شناس
تعویض کارت ملی
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۱ فرحناز نیکخواه
سلام
اینجانب حدود یکماه پیش از محل کار خود اقدام به ثبت نام برای کارت ملی کردم ولی بعد از دو هفته که برای گرفتن رسید مراجعه کردم میگویند شما قبلا ثبت نام شده اید. در صورتی که جایی بجز اینجا ثبت نام نکرده ام . حالا تکلیف اینجانب چیست ؟
چرا صدور کارت ملی هوشمند من این قدر دیر شده؟
در برگه رسید هم شماره فرم نداره که پیگیر شم چرا نیومده.
پاسخ:
این مربوط به دفاتر پیشخوان دولت هستش ازونجا پیگیر باشید
سلام پیشخوان مفتح ثبت نام کرده ام برای کارت هوشمندملی
الان بیش از4ماه گذشته وهمه کسانی که دیرترازمن ثبت نام کردندکارتشان راگرفته اند.اماهنوزهیچ پیامی برای من نیامده است که به کدام شعبه برای دریافت مراجعه کنم.هیچ کسی هم پاسخگونیست.بنده هم دراین مدت زمان کارت ملی ام راهم گم کرده ام.خواهشمندم پیگیربشید.
سلام
من کد رهگیری ثبت نام کارت ملی هوشمندم را گم کرده ام.چگونه میتوانم آن را برای دریافت کارتم دوباره بگیرم؟
پاسخ:
سلام فقط و فقط با مراجعه به دفاترپیشخوان
چرا سایت پیگیری کارت ملی هوشمند بروز رسانی نمیشود چون در برگه پیشخوان هیچ شماره فرمی موجود نیست فقط شماره پیگیری ثبت شده و سیستم شماره فرم می خواهد چرا؟
شماره فرم درخواست تو برگه رسید نیست باید چیکار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۳:۱۴ وووووووو
تر زدید با این کارت دادنتون ٤ماهه ثبت نام کردم هیچکس جواب نمیده جمش کنید
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۸ فرهادیان
با سلام
من ثبت نام کارت ملی هوشمند رو انجام دادم اما اداره ثبت احوال شهرستان به بنده هیچ رسید یا شماره ای ندادند... الان نمیتونم پیگیر مراحل صدور اون باشم.
اینجا علاوه بر عدم دادن هرگونه رسید به مراجعه کنندگان، از گرفتن عکس برای کارت ملی نیز خودداری می کنند (با وجود دوربین عکاسی و وسایل لازم). و مراجعه کنندگان مجبورند بیرون هزینه اضافی پرداخت کنند.
شهرستان دلفان-استان لرستان
لطفا به مسئولین ارتباط رسانی کنید.
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۴ فاطمه اکبری
اول مهرماه برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کردم و یک رسید پستی و یک کد رهگیری به من دادند و گفتند حداکثر تا سه ماه دیگر کارت شما آماده میشه و براتون اس ام اس میاد ولی تا الن خبری نشده چیکار باید بکنم ؟
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۷ یعقوب غلامی
فرم درخواست دیگه چیه؟
نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی ، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، تاریخ مراجعه و کد رهگیری در رسید من است. فرم درخواستی وجود ندارد.
لطفاً جواب بدید، چندتا از دوستان هم این مشکل را دارند و سوال کردند اما جوابی از شما نگرفتن.
همه این مشکل رو دارند. بیش از چند ماهه که ثبت نام کردند ولی هیچ خبری نیست. واقعا مسخره ست. پیگیری هم نمیشه کرد.
نه میتونی حساب بانکی باز کنی نه گذرنامه بگیری
کلا رو هوایی تا آقایون یه حرکتی بزنن انشالله
سلام
بنده کارت ملی موقت دارم و توسایت ثبت نام کردم و بامدارکم به دفتر پیش خوان مربوطه رفتم و باوجود اعتراضاتم بخاطر همراه داشتن عکس جدید ،به اجبار از بنده خودشون عکس گرفتن و بدروغ گفتند این عکس فرق میکنه و ژن شمارو نشون میده و مبلغ 26200 تومان دریافت کردند یعنی 9000 بیشتر!به کجا اعتراض کنم این کارشون رو؟
دوستانی که شماره فرم یا کد پیگیری ندارن به سایت https://www.ncr.ir مراجعه کنن و در قسمت بازیابی کد رهگیری شماره ملی و تاریخ تولد رو وارد کنند تا کد رهگیریشون رو بگیرن، بعد در قسمت مشاهده وضعیت، از وضعیت صدور کارتشون باخبر بشن.
خلی لف میدن
سلام همش نوشتین کد سمت چپی در رسید هست را وارد کنید
من تو رسیدم سمت چپش چیزی نیست فقط یه کد رهگیری هست اونم وارد میکنم میگه اشتباه هست...الان نزدیک دو ماه و چند روزه ثبت نام کردم هر وقت هم میرم میگن نیومده چیکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید مرسب
من و پسرم بیشتر از 4 ماهه ثبت نام کارت ملی هوشمند ر و انجام دادیم ولی هیچ خبری نیست ولی همسرم که خیلی بعد از ما ثبت نام کرده فردا میره تحویل بگیره !!!!!!!!!!
سلام - علی رقم گذشت 4 ماه از تاریخ درخواست و 3 ماه از تاریخ مرحله صدور کارت ، هنوز هیچ نشانه ای از وضعیت این کارت معلوم نیست - به دلیل سیستم کارامد شما کلیه بانکها هیچ سرویسی بدون کارت ملی نمی دهند جهت انتقال سند و سایر امور اداری به این کوفتی احتیاج دارن -کلیه زندگی ما تا صدور کارت در حالت تعلیقه
این چه داستانیه که به جای برداشتن باریی از دوش مردم .باری به دوش آدم میگذارید.
حداقل برگه یا رسیدی به عنوان جایگزین این کارت معرفی کنید تا زندگیه آدم لنگ ناکارمدی سیستم معیوب و غیر فنی شما نشه ...
سلام دوستان
من هم چهار ماه پیش ثبت نام کردم ولی خبری نبود تا اینکه امروز رفتم به سایت www.ncr.ir و اونجا اگه شماره پیگیری ندارید طبق گفته یکی از دوستان تو نظرات بالا، از قسمت بازیابی کد رهگیری میتونید اونرو استخراج کنید و بعد به قسمت مشاهده وضعیت برید و با وارد کردن شماره ملی و کد رهگیری وضعیت کارتتون رو ببینید مال من که صادر شده.
بسلام واحترام بنده 2ماه پیش کارت ملی ثبت نام کردم وکدرهگیری گرفتم هنوز جواب نگرفتم الان میتوانم باتوجه به کدرهگیری کارت ملی هوشمند خود را شناسایی کنم
با داشتن مشخصات شناسنامه چطور متوانم کد ملی یکی از دوستانم که 25 سال پیش در شرکت ما به عنوان بازرس انتخاب شده بوده و حالا خرج از کشور است و در دسترس نیست را پیدا کنم
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۵ هادی زاملی
سلام ما از ایترنت مبایل خود در سایتwww.ncr.irبرای کارت ملی هوشمند ثبت نام کردیم ونوبت هم گرفتیم ادرس پیشخان به ما دادند که فرم ثبت نام تحویل بگیریم به ما گفته شد که در سایت پست ثبت نام کردیم وقتی رفتیم دفتر پیشخوان گفته که سایت مسدود شده باید برای ثبت نام کارت هوشمند به کافی نت بروید ثبت نام دوبار کنید خواهش میکنم مارا راهنمایی کنید که چکار باید بکنیم تکلیف مارا روشن کنید چکار کنیم فرم کد رهگیری را چطور بدست بیاریم کجا برویم
چرا مشخص نیست که باید از کجا ثبت نام کرد؟؟؟!!!!!!!!
سلام واسه ثبت نام کنکور شماره کارت ملی باید باشه ولی وقتی که به من دادن واسه کارت بعد از فرجه کنکوره!!! یه شماره هم سازمان سنجش تو سایت داده ولی دایم اشغاله.چیکار کنم؟؟
کارت ملی هوشمند حدودا چندماه پس از درخواست پست.میشود
سلام من کد رهگیریمو فراموش کردم خواهش میکنم بگید چطور از اینترنت میتونم بگیرم
فرم رسید، فقط دارای شماره رهگیری است و کد فرم یا شماره فرم درخواست ندارد. این سایت کد رهگیری هم قبول نمی کند. باید چه کار کرد؟
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۸ محمدصادق عابدینی
درقبض رسید ارائه شده به اینجانب هیچگونه شماره ای جهت پیگیری درج نگردیده لطفا" بفرمایید از چه طرق دیگری امکان پیگیری وجود دارد؟
سلام خسته نباشید.برای ثبت نام کارت ملی برای اولین بار ثبت نام نمیکنه سایتتون.لطفا مرا راهنمایی کنید برای ثبت نام کارت ملی برای دفعه اول
من رسیدکارت هوشمندملی راگم کردم چگونه میتوان درمورداینکه آیا کارت ملی هوشمنداینجانب صدورشده یانه اطلاع حاصل کرد
سلام
ببخشید من پارسال برای کارت ملی اقدام کردم ولی به دلایلی نتونستم برم تحویل بگیرم. یک ماه پیش خط قبلیمو روشن کردم دیدم ثبت احوال پیام داده کارت ملی هوشمند شما حاضره جهت تحویل عدد ١١ رو بفرستید. فرستادم ولی اتفاقی نیفتاد. میخواستم بدونم الان چیکار کنم دوباره ثبت نام کنم؟
در برگه پیشخوان هیچ شماره فرمی موجود نیست فقط شماره پیگیری ثبت شده و سیستم شماره فرم می خواهد


با این کارت هوشمند تون ده ماهه ثبت نام کرده نه خبری نه اطلاعی جمعش کنید بابا
سلام ایا منظور از شماره فرم همون کد رهگیریه؟ هفته پیش واسم پیام اومد که برو به فلان ثبت احوال کارت رو تحویل بگیر وقتی رفتم میگن اشتباه اومده پیام(زود اومده)حالا تکلیف چیه کجا باید پیگیری کنم؟
باتشکر
با سلام من باتفاق همسر و فرزندم در یک زمان ثبت نام و بقیه کارهای کارت ملی هوشمند را انچام داده ایم و فقط کارت هوشمند ملی فرزندم را داده اند ولی از کارت من و همسرم خبری نیست و قسمت پیگیری وضعیت سایت نیز باز نمیشود لطفا راهنمایی فرمایید . با تشکر
سلام.من هرکاری میکنم نمیتونم ثبت نام کنم مینویسه شماواجدشرایط نیستیدبایدچیکارکنم سن من 54 سال میباشدباتشکر
سلام،من ثبت نام کردم ولی نه پیامی برام میاد و همچنین در هنگام پیگیری میگه هیچ شماره ای وجود ندارد
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۳۸ اکبر امیریان
باسلام:
بیش از سه ماه از ثبت نام بنده مگذرد ولی هنوز کارت ملی هوشمندصادر نشده لطفا
رسیدگی شود
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۵ قهرمان محمدی
اینجانب بیش از یکماه است که فرزندانم محمد محمدی وعلی محمدی رابرای کارت ملی هوشمندد دریکی ازدفاترپیشخوان حومه شهریاسوج ثبت نام کرده ام ولی کارت صادر نشده ویانیامده چه کارکنیم؟
با عرض سلام و خسته نباشید،بنده أنا این تاریخ حدود چهار ماه است که برای کارتهوشمند اقدام کرده ام ولی تا امروز هیچ خبری نشده است ،، کد مورد إشارته شما برای پیگیری هم که در رسید موجود نیست، آیا نباید دفاتر پیشخوان با سیستم شما هماهنگ باشند و یا شما با آنها هماهنگ باشید ، ممنونم سپاسگزارم
سلام ادراه پست دزفول بابت کارت ملی 48هزارتومان میگرد میگه بیست تومان برای پستش است جریان چی لطفا پیگیری کنید
سلام
شماره ی فرم در خواست چیه دیگه؟ به ما فقط کد رهگیری دادن!!!!!
سایت قبلیتون با کد رهگیری هم میشد پیگیری کرد ولی الان نوشته شماره فرم درخواست!!!!!
پیگیری کنید
ممنون
پاسخ:
از سایت nrc.ir بخش مشاهده وضعیت رو امتحان کنید
هنوز کارت ملی من اماده نشده وحدود 6 ماه است که منتظر هستم و همچنین در رسید دریافت کارت ملی من شماره ی فرم درج نشده است.
هنوز کارت ملی من اماده نشده وحدود 6 ماه است که منتظر هستم و همچنین در رسید دریافت کارت ملی من شماره ی فرم درج نشده است.
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۶ اسماعیل طاغان
صدور کارت ملی
توروخداجمع کنید،چقددوست داریدملت روبپیچونید
دوستان از طریق سایت Ncr.ir بخش مشاهده وضعیت میتونید استعلام کنید
سلام من الانبیشتراز دوماهه اقدام کردم ولی هنوز خبری نشده پیگیری هم کردم ولی میزنه دردست صدور درصورتی که کسانی ک بعدازمن بودن ب دستشون رسیده
پاسخ:
کاملا بسته به فعالیت مرکز صدور و چاپ کارت ملی هستش این امر
سلام
من دو ماه ونیم است مه برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم .قرار بود در عرض یک ماه تا یک ماه ونیم به دستم برسه ولی الان تقریبال دو ماه نیم است مه هنوز به دستم نرسیذه ووقتی پیگیری می کنی مینویسه در مرحله ی صدور من باید چکار کنم .چون بنده قصد سفر به خارج از کشور را دارم وبرای مدت طولانی در ایران نیستم
.امیدوارم هرچه سریع تر پیگیری کنید.
خیلی ممنون
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۵۴ مسعود بجارزائی
به نام خدا تعویض کارت ملی در دفتر پیشخوان انجام داده میشود یا ثبت احوال میشود
پاسخ:
اول ثبت نام در سایت و بعد در هردو میتوانید انجام هید حتی دفاتر پستی!
سلام
من سه ماه و نیم پیش ثبت نام کردم داخل سیستم از یک ماه پیش وضعیت کارتم رو زده:
متقاضی گرامی، کارت هوشمند ملی شما صادر و آماده تحویل می باشد. لطفا جهت دریافت آن به محل تعیین شده مراجعه نمایید.
ولی مراجعه کردم پست لشکر میگه اماده نیست باید چکار کنم
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۵۳ امید درویش زاده
سلام من از توابع شهرستان ارومیه منطقه صومای برادوست روستای هورسین هستم چرا خدمات ثبت احوال روبه دفاتر پیشخوان روستایی نمیدین تا مردم روستا برای گرفتن وتعویض کارت ملی وشناسنامه برای رفتن به شهر هزینه های زادی را پرداخت نکنند
سلام
کارت ملی هوشمند من پس از 8 ماه هنوز نیومده
چطوری پیگیر شم ؟ مرسی
پاسخ:
از دفتری که ثبت نام کردید و یا از طریق خود سایت ncr بخش مشاهده وضعیت
با سلام من از آبان ماه درخواست کارت ملی هوشمند دادم اما متاسفانه برام هیچ پیغامی هم جهت دریافت کارت نیومده . خودم هم چندین بار پیگیر شدم از ثبت احوال میگویند ابتدا باید پیام براتون ارسال بشه و بعد مراجعه کنید
سوال من این است چرا اینقدر طولانی اکنون اردیبهشت ماه هستیم یعنی 6ماه میگذرد
ضمن اینکه پیشخوان دولت گفت 2ماه یا حداکثر 70 روز !!!!
سلام تاریخ ۹۵/۱۲/۵ گجساران برای صدوراولیه کارت ملی ثبت نام کردم .الان جهت پیگیری واردسایت میشوم جواب مینویسه شماره از پانزده رقم کمتره (شماره رسیدکه به بنده دادن چهاره رقمه۲۰۱۶۸۹۴۱۲۰۰۵۱۵۱ )لطفاراهنمایی بفرمایید
پاسخ:
در بخش مشاهده وضعیت پیگیر باشید اصلن به کد رهگیری نیاز ندارید الکیه!
دفترچه راهنمای ثبت نام کارت ملی هوشمند رو اگر مایل بودید مطالعه بفرمایید. اینجا
من وخانواده ام در دفتر پیشخوان میدان توحید تکمیل پرونده کردیم کارت هم صادر شده خیابان بهبودی ساکنم برای تحویل کجا مراجعه کنم
سلام توی برگه شماره فرمی نداره.چیکار باید کرد؟
سلام من خود شخصا در سایت ثبت نام کردم اما جایی برای پرداخت اینترنتی ندیدم مشکل کجاست؟
در صورتی که افرادی که در کافی نت ثبت نام کرده اند پول پرداخت کرده و فیش آن را دریافت کرده اند
قسمت وضیعت ثبت نام میریم میگه مشترک گرامی کارت ملی شما در مرحله صدور است
پاسخ:
ممتظر پیامک ثبت احوال باشید
سلام حدود ۲ ماه که کارت ملی ثبت نام کردم ولی هنوز پیامکی از طرف اداره پست برای من ارسال نشده،چرا؟
با سلام
به اطلاع می رساند که برای پیگیری کارت ملی هوشمند به سایت ncr.ir مراجعه کنید و در قسمت مشاهده وضعیت با با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد وضعیت موجود کارت ملی خود را مشاهده کنید.

با تشکر
با سلام. چهارماهی ثبت نام کردیم. برای دوستانمون که بعد ما بودند اس ام اس اومده و کارتشون رو گرفتند. برای ما تو سایت زده کارت صادر شده و آماده تحویله ولی اس ام اسی برامون نیومد. چیکار باید بکنیم؟ ما تهرانیم
اخه خداوکیلی چرا انقدر طول می کشه کارت دادن به خدا هر کاری میکنیم کارت ملی می خواهد
یه تسریعی انجام بدید 3ماه منتظریم باز یه سریا بیشتر
باسلام من کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم پیگیری میکنک میگه کارت ملی شما در مرحله صدور است آیا آماده شده است ؟؟؟ پیامی ام واسه ام نیامده لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
سلام کارت ملی هوشند رو گرفتم نوشته به محض گرفتن باید فعال سازی کنم چه طور باید فعال سازی برم و اینکه کد رهگیری مربوط به مراحل ثبت نامه کارت ملی مباشد ؟
سلام خواهر زاده من کاملامعلول است واصلا کارت ملی ندارد . پنج ماه پیش اقدام کردیم برای کارت ملی معمولی چون امکان اوردن یک فرد معلول برای عکس واثر انگشت برای کارت ملی هوشمند وجود ندارد ولی تا بخال کارت ملی او نیامده است چکار کنیم خواهشا راهنمایی کنید
سلام خواهر زاده من کاملامعلول است واصلا کارت ملی ندارد . پنج ماه پیش اقدام کردیم برای کارت ملی معمولی چون امکان اوردن یک فرد معلول برای عکس واثر انگشت برای کارت ملی هوشمند وجود ندارد ولی تا بخال کارت ملی او نیامده است چکار کنیم خواهشا راهنمایی کنید
تا چه تاریخی کارتهای هوشمند وقت دارند
سلام
من رد سایت می رم نوشته که کارت شما صلدر شده اما برای من اس ام اسی نیومده
مجا باید تحویل بگیرم
سلام من کارت ملی هوشمندم را تاریخ 94/12/3 تقاضا دادم و هفته پیش مراجعه کردم گفتن هنوز نیومده . دیروز برام پیام اومد که حاضره و از شنبه تا پنج شنبه هفته بعد یک روز رو انتخاب کنید و بفرستید من داشتم این کارو میکردم گوشیم خراب شد و وقتی درستش کرد تمام محتویاتم از بین رفته بود و دیگر به پیامک دسترسی ندارم لطفا راهنماییم کنید.
از تهران هستم
دوستان برای اینکه بدونید کارتتون صادر شده یا نه میتونید به سایت ncr.ir مراجعه کنید از قسمت مشاهده وضعیت با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد به شما میگه که صادر شده یا نه...
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۱ محمد میزایی۱۲۳۴۴۵۶۷
کارت ملی
سلام من امروز ثبت نام کارت ملی هوشمند رو انجام دادم اثر اگشت هم زدم ولی میگن باید بیاد 2 ماه دیگه تحویل بگیرید من 17 ساله هستم میگن برای تحویل کارت ملی زیر 18 سال با والدین انجام میشه ایا درسته؟؟توروخدا جواب بدید
سلام من امروز ثبت نام کردم منتها موفق به پرینت رسید پرداختی نشدم چکار کنم
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۵ محی الدین باغانی
مدت یک ماه است برای کارت ملی پسرم درسایت ثبت نام نمودهام ومراحل اولیه آن اقدام شده ولی در مرحله نوبت گیری پیام خطا (درسروریافت نشد) اعلام می نماید .لطف بفرماییددر این مورد راهنمایی کنید .
پاسخ:
در ساعات صبح و بامدادی مراجعه کنید .. همچنین با اینترنت موبایل یا اینترنت دیگری وصل شویدومرحله نوبت گیری باید منتظر خالی شدن ظرفیتها بمانید
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۳ Abdollah Fathollahi
با سلام 19 اسفند ماه 94 ثبت نام کرده ام تا کنون خبری از تعویض و یا تحویل ان خبری نشده لطفا پاسخ بفرمایید
با سلام، تقریبا یک هفته س که ثبت نام کردم ولی امکان نوبت گیری نیست و خطای "اطلاعات در سمت سرور یافت نشد" رو میده....
هم اول صبح و هم با نت ها و مرورگرهای مختلف تست کردم بی فایده بوده، لطفا پیگیری کنید. با تشکر
باسلام الان تقریبا 9ماهه که منتظر کارت ملی هستم وشماره فرم هم نداده اند که پیگیری کنم.
پاسخ:
در سایت ncr بخش مشاده وضعیت
بعدازثبت نام به ماگفتند کارت دوماهه میاد چهارماه گذشت هنوزخبری نیست ضمنابرای پیگیری نوشته شماره درخواست سمت چپ راوارد کنید چنین شماره هی تورسید اصلا نیست لابد یا شماره ملی یا کد رهگیری را به سامانه بدهید راهنمایی کنید
پاسخ:
در سایت ncr بخش مشاده وضعیت
سلام وعلیکم ببخشید فقط خواستم پیگیری کنم کارت ملی خودم کی اماده میشه
پاسخ:
حداقل 3 ماه از زمان ثبت نام
سلام من بهمن ماه پارسال کارت ملی هوشمند ملی رو ثبت نام کردم پیگیری کردم کارتم آماده تحویله هر چند که پیام نیومده برام اما اون آخرین فیش که کد رهگیری هم توش بود و گفته بودن برای تحویل گرفتن کارت با اون فیش مراجعه کنم، متاسفانه گم کردم حالا چکار باید بکنم آیا واقعا اون فیش ضروری و لازم هست
پاسخ:
بله تصویر و خود فیش ضروری هست اگرنه با مدارک شناسایی معتبر بازمراجعه کنید
با سلام. من نزدیک به چهار ماه است که ثبت نام کرده ام و گفته اند که بعد دو ماه پیامک می آید ولی من تا حالا پیامکی دریافت نکرده ام. من این را می دانم که همه این ها دروغ اسنت و فقط پول گرفتن است.
با سلام. من نزدیک به چهار ماه است که ثبت نام کرده ام و گفته اند که بعد دو ماه پیامک می آید ولی من تا حالا پیامکی دریافت نکرده ام. من این را می دانم که همه این ها دروغ اسنت و فقط پول گرفتن است.
با سلام. بنده در تاریخ 94/12/6 نوبت گیری کردم آن هم در دفتر پیشخوان و گفت در تاریخ 94/12/24 مراجعه کنید برای انداختن عکس و ... و من هم در آن تاریخ مراجعه کردم و مراحل ثبت نام بخوبی طی شد و در آخر به من یک رسید اخذ وجوه کارت ملی هوشمند داد و مسئول دفتر پیشخوان گفت که کارت ملی هوشمند شما حداکثر تا 2ماه آینده حاضر می شود. و زمان حاضر شدن آن برای شا پیامک می آید. .............. ولی حالا امروز 95/4/12 است که من این سخن را می گویم لطفا به تاریخ ها نگاه کنید. پیامک هم تا حالا نرسیده است و فکر کنم که نمی رسد. پس از نگاه به تاریخ ها به سوال من لطفا جواب دهید. لطفا دروغ نگویید. کارت ملی هوشمندن من چه زمان آماده می شود. به سایت ncr.ir مراجعه کردم آن هم گفت در مرحله صدور است و این هم دروغی بیش نیست. لطفا بخوانید.
پاسخ:
متاسفانه در تهران و مراکز شلوغ شهرستانها شاید بیشتر از 4 ماه! و در شهرستانهای استانها شاید کمتر از دوناه صادر میشود به علت حجم و ترافیک ثبت نام
سلام
شش ماهه اقدام کردم برا کارت ملی هنوز نیومده اون کارت قدیمیم نمیدن از سایتم پیگیری کردم مینیویسه در دفتر پیشخوان در دست اقدام است . پولشم که گرفتن دیگه چی باید بدیم یا ادم یه کاری دسته خودش میده یا دسته اینا والا منم یه حدی دارم اگه نیاز نداشتم که نمیرفتم دنبالش اخه برا یه کارت ملی هم باید جوش بخوریم لعنت به باعث و بانیش
سلام
اعظم ملکی
صدور کارت هوشمند چقدر طول میکشه . من از فروردین 95 اقدام کردم متاسفانه هنوز کارت صادر نشده است . خیلی خیلی طول میکشه . چه خبره ؟؟؟؟؟
خواهش میکنم مردم رو سرکار نزارید که ادم هزارتا فکر ناجور در موردتون بکنه . والا ما به مرحله ای رسیدیم که میگیم فقط میخاستن از مردم پول بگیرن
چه وضعشه
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۰ اعظم احمدیان
پیگیری صدور کارت ملی هوشمند
سلااااااااااااااااااااااااام خواهش میکنم جواب منو بدید شما به همه گفتین برن به بخش مشاهده وضعیت من رفتم نوشته بود کارت ملی شما صادر شده برای دریافت آن به محل تعییین شده بروید این محل تعیین شده دقیقا کجاست برای من هیچ پیامگی نیومده باید ازکجا بگیرم الان سه ماهه که گذشته
پاسخ:
به همان دفتر پیشخوان و دفاتر پیشخوان مخصوص ثبت احوال(صدور کارت ملی شناسنامه) که ثبت نام کردید و یا ادارات ثبت احوال استان مراجعه کنین
ثبت نام کارت ملی هوشمند را انجام دادم پرنت رسی نوبت گیری را گم کردم
تاریخ حضور در دفتر پیشخوان را میدونم روش پرینت مجدد رسید را نمیدونم
پاسخ:
تصویری عکسی با موبایل  در دفترچه کامل توضیح داده شده
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۵ غفارحیدری
نوبتم 3ماه پیش بوده هنوز مراجع نکردم بذای نوبت گیری مجدد چکار کنم
۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۴ على جعفرى
درخواست وضعیت صدورکارت ملى هوشمند
باسلام
من در تاریخ1395/01/08 اقدام برای کارت ملی کردم ولی هنوز کارت نیامده
شماره فرم درخواست کدومه ؟ توی این رسیدی که من دارم فقط یه کد رهگیری هست که اونم هرچی میزنم تو سایت میگه این شماره موجود نیست .
سلام.از طریق اینترنت چطور میشه فهمید کارت ملیم اومده یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام. تا الان فکر میکردم فقط من هستم که کارتم هنوز نیومده بعد از ۴ ماه، ولی الان اومدم اینجا فهمیدم بقیه هم مشکل من رو دارن. آخه چرا؟ من هفته اول فروردین درخواست دادم، و اونقدر ساده بودم که فکر میکردم یکماهه میاد. حالا جالب اینجاست که اونهایی که بواسطه ادارات دولتی و نیکه دولتی درخواست کارت ملی میدن حداکثر یکماهه میرسه دستشون. یعنی اونا اولویت دارن ولی ما نداریم؟ بقوله یکی از دوستان که میگفت: اگر گرین کارت آمریکا رو برنده شده بودیم حداکثر یکهفته ای کارت شناسائیمون رو میدادن و میدن، اونوقت تو مملکت خودمون ۵،۴،۳ ماه طول میکشه. صدرحمت به کارته قبلی که یکماهه آماده میشد. حالا چیامون تو سیستم های اداری هوشمنده که کارتمون هوشمند باشه؟ فقط پول ملاکه. الان کارته ماشین رو هم اخیرا هوشمند کردن، معلوم نیست چقد برا اون میخان بگیرن. دکون بازاریه
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۶ فرزادخورشیدپور
سلام
برای پیگیری وضعیت کارت ملی شماره درخواست میخواهد درصورتیکه دررسید تحویلی فقط کدرهگیری قیدشده، لطفاً راهنمایی بفرمائید.
خیلی ممنون
سلام میشه جواب بدید من کارت ملی هوشمند گرفتم ی مدتیه گم شده چکار باید کنم....
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۷ رحیم ابراهیمی باروق
با سلام کارت ملی من اماده نمیدانم کدام پست خانه برم
واقعآ مایه شرم برای دست اندرکاران
برای یک کارت پنج سانتی حدود چهل و پنجهزارتومان هزینه
تازه بعدازصدور هیچ ارزشی نداره و هرجاکه ارائه میکنی بازم شناسنامه میخوان
این درحالیه که نفع صدور کارت هوشمند برای دولته و نه مردم ...باید یه پولی دستی میدادین که مردم بیان و کارت هوشمند بگیرن ،نه اینکه کلی هزینه مالی و وقت مردم رو بگیرین ، یه جورایی منت هم سرمردم دارین شما مردم رو چی فرض کردین؟ ...واقعآ که !
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۶ کیومرث باقری کوچکام
یک کارت هوشمند ملی پیدا کرده ام به شماره ملی 1502721589 به نام سلیم عبادی بزوان تاریخ تولد اول خرداد 1365 نام پدر قنبر ::::::: آدرس من خیابان خاوران بعد از خ اعظم ( سر مشیریه) پلاک 692 کیومرث باقری بغل نویسی
سلام
من و خواهرم فروردین 95 اقدام کردیم برای کارت ملی هوشمند. مسئول مربوطه در دفتر پیشخوان گفت بعد 2 ماه پیامک میاد و از پست کارتمون رو تحویل بگیریم. بعد 2ماه بدون اومدن پیامک، با پیگیری از سایت رفتیم پست و کارت خواهرم که اومده بود تحویل گرفتیم. گفتن کارت شما هنوز نیومده در حالی که تو سایت پیگیری کرده بودم و گفته بود کارت آماده تحویل است به آدرس داده شده مراجعه شود. من مشهد زندگی می کنم در حالی که کارت من فرستاده شده کوهپایه!!!!!!!!!!!!!
من باید برم کوهپایه کارتمو تحویل بگیرم؟؟؟؟؟؟؟
در حالی که با هم اقدام کرده بودیم برای کارت!!!!!!!!!!؟؟؟
لطفا راهنمایی کنید.
سلام علیکم از طریق اینترنت نسبت به ثبت نام و تعویض کارت ملی خود اقدام نموده تا کنون منجر به حصول نتیجه نگردید لطفا در این خصوص راهنمائی فرمایید 09165153789 با تشکر احمد قیم
سلام من هفت برج یک نودوپنج برای تعویض کارت ملی ثبت نام کردمهنوزخبری نشده
سلام. من اسفند ماه در مرکز پست خیابان شریعتی تهران ثبت نام کردم و تمام مراحلشو گذروندم. الان نقل مکان کردیم به شهرستان. هنوز هم هیچ پیامکی برای من نیومده. باید چیکار کنم؟ من بسیار به کارتم نیاز دارم.
باعرض سلام وخسته نباشید؛
یک انتقادداشتم ازدفترپیشخوان دولت واقع دربندرعباس برای ثپتنام وگرفتن نوبت مراجعه کردم ودرمراجعه بعدی متوجه شدم که بایدعکس بگیرم چون ازمحل کارمرخصی گرفته بودم ودرگرمای ۴۰درجه بندرعباس اصلا امادگی گرفتن عکس نداشتم ولی به دلیل مشغله فراوان مجبورشدم عکس بگیرم کاش دفترپیشخوان دولت اطلاع رسانی میکردممنون
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۷ سید احمد حسینی
با سلام خسته نباشید
من ثبت نام کردم ولی زمان مراجعه به دفاتر پیشخوان را فراموش کرده ام
باید چکار کنم
نوبت من دوماه بود که برم اداره پست رفتم گفت دوماه دیگه میاد تا الا سه ماه نیومده تازه هم شناسنامه عکس داره کردم لطفا راهنمایی کنید خانه ما هم زاهداندهست
نوبت من دوماه بود که برم اداره پست رفتم گفت دوماه دیگه میاد تا الا سه ماه نیومده تازه هم شناسنامه عکس داره کردم لطفا راهنمایی کنید خانه ما هم زاهداندهست
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۸ منوچهر کمررودی زاهدکلایی
دریافت کارت ملی هوشمند
اینم ی دیگه از نوع قانونی بود ک انجام شد واقعا متاسفم دولت ۴۵هزار تومان باهزار منت میده وبا کلاهبرداری بز درقالب های مختلف پس میگیره
عزیزمن یک روز تاخیر در پرداخت وام دولتی موجب تاخیر میشه پس چطور این مبالغ رو ماههاست گرفتین و جواب درستی هم نمیدین

در هرمرحله یه یارانه میدین هزار بار میگین اخ کمرمون هرماه میگین ترلیارد تومن یارانه دادیم ایا این مبلغ کمتر از اون مبلغ تونه چرا مرغ همسایه غازه شاید این ظلم ها درقالب قانون پوشش داده بشه ولی چیزی از حرام بودن این پولی ک میخورین کم نمیکنه

ثبت احوال بودجه دولتی داره وموظف ب رصد وثبت این اسناده میشد اقدامات رو انجام بدیم ودرلحظه تحویل کارت ها مبالغ رو پرداخت کنیم ایا نمیشد؟؟؟؟؟

هزینه یک کارت لمینت هوشمند چقدره؟؟؟
ایا بیشتر از هزینه یک عابر بانکه؟؟؟؟
هر دوکارت های هوشمند باامنیت بالاست پس چرا برای یک عابر بانک۲الی ۵هزار تومان ولی برای یک طرح ملی ک وظیفه دولت هم هست از ۳۵الی ۴۵هزار تومان جیب ملت رو خالی میکنین؟؟؟؟

ایا مگر غیر ازاینه ک هزینه دستگاههای ک قراره دراینده اصالت این کارت هارو درمکان های مشخص تایید کنه رو همین الان پیشاپیش از ما دریافت کردید
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۲ علیرضا ورمزیار استان لرستان شهرستان ازنا
با عرض سلام وخسته نباشید
15اسفند 94 جهت گرفتن کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده ولی هنوز آماده نشده در سامانه میگوید آماده تحویل است اما ثبت احوال می گوید به مانرسیده اشکال ازکجاست که باید من 5ماه سرگردان والاف شوم چند بار لازمش داشتم وبا مشکل مواجه شده ام لطفاپیگیری نماید
من محمد خان اهل ایرانم برا ی کارت ملی مزاحم شدم اخه یک خان باید چهار ماه صبر کنه تا بهش کارت ملی بدن این هم شد کار اصلا از خیرش گذشتم وقتی مردم شماره ملیموم حفظم خدا حافظ مسو لین سرپل صراط یادتون نره خان قویتری به حساب تان می رسد
باسلام من کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم پیگیری میکنم میگه کارت ملی شما در مرحله صدور است
چه زمان طول میکشه؟ خواهش میکنم جواب بدین شدیدا به شماره سریالم نیاز دارم
سلام،اگه کدپستی که برای کارت ملی نیازاست رواشتباه داده باشیم ودفترپستی هم بگه اطلاعات ارسال شده حالاتکلیف ماچیه؟!چه طوری میشه اون کدپستی روتصحیح کرد؟
سلام،اگه کدپستی که برای کارت ملی نیازاست رواشتباه داده باشیم ودفترپستی هم بگه اطلاعات ارسال شده حالاتکلیف ماچیه؟!چه طوری میشه اون کدپستی روتصحیح کرد؟
لطفاجواب بدید
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۱ سید احمد حسینی
با سلام لطفا من را راهنمایی کنید
من در سایت نوبت کارت ملی هوشمند را ثبت نام کرده ام ولی تاریخ مراجعه به دفاتر پیشخوان را گم کردم چگونه باید زمان مراجعه به دفاتر پیشخوان را بدانم
قبلا از شما تشکر میکنم
ggv
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۸ مجید باغیشنی
کارت ملی من در چه مرحله ای است و کجا باید تحویل بگیرم
خداییش با این 45000 تومن سیر شدین بترسین از روزی که اه ملت شما بی انصافارو بیگیره واقعا صد رحمت به دزد ملتو مسخره کردین 9/94 عکس انداختم تمام کارشو انجام دادم هنوزم که هنوزه خبری از کارت ملی نیست بهتر بود که میگفتین میخایم سرتون کلاه بزاریم دزدی کنیم بخدا ملت خیلی راحت تر ازین حرفا براتون پول جمع میکردن خداییش لعنت خدا بهتون
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۱ محمد جواد امینی
سلام و عرض خسته نباشی مدت زمان دریافت کارت در شهر تهران چند روز است من الان دو ماه کار هاش انجام داد هنوز خبری از پیامک نیست کارته ملی اولیه است
من توی سایت اینو دیدم
1101201030 اطلاع رسانی توقیف خودرو اطلاع رسانی

ولی هیچ راهنمایی براش وجود نداره
چی رو باید بفرستیم
من موقع گرفتن کارت ملی فهمیدم اثر انگشتم اشتباه شده برای همین کارت ملی منو ندادن گفتن دستگاه قبول نمیکنه باید چکار کنم؟
من موقع گرفتن کارت ملی فهمیدم اثر انگشتم اشتباه شده برای همین کارت ملی منو ندادن گفتن دستگاه قبول نمیکنه باید چکار کنم؟
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۳ نینا مرادی
بابا اخه این چه وضعشه الان فقط میخوایین پول از مردم بگیرن چهارماه گذشته هنوز نیومده
فروردین95 اقدام کردم گفتن بعدا گذشت3 ماه مراجعه کنید اداره ثبت احوال توی حبیب اللهی.مراجعه کردیم گفتن پایان مرداد میاد یا پیامک میادخبری نیست،برای ما مشکله مدام مراجعه کنیم و انتظار بکشیم.این همه پول میگیرن لا اقل وعده ندن.اداره ثبت احوال در مجاورتمون هست چرا میگن مراجعه کنید اونجا؟
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۱ مصطفی جباری
سلام من ۵ماه هست که کارت ملی من صادر نشده است لطفا پیگیری کنید.
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۲ عباسعلی عشقی
کارت ملی ماچ شد
من الان چهار ماه برای کارت ملی ثبت نام کرده ام ولی تا الان خبری نشده
با سلام و احترام : بنده قبلا در فروردین ماه سال جاری در سایت ثبت نام کردم و در تاریخ 95/03/16 در دفتر پیشخوان کارهای ثبت نام را تکمیل کردم و گفتند تا دو ماه دیگر کارت هوشمند شما از طریق پست به منزلتان میرسد . ولی متاسفانه از آن زمان حدود 2.5 ماه گذشت خبری از کارت نشد لطفا برایم مشخص کنید کی کارتم را می آورند . با تشکر
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۷ عباس علی قربانی
آیا کارت ملی هوشمند صادر شده است یانه؟ چند ماه است که منتظر هستم..
سلام شماره پیگیری میزنم میگه وجود نداره چیکار باید بکنیم
سلام -خسته نباشید من کد پیگیری مبلغ پرداختی را مفقود کرده ام چکار باید بکنم؟
آخه من تعجبم رسید بما ندادن مه سمت چپش شماره ای باشه پس چطور سیستم از ما شماره میخواد این مطالیه سیستم کار رو سخت کرده.مال ما فقط کد رهگیری داره وبس.
لطف کنید راهنمایی کنید.
پاسخ:
سایت ncr.ir بخش مشهده وضعیت
با سلام 4ماه پیش اقدام کردیم برای کارت ملی ثبت نام کردیم عکس،اثر انگشت و غیره تا حالا کارت ملی ما نیومده سر زدم به اداره ثبت احوال ما تو بندرعباس زندگی میکنیم حالا همسرم تو کنکور شرکت کرده وقبول شده دانشگاه شریف تهران 14شهریور بل کل از بندر میره کارت ملیش هم که به من نمیدن میگن باید اثر انگشت بزنه هیچ راهی نداره خوب ما باید چه کار کنیم. من یه پیشنهاد دارم برای اداره ثبت اهوال لطفا برای این گونه افراد برنامه ریزی بشه که فرد با مراجعه به مرکز اداره ثبت احوال محل سکونت جدید تقاضای انتقال کار رو بده. ممنون اگه راهنمایی هم هست برای بنده خیلی خوشحال میشم
من وهمسرم سه ماه پیش ثبت نام کردیم
هنوز از کارت خبری نیست ....!!!!!!!!!!!
میگم اگه اولش کارت رو می دادند , می توانستد آیا چند ماه منتظر پولش بشند..؟؟؟
اگر بیعانه میگرفتند , یه روزه حاضرش می کردند....!!!!!!!!!
پپپپپپپپوووووولللللل(پول) .....
یادم رفت بگم!!!!!!
نکنه این کارت ملی سرنوشت اون پلاک های خودرو .....را پیدا کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باسلام
من برای کارت ملی هوشمند ثبت نام نموده ام و کد رهگیری دریافت کرده ام ولی رسید آن ناپدید شده آیا برای دریافت کارت ملی فقط کد رهگیری کافیست.
باسلام
من سه ماه پیش ثبت نام کردم،الان سه ماهه کدرهگیری دادن،تمام کارای بانکی و... مونده.کسی هم پاسخگو نیست.الانم که نوشته شماره فرم درخواست در سمت چپ رسید.که تنها در برگه رسید کد پیگیری می باشد.الان ما چیکار کنیم؟
سلام
من برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده ام و مراحل را به طور کامل انجام دادم و گفتن صدور کارت تا دو سه ماه طول میکشه ودوتا سه ماه دگ به دفترپست مرکزی مراجعه کن و الان یک ماه گذشته و من کارت ملیمو امروز گم کردم ایا باید اعلام مفقودی کنم؟ و دوباره همه مراحل رو طی کنم؟یا نه منتظر بمونم ؟ در سایت هم کارتم در نرحله صدور هستش.
به اون مهندس برنامه ریزی بفرمائید بره برنامه پخت اش بریزه نه تعویض کارت ملی متاسفم برای تمام ایرانیان که امثال شما مملکت گردان هستید
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۸ ملایی یعقوب
سلام 4ماه است کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده ام هنوز به دستم نرسیده. مگر یه کارت ملی چقدر طول میکشه صادر شود
والا چی بگم
سلام ما ثبت نام کردیم اما الان که کد رهگیری را میزنیم برای پیگیری اخطار (eroor)میده که همچین کدی وجود نداره مشکل از کجاست ما باید چه کار بکنیم
با سلام وخسته نباشید به کادر زحمتکش من وهمسرم وپسرم از اول اردیبهشت ماه نودو پنچ تمام مراحل ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کردیم وتنها کد رهگیری داریم ولی جوابی دریافت نکردیم چرا بی جواب موندیم تکلیف ما چیست وکی جوابگوی ماهست باتشکر
من برای کد ملی هوهشمند ثبت نام به صورت اینترنتی کردم زمانی که به دفتر پیشخوان با کد 1609 مراجعه کردم برای تعویض کارت ملی به من اعلام کردن چون مهر شناسنامه کم رنگ می باشد باید اول شناسنامه عوض شود و بعد اقدام برای کارت ملی شود ، اونجا شناسنامه قدیمی را گرفته بعد از دوماه ونیم شناسنامه من تعویض شد دوباره وقتی که مراجعه کردم گفتن برو دوبار مجدد نوبت بگیر پس 17 هزار تومانی که توی اردیبهشت برای تعویض کارت ملی ریختم چه می شود
پاسخ:
تو سایت فقط نوبت گیری کنید بخش نوبت گیری
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۷ فرنگیس ایمن ابادی
کارت ملی من صادر شده
باعرض سلام و خسته نباشید متاسفانه خدمات و اطلاع رسانی خیلی ضعیف بنده دی ماه 94 درخواست دادم بع از سه ماه گفتن برم شریعتی پایین تر از ملک برای تحویل کار آنجا مراجعه کردم فرمودن کارت ملی انتقال داده شده پست صدر منطقه 19 آنجا مراجعه کردیم فرمودن مال شما اینجا نیست پست ولیعصر برین حتی زمان تحویل کارت از ساعت 3 به بعد میدن کار سختی بنظر نمیاد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام من برای دریافت کارت ملی هنوز هیچ پیامی دریافت نکردم با اینکه از روز موعودش هم گذشته
پیرو نظر قبلی رفتم پست ولیعصر جایی که درخواست کارت ملی هوشمند داده بودم فرمودن کارت ملی شما ثبت احوال حبیب الهی آنجا مراجعه کردم یک آدرس دیگه به من دادن. خودتون قضاوت کنید جای تآسف نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
کارت ملی را عوض کردم ولی معلو م نیست کجا باید بگیرم هرجا می ریم جواب نمیدن بخدا هروقت کار اداری داریم بیچاره می شویم
خوب اینها را با پست برامون بفرستید دیگه دنیا تغییر کرده ولی ما هم چنان باید چروتکی زندگی می کنیم تلفنتهاشون را جواب نمیدن . کارمندانش اخلاق ندارن وای وای وای چه بلایی سرمون می اید کسی جوابگو نیست متاسفانه
اگر فحش خواهر مادر به اینا بدم خوبه؟
الان 6 ماه شده که نیومده
سلام وخسته نباشید کارت هوشمند ملی چند ماه طول میکشد؟؟
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۱ حسن تنها نقدی علیا
سلام من سه ماه پیش ثبت نام کردم
پس اون مبلغی که پست از بنده و دیگران میگیره مگه برای ارسال کارت ملی به درب منزل نیست؟؟؟
دزدی که حتما نباید از دیوار مردم بالا رفتن باشه
سلام من شماره فرم رو تو رسید نمیبینم اگه مسشه راهنمایی کنید
الان واس من بیشتراز 100روز شد یعنی چی آخه مگه یه کارت دادن اینقدر معطلی میخواد
پیگیری کارت ملی
سلام
من چهار ماهه ثبت نام کردم اما کارت ملی من هنوز صادر نشده وهربار پیگیری میکنم مینویسه در مرحله ی صدور است من چیکار کنم
خدا لعننتون کنه که ی کارت ملی رو 4 ماه طولش میدید. هر جا میربم میگن کارت ملی،میگیم دادیم تعویض بشه،میگن واسید تا بیاد.الام از 7 اردیبهشت مناظرم.هیچ کار بانکی نمیتونم انجام بدم.حتی نمیدونم به کجا زنگ بزنم.الهی سقف ثبت احوال خراب بشه رو سر رییس و معون و کارمندش،از بالا تا پایین
سلام .من الان هفت ماه ثبت نام کردم ولی خبری از کارت ملی نشده .و داخل سایت همیشه نوشته در مرحله صدور می باشد من چکار باید بکنم
با سلام ،شش ماه از ثبت نامم و دریافت رسد و کد رهگیری میگذره،هنوز هیچ پیامکی نیومده برام نیومده،در سایت ثبت احوال هم میگه کد رهگیری شما اشتباه است،یعنی چی؟همه کاراشون مسخره بازیه.
بیش از چهار ماه است که ثبت نام کردم و هنوز کارتی بهم تحویل نشده و تو پیگیری اعلام میشه که در مرحله صدور است. واقعا جای بسی تاسف دارد لااقل شاید اگر دولت پول صدور کارت را از اول نمی گرفت صدرصد بخاطر گرفتن پول پس از صدور حتما تا الان تحویل شده بود...
واقعا جای تاسف داره 5 ماه از صدور کارت کذاشته و هیچ خبری نشده قراره 2 ماه تحویل بدن دولت دروغگو مرگ برهمه دروغگو های بی عمل
شاشیدم تو سیستمتون که ن میشه ره گیری کرد کارت ملیو نه اس ام اس میاد 4ماهه منتظرم
با سلام فقط تو این مملکت اگر قرار باشه یه پولی بگیرن فورا یه روزه میگیرن ولی هر چیزی که مسولین میگن راحت زیرش میزنن اخه به خدا من به خاطر یه کارت ملی تا حالا سه روز مرخصی گرفتم ودر تاریخ 20/2/1395همه کارها م تمام شده بابا جان یه بار بگید نمیشه ما فقط میخوایم شما را سر کار بگذاریم بخدا کلافه شدم توسایت میزنی جواب نیست اخه چرا میگید سه ماه دیگه بعد از شش ماه جواب نمیدید بخدا برای خودتان اینجوری نیست ...........
۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۸ احد بهرامی
سلام از پنجم اردیبهشت تقاضای کارت ملی هوشمند کردم تا حالا خبری نشده
بنده از اسفند سال پیش ثبت نام کردم الان بعد از گذشت هفت و ماه و خورده ای هیچ خبری نیست
از دولت دزد انتظاری بیش از این نیست ، فقط پوووووووووول
کشور عقب مونده همینه دیگه ، بعد از سی و هفت سال ......
من 1.5 ماه پیش ثبت نام کردم و قبلا هم کارت ملی نگرفتم .گفتن سری اول رو 2 ماهه میدن .با دیدن نظرات دلسرد شدم.یعنی باید چقد منتظر باشم ؟؟؟؟:( :( :( -من پارسال فارغ التحصیل شدم بدون کارت ملی مدرکمو نمیدن
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۳ عزیز سادات رضو ی
درتاریخ ۱۰/۱۲/۹۴ درمنطقه ۱۶پستی دفترپست شهرک امیدجهت تعو یض کارت ملی اقدام کردم متاسفانه هنو زجو ابی نگرفتم
من تو سایت ncr مشاهده وضعیت میزنم میگه :

متقاضی گرامی، کارت هوشمند ملی شما صادر و آماده تحویل می باشد. لطفا جهت دریافت آن به محل تعیین شده مراجعه نمایید.

اما هنوز پیامی به ما ندادن که کجا باید برم بگیرم پس اون پولی که از ما تو اداره پست گرفتن چی بود حالا یه روز باید از کار و زندگی بزنم برم کارت و بگیرم
سلام من تو سایت ncr تو قسمت مشاهده ی وضعیت میزنم میگه :

متقاضی گرامی، کارت هوشمند ملی شما صادر و آماده تحویل می باشد. لطفا جهت دریافت آن به محل تعیین شده مراجعه نمایید.

حالا باید به همون اداره پستی که توش ازم اثر انگشت و عکس گرفتن برم و کارتمو بگیرم؟؟؟؟
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۲ مهدی ازخراسان جنوبی
سلام نکنه هدف مسولین طرح جمع اوری کارتهای ملی بود میخاستن مردم را سوپرایز کنن چون ۴ ماه شده کارتهای ملی را به بهانه تعویض از من گرفتن دست و پای منو بستن هر کجا هم میخام برم کارت ملی میخان تاکی باید منظر بشینیم نکنه این هم یه نوع ظهوره کسی بیاد و کارتهای ما را صلدر کند ایا تا کنون اصلا کارت هوشمند برا کسی صادر شده
بهمن 94 ثبت نام کردم خیری نیست! ! !
شما که امکانات را ندارید چرا این کار را می کنید
۰۷ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۰ مصطفی نوری
سلام من ۵ پیش ثبت نام کردم هنوز پیامی واسمی نیامده ممنون
این طرح هم تق ولقه . این وسط پول ما بدبختا رو گرفتن خیلیا باهمون شناسنامه وکارت ملی قدیم موندن هیچ مشکلی هم نداشتن پس معلوم میشه فقط نقشه واسه پول گرفتن از ما بود. باصدتا کلک از ما پول میگیرن ولی خبری از خدمات نیس. خدامیدونه کی بهونه ای هم واسه ندادن یارانه میارن که قطعش کنن . چقدر ما بدبختیم چقدر هزینه های اضافی . چقدر مالیات . چقدر کلاهبرداری
سلام.وخسته نباشید من پنجم ادیبهشت ثبت نام کردم همه کسانی که دوروبر من هستند یک ماهه کارت خودشان را تخویل گرفتند چرا مال من همه اش یا درخال اقدام میباشد اینکد رهگیری لطفا۰۷۳۲۳۳۰۱۶۲لطفا جواب بدهید
واقعامتاسفم دولت الکترونیک همین بودآدم حالش به هم میخوره پس گوه میخورن میان تبلیغ میکنن 2ماهه کارت میدیم لالن4 ماه گذشته هیچ خبری ازکارت ملی جدیدنیست
واقعا خدا جواب این همه اهمال کاری هاشونو بده .
من دانشجوی متقاضی ادامه تحصیل خارج کشورم . دارم میمیرم از استرس... اگه کارتم نیاد , از ثبت نامم عقب میفتم
۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۲ محمد محمودی
از کجا بفهمیم کارتمون ثادر شده یا نه
11 تیر کل کارای کارت ملی رو انجام دادیم گفتن 2-3 ماه دیگه کارت میاد ولی هنوز خبری نیست
نظرات را خواندم عمدتا نارضایتی و ناراحتی از بلاتکلیفی است وبرایم تعجب است که مسولین ثبت احوال این نظرات را
می خوانند و حداقل تو ضیح و پاسخی را ارائه نمی کنند و عملا به این نارضایتی دامن زده و وبی برنامه گی و به توجهی خود را تایید می کنند .
بدون شک با ارائه توضیح ، حتی توضیح و بیان ناتوانی و عذر خواهی می توان از شدت نارضایتی کم کرد .
فقط اینا معطل پول گرفتن بودن..پولو گر فتن دیگه مردمو خر حساب کردن..خر جد ابادشون باشه اگر مردمو خر حساب میکنن..بی ناموسا الان بیشتر از 5 ماه هست عکس گرفتین و پول هم گرفتی..گفتین دو ماه دیگه میاد خونتون پس چی شد..بی خانواده ها هر فیلمی که دوس دارن برامون بازی میکنن
خخخخخخ واسه هیچکدومتون اعصاب نمونده ها همه اعتراض کردین منم میخواستم اعتراض کنم ۳ماه شد کارت ملیم نیومد دیگه پی ام های شما رو خوندم منصرف شدم خخخخخخخ
به قول دوستان شاشیدن تو سیستمتون با این کارت صادر کردنتون .فقط بلدن ضر بزنن و تهدید کنن
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۲ محمود طالبی
سلام وقت بخیر . به آدرس مشاهده وضعیت صدور مراجعه کردم شماره سمت چپ رسید متقاضی خواسته چنین شماره ای نیست کد رهگیری دادم قبول نکرد لطفا راهنمایی فرمایید .
یه تیکه کاغذ به عنوانِ رسید به من دادن که سمتِ چپش هیچی نوشته نیست.یه کدِ رهگیری داره که اونم میزنم میگه معتبر نیست.چجوری میشه پیگیری کرد ؟الان 3 ماهو 15 روزه, قرار بود 3 ماهه بیاد مثلا😕
باسلام چنین شماره ای درسمت چپ رسیدوجودندارد کدملی راهم میزنیم نشان نمیدهدلطفاراهنمایی کنید
برای مشاهده وضعیت به سایت و قسمت مربوطه مراجعه کردم و اطلاعات درخواستی را وارد میکنم پیام میده که تاریخ روز تولد از ١-٣١ قابل قبوله منم روز تولدم که ١٨ است را زدم نمیدونم کجای این عدد اشکال داره که سایت جواب نمیده
برای مشاهده وضعیت به سایت و قسمت مربوطه مراجعه کردم و اطلاعات درخواستی را وارد میکنم پیام میده که تاریخ روز تولد از ١-٣١ قابل قبوله منم روز تولدم که ١٨ است را زدم نمیدونم کجای این عدد اشکال داره که سایت جواب نمیده
۲۱ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۳ صادق افشون
سلام .من حدود 4ماه الان برای تعویض کارت ملی اقدام کردم وتنام کاراش رو هم انجام دادم ولی هنوز کارت ملی من نیومده میخواستم بدونم باید از کجا پیگیر باشم که ببینم چرا هنوز نیومده .درضمن هر روز هم تو سایت ncr.irهم میرم ولی میزنه کارت شما در مرحله صدور .
من 6ماه پیش درخواست کارت ملی دادم ولی هنوز کارت ملی دریافت نکردم تو قسمت مشاهده وضعیت هم چیزی نشون نمیده چیکار باید کنم
با سلام والا من خود یک مهندس نرم افزار هستم و سال ها قبل در بخش صدور کارت تلفن با مخابرات همکاری داشتم نمی خوام بگم دقیقا صدور یک کارت تل با کارت هوشمن ملی دقیقا از بابت زمانی نزدیک هست ولی با توجه به انجام ببشتر زمان کار و ثبت اطلاعات در دفاتر پ.خوان یا ث.احوال نباید اینقدر هم زمان بگیرد که یک ملت را عاصی کند مگه مشکل خاصی باید باشه که از مردم دارن کتمان می کنند چون اگر نفشه کره زمین با تمام جزئیاتش رو هم بخوای اونم با دست بکشی نبابد اینقدر طول بکشه اونم بعد ا 4 تا 6 ماه هنوز رو سایت بگه در مرحله صدور است خواهشا مردم شریف ایران رو ساده وابله فرض نگیرید
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۲ رجبعلی اشراق نیا
من نام خانوادگی خودم را عوض کردم شناسنامه ام اومده ولی کارت ملی از تاریخ 29 اردیبهشت هنوزخبری نیست . هرجا میرم کارت ملی میخوان .با بیمه مشکل پیدا کردم .کار بانکی نمیتونم انجام بدم مثل افراد دو هویتی شدم .شناسنامه نام جدید و کارت ملی نام قدیم .سایت هم میگه در حال صدور .
سلام این همه پیام این ملت ساده لوح می نویسن هیچ فایده ای نداره کی می خاد این پیامها رو بخونه تازه اگر هم بخونن که ترتیب اثر نمی دن کارت ملی هوشمند هم یک راه تازه برای گرفتن پول از ملت بد بخته و یک راه برای سرگرم کردن ملت ما چقدر ساده ایم که فکر می کنیم صدور کارت ملی چقدر مهمه هممون سرکاریم فقط کلک پول گرفتنه یه دفعه بیان این دوزار یارنانه هم قطع کنن خیال هممون راحت شه اول میان با این ترفند از مردم پول می گیرن که کارت ملی صادر کنن به 4 نفر کارت می دن بعد میگن کارت ملی منتفی شد مثل کارتهای سوخت
سلام من 6 ماه پیش تقاضای کارت ملی کردم و کد پیگیری هم دارم ولی هنوز تو سایت مینویسه کارت شما در مرحله صدور میباشد اگر به طور دستی هم میخواستید کارت بسازین تا 6ماه ساخته شده بود لطفا پاسخگو باشین!!!!
سلام من 6 ماه پیش تقاضای کارت ملی کردم و کد پیگیری هم دارم ولی هنوز تو سایت مینویسه کارت شما در مرحله صدور میباشد اگر به طور دستی هم میخواستید کارت بسازین تا 6ماه ساخته شده بود لطفا پاسخگو باشین!!!!
سلام .من سه ماهه ثبت نام کردم .هنوز کارتم نیومده .بابا به خدا 40 میلیون چک به نا ممه وبه کی بگم .چرا با زندگی مردم بازی می کنین .بانک هم فقط با کارت ملی چک رو پاس می کنن .نمی تونین خوب کارت ساده بدین .
۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۷:۳۰ فاطمه رضایی ویشه سرائئ
پیگیری صدور کارت ملی
سلام من اردیبهشت 95 اقدام کردم واسه کارت ملی هوشمند الان 7 ماه گذشته نه کارت قبلی واسه اسکن اعتبار داره نه کارت هوشمند اومده الان کلیه کارای بانکی که دارم مختل شده
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۰ ماریه نادری
کارت ملی هوشمند
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۱ ماریه نادری جیرنده
کارت ملی هوشمند
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۴ خلیل قربانی
کی کارت ملی را تحویل می دهید
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۹ رحیم شریفی
چاپ وبت
متاسفم برای همچین کشوری که به فکرم مردمش نیست.ماهی ۴۵تومن داره میده که اونم معلوم نیست کی قطعش کنن هرسالم یک ماه ازش میزنن بعد هردورهی به بهانه های از مردم دوبرابرش رو دارن مگیرن.دزدیای میلیلردی خودشون که چیزی نیست از ماهم دارن میزنن
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۳ امیززضا ابراهیمی
سلام.من حدود 4ماهه که ثبت نام کردم هنوز خبری از کارت ملی نیست لطفا رسیدگی فرمایید
کارت ملی ک تا 7 ماه نیومده حالا هم نیاد بهتره
😁😁🐶🐶🐶
خاک برسرشون مگه میخوان چه غلطی بکنن برا یه کارت چاپ کردن که این قدر باید طول بکشه
لعنت به کسانی که اینطور با اعصاب ما بازی میکنید دیگه ده ماه شد چرا کارت ملی من صادر نمیشه
همه ی کارهای کارت ملی هوشمندم به سختی انجام شد ثبت احوال گفت یک ماه دیگه برو پست کارتتو بگیر یک ماه بعد رفتم پست گفتند باید پیامکش بیاد در حالیکه هنوز پیامکش نیومده چرا اینقدر مردم را اذیت می کنید
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۴ عبدالحلیم اللهی
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی عزیزان، من به همراه همسرم تمامی کارهای مربوط به کارت ملی رو از طریق اینترنت و یک شماره تلفن دفتری بود که برام بصورت پیامک اومد که تمامی کارها و خدمات اینترنتی رو از طریق تماس با خط تلفن ثابت انجام میدادن و هزینه اش هم با تلفن ثابت بود ( یعنی هر چقدر که باهاشون صحبت می‌کردیم دقیقه ای ۵۰۰ تومن یا کم و بیش بود ) خلاصه خیلی هم محترم بودند و تمامی کارهای مربوط به کارت ملی رو برام انجام دادن. بعد برام وقت گرفتن و بعد لینک پرداخت هزینه ثبت‌نام و نوبت گیری برام فرستادن و خودم از طریق اینترنت پرداخت کردم ( برای هر نفر ۲۰ هزار تومان ) و بعد از پرداخت برام نوبت گرفتن فقط موقع نوبت گیری ازم پرسیدن که نزدیک ترین جا بهم کجاست و من هم اداره پست رو گفتم. وقتی هم که نوبتمون شد حضوری رفتیم اونجا و کارهای مربوط به ثبت نام انجام شد و کارت ملی هم به موقع و حتی زودتر از اون چه که فکرش رو می‌کردیم رسید، موقع دریافت کارت هم مبلغ ۹ هزار تومان به اداره پست پرداخت کردیم و کارت ملی رو دریافت کردیم. فقط از شناسنامه من ایراد گرفتن و گفتن که اول باید شناسنامه ام رو تعویض کنم و بعد برای کارت ملی اقدام کنم ( من فکر کردم ۲۰ تومانی که پرداخت کرده بودم میسوزه و باید دوباره پول واریز کنم ولی بهم گفتن که نگران نباشم و پولم هدر نمیره و همون یکبار که واریز کردم تا آآخر میشه ) برای تعویض شناسنامه تو تهران گفتن ۴۰ روز تا ۲ ماه طول می‌کشه منتهی من رفتم تو شهرستان تعویض کردم و بعد ۲ هفته شناسنامه ام رسید و همین چند روز پیش به اداره پست شهرستان رفتم برای کارت ملی اقدام کردم و گفتن بعد ۴۰ روز یا ۲ ماه کاری برام پیامک میاد و بعد پیامک برای دریافت کارت ملی برم پیششون.
من و دخترم الآن سه ماهی هست که ثبت نام کردیم و هنوز هیچ پیامکی برامون نیومده . لآاقل نگید تا دوماه دیگه ..چون وقتی زمان میدید همش چشم انتظاریم‌.
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۰:۴۱ زهرا بختیاری
من و دخترم الآن سه ماهی هست که ثبت نام کردیم و هنوز هیچ پیامکی برامون نیومده . لآاقل نگید تا دوماه دیگه ..چون وقتی زمان میدید همش چشم انتظاریم‌.
سلام
من بهمن ماه برای تعویض کارت ملی اقدام کردم اما هنوز نیومده گفتن مشکلimsداره الآنم به هر شماره ای ک دفتر پیشخوان بهم دادن تماس میگیرم اما پاسخگو نیستند الان باید چیکار بکنم
سلام
من نزدیک به دوماه پیش درخواست تعویض کارت ملیم به دلیل تغییر فامیلم رو دادم و همه مراحلش هم پیش رفتم،همچنان منتظر کارت ملیمم و چن روز پیش که زنگ زدم گفتن شاید دوماه دیگم طول بکشه،از اونطرفم دانشگاه واسه فارغ التحصیلی از من کارت ملی میخواد موندم چیکار کنم،چرا انقد طولش میدین آخه من که کارت ملیم قبلا هوشمند بوووده فقط یه تغییر فامیل بوده،،دانشگاه ازم رسید درخواست هم قبول میکنه ولی هیییچی ندارم سایت هم امکان پیگیریش مشکل داره،آخه چرا با اعصاب ملت بازی می کنید،،،کسی راهی نداره که من کارم انجام شه؟؟؟؟؟؟؟؟
بهمن ماه قبل عید ثبتنام کردم برا کارت ملی نیومده الان که تو تحریم حال حال نمیاد
خرداد ثبتنام کردم برا کارت ملی پاساژ پردیسان بهانه اورند اثر انگشت نداری !!!!! انتقال پست ازادی معلوم نیست کجا پبپرسم نیومده الان که تو تحریم حالا حالا ها نمیاد مواد صادر کردن کارت را ندارند تو روزنامه نوشته بود با این وضع پروژه کارت ملی را تعطیل کنید ملت را اذیت نکنید !!!!!
سلام ثبت نام کارت ملی انتقال به دفتر پست ازادی شدم برای اثر انگشت خبری نیست انتقالی در نظرات نداشتید راهنمایی کنید
سلام خسته نباشید من ۲۷ تیر برای کارت ملی اقدام کردم اما هنوز کارت ملی رو دریافت نکردم و نمیدونم در چه وضعیتی هست
سلام
سلام
كارت ملي در خرداد97ثبت نام كردم
اما هنوز نه خبري دادن نه اطلاعي در اين مورد منتشر شده است
لطفا در صورت امكان راهنمايي كنيد
از *4*6090#شماره پيامك هم نيز پاسخي دريافت نشد
۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۶ شهناز گروئی
ءسلام
تاریخ 18/ 1/ 97 مدارک کامل تحویل دادم مدت 7ماه شده خبری ازکارت نیست
کد رهگیری 1550705973
مدت 5ماه شده برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم ولی هنوزکارت دریافت نکردم چه باید بکنم نه پیامک می زنند نه کسی پاسخگو می باشد چه باید بکنم؟
۱۷ دی ۹۷ ، ۰۸:۵۰ سولماز ساجدي
با سلام. تير ماه 97 اقدام به تعويض كارت ملي كردم تا كارت ملي هوشمند دريافت كنم . به دفتر پيشخوان خ جمهوري - بين اسكندري و باستان مراجعه كردم و اقدامات لازم را انجام دادم.بعد از گذشت حدود 7 ماه هنوز هيچ خبري از كارت نيست!!!
۰۶ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۴ ابوالقاسم خدائی
سلام بنده دیماه برای تعوض کارت ملی اقدام کردم
ولی تاالان هیچ خبری نشد هروقت هم که میرم جواب
این است هنوز نیامده ابوالقاسم خدائی
اصفهان پست نشاط
باسلام , بنده بهمن ماه 97 اقدام به ثبت نام کارت ملی هوشمند نموده و تمام مراحل آن را طی کرده و تاکنون در انتظار دریافت پیامک جهت اخذ کارت جدید هستم و متاسفانه جهت افتتاح حساب و دریافت تسعیلات به بانک مراجعه کرده و متوجه شدیم که کارتهای قدیمی فاقد اعتبار گردیده و پس از پیگیری به نتیجه رسیدم که هنوز کارت جدید صادرنشده کارت قدیمی ابطال شده و بنده در حال حاضر فاقد هویت هستم , بگذریم که بخاطر این موضوع از امکانات بانکی محرم و دچار ضرر و زیان شده , خدا خیرتون بده انشالله .
سلام من وهمسرم الان۹ ماهی هست که برا تعویض کارت ملی اقدام کردیم بهمون گفتن که بعد ۳ماه کارتتون میاد بعد ۳ماه رفتم ،گفتن پیامک میاد الان ۹ ماهه منتظر پیامکیم اگه نمی خواهین کار مردم رو انجام بدین چرا مردم رو اسیر میکنین برا گرفتن کارت ملی متلا هوشمند تورو خدا انقدر مردم رو اذیت نکنید.کسی نیست جواب گو باشه
سلام من وهمسرم الان۹ ماهی هست که برا تعویض کارت ملی اقدام کردیم بهمون گفتن که بعد ۳ماه کارتتون میاد بعد ۳ماه رفتم ،گفتن پیامک میاد الان ۹ ماهه منتظر پیامکیم اگه نمی خواهین کار مردم رو انجام بدین چرا مردم رو اسیر میکنین برا گرفتن کارت ملی متلا هوشمند تورو خدا انقدر مردم رو اذیت نکنید.کسی نیست جواب گو باشه
۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۷ چینی گوران
سلام.اینجانت حدوده یک ماه پیش در تاریخ ۱۰/۴/۹۸تقاضای صدور کارت ملی هوشمند را داشتم و هنوز دریافت نکردم.چقد زمان میبره ؟
منتظر جواب هستم سپاس فراوان
۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۸ چینی گوران
سلام.اینجانت حدوده یک ماه پیش در تاریخ ۱۰/۴/۹۸تقاضای صدور کارت ملی هوشمند را داشتم و هنوز دریافت نکردم.چقد زمان میبره ؟
منتظر جواب هستم سپاس فراوان
این سایت ها هم جواب درست و حسابی به آدم نمیدن


دیگه همه صداشون در اومده نمیتونین تولید کنید چرا وقت مردم رو می گیرید........