وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

رضا امینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: از آنجا که پرداخت حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان بر اساس حروف الفبا مورد گله و شکایت بود و به پراکندگی زمان پرداخت حقوق در طول یک ماه اعتراضاتی وجود داشت، موضوع در دستور کار مجموعه مدیریتی و کارشناسی سازمان قرار گرفت که نهایتا قرار شد از آبان ماه شرط پرداخت حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان بر اساس «حروف الفبا» حذف شود.
مدیر کل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از همین ماه حقوق بازنشستگان به صورت متمرکز پرداخت می‌شود به مزایای اجرای نظام پرداخت متمرکز نیز اشاره و عنوان کرد: یکپارچگی در پرداخت‌ها، برقراری عدالت و رفتار همسان و عادلانه در پرداخت حقوق خارج از اولویت الفبایی، کشف و شناسایی هم‌پوشانی‌ها، مدیریت بهینه وجوه، سهولت در پرداخت و دریافت حقوق، دقت در پرداخت‌ها و صیانت از منابع و منافع مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان از جمله این مزایا هستند.
پیش از این اعتصامی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفته بود: سامانه تلفن گویای ندای تامین (1420)، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به بازنشستگان و مستمری‌بگیران، برنامه زمان‌بندی پرداخت حقوق آنان را از طریق این سامانه اعلام می‌کند.
بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند با وارد کردن تاریخ روز دریافت مستمری خود به این سامانه، تاریخ دقیق واریز مستمری در ماه‌های آبان لغایت اسفند سال جاری را دریافت کنند. این برنامه تنها برای مستمری‌بگیرانی که در فاصله زمانی پنج تا 19 هر ماه حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کرده‌اند،‌ اجرایی است.
مستمری‌بگیرانی که از 20 لغایت پایان ماه، حقوق خود را دریافت می‌کرده‌اند، همچنان بدون تغییر در برنامه زمان‌بندی، در همان تاریخ، حقوق خود را دریافت خواهند کرد. در طرح جدید پرداخت‌ها، در صورت قرار گرفتن روز پرداخت حقوق در روزهای تعطیل، حقوق بازنشستگان یک روز قبل پرداخت خواهد شد.