وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات
۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۲:۰۹

لیست کد سخا نظام وظیفه

با گرفتن برگه ی سفید کد اعزام من اعلام شده، این کد به چه معناست؟

هر پادگان در کشور دارای یک کد است کد سخا , که برای هر سرباز اعزامی آن را به او اعلام می کنند اما به علت برخی از مسایل تا روز قبل از اعزام جای آن کد را نمی گویند. در جدول زیراین کدها آمده است:

((( کدهای مراکز آموزش نظام وظیفه )))
کد ۱ : مرکز اموزش ولیعصر تبریز
کد ۲ : نیروی انتظامی سعید آباد (آذر بایجان شرقی)
کد ۳ : ارومیه
کد ۴ : بیرجند
کد ۵ : کرمان ارتش ۰۵
کد ۶ : اراک نیروی انتظامی ۰۶
کد ۷ : شهید بهشتی اصفهان
کد ۱۱ : اراک نیروی انتظامی شهید دستغیب جهرم-فارس (ناجا)
کد ۱۲ : نیروی انتظامی مرزن آباد چالوسه
کد ۱۳ : نیروی انتظامی مشکین شهر
کد ۱۴ : اصلاندوز اردبیل
کد ۱۷ : نیروی هوایی شیراز ارتش منطقه هوایی شهید دوران
کد ۲۰ : نیروی هوایی ارتش دانشگاه هوایی ستاری – شمشیری آذری (تهران)
کد ۲۱ : پایگاه شکاری شهید نوژه همدان(نیروی هوایی ارتش)
کد ۲۷ : نیروی هوایی سمنان.
کد ۲۸ : نیروی هوایی ارتش بابلسر
کد ۳۱ : پدافند هوائی ارتش – هاشم آباد
کد ۳۲ : پدافند نیروی هوایی تهران
کد ۳۵ : نیروی زمینی ارتش تهران آموزشی ۰۱
کد ۳۶ : نیروی زمینی ارتش تهران آموزشی ۰۲
کد ۳۷ : ارتش نیروی زمینی عجب شیر
کد ۳۸ : مربوط به ۰۴بیرجند
کد ۳۹ : کرمان نیروی زمینی ارتش
کد ۴۰ : نیروی زمینی ارتش کازرون
کد ۴۱ : ۰۸ نیروی زمینی ارتش خاش (سیستان و بلوچستان )
کد ۴۲ : نیروی زمینی ارتش هوابرد شیراز
کد ۴۴ : تیپ هوابرد ارتش شیراز
کد ۴۵ : نیروی زمینی ارتش مراغه
کد ۴۷ : نیروی زمینی ارتش گروه ۳۳ توپخانه پرندک
کد ۴۹ : نیروی زمینی ارتش لشگر ۱۶ زرهی قزوین
کد ۵۲ : مرکز آموزش ۲۳ پرندک (تهران)
کد ۵۳ : لشکر ۳۰ دوآب
کد ۵۴: لشگر ۵٨ چهل دختر شهارود
کد ۵۷ : ارتش لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه
کد ۶۴ : پادگان نبی اکرم میبد (یزد)
کد ۷۱ : نیروی زمینی سپاه امام رضا(ع) کازرون
کد ۷۲ : پادگان شهید ثابت خواه ، سپاه ، گیلان غرب کرمانشاه
کد ۷۳ : نیروی زمینی سپاه پادگان شهید قاضی تبریز
کد ۷۴ : نیروی زمینی سپاه ولیعصر(عج) آباده
کد ۷۵ : وزارت دفاع قزوین
کد ۷۶ : نیروی انتظامی تبریز
کد ۷۷ : هواپیمایی کرمان
کد ۷۸ : نیروی هوای سپاه خاتم یزد
کد ۸۰ : ستاد مشترک سپاه
کد ۸۱ : سپاه مرودشت یا نیروی هوایی ارتش مهرآباد – تهران
کد ۸۲ : سپاه مرودشت
کد ۸۳ : نیروی زمینی سپاه مالک الشتر ارومیه
کد ۸۷ : نیروی مقاومت سپاه پادگان خاتمی یزد
کد ۸۶ : کهریزک تهران ارتش
کد ۸۸ : نیروی هوائی سپاه اردکان
کد ۸۹ : سازمان زندان کرج
کد ۹۱ : سپاه ( نیروی زمینی ) در اقلید فارس (شیراز )
کد ۹۴ : سپاه پادگان ولیعصر ساری
کد ۱۰۱ : دزفول سپاه
کد ۱۰۵ : هتل ولیک بابل پادگان المهدی بابل نیروی زمینی سپاه
کد ۱۱۹ : نیروی دریایی ارتش سیرجان کرمان
کد ۱۱۵ : لشگر چهار شکاری دزفول
کد ۱۲۳ : نیروی زمینی سپاه شهید هاشمی نیشابور
کد ۱۳۵ : سپاه شهید قدوسی یزد
کد ۱۵۹: یگان ویژه شیراز
کد ۱۷۴: پدافند هوایی شیراز
کد ۱۷۵ :نیروی هوایی ارتش پایگاه شکاری دزفول
کد ۱۷۶ : نیروی هوایی امام حسین – تهران
کد ۱۸۱: نیرو هوایی مشهد
کد ۱۸۲ : نیروی هوائی تهران ارتش
کد ۱۸۵ : ستاد مشترک سپاه شهدای کرمانشاه یا شهید همت روانسر
کد ۱۸۹: نیروی هوایی شیراز
کد ۲۰۰: شیرگاه قائم شهر نیروی انتظامی
کد ۲۰۶ : هواپیمایی قلعه مرغی
کد ۲۱۵ : پادگان شهید پازوکی سپاه (لشکر ۲۷ ) واقع در افسریه
کد ۲۲۶ : مازاد (یعنی در روز تقسیم هر جا که نیرو لازم بود به انجا اعزام خواهید شد)
کد ۲۳۲: یگان ویژه زاهدان
کد ۲۳۴ : نیروی دریایی
کد ۲۳۵: مرکز اموزش تکاور نزاجا لشگرک تهران تو جاده لواسانات
کد ۲۳۸: ارتش شیراز
کد ۲۵۶ : مازاد (یعنی در روز تقسیم هر جا که نیرو لازم بود به انجا اعزام خواهید شد یا پادگان شهید مدرس نیروی زمینی سپاه واقع در جنب شهرک خاتم الانیبا(ص) بعد از پل فردیس کرج
کد ۲۷۷ : یگان امداد فاتب
کد ۳۳۵ : تکاور لشگر ۵۷ ارتش تهران ( پشت نظام وظیفه تهران )

نظرات  (۱۳۶)

33693 این کد واسه کجاس؟
مال من 34687 خب چرا درست توضیح نمیدید چطوری حساب میشه این کد ها
39187این کد چیه؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیز اینا کد سخا هستند کد محل آموزش نیستند الان کد وجود نداره مستقیم نام محل آموزشی و آدرس اون رو مینویسه

کد سخا معافیتها چیه؟

خب دلیلش چیه خب چه فرقی میکنه کد سخا

۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۳۹ علی حسین موسوی
کارت پایان خدمتم راخرداد۹۳جهت تعویض تحویل دادم هنوز خلری نشپه

کد سخا معافیت کفالت خریدارم؟

در تاریخ 5 بهمن 93 درخواست کارت المثنی برای پایان خدمت کردم و آدرس محل کارم که واقع در رسالت بود رو دادم الان شرکت تعطیل شده برای دریافت کارت پایات خدمت باید به کجا مراجعه کنم ؟
سلام دوستان
میخواستم ببینم کسی از محل اموزشی های 6/1 خبر داره
اینا چیه نوشتین . کد سخا که سامانه پیامکی میخواد ۵ رقمی هست ظاهرا جایی هم پیدا نمیشه . این کد سخا واسه من که برگ اعزام دارم کجا هست و چجوری میشه اون رو پیدا کرد ؟ با تشکر
این کد سخا کجا میشه38698

کد سخا را از کجا می توانیم دریافت کنیم؟ با تشکر

کد سخا را از کجا پیدا کنیم؟

کد سخا رو زنگ زدم به همان شماره ندادند. پلیس+10 هم نمیده. چه کار باید کرد؟
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۵ یاشار کرم زاده
با سلام
من کد سخا رو بهم دادن زده 33671 . اما با شماره تلفن 096480 تماس میگیرم میگه مسدود میباشد !! با 09648 هم میزنم همینه.
الان من چطوری میتونم کد مرکز آموزشیمو گیر بیارم ؟!
سلام.از طریق این سامانه میشه وضعیت درخواست خرید خدمت رو پیگیری کرد؟
سلام میخواستم بدونم کد رهگیری چیه؟
کد 58670 کجاست
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۲ ابراهیم کریمی
سلام علیکم اینجا نب منصور اروجلو فرزند صفر الان دوسال است که کارت پایان خدمت جهت تعویض از طریق پلیس +10تحویل دادم تا الان هیچ خبری نشده هر جا هم مراجعه میکنم جواب درستی نمی دهند در ضمن بنده بی سواد هستم این پیام را برادر خانمم فرستاده است 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بابا این ****** یک کد سخا دادن که هیچ جا کار نمی کنه برای تعویض کارت بابا به کی بگم من همون کات قدیمی رو میخام اگر جدیدش بدرد شما میخوره هزینشم خدتون بدین شاید یکی نداشته باشه سی چهل هزارتومن برای این مسقره بازیای شمابده شما سیستمتون از اول مشکل داشته ما باید هزینشو بدیم
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۸ پیام آرمیده کد13334
سلام. میخواستم بدونم هنوز برای ریختن پول وگرفتن معافیت زمان هست چون من زمان وضعیت زیختن پول رو نداشتم و الان دارم میخوام بریزم هزینه ای که گفتید رو 
سلام برای من ی پیام اومده و کدسخا28543 دادند الان باید چیکارکنم؟

۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۲ مرتضی مرادی
منظور ازکد سخا 11035 برای معافیت چیست؟
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۱۳ ابراهیم مقدمیان
باعرض سلام وخسته نباشید
سال۹۱ برای دریافت کارت هوشمند پایان خدمت ازطریق پلیس بعلاوه ۱۰ اقدام کرده ام اما تا به امروز موفق به دریافت ان نشده ام ودر مراجعه به دفترپلیس بعلاوه 
۱۰ علت عدم ارایه استعلام ازسوی یگان خدمتی اعلام شده است 
لطفا جهت حل موضوع راهنمایی فرمایید
با تشکر
سلام طرح جدید خریدسربازى زودتر شروع کنید بلاتکلیف

واقعا که مردم رو سرکار گذاشتین

نه اون تلفن جواب میده نه پیامک

پیامک فقط راهیه واسه ی کسب درامد

تلفن 09648 هم که همش با مشکل مواجه جای اینکه جواب مردمو بده یا اینکه نمیگیره

سلام خدمت دوستان کی میدونه این کد سخا مال کجاست ۳۴۸۰۵
34805 سلام این کد سخا مال کجاست
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۲ ابراهیم امیری
سلام . کدهای محل اموزش اعزامی های اول شهریور رو کی اعلام میکنن؟؟
باسلام کد من 940206022هست از کجاش باید بفهمم کجا افتادم
درود اقا مارو زدن ایت الله خاتم یزد توی کدها یکی نیرو مقاومت خاتم سپاه یزده یکی نیروهوائی خاتم  سپاه یزد حالا من نمیدونم من کدوم یکی هستم؟؟از کجا بفهمم  راهی نداره قبل از اعزام متوجه بشم
سلام
من میخوام دانشگاه ثبت نام کنم کدنظام وظیفه میخواد
کدرو از کجا بیارم ؟
لطفه جواب بدیدممنون.
سلام
من میخوام دانشگاه ثبت نام کنم کدنظام وظیفه میخواد
کدرو از کجا بیارم ؟
لطفه جواب بدیدممنون.

باعرض سلام.اینجانب اوایل سال 93برای دریافت کارت پایان خدمت هوشمندازطریق پلیس بعلاوه10اقدام کرده ام اماتاامروزموفق به دریافت آن نشدم چون متاسفانه بعدازاقدامم 2ماه گذشت که بامن تماس گرفتند.گفتندکه مشخصات شمادرسیستم ناجاموجودنمی باشددرضمن چون من متولد خارج ازکشورهستم/گفتندبایدبه وزارت امورخارجه مراجعه کنیدولی تاالان هیچ نتیجه ای نگرفتم چون باوزارت امورخارجه تماس گرفتم گفتندلازم نیست که برای مامراجعه کنید باید ازطریق حوزه نظام وظیفه استان خودتون اقدام کنیدولی تااکنون  هیچ نتیجه ای نگرفتم لطفا جهت حل موضوعم راهنماییم کنید باتشکر

با عرص سلام و خسته نباشید.حدود ۲ ماه کد سخا برام ارسال شده.ولی تا الان پیامی مبنی بر جریمه نقدی ارسال نشده.کد سخا همراه با کد ملی و عدد مربوطه رو هم به سامانه پیامک میکنم جوابش میگه در حال دسترسی هست.سوالم اینه مگه اعلام نکردن برای همه پیامک جریمه ارسال شده.چرا من دریافت نکردم ؟؟؟


سلام یک تیر 94 ترخیص شدم ولی هنوز که هنوزه صادر نشده باید چکار کنم؟

سلام کد سخای من 39224 هست
تاریخ اعزامم زده دی ماه 94
پلیس +10 بهم گفت یک هفته قبل اعزام بیا تا بهت بگیم کجا افتادی
ولی من میخوام الان بدونم
تو بین کدای شما هم کد 5 رقمی اصلا نیست.
اگه 39 اولش رو به حساب بیاریم شاید بشه گفت کرمان نیرو زمینی ارتش هستش ولی خب 224 بعدش چی میشه؟
میشه واضحتر توضیح بدید.
خیلیای دیگه هم توضیحات بیشتر خواستن اما بی محلی کردید.
لطفا پاسخگو باشید
س 38768 کجاس
سلام خسته نباشید خواهشا بگید کد سخا رو از کجا بگیرم
سلام دوستان من 1/7/94 برگه سبزمو گرفتم از پلیس +10 تاریخ اعزامم و زده 1/2/95 .میخواستم تعجیل بزنم.کد سخا میخواد.از کجا باید برم بگیرم
سلام من برگ اعزام گرفتم ولی کد سخا رو هر چقد گفتم ندادن چرا حالا چیکار کنم
کد02مربوط به کجاس
سلام . من 8/3 اعزام هستم . اما توی برگه چیزی ننوشته حتی کد هم نداره
مرکز آموزش ........ نیرو یا سازمان بکارگیرنده ....... ساعت حضور 7 صبح
آدرس محل اعزام : اراک جنب زندان اراک پادگان شهید ملکی
اگه کسی میدونه لطفا کمک کنه
سلام
اقا برگه سفیدم اومده اما هیچی نزده کجا افتادم فکر کنم همون مازاد باشه...
فقط گفته ساعت هفت برم به یه ادرسی....
حالا این خوبه یا بده؟؟؟؟
سلام من استان زنجان هستم و تاریخ اعزام من 19 دی هستم به نظر شما کجا می افتم اموزشی و باید با خودم چی ببرم لطفا اگه میشه جواب منو بدید
ســـــلام من اعزامے آذر ماه هستم این راستہ ڪه میگن ماه هاے زوج سپاه میگیره و ماه های فرد سپاه؟؟؟؟
سلام
من میخوام دفترچه م را بفرستم برای سربازی اما می خوام امریه بگیرم.اونجایی که می خوام امریه بگیرم گفته باید کد نظام وظیفه ت وزارت دفاع باشه که بگیریمت حالا من باید چکار کنم کد نظام وظیفه ام وزارت دفاع بخوره؟
ماه های زوج ارتش سرباز میگیرع و ماه های فرد سپاه؟؟؟
س ما هر وقت میگیریم میگه با عرض پوزش سامانه قادر به پاسخگویی نمیبا شد
سلام
من رفتم سایت نظام وظیفه evazifeh.police.ir مشخصاتو زدم محل اموزش رو زده پدافند هوایی سمنان این درسته یا غلطه؟ دل تو دلم نیست
من 22 آذر عزامم نیرودریایی سیرجان کسی نیوفتاده اونجا؟
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۴ محمد حسینی
سلام
آقا من زمان اعضامم افتاده 95.2.1
میخواستم تعجیل کنم
ولی گفتن نمیشه
چیکار کنم پس؟
سلام
کد سخا من 36090هستش
هرچقدر زنگ میزنم میکه مقدر نمیباشد
تاریخ اعزامم 95/2/1 هستش
نمیدونم کجا افتادم تورو خدا کمکم کنید
سلام دوستان من 1 اسفند اعزامم.از روی کد سخا نمیشه فهمید احتمالا کجا میوفتم؟
سلام .1دی اعزامم و رفتم پلیس +10 گفتن که کد ازاد خوردی ینی جلو سازمان بکار گیرنده و مرکز اموزشیم چند تا نقطه گذاشته و چیزی ننوشته.خب حالا باید از کجا بدونم کجا افتادم و از پست بهم نامه میاد یانه؟؟؟یا اصلا 1 دی مارو میبرن سربازی یا نه؟؟؟ممنون از راهنماییتون
با سلام
برای من هیچ کدی سادر نشده رفتم پلیس +10 میگه کد ازاد هستم کد ازاد برای کجاست و یا باید چیکار کنم
سلام..کد سخا رو تو برگه سفید فقط زده شده؟
خاستم ببینم نامزدم کجا افتاده..ممنون
کد سخا یعنی کد سامانه خدمات الکترونیک!
هیچ ربطی هم به محل خدمت یا پادگان آموزشی نداره!
یه کلمه عبور اختصاصیه برای استفاده از خدمات الکترونیکی پلیس +10

سلام من از طریق کد سخا و کد ملی وارد سایت نظام وظیفه شدم الان نوشته بارکد بدون مقدار
مرکز آموزش بدون مقدار
تاریخ اعزامم 12/19همین ساله میشه بگید بدون مقدار یعنی چی ؟؟؟منظورازاین جمله چیه
ممنون
سلام کد اعزامی برج 95/2روز 10فروردین وارد سایت نظام وظیفه شد من رفتم گفت افتادی عجبشیر الانم تو کمام.
سلام هر کاری میکنم کد سخا نمیاد واسم؟ چیکار کنم؟
بچه ها چطور میتونم کد سخا بگیرم
پاسخ:
دفاتر پلیس+10 درخواست بدید
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۱۱ علی بچه تبریز
سلااام به همگی دوستای خوبم
من علی بچه تبریز اعزامم 95/2/1 هست افتادم قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا سمنان
سختیایی شنیدم در مورد اونجا ولی چیزی که میمونه دوستای خوبه
دوستان این شماره منه 09145808232 خوشحال میشم بچه هایی که اونجا افتادن آشنا بشیم زنگ بزنن
قرارمون چهارشنبه 1 اردیبهشت ساعت 7 صبح امامیه/جنب پارک
سلام.کد سخا برای من توو برگه درخواست تعجیلم زده.ولی برای شما توو سایتا خوندم باید از پلیس+10 بگیرین.ضمنا قرارگاه خاتم الانبیا اگه امریه باشی نونت توو روغنه.چون من خودم درخواست امریه قرارگاه خاتم رو زدم.تاریخ اعزامم هم 1 شهریوره.پیشنهاد میکنم واسه سوالاتون با این شماره تماس بگیرین 9099071611
کد بنده خورده 446 که تو لیست بالا نیست من فردا اعزامم و داخل برگه سفیدم اینو زده کد سخام یه چیز دیگست. این کد مال کدوم پادگان آموزشیه ؟
خوش بحال دو کس یکی که از سربازی معاف شده دومی هم کسی که تمام کرده منم اردیبهشت 95 باید سربازی برم نیروی زمینی سپاه ولیعصر اباده استان شیراز خونمون دهلران استان ایلام
سلام من اعزامی 1/6/95بودم درخواست تعجیل دادم افتادم 1/2/95باز دوباره تمدیدش کردم برای برج1/4/95 رفتم پذیرش سپاه گرفتم به نظرتون پذیرشم قبول میکنه نظام وظیفه?
سلام ببخشید چرا من هرچی بیامک میزنم میگه هزینه به عهده خوده مشترک است.این یعنی جی
hassan: مگه میشه یه بار درخواست تعجیل بدیم ،بعد درخواست تمدید! خواهشا راهنمایی کنید منم یه بار درخواست تعجیل دادم چه جوری تمدیدش کنم؟!!
کسی خبر نداره جواب اعزامی های 1/4کی میاد؟
من هم اعزامی 1/4 هستم ولی هنوز کارت پایان خدمت به دستم نرسیده
آقایون عزیز کسانی که تکمیلی دارن یک چهار هست اعزامشون افتادن خاتمی یزد
اقایون کسی خبر داره 4/1 سرباز معلم ها کجا میرن؟
ایا اموزش تکمیلی رو قبول میکنن؟
تاریخ اعزام من95/4/19هستش کسی هست تارخ اعزامش همین باشه
سلام من تاریخ اعزامم 1 تیر هست ولی هنوز برگ سبز نیومده که ببینم کجا افتادم الانم دو هفته مونده؟ این طبیعیه که تا الان نیومده؟؟ یا باید کاری انجام بدم؟
سلام
پادگان نیروی هوایی شهید خضرایی تهران
اعزام 1.4.95 از خراسان رضوی
خواستم بپرسم کسی هست تاریخ اعزامش 93/4/1 باشه و کارت پایان خدمتش اومده باشه؟
آقا من یک چهار اعزاممه. افتادم مالکاشتر اراک. نمیخام برم سربازی. سگ برینه تو این زندگی
آقایون داداشام کد سخا عین شماره ملیه واسه هر شخص کد مخصوص خودشه ربطی به محل آموزشی و چیزای دیگه نداره عین کد دانشجوییه که فقط بتونید برید تو سامانه سخا همین که توش یه سری اطلاعات خودتونه تاریخ اقدام تمدید کارت و اینجور چیزا
پاسخ:
ممنونم از راهنمایی شما
آقا سلام... من پادگانمو زده شهید خضرایی تهران اما ادرس نوشته برم ورامین.. چه جوریه؟ یعنی از ورامین اعزام میکنن خضرایی امام حسین؟
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۸ عباس حسینی
سلام دوستان.منم اعزامم 1 تیر. یه برگه اعزام واسم اومده خونه از طرف پست ولی توش ننوشته کجا منطقه آموزشیمه.هیچ کدی هم نداره!!! من خیلی دوست دارم ستاد مشترک یا آموزشی تبریز بیفتم.آرزوی موفقیت برای همه دوستان .تسلیم سرنوشت نشید حتی حرفشم نزنید......یا حق
سلام خدمت همه دوستان سرباز منم 1/4اعزامم ارتش عجبشیر با لیسانس بهداشت
درسته میگن به لیسانس ها گروهبان میدن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
سلام.4/19 کسی هست
سلام.کسی بابل هست
سلام عزیزان 19.4کیا هستن هشت روز دیگه خدا صبر بده.از اراک
اقا برگه سفید من هنوز نیومده میدونم افتادم سپاه ولی ادرس جایی که میخوام برمو ندارم پلیس+10میگه پونزدهم به بعد که اونم میشه تعطیلی
شماره استعلام چطوری باید پیدا کنم
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۵:۱۶ محمد رضا مهربان
سلام من برام کد نزده میشه یکی راهنماییم کنه
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۵:۲۰ محمد رضا مهربان
سلام من برام کد نزده میشه یکی راهنماییم کنه
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۵:۲۵ محمد رضا مهربان
سلام من تو برگه سبزم هیچ کدی برام نزده میشه راهنمایی کنید کجا میشه
من4/19 باید نیروی انتظامی مالک اشتر اراک باشم چه جور جای هست من معاف از رزم هستم سخت گیری می کنن که فوق دیپلم هستم
۵/۱۹ کد ۴۱ کسی هست؟
سلام من ۹۵/۶/۱ اعزام میشم ولی تو صفحه نظام وظیفه محل آموزش زده بدون مقدار و قسمت بارکد به عدد ۲۰ رقمی زده لطفا راهنمایی کنید
من 5/19 اعزامم ولی نمیدونم آموزشی کجا افتادم
با کدسخا نمیشه فهمید کجا افتادی؟
سلام. منم 19/5هستم ولی کدی ندارم.
حسین تو کد رو چه جوری فهمیدی ؟
دوستان 1/6/95کیا هستن
سلام اقا تو برگ سبز هیچی کدی نیست پس چجوری بفهمم کجا افتادم
آقا 6/19 نبود؟
سلام داش حسین مگه کداعزامیهای5/19معلوم شده؟
5/19نیروی انتظامی ارومیه بهش میگن هتل گهریزولی جهنم گهریزبهتربراش خدابهمون رحم کنه
, من 19/5اعزام هستم کسی هست توهمین برج باشه می خواد بره
, من 19/5اعزام هستم ازبوشهرم افتادم نیروی دریایی سپاه شیراز کسی هست همین جا افتاده
کد 39327 ینی چی خب؟
سلام دوستان اعزام یک دی نبووود؟
سلام دوستان
من سرباز اعزامی یکم شهریور 95 هستم
کدم 01
کسی میدونه 01 کد کجاست و چه ارگانی
همه سربازااااااا
آقا کد ۱۷۶ پادگان شهید خضرایی کسی نبود!
اعزام ۱/۶
اگه کسی هست پیام بده بچینیم‌با هم بریم.
۰۹۱۰۹۸۲۳۹۹۶
اعزامی 95/5/19 کسی هست؟
سلام من 19شهریور95اعزام دارم لطفا محل اعزام مرا مشخص کنیدباتشکر
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۵ حسن ستاره شلیلوند
سلام من. 11ماه.خدمت.کردم.16سال.است.ترک.یگان.کردم
چکار کنم
سلام۶/۱۹نیست کسی
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۰۰ حسن زرآبادی پور
سلام خسته نباشید95/619اعزام دارم محل اعزام وکد هنز اعلام نشد لطفا رسیدگی شود باتشکر
سلام دوستان؛ منم ۶.۱۹ اعزامم.. فردا میرم برگه سفیدم رو بگیرم‌.. کسی اعزام ۶.۱۹ نیس از کرج؟
95/6/19 اعزام از کرمانشاه(اما هنوز محل اموزشی و کد مشخص نشده)کسی میدونه کی باید برم دفتر پلیس+10برا گرفتن محل اموزشی!!؟؟؟
داش سعید همین فردا برو پلیس 10+ کد ملیتو میدی اخرین برگه ی اعزامی میدن ..اگه م رفتیو کد واس نزده باش کد ازادی یعنی هر جا نیرو کم داشته باشن اعزمای اونحای
سلام دوستان من 6.19 اعزامم از کرج .. اگر کسی هست تو نلگرام پیام بده به آیدی
@tadauoni
هنوز معلوم نیست کجا افتادم دارم میرم دفتر پلیس+10 بپرسم
کد سخا آقا برای من نوشته ۴۰۳۶۳اگه میدونید کجاست منو راهنمایی کنید
سلام.من چند وقت پیش از اخبار شنیدم که میتونیم سرباز غایب یا فراری رو معرفی کنیم.ولی من نمیدونم از چه طریقی باید اقدام کنم.و چه چیزهایی برای معرفی لازم داره.و اینکه کد ملی شخص الزامی هست که بگیم؟یا نام و نام خانوادگی و نام پدر و محال سکونت و تلفن کافیه؟ممنون میشم اگه جواب بدید
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۱ علی جونی چیان
من علی جونی چیان کد سربازی ام چی شد
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۷ ایمان سرمچار
سلام ۷/۱۹ اعزامم از زاهدان کسی است
سلام دوستان 95/7/19 از تبریز اعزام هستم کسی هست به ایدی تلگرام @babakrostampour پیام بده ♥
سلام به همگی دوستان بیبشتر نظرات همگی اعزامی بودن امیدوارم به خوشی بریم و به سلامتی دو سال رو بگذرونیم اقا ماهم 7/19 اعزامیم ولی در قوانین زده بود بعد از تعطیلات رسمی باید رفت اونموقع هم میافته تاسوعا عاشورا من واقعا موندم.
از دوستان بنده تبریز هستم خوشحال میشم از دوستان اعزامی بهم پیام بدن @farhan_04
سلام کسی میدونه پدافند قرارگاه خاتم الانبیا اجا تبریز کجاس
منم 95/7/19بودم اعزاممو نوشتن95/7/24
سلام من اعزامم 19/7/95هستش ولی هنوز کدی دریافت نکردم میخوره به تعطیلات تکلیفمون چیه؟
سلام . من اعزامم ۱۹ /۷بود ولی بخاطر تعطیلات تاسوعا و عاشورا اعزامم شده روز ۲۴ شنبه و افتادم ۰۷ کازرون اگه کسی هس خبر بده ۰۹۳۷۶۵۳۲۶۹۱
95.08.01 اعزام کسی نیست؟
کی میاد کدش؟
سلام،من اعزامی 24/07/95،رو برگم هیچ کدی نخورده فقط نوشته دژبان مرکز-اموزشگاه کهریزک سماجا،ادرس محل مراجعه برای اعزام هم همین پادگانه ،یعنی برم اونجا دوباره محل اعزامم تغییر میکنه؟؟؟؟؟خواهشا اگر کسی در مورد سربازی کامل میدونه زنگ بزنه 09361106885
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۸ حمید عباسی
سلام
من دانشجوام. هنوز برای اعزام کاری نکرده ام. برای گرفتن گذرنامه ام باید میرفتم تو سایت نظام وظیفه که نیاز به کد ملی و کد سخا داره. کد سخا رو از پلیس + 10 گرفتم. 35039 کد سخای منه. معنیش چیه؟ میشه فهمید کجا افتادم؟ تو رو خدا اگه کسی می دونه بهم خبر بده. لطفا همین جا با یک پیام و با ذکر اسمم جوابمو بدبد. ممنونتونم.
چندتا نکته میگم برا اعزامیای این فصل از سال
آموزشی اونقدر که میگن بد نیست خیلیا حتی دوست دارن به جای دوسال الافی تو پادگان مابقی خدمتشونم تو همون دوره آموزشی میگذروندن یه چندتا نکته رو باید جدی بگیری اگر جز افرادی هستی که فعالیت زیاد نداری از ده روز یا یه هفته به اعزامت سعی کن یه مقدار بدویی و ورزش کنی تا نفست باز بشه و بدنت اماده باشه سخت نگذره اگر هم این کارو نکنی روز سوم به بعد بدنت عادت میکنه برای گرفتگی عضلات روزای اول از روغن شتر مرغ برای چرب کردن بدنت استفاده کن وا قعا معجزه میکنه
مهمترین مسئله برای اینکه زجر نکشی دوره آموزشی رو اینه که سلامتیتو حفظ کنی مخصوصا تو فضلهای پاییز و زمستون عرق میکنی سریع سرو بدنتو خشک کنی آب سرد نخوری قبل از پست حموم نری خلاصه جلوی بروز سرماخوردگی رو بگیری ولی به هر حال باز هم احتمال مریض شدن هست چندتا نکته رو خدمتتون عرض میکنم اگر در توانتون هستو میتونید واکسن آنفلانزارو از داروخونه تهیه کنید و بزنید احتیاج به نسخه پزشک ندارد
قرص کلد استاپ تهیه کنید اگر دچار سرماخوردگی شدید هر 6 ساعت یکدونه مصرف کنید یا یک استامینوفن ساده با 2تا سرماخوردگی بزرگسالان عبیدی اونم هر 6 ساعت
اگر سینوزیتتون درگیر شد و سرتون احساس سنگینی کردین آموکسی کلاو هر 8 ساعت یکدونه تجویز میشه بجاش آزیترومایسین هم اگر حساسیت ندارین بهتر هست
اگر گلوتون چرک کرد دردو سوزش هر 8 ساعت یکدونه آموکسی سیلین
قطره فنیل آفرین هم برای باز شدن راه بینیتون استفاده کنید در صورت مسموم شدین و وقتی چیزی میخوردین بالا میاوردین یک ربع قبل از غذا قرص متوکلوپرامید بخورید البته قطرشو داشته باشید بهتر هست 15 قطره قبل از غذا
اگر دچار درد داخلی دل و روده شدین مسکنش هیوسین هست
برای سر درد استخوان درد از ایپو بروفن یا قویترش نووافن استفاده کنید
اگر اسهال شدین قرص دیفونکسیلات هر 3 یا 4 ساعت بخورید (البته این دارو چون معتادها زمان خماری که مواد گیرشون نمیاد ازش استفاده میکنن مثلا ده تا دونشو باهم میخورن احتمال داره نذارن همراه خودتون ببرید پس حداکثر 5 عدد همراهتون باشه که زیاد گیر ندن افرادی هم که دندوناشون مشکل داره و احتمال دچار شدن به دندون درد رو دارن مسکنش مفنامیک اسید هست اونم کپسول هست هر 6 ساعت
این داروها که عرض کردم برای مصرف حداکثر دوروز هست پس زیاد قرص و دارو همراهتون نبرید که احتمال داره از ورودش ممانعت کنند تو این مدت یکی دوروز یک مرخصی داخل شهری بگیرید به یک دکتر درست حسابی مراجعه کنید شرح حالتونو بگید چه داروهاای تا اون زمان و چقدر مصرف کردید و تاکید کنید سرباز هستید و امکانات پادگان کم هست و نیاز به درمان فوری دارید تا دارو های قوی تجویز کند که سریعتر سرپا بشید
پس تو داروهایی که گفتم زیاده روی نکنید مصرف اینها فقط برای رفع کوتی هست تا خودتونو به دکتر برسونید
به بهداریهای داخل پادگان هم دلخوش نباشید چون اکثرا تنها دارو یک استامینوفن ساده پیدا میشه
توجه کنید اول پیشگیری نظافت استفاده از ماسک دوری از افراد مریض و ...
این کد سخا اولشو باید با این لیست تطبیق داد یا اخرشو؟؟؟ یکی راهنماییم کنه لطفا
دوستان کد سخا تنها یک شناسه است مختص به شما در نظام وظیفه و ربطی به ارگان خدمت و کد آموزشی نداره. از این کد و شماره ملی برای ورود به سایت نظام وظیفه استفاده کنید و شرایط اعزام،امریه، تعویض کارت و... رو استفاده کنید
سلام
من اعزام اول ابانم.امروز رفتم پلیس به اضافه 10 گفتش نیومده کد های ابان
بعدش رفتم سایت نظام وظیفه جلوی مرکز اموزش نوشته بدون مقدار...حالا بدون مقدار یعنی کد مازاده یا هنوز کد نیومده؟!؟
ممنون میشم هرکی میدونه سریع جوابمو بده
با سلام آقای حمید عباسی شانس زده پس کله ات اساسی
پادگان هتل 01 تهران افتادی
من اونجا بودم بهشت مطلق عااااالیه قسمت هر کسی نمیشه
برو حالشو ببر
سلام. من 95/8/19 اعزام هستم ولی هنوز نمیدونم کجا افتادم رفتم پلیس +10 میگه هنوز مشخص نشده. کد سخا رو چطوری میشه ساخت و اگه کسی 19 اعزام هست به ایدی تلگرامم پیام بده Ahmad1255@
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۶ محمد رضا زحمتکش
کد سخا من چیه
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۵ حسن نارویی
سلام من کد سخام ۴رقمیه اقا کسی میدونه مشخص میشه کجا افتادم؟؟؟
۱۰/۱ اعزامم