وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

سوالات متداول تعویض کارت


تعویض کارت پایان خدمت،تعویض کارت معافیت سربازی

1. برای  تعویض کارت  معافیت به هوشمند از چه طریقی باید اقدام کرد ؟

 جواب : متقاضی درخواست تعویض کارت با مراجعه به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی  نسبت به تکمیل و ارائه مدارک اقدام می نماید.

2. چه کسانی برای تعویض کارتهای قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند باید  مراجعه نمایند ؟

 جواب :   کلیه افرادیکه خدمت دوره ضرورت آنان از سال 60به بعد در هر یک از نیروهای مسلح (سپاه ، ناجا، ارتش ،وزارت دفاع) به پایان رسیده و دارای کارت پایان خدمت قدیمی می باشند ...

باقی سوالات در ادامه مطلب ...

3. برای  تعویض کارت  پایان خدمت  به هوشمند از چه طریقی باید اقدام کرد ؟

 جواب : برای ارائه درخواست تعویض کارت پایان خدمت قدیمی خود با کارت هوشمند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نمایند.

4. دارندگان کارتهای پایان خدمت تا کی مهلت دارند نسبت به تعویض کارت خود اقدام نمایند ؟

 جواب :  تا آخر سال  جاری (92)مهلت دارند تا نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند و بعد از آن کارتهای قدیمی  فاقد اعتبار خواهد بود.

5.  متقاضی خارج از کشور  برای  تعویض کارت معافیت و پایان خدمت به هوشمند از چه طریقی باید اقدام کند ؟

 جواب : متقاضی درخواست تعویض کارت با مراجعه به سفارت و یا نمایندگی جمهوری اسلامی درکشور محل اقامت نسبت به تکمیل و ارائه مدارک اقدام می نماید.

نظرات  (۱۱)

دزد حرام زاده ای از خانه مان کارت هوشمند معاف از خدمت من را به همراه کارت بانکی و۳۷۰ هزار تومان پول دزدیده .
حالاچه کار کنم.
پاسخ:
باید تعویض کنید!370 هزارتومن هم فدای سرتان!
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۲ امیرحسین رستمی
با سلام ببخشید آخرین مهلت تعویض کارت پایان خدمت که تمدید شده تا چند وقت دیگر است

۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ محمد صبوری اسلامی
سلام
من ده روز پیش برای تعویض کارت معافیت پزشکی به هوشمند به پلیس+10 رفتم. حالا تا کی به دست من میرسه؟
پاسخ:
اینجا و اینجا
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۰۴ محمدرضا صادقی دزکی

از دی ماه 1394 تقاضای تعویض کارت پایان خدمت خودرا داده ولی

تاکنون بدستم نرسیده خواهشمندم اقدام فرمایند شماره ملی من

0451062736 میباشد

چند روز طول میکشه ک

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۵ فرهاد مریدی
اینجانب کارت معافیت پزشکی را در تاریخ هفت ابان جهت دریافت کارت هوشمند تحویل دادم و تاکنون به دلیل اینکه در سیستم نظام وظیفه از من به عنوان مشمول نامبرده شده است موفق به اخذ گواهینامه نشده ام . با توجه به اینکه اخذ کارت هوشمند ماهها طول خواهد کشید قانونگذار چه راه حلی برای این مشکل پیش بینی کرده است شماره کارت معافی ۴۲۷۳۸۱ و شماره ملی ۰۹۳۹۵۷۵۶۶۳
پاسخ:
اینجا
آیا با داشتن کارت معافیت "موقت" کفالت پاسپورت صادر میشه؟
s
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۲ مهندس فربد ایلان ونداد ترانه ال اف تی مارتیک کارن زرین
سلام احترامن اینجانب دارای کارت پایان خدمت وظیفه سربازی میباشم این کارت پایان خدمت از طرف سازمان نظام وظیفه ب من تعلق گرفت و چون دچار چالش نابینایی چشم راست بوده ام مشمول قانون معافیت از دوران سربازی قرار گرفته ام و اینجانب در دانشگاه از دین اسلام شیعه اثنی عشری در ایران اباد کاملا ب ایمانی رسیده ام که میتوانم حضورا توضیح بدهم ...کد کارت پایان خدمت سربازی و معافیت زیر پرم کشور :ak-912-969-w...usa...جیمیل شناسایی پلیس 110 :borzabad64barzabad@gmail.com.....معرفی ترانه : سریش دینگ ........////.09179432341
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۴ محمود حمیدی
لطفا مرا راهنمای بفرماید درسال ۱۳۷۴ بعنوان پیمانی ۵ ساله به استخدام ناجا درامدم وپس ازطی دوره مربوطه باحکم معاونت ناجا از خدمت مقدس منفک شدم ولی متأسفانه تا بحال موفق به دریافت کارت پایان خدمت نشدم برای رضای خدا هم که شده راهنمای بفرمایید
باسلام خدمت شما دوست عزیز وگرامی! خسته نباشید! من جزو نیروهای نظامی هستم و تقریبا دوسال است که مدارکم را از طریق یگان خدمتی ارسال کرده ام اما تاکنون کارت پایان خدمت به دستم نرسیده است! خواهشمندم اقدامات لازم را جهت درخواست همکار حقیرتان انجام دهید! باتشکر فراوان