وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

۹۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

وی با اعلام اینکه میزان تسهیلات پرداختی برای خرید مسکن باید بیش از نرخ‌های فعلی باشد، گفت: در حال حاضر سقف تسهیلات بر خرید مسکن روی هر واحد در تهران 80 میلیون تومان و وام جعاله نیز 10 میلیون تومان و در مجموع 90 میلیون تومان است که پیشنهادم این است با افزایش تسهیلات جعاله به 20 میلیون تومان، سقف تسهیلات خرید مسکن به 100 میلیون تومان برسد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم  عباس آخوندی با تأکید بر "تمام بحث ما در حوزه مسکن این است که تقاضا را تحریک کنیم و قدرت خرید برای تمام متقاضیان مسکن ایجاد شود" اظهار کرد: تقاضا و خرید برای مسکن باید مبتنی بر پس‌انداز باشد و نباید به‌یک‌باره وارد بازار شود. اگر حجم زیادی از تقاضا یک‌باره وارد بازار مسکن شود سریعاً منجر به تورم و افزایش قیمت می‌شود.

وی با بیان "همواره رژیم پس‌انداز برای خرید خانه را به مردم پیشنهاد می‌کنیم" تصریح کرد:‌ تسهیلات خرید مسکن می‌تواند منجر به خروج مسکن از رکود شود. پیشنهادات ما با رویکرد افزایش قدرت خرید مردم است و باید مبتنی بر پس‌انداز باشد چراکه پرداخت تسهیلات لحظه‌ای و بدون پس‌انداز می‌تواند تمام دستاوردهای دولت در جهت کنترل تورم را زیر سؤال ببرد.

۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۰

به منظور ایجاد سهولت در دسترسی به همه کتاب‌های جدید التألیف به ویژه معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها و همچنین علاقه‌مندان، کارشناسان و صاحب‌نظران، فایل تمام کتب درسی به خصوص کتاب‌های درسی پایه پنجم ابتدایی و نهم (سوم متوسطه اول)، با قابلیت دانلود روی سایت دفتر تألیف کتب درسی به نشانی www.talif.sch.ir  قرار گرفت.

farsnews.com

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۰

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم در گفت و گویی، با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه تر سوگواری عزاداران حسینی (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورا، درباره ممنوعیت توقف و محدودیت تردد در سطح شهر قم گفت: از ساعت 00:30 بامداد روز 1 آبان تا ساعت 00:30 روز 3 آبان سال جاری عبور و مرور و پارک هرگونه وسائل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به استثنای وسایل نقلیه امدادی از پل علیخانی به طرف سه راه بازار، طول خیابان ارم تا تقاطع شهدا؛ خیابان شهدا از تقاطع حجتیه – بلوار بهار تا میدان روح الله؛ طول بلوار بهار؛ خیابان انقلاب (چهارمردان) از سه راهی ارم تا تقاطع عمار یاسر – چهارمردان؛ میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا و تقاطع عمار یاسر ابتدای خیابان آیت الله طالقانی (آذر) به سمت سه راه بازار ممنوع است.

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۰

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج با یادآوری آغاز ثبت نام اینترنتی نوسازی تاکسی‌های فرسوده توسط این سازمان از هجدهم مهر ماه جاری، عنوان کرد: هم اکنون ثبت نام اینترنتی نوسازی تاکسی‌های فرسوده در حال انجام است و این اقدام تا ۱۶ آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

پرویز اسکندری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با اعلام این خبر گفت: دارندگان اتومبیل های فرسوده مدل های ۷۵ به پایین و ۷۶ تا ۸۴ می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

۱ نظر ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۰
شرایط اخذ معافیت جریمه مشمولان غایب

الف ) مشمولین خدمت وظیفه عمومی:

1- کسانی که تا تاریخ 29/12/1394 مدت غیبت سربازی آنان به بیش از 8 سال تمام می رسد در شمول این مقررات قرار می گیرند.

2- ملاک محاسبه برای شروع غیبت مشمولین وظیفه غایب بیش از 8 سال،مطابق قانون مصوب سال 1363  (18 سال تمام) می باشد.

3- مشمولین وظیفه غایبی که تابعیت جمهوری اسلامی ایران را اخذ نموده اند، ملاک محاسبه شروع غیبت آنان از سن 18 سال تمام خواهد بود.

۳ نظر ۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۷:۱۶

نامه رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به حسن روحانی رئیس جمهور در مورد برجام 29مهر94

نامه رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به حسن روحانی رئیس جمهور در مورد برجام

۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۰
معافیت از سربازی
چند نوع معافیت داریم؟کدام بیماری ها شما را معاف می کند؟
سید محمدرضا سید احمدیان دکترای روانشناسی معاون امداد بهداشت درمان ناجا درخصوص گذراندن دوران سربازی و قداست آن می گوید: خدمت سربازی توفیقی برای پسرها است که بتوانند مدتی از عمرشان را برای ادای دین ودفاع از مملکت صرف کنند و با دیدن آموزش های رزمی و نظامی خود را برای مقابله به تعرضات احتمالی به کشور  آماده کنند.
اما با این وجود خیلی ها هم در همین گوشه و کنار افرادی را می شناسند که برای فرار از این دوران خاطره انگیز خود را حتی برای همیشه بیمار کردند و اما در کمال ناباوری معاف هم نشدند.
 
ماجراهای پیچیده معافیت از سربازی
 از بین تمام معافیت ها،معافیت های پزشکی هم ماجرایی دارد و بسیار پیچیده تر از معافیت های دیگر است.حالا واقعا کدام بیماری ها شما را از خیر یا شر دوران آش خوری خلاص می کند؟برای پیدا کردن پاسخ این پرسش به سراغ پزشکان ناجا رفتیم.
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۰

براساس اعلام سامانه‌ی امور کنسولی و ایرانیان وزارت خارجه‌، با توجه به مصوبه هیأت وزیران، از این پس دفاتر گذرنامه و روادید وزارت خارجه مستقر در فرودگاه‌های امام خمینی (ره) مهرآباد‌، مشهد‌، شیراز و تبریز برای دارندگان گذرنامه‌های معتبر‌، رواید گردشگری با یک ماه اعتبار و قابلیت ۱۵ روز تمدید صادر می‌کنند.

هیأت وزیران ۱۱ مهرماه “روادید فرودگاهی ۳۰ روزه” را با قابلیت تمدید ۱۵ روز اضافی، تصویب کرد. این مصوبه از حدود دو هفته پیش به دفاتر گذرنامه و روادید وزارت خارجه در فرودگاه‌های بین‌المللی ابلاغ شده است.

مجتبی کریمی، رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت خارجه از ابلاغ این مصوبه‌ی دولت توسط این وزارتخانه به مراکز مرتبط خبر داد و گفت: صدور ویزای یک ماهه فرودگاهی با قابلیت ۱۵ روز تمدید در فرودگاه‌های بین‌المللی ایران آغاز شده است.

۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۰
  • شرایط ورود و تردد خودروهای گذرموقتx
  • گذر موقتx
  • دریافت پلاک گذر موقت
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا شرایط تردد خودروهای گذرموقت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید روحی اظهار داشت: افرادی که قصد ورود موقت به کشور را با وسیله نقلیه شخصی خود دارند باید به نزدیکترین مرکز راهنمایی و رانندگی به گمرک ورودی مراجعه و نسبت به دریافت پلاک گذرموقت اقدام کنند.

وی افزود: مدت اعتبار پلاک خودروهای گذر موقت به استناد نامه گمرک، حداکثر برای کشورهای حوزه خلیج فارس ۳ ماه و سایر کشورها ۶ ماه است.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه هیچ کس غیر از مالکی که اسناد گمرکی خودرو و اسناد پلاک گذر موقت به نامش است در طول زمان تردد اجازه رانندگی با خودرو مذکور را ندارد، گفت: پلیس در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه نسبت به توقیف خودرو یادشده اقدام می کند.

وی در عین حال تصریح کرد: تاریخ انقضای پلاک گذرموقت به صورت ماه و سال در پلاک ثبت شده است.

منبع : mehrnews.com

۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۰

دریافت خسارت بدون کروکی- کروکی تصادف پلیس- قوانین کروکی تصادفات

رییس پلیس ترافیک شهری راهورناجا گفت براساس اصلاحیه قانون بیمه،رانندگان خودروها در صورت نداشتن اختلاف می توانند بدون کروکی خسارت خود را تا سقف تعیین شده از بیمه ها دریافت کنند.

سرهنگ علیرضا جهانگیری در گفتگو با خبرنگار سایت راهور گفت:ماده 18 این قانون تاکید دارد در صورتی که طرفین تصادف اختلاف نداشته باشند و نوع تصادف نیز خسارتی باشد ، بدون نیاز به گزارش پلیس (کروکی) می توانند برای دریافت خسارت به شرکت های بیمه مراجعه کنند.

جهانگیری هرگونه ممانعت از سوی شرکت های بیمه را تخلف اعلام کرد و گفت : در صورت ممانعت شرکت های بیمه از پرداخت جریمه ، موارد از طریق سازمان بازرسی کل کشور قابل پیگیری است.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا حضور پلیس را تنها در صورت وجود اختلاف بین طرفین ضروری دانست و گفت :البته لازم است پس از وقوع تصادف ، خودروها در منتها الیه سمت راست جاده متوقف و ازانسداد معابر جلوگیری کنند.

جهانگیری افزود: در حال حاضر زمان رسیدگی به تصادفات کاهش یافته است که این امر موجب کاهش گره های ترافیکی شده است.

وی به شرکت های بیمه پیشنهاد کرد که همچون گذشته با مراجعه بر سر صحنه تصادف نسبت به پرداخت خسارات تا سقف تعیین شده اقدام کنند

۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۰