وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

خرید معافیت سربازی ۱۴۰۰-خرید معافیت سربازی برای مشمولان غایب

شرایط خرید خدمت سربازی مصوب مجلس شورای اسلامی

خرید سربازی ۱۴۰۱-مبلغ خرید سربازی 1400-

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که در جلسه امروز، کمیسیون تلفیق با خرید سربازی برای سربازان غایب موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: نمایندگان کیمسیون تلفیق در نشست امروز با خرید سربازی برای سربازان غایب موافقت کردند. 

وی توضیح داد: خرید سربازی با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی و در راستای توجه به امر مقدس استحکام خانواده و فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از ۵ سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از ۳۵ سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تاثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکانپذیر نیست، امکانپذیر خواهد بود. بر این اساس افراد با پرداخت مبالغ مشخص شده، کارت معافیت از خدمت در زمان صلح را دریافت می‌کنند. 

 زارع افزود: به موجب این مصوبه، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس بیان کرد: همچنین مشمولان متاهل به ازای هر فرزند از ۲۰ درصد تخفیف تا سقف حداکثر ۶۰ درصد برخوردار خواهند بود و افراد متاهل تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شدند.

نظراتی در انتفاد از مبالغ مصوب خرید سربازی را در زیل مشاهده میفرمایید:

خرید سربازی

خرید سربازی