وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

۳۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سعید سعیدفر رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به بیان آخرین جزئیات حادثه تصادف منجر به فوت در میدان فاطمی پرداخت و اظهار داشت: در پی وقوع تصادف مذکور در عصر روز گذشته در میدان فاطمی این تصادف در ساعت 14:51 دقیقه از طریق 110 به پلیس تهران اعلام شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در ساعت 14:55 دقیقه یعنی با گذشت 4 دقیقه از وقوع تصادف مأموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و متأسفانه مشاهده شد که یک خودروی مورانو با یک عابر پیاده که خانم جوانی بود تصادف کرده است.

سعیدفر ادامه داد: راننده خودرو بلافاصله از محل متواری می‌شود و با تلاش مأموران آگاهی تهران بزرگ در کمتر از 24 ساعت دستگیر می‌شود.

این مقام ارشد اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به اقرار راننده متواری در مورد تصادف اشاره و بیان داشت: بعد از اقرار راننده به تصادف و تکمیل پرونده، وی تحویل مراجع قضایی می‌شود.

سعیدفر خاطرنشان کرد: متأسفانه عابر پیاده که خانم جوانی بود بعد از انتقال بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده و ضربه به مغز فوت می‌‌کند.

farsnews.com

۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۰

عصر ایران ،محدوده زوج و فرد در تهران از روز سه شنبه اول دی ماه توسط سیستم‌های هوشمند، کنترل و تخلفات ورود به آن محدوده ثبت می شود.

جریمه زوج و فرد در تهران
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران گفت: با هدف محدودیت تردد و کاهش حجم ترافیک که دلیل اصلی آلودگی بیش از حد هوای کلانشهر تهران می باشد ۱۷۶ سامانه نظارتی در مبادی ورودی طرح زوج و فرد و محدوده داخلی آن نصب شده است و از روز سه شنبه اول دی ماه جریمه ورود به این محدوده توسط سیستم های هوشمند ثبت و برای متخلفان جریمه صادر خواهد شد.
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۶

شما عزیزان در صورت که سوالی در مورد نظام وظیفه(خرید خدمت سربازی,غیبت,کارت پایان خدمت,کارت معافیت سربازی ..) دارید میتوانید به طرق زیر از مسئولان نظام وظیفه بپرسید:

روایط عمومی نظام وظیفه,وضعیت سربازی edafater.ir

شماره تلفن:

* افراد جهت سوالات و برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت سربازی خود با سامانه تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره 096480 تماس حاصل نمایند .

از طریق سایت:

لطفا برای مشاوره به سایت زیر مراجعه نمایید ظرف 2 روز پاسخ میدن:
براوی ورود و سوال از نظام وظیفه روی بنر زیر کلیک کنید
مشاوره آنلاین نظام وظیفه

------------

* در صورتی که جوابی از سوی نظام وظیفه برای سوال خود گرفتید لطفا در نظرات دیگران راهم شریک سوال و جواب مطرح شده خود کنید.

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۹

امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجه، درباره علت مرگ رکن‌آبادی گفت: با توجه به آزمایش‌هایی که در ایران انجام شد و با توجه به شواهد، مشخص شد که او نیز مانند سایر حجاج در عربستان به دلیل گرمای شدید هوا و البته عدم رسیدگی مناسب و تشنگی جان باخته.

parsine.com

تکذیب!

پزشکی قانونی تکذیب کرد: هنوز علت فوت مرحوم رکن‌آبادی مشخص نیست
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: هنوز جوابی در مورد علت فوت مرحوم رکن آبادی نداده‌ایم

۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۹:۰۶

مودمهای دانگل و 4g و 3g ایرانسل

irancell Huawei E3372 4G Modem

توضیحاتی در مورد مودم Huawei E3372 که توسط ایرانسل ارائه میشه و من هم اونرو خریدم :

1-این مودم با قیمت 120 الی 137 هزار تومان در نمایندگی های ایرانسل قابل خرید هستش.

2-سیمکارت u sim یوسیم مجهز به 4g و ساپور 3g و 2g با ترافیک 10 گیگابات اینترنت ارئه میشه.

3-بعد از خرید سیمکار شما باید به یکی از نمایندگیهای ایرانسل یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنید برای ثبت و مالکیت سیمکارت(مدارک:کارت ملی+مودم+سیمکارت یا پوکه)هزینه 2000 هزار تومن برای فعالسازی هستش

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۱

- پیش از شروع به رانندگی، کمربند ایمنی را ببندید و در طول رانندگی همیشه آن را بسته نگه دارید.

- آهسته برانید، سرعت های پیشنهادی در جاده برای شرایط ایده آل است و رانندگی با سرعت کم، بهترین اقدام پیشگیرانه از حادثه و اتفاق ناگوار در جاده های لغزنده است، اغلب تصادف ها به علت سرعت زیاد و دید ناکافی در شرایط نامساعد جوی رخ می دهد.

- هوشیار باشید ! رؤیت یخ های سیاه دشوار است ، ممکن است سطح جاده شبیه آسفالت ، براق و تازه به نظر برسد اما کف خیابان درزمستان باید خاکستری روشن باشد .

- هنگام نزدیک شدن به تقاطع های برفی و یخ زده سرعت تان را کم کنید.

- اگر هوا نامساعد است، حتی الامکان زمان سفر را تغییر دهید.

۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۳:۴۷

شرایط و سایت‌ ثبت‌نام برای وام 10 میلیونی کالا

«فرآیند اجرایی تبصره 26 قانون بودجه سال 1394 در خصوص تسهیلات کالایی ازدواج » به شرح زیر است:

۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۳:۴۳

شمابصورت آنلاین میتوانید مهریه خود را  توسط سایت قوه قضائیه محاسبه نماییید و فاتحه شوهر طغیان کرده خودرا بخوانید.بی تقصیر

برای محاسبه مهریه قابل پرداخت به نرخ روز، سال عقد و سال قبل از وصول مهریه را انتخاب نمایید، مبلغ مهریه را به عدد و بدون علائم غیر عددی در کادر مربوطه وارد نمایید، سپس روی محاسبه مهریه کلیک نمایید.

سایت:

moshaver129.ir/tabid/133/Default.aspx

۱ نظر ۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۷

شماره سه رقمی 129 قوه قضائیه برای مشاوره تلفنی و انلاین پرونده های حقوقی شما توسط خود قوه قضائیه راه اندازی شده..این شماره خدماتی از قبیل مکالمه تلفنی با کارشناسان حقوقی قوه قضائیه در موارد راهنمایی های حقوقی هستش..همچنین مشاوره ارتباط مردمبا ارباب رجوع و نظارت و انتقادات از روند بررسی پرونده هاهم  مربوط به این مرکز هستش...شماره برای افرادی که که در شهرستانها هستند برای ارتباط با مشاوره تلفنی قوه قضائیه 09699 میباشد سایت مرکز:

moshaver129.IR

۴ نظر ۲۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۰

یارانه های آذرماه 94 واریز نشد!
امروز 22 آذرماه است و دور تأخیر پرداخت یارانه ها توسط دولت ادامه دارد.
طی چندماه اخیر، هربار دولت یارانه ها را بدون هیچ توضیحی با تأخیر پرداخت می کند.
پیش ازین طیب نیا وزیر اقتصاد شب پرداخت یارانه ها به مردم را "شب مصیبت عظمای دولت" خوانده بود و زنگنه وزیر نفت در اینباره گفته بود: "جمع کردن پول هدفمندی و رساندن بموقع آنها عذاب الیمی است." /فارس

۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۵