وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سردار ابراهیم کریمی گفت : طرح تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت های هوشمند از اواخر سال 90 آغاز شد و از سال 91 با توجه به برنامه ریزی ها و زمان بندی های اعلامی این سازمان و استقبال و مشارکت بالای مردم تا به حال بیش از 7 میلیون درخواست به این سازمان رسیده است .


جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا،گفت: با توجه به برآورد حدود 6 میلیون کارت باقی مانده برای تعویض و حجم بالای مراجعه و درخواست هموطنان به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10 ) برای تعویض کارتهای قدیمی به کارت هوشمند و کاهش ازدحام در این دفاتر، این سازمان طرح مذکور را تا پایان سال تمدید کرد.

او با تاکید براینکه کارتهای قدیمی تا پایان امسال از درجه اعتبار ساقط می شوند گفت: با توجه به تمدید این طرح مردم بایستی درخواست های خود را تا پایان سال به مرور زمان به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10) ارائه نمایند تا در فرصت مناسب، این سازمان نسبت به تعویض کارتها اقدام کند...

کریمی با اشاره به اینکه، روند عادی زمان تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت قدیمی و صدور کارت هوشمند یک ماه به طول می کشد، گفت: ممکن است دربرخی موارد از جمله دریافت پاسخ استعلام برای اصالت برخی از کارتهای پایان خدمت توسط سازمانهای مربوطه به این سازمان، زمان تعویض کمی طولانی تر شود .

او گفت: هموطنانی که در این طرح شرکت کرده و درخواست خود را در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ثبت کرده اند ، برای انجام کارهای اداری خود نیازمند ارائه کارت های معافیت و پایان خدمت خود نیستند و این سازمان برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات اداری با بهره گیری از سامانه ها، وب سرویس ها و شبکه های ارتباطی خود با سایرارگان ها ،اطلاعات افراد را به صورت الکترونیکی ارائه می دهد .

انتهای پیام/