وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود ریمیکس جدید مجید رضوی نگین قلبمی

با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود ریمیکس اهنگ نگین قلبمی واسه دلم مرحمی حالمو تو میکنی خوب با صدای مجید رضوی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

Download New Remix BY : Majid Razavi | Negine Ghalbami With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

دانلود ریمیکس جدید مجید رضوی نگین قلبمی

با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود ریمیکس اهنگ نگین قلبمی واسه دلم مرحمی حالمو تو میکنی خوب با صدای مجید رضوی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

Download New Remix BY : Majid Razavi | Negine Ghalbami With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

۳۰ آذر ۰۰ ، ۱۵:۴۳

مبلغ یارانه جدید چقدر است؟

محسن رضایی جزئیات بیشتری از افزایش یارانه جدید در دی ماه اعلام نکرده اما گفته طبق پیش‌بینی‌ها و برآورد‌ها به طور مثال یک خانوار چهار نفره رقمی معادل ۸۰۰ هزار تومان یارانه می‌گیرد.

اما یارانه جدید نقدی است یا در قالب کالا؟

آنگونه که معاون اقتصادی دولت خبر داده بخشی از این یارانه مانند گذشته به صورت نقدی پرداخت می‌شود و بخش دیگر در قالب کالا و یا بن کارت.

افزایش یارانه‌ها و دو برابر شدن آن همان خبر خوشی است که محسن رضایی وعده اجرا شدن آن را داده بود. اما او گفته قرار بود از آذرماه ماه رقم یارانه‌ها دو برابر شود، اما به علت مشکلاتی که در تهیه بن کارت ایجاد شد این روند به دی ماه منتقل شد.

گفته‌ای که نشان می‌دهد بخشی از این یارانه در قالب بن کارت پرداخت می‌شود.

۳۰ آذر ۰۰ ، ۱۳:۳۶

شهادت سفیر ایران در یمن

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد دولت نجات ملی یمن در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

 فارس، سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: شهید ایرلو که از جانبازان شمیایی جنگ تحمیلی نیز بود در محل ماموریت خود به کرونا مبتلا شد.

به دلیل همکاری دیر هنگام برخی کشور ها، متاسفانه در شرایط نا مناسبی به کشور بازگشت و به رغم به کار گیری همه مراحل درمانی برای بهبود وضعیت بیماری ایشان، سحرگاه امروز به فیض شهادت نایل آمد.

ایرلو متولد شهرری و از دیپلمات‌های با سابقه وزارت خارجه و کارشناس ارشد حوزه عربی و شبه جزیره بوده است.

مسئول میز یمن در وزارت امور خارجه ایران پس از آغاز جنگ در سال ۲۰۱۵ در یمن، هماهنگ کننده کمک‌های انسان دوستانه ایران به یمن پس از آغاز جنگ اعزام هواپیما‌های کمک رسانی و کشتی نجات و پس از آن کمک رسانی با هماهنگی سازمان ملل و ... از دیگر فعالیت‌های ایرلو است.

او همچنین پیش از تصدی این سمت، معاون دستیار ویژه وزیر خارجه در امور یمن در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ بوده است.

«حسن ایرلو» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یمن ششم آبان ماه ۱۳۹۹ رونوشت استوارنامه خود را تقدیم «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی کرد.

وی پس از آن استوارنامه خود را نیز به «مهدی مشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تقدیم کرد.

۳۰ آذر ۰۰ ، ۱۳:۳۰

واریز سهمیه بنزین به حساب افراد بجای واریز به کارت بنزین خودروهای شخصی

سهمیه بندی بنزین از امشب

سهمیه بندی بنزین چند لیتر است

تاریخ واریز سهمیه بندی بنزین

سهمیه بندی بنزین بصورت ازمایشی در قشم و کیش

در این برنامه که از سوی معاونت اقتصادی دولت مطرح شده، قرار است طرح بازتوزیع یارانه بنزین تغییر کند. در این طرح قرار است سهمیه بنزین به جای خودرو به افراد اختصاص پیدا کند.

اما ماجرای تغییر سهمیه‌بندی بنزین چیست و از چه زمانی اجرا می‌شود؟

کانال عرضه اولیه امروز نامه‌ای را منتشر کرده که می‌گوید معاونت اقتصادی دولت دستور اجرای طرح بازتوزیع یارانه بنزین را داده است. در این نامه اعلام شده که بر اساس مصوبات جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی که در تاریخ ۲۲ آبان برگزار شده، قرار است طرح بازتوزیع یارانه بنزین از طریق ارائه سهمیه بنزین به افراد به جای خودروها به صورت آزمایشی در جزیره کیش و قشم اجرا و هیات وزیران بر اساس نتایج حاصل از اجرای آزمایشی طرح، در خصوص تعمیم آن به کل کشور تصمیم‌گیری کنند.

در ادامه نامه عنوان شده که دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای تعمیم طرح به کل کشور را در مدت اجرای آزمایشی آن ایجاد کنند.

۳۰ آذر ۰۰ ، ۱۳:۲۷