وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

به گزارش وکیل ملت، در بند الف تبصره ۱۱ لایحه بودجه سال ۹۵ آمده است؛ به منظور تامین کسری اعتبارات دیه محکومان معسر و مواردی که پرداخت خسارات بر عهده بیت‌المال یا دولت می‌باشد، وزارت دادگستری مجاز است با تصویب هیات نظارت حداکثر تا ۵۰ درصد از مازاد منابع درآمد سالانه با احتساب هزینه صندوق تامین خسارت‌های بدنی موضوع بندهای(ه) و (و) ماده ۱۱ قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث مصوب ۱۳۸۷/۴/۱۶ و احکام جایگزین آن و قوانین بعدی را از محل اعتبارات ردیف ۴۶-۵۳۰۰۰۰ جدول شماره (۹) این قانون دریافت و هزینه کند.

در این بند آمده است: مدیرعامل صندوق مزبور مکلف است با اعلام وزیر دادگستری مبلغ یادشده را به نسبت در مقاطع سه ماهه در اختیار وزارت دادگستری قرار دهد.

در بند ب این تبصره آمده است: به دولت اجازه داده می‌شود تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از ۵ سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت معاف کند.

در این بند تاکید شده است: تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیف ۱۵۰۱۲۸ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز و تا سقف ۳۰ هزار میلیارد ریال در قالب ردیف ۱۳۲-۵۳۰۰۰۰ به صورت مساوی به ردیف‌های ذیربط تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح مطابق موافقت‌نامه متبادله با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هزینه می‌شود.

بر اساس این پیشنهاد، میزان جریمه مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه به شرح زیر می‌باشد:

بر اساس این بند، ۱ - به ازای هر سال غیبت مازاد بر ۵ سال ۱۰ درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه و مدت غیبت بیش از ۶ ماه، یک سال محسوب می‌شود. ۲ - برای مشمولان متاهل ۵ درصد و برای مشمولان دارای فرزند نیز به ازای هر فرزند ۵ درصد از مجموع مبلغ جریمه کسر می‌شود.

نظرات  (۸)

سلام.یعنی ستاد کل هم موافقت کرده
مدیر سایت یا خبریو نزار یا اگه خبریو میزاری بزار تایید بشه از همه بعد بزار امیده الکی به کسی نده نمیدونم این خبرا رو از خودت در میاری یا الکی چیزیو بزرگش میکنی که نظرا سایتت بیشتر بشن اینطوری خوب نیست گناه میکنی
پاسخ:
خبرهایی که کار میشه از منابع معتبر و خبرگذاریها درج میشه قانون بودجه سال 95 هست احیانا!
یعنی ستاد کل هم موافقت کرده؟
دوستان چقد احتمال تاید این طرح هستش راسته میگن کلن لغو شده.... گواهینامه ک تاید نشد خداکنه لااقل این طرح تاید شه
ادمین راسته میگن سردار کمالی گفته ب کلی این طرح منتفی هست. طرح غایبین پنج سال خرید
ادمین تو بعضی از سایتا گفته بودن لغو شده طرح خرید غایبین پنج سال راسته ؟
پاسخ:
اصلا هنوز تصویب نشده که بخواد لغو بشه یکی مسئول ارشد نیروی انتظامی وعده داده که اجرایی میشه طرح خرید بههمون روال سال 94  اما موافق پجساله نبود ....برسر اجرراش و مقدار جریمه هاش اونطور که در خبر بود اختلاف بوده
سلام.دوستان به خداتعجب می کنم این قد بی دلیل قضاوت می کنید دوستان طرح هنوزتومجلس هستش وهنوزبررسی نشده تا لغو بشه اگه لغوبشه مجلش خودش اعلام می کنه انشلا که تصویب بشه به امید خدا
این طرح تصویب نشده و یکی از نمایندگان مجلس برای 5 سال نظر داده بود و فردا همان روز با مخالفت ستاد کل و سردار کمالی مواجه شد به قدری که گفته شد حتی اگر تصویب هم بشود ستاد کل جلوی اجرای آن را می گیرد که از لحاظ قانونی هم می توانند چون مسائلی که به هر نحوی مربوط به نظام وظیفه هست باید با هماهنگی ستاد کل انجام شود.