وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

شماره سه رقمی 129 قوه قضائیه برای مشاوره تلفنی و انلاین پرونده های حقوقی شما توسط خود قوه قضائیه راه اندازی شده..این شماره خدماتی از قبیل مکالمه تلفنی با کارشناسان حقوقی قوه قضائیه در موارد راهنمایی های حقوقی هستش..همچنین مشاوره ارتباط مردمبا ارباب رجوع و نظارت و انتقادات از روند بررسی پرونده هاهم  مربوط به این مرکز هستش...شماره برای افرادی که که در شهرستانها هستند برای ارتباط با مشاوره تلفنی قوه قضائیه 09699 میباشد سایت مرکز:

moshaver129.IR

نظرات  (۴)

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۵ حمیدرضا سعیدموسوی
سلام
من در مرحله دوم خرید خدمت سربازی ثبت نام کرده ام، من در سال ٨٥/٥/١٩ به سربازی رفتم و بعد ٣ روز فرار کرده ام، میخواستم ببینم الان که ثبت نام کرده ام استعلام میگیرم پیام میاد (( آخرین وضعیت شما اعزام به خدمت است )) این یعنی من شامل خرید خدمت نمیشم؟؟
در ضمن من از یکان خدمتی خودم رفتم نامه گرفتم که فرار کردم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۵ محمد شعبانی
سلام، من یک ملک مسکونی تجاری درسال74با قولنامه دستی ازپدرم خریدم ولی در سال 84بعلت مشکلات مالی قصد فروش داشتم که پدرم دادخواست برصوری بودن قولنامه دادودرشورای حل اختلاف گزارش اصلاحی زدند پدرم مبلغ 4میلیون به من دادومن متعهد شدم ملک مزبور راتازمان حیات پدرنفروشم حال باتوجه به بزرگ شدن 3فرزند م19،15،8ساله ومخارج تحصیل وزندگی واخراج ازمحل کارکه متعلق به پدرم میباشد آیا میتوانم گزارش اصلاحی رانغزنمایم وملکم رابفروشم
سلام اگر پسر 16 ساله ای با دو همدست بزرگسال بدون توجه به نوجوان بودنش غیابی محکمه و محکوم به پرداخت دیه شود ولی فراری شود بعد از چند سال که 19 ساله شده دستگیر شود أیا محکومیت قبلی قابل اجرا هست موضوع ارتکاب جرم در نوجوانی چه میشود . أیا باعث تخفیف میشود .در مورد مبلغ دیه چه اقدامی میشود
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۳۹ بامشاد خدایی09192577966 شرکت
باسلام ای کاش اقای رییسی ملاقات عمومی داشت . تا از دادگاهها وقاضی که به نفع ظالم رای میدهند به ایشان گزارش داد با مدرک