وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

سعید سعیدفر رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به بیان آخرین جزئیات حادثه تصادف منجر به فوت در میدان فاطمی پرداخت و اظهار داشت: در پی وقوع تصادف مذکور در عصر روز گذشته در میدان فاطمی این تصادف در ساعت 14:51 دقیقه از طریق 110 به پلیس تهران اعلام شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در ساعت 14:55 دقیقه یعنی با گذشت 4 دقیقه از وقوع تصادف مأموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و متأسفانه مشاهده شد که یک خودروی مورانو با یک عابر پیاده که خانم جوانی بود تصادف کرده است.

سعیدفر ادامه داد: راننده خودرو بلافاصله از محل متواری می‌شود و با تلاش مأموران آگاهی تهران بزرگ در کمتر از 24 ساعت دستگیر می‌شود.

این مقام ارشد اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به اقرار راننده متواری در مورد تصادف اشاره و بیان داشت: بعد از اقرار راننده به تصادف و تکمیل پرونده، وی تحویل مراجع قضایی می‌شود.

سعیدفر خاطرنشان کرد: متأسفانه عابر پیاده که خانم جوانی بود بعد از انتقال بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده و ضربه به مغز فوت می‌‌کند.

farsnews.com

۹۴/۰۹/۳۰