وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم زمان در رودهن اظهار کرد:امروز ثبت احوال نوین با پایه ریزی آمار و ارقام و ساماندهی اطلاعات سجلّی، نقش مهمی در رشد و توسعه کشور ایفاء می کند.

وی ادامه داد: آرشیو الکترونیکی اسناد به عنوان یک پروژه بزرگ ملی در سراسر کشور، نقش مؤثری در از میان برداشتن فضا و زمان برای اشخاص و مراجعان به ثبت احوال دارد.

زمان افزود: با انجام این اقدامات در سراسر کشور در کمتر از ۱۵ دقیقه و با کمترین ضریب خطا شناسنامه برای افراد صادر شده و سایر خدمات سجلی آنها انجام می شود.

معاون فناوری اطلاعات و جمعیتی اداره کل ثبت حوال استان تهران تاکید کرد: پروژه کارت هوشمند ملی ایرانیان از بهمن ماه سال ۹۱ کلید خورد و امروز در سراسر استان و ۹ نقطه شهر تهران فعالانه انجام می شود.

وی بیان کرد: ثبت احوال نوین به دنبال مدیریت هویت در فضای مجازی است و با صدور کارت هوشمند ملی، ورود به دولت الکترونیک با امضای الکترونیک انجام می شود.

زمان خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک و پس از صدور کارت هوشمند ملی، تمامی حساب ها و کارت های افراد به آن لینک می شود و با عنایت به ثبت اثر انگشت در آن، به هیچ عنوان نمی تواند مورد استفاده سارقان و سوء استفاده کنندگان قرار گیرد.