وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت ثبت نام ‌آرم طرح ترافیک اظهار داشت: تنها افرادی که صحت مدارک و سهمیه ثبت نامی ان‌ها تایید شده باشد آرم طرح ترافیک دریافت می‌کنند.

 
سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل شهرداری تهران در گفت‌وگویی رادیویی با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی جهت احراز صلاحیت هر یک از سهمیه بگیران آرم طرح ترافیک گفت: حقوق هیچ یک از واجدین دریافت آرم طرح ترافیک تضییع نخواهد شد.
 
وی یکی از تفاوت‌های ثبت نام آرم طرح ترافیک امسال را نسبت به سال گذشته ارائه کارت ویژه حمل و نقل عمومی در قبال برچسب آرم طرح ترافیک عنوان کرد و افزود: در صورتی که عدم نیاز ورود به محدوده طرح ترافیک در روزهای خاص توسط شهروندان در سایت اعلام شده http://trafficlabel.tehran.ir محرز شود این افراد قادر به استفاده از سفر رایگان توسط این کارت بلیط‌های الکترونیک در سطح شهر خواهند بود. 
 
مشاور شهردار تهران به پیش بینی بازگشت روزهای اعلامی بنابر نیاز شهروندان و تردد آن‌ها در محدوده طرح  ترافیک اشاره کرد و گفت: در واقع شهروندانی که پس از مشخص ساختن روزهای خاص در سایت به هر دلیلی از این اقدام خود پشیمان شوند امکان دسترسی مجدد و دریافت مجوز مربوطه برای آن‌ها فراهم شده است که البته این امر منوط به پرداخت هزینه و تعرفه مربوطه و بازگرداندن مبلغ شارژ کارت بلیط است.
 
تشکری هاشمی ارائه کارت حمل و نقل عمومی به هر یک از دریافت کنندگان مجوز طرح ترافیک را یکی دیگر از طرح‌های تشویقی شهرداری تهران برای این افراد عنوان کرد و افزود: این کارت قابل استفاده در تمامی پارک‌های حاشیه‌ای، پارکینگ‌ها و نیز مترو و اتوبوس خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه برای هر یک از سهمیه بگیران ‌آرم طرح ترافیک نظیر خبرنگاران، معلولان، افراد دارای بیماری خاص کمیته‌ای تخصصی جهت تایید سهمیه این افراد تشکیل شده است، تصریح کرد: نمایندگانی از هر یک از این گروه‌ها به عنوان شخص معتمد در کمیسیون  تشکیل یافته به تایید مدارک این افراد خواهند پرداخت که البته هدف از این امر کاهش میزان سهمیه‌ها نبوده چرا که تنها در راستای احقاق حقوق به سهمیه بگیران اصلی  و ممانعت از هر گونه تخلف صورت پذیرفته است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه افراد مورد تایید و حائز دریافت آرم طرح ترافیک پس از  تایید مدارک در دفاتر خدمات الکترونیک به هیچ عنوان نیاز به مراجعه مجدد به این دفاتر را ندارند، اظهار داشت: ارسال کارت آرم طرح ترافیک به محل سکونت هریک از متقاضیان تایید شده و اطلاع رسانی از طریق پیامک یکی دیگر از اقدامات شهرداری تهران در راستای کاهش مراجعات حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک و سازمان‌های حمل و نقل ترافیک مناطق بوده است.
 
سید جعفر تشکری هاشمی در پایان با اشاره به اعلام اسامی واجدین دریافت آرم طرح ترافیک در بهمن ماه گفت: نتیجه ثبت نام آرم طرح ترافیک و اعلام اسامی واجدین شرایط در بهمن ماه امسال خواهد بود.