خدمات پلیس+police10

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

خدمات پلیس+police10

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

کارت ملی هوشمند

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی - دی‌ماه 1400


شرکت پژوهش و توسعه ناجی در راستای توسعه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) از کلیه افراد واجد شرایط که آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات را دارند، دعوت به همکاری می‌نمایند.


نکته بسیار مهم: قبل از ثبت‌نام در فراخوان، هویت شما می‌بایست احراز شده باشد، بدین منظور می‌توانید از طریق دکمه روبرو امور مربوطه را انجام دهید. ثبت‌نام در سامانه احراز هویت


متقاضیان عزیز با مطالعه شرایط و ضوابط تأسیس و مدیریت دفاتر و قبول آنها می‌توانند از تاریخ 6 دی‌ماه 1400 الی 15 دی‌ماه 1400 به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام در فراخوان شهرهای زیر از طریق لینک ثبت‌نام موجود در انتهای همین صفحه اقدام نمایند.

ردیف استان شهر
1 سیستان و بلوچستان دشتیاری
2 سیستان و بلوچستان تفتان
3 سیستان و بلوچستان سرباز
4 سیستان و بلوچستان مهرستان
5 خوزستان بندر امام
6 فارس اقلید - سده
7 فارس آباده و طشک
8 یزد خاتم
9 گلستان بندرگز
10 مازندران بابلسر
11 مازندران سرخرود
12 اصفهان گز
13 ایلام سیروان
14 ایلام بدره

شرایط و ضوابط اداره دفاتر

  • مدیریت و مسؤولیت کلیه هزینه‌های دفاتر از قبیل آب، برق، مالیات، حقوق کارکنان، اجاره بها، دکوراسیون، تجهیزات سخت افزاری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، عوارض و ... بر عهده مدیران دفاتر می‌باشد.
  • نکته: هیچ‌گونه اعتباری برای ارایه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
  • فضای مورد قبول برای تأسیس دفتر باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از طرف شرکت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
  • کارکنان دفاتر می‌بایست دارای بیمه تأمین اجتماعی بوده و مدیر دفتر باید کلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت نماید.
  • تعداد کاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر می‌باشد.
  • هر کاربر برای ارایه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد.
  • تأمین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، تجهیزات امنیتی و غیره) مطابق دستورالعمل‌­های فنی، برعهده مدیر دفتر می‌باشد.
  • حضور تمام وقت مدیر دفتر در دفتر الزامی است.

شرایط عمومی

  • داشتن تأهل
  • بومی محل مورد تقاضا
  • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
  • دارا بودن اطلاعات پایه مهارت با کامپیوتر ICDL
  • تدین به دین مبین اسلام
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
  • تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
  • نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
  • حداقل سن داوطلب کمتر از 30 سال و حداکثر بیشتر از 65 سال نباشد
  • عدم اشتغال
  • نداشتن فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
  • نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروه‌­های سیاسی ضدانقلاب، معاند و غیرقانونی
  • برخوردار بودن از سلامت روحی و روانی


شرایط اختصاصی (امتیازات)

پذیرش افراد براساس امتیازات کسب شده آنها می‌باشد. مواردی که دارای امتیاز است به طور خلاصه شرایط اکتساب به شرح زیر می باشد:

نکته: امتیازات کسب شده متقاضیان در شهر با هم سنجیده شده و منتخبین افرادی هستند که بالاترین امتیاز را در آن شهر کسب کنند.

الف) مدرک تحصیلی: مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاه­‌های نیروهای مسلح مورد پذیرش می‌باشد.

ب) دارا بودن مهارت‌­های رایانه: مهارت هفت­گانه رایانه (ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد.

نکته: مراکز معتبر، مراکزی هستند که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه­‌ای کشور یا معاونت مدیریت و برنامه­‌ریزی ریاست جمهور باشند.

ج) سابقه کار مدیریتی: سابقه مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز با نیروهای مسلح تطبیق و محاسبه می‌شود. قابل ذکر است، سوابق مدیریتی شرکت‌­های عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق بلامانع است سابقه مدیریتی شرکت­‌های خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نمی‌باشد.

د) جانباز: سابقه جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.

نکته: رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نمی‌باشد.

و) سابقه آزاده: سابقه آزاده باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.

ز) خانواده شهید: سوابق خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول می‌باشد.

ح) سابقه بسیجی: سوابق بسیجی فعال بر اساس آیین‌نامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین می‌گردد و صرفاً با فرم استاندارد مورد تایید می‌باشد.

ط) رزمنده: رزمندگان و اعضای خانواده‌های درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده می‌باشند.


تذکرات

  • پاسخ گویی به سؤالات تنها از طریق شماره تلفن 81240036-021 است.
  • خانواده­‌های درجه یک شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان و خانواده‌های درجه دو شامل برادر و خواهر شخص متقاضی می‌باشد.
  • پذیرش متقاضی طی مراحل مختلف صورت می‌گیرد. پذیرفته‌شدگان هر مرحله می‌بایست مدارک یا اقدامات مرتبط با آن مرحله را در اسرع وقت انجام دهند.
  • جزئیات مراحل مختلف از طریق درج در همین سایت، پیامک به شماره همراه و ارسال رایانامه به پست الکترونیک ثبت شده در سامانه فراخوان، اطلاع­‌رسانی خواهد شد.
  • پس از ارسال مدارک و رفع نقص به هیچ وجه به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نمی‌شود.
  • مدارک ارسال شده در فراخوان‌­های قبلی قابل استناد نمی‌باشد و باید در هر فراخوان مدارک جدیدی ارایه گردد.
  • ارایه آدرس دقیق و صحیح پستی متقاضی در هنگام ثبت‌نام جهت برقراری ارتباط و دعوت جهت پیگیری امور الزامی می‌باشد.
  • اولین مرحله ارزیابی بر اساس امتیازاتی است که افراد از ثبت اطلاعاتشان در سامانه فراخوان کسب می‌نمایند لذا شایسته است اطلاعات خواسته شده را با دقت و حوصله تکمیل نمایید.
  • در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید.
  • ثبت‌نام در سامانه به منزله اخذ مجوز دفتر خدمات الکترونیک نبوده و هیچ حقی را از این بابت برای متقاضی ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است اخذ مجوز دفاتر منوط به کسب امتیاز بیشتر نسبت به دیگر شرکت کنندگان و طی تمامی مراحل قانونی است.