وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

در این مقال سعی داریم مدارک احراز محل سکونت در موقعی که خودرو خودرا فروخته اید یا قصد تعویض پلاک دارید یا قصد بروز رسانی اطلاعات هویتی خود در سامانه پلیس+10 را دارید بپردازیم:

مالکین محترم خودروهای نوشماره که از خودروسازهای داخلی خودرو صفر ثبت نام نموده اند مدارک احراز سکونت خود را تحویل نمایندگی فروش خودروسازی نمایند و از اخذ نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری به مراکز تعویض پلاک خودداری نمایند.

کارکنان مراکز تعویض پلاک ملزم به دریافت مدارک احراز سکونت به شرح فوق از مالکان می باشند وحق هیچگونه دخل و تصرفی در این خصوص را ندارند.:

1- ارائه سند مالكيت منزل مسكوني بنام مالك وسيله نقليه به همراه یکی از قبوض آب ، برق یا گاز به تاریخ روز

2- ارائه سند اجاره نامه منزل مسكوني بنام مالك وسيله نقليه (داراي كد رهگيري و هالوگرام ) به همراه یکی از قبوض آب ، برق یا گاز به تاریخ روز

3- اصل جواز كسب معتبر بنام مالك وسيله نقليه به همراه یکی از قبوض آب ، برق یا گاز به تاریخ روز

4- گواهي اشتغال به تحصيل فرزندان خريدار با ذكر آدرس محل سكونت والدين كه به تائيد آموزش و پرورش منطقه رسيده باشد.

5- معرفي نامه از اداره محل خدمت خريدار (ويژه كاركنان دولت و نيروهاي مسلح) با ذكر آدرس محل سكونت كاركنان مزبور

6- درصورت ادعاي سكونت خريدار در منزل والدين، ارائه سند (ملكي، استيجاري) به نام پدر يا مادر به همراه یکی از قبوض آب ، برق یا گاز به تاریخ روز

7- ارائه سند واحد مسكوني بنام همسر مالك وسيله نقليه به همراه یکی از قبوض آب ، برق یا گاز معتبر به تاریخ روز

8- در صورت عدم ارائه مدارك فوق الذكر بر اساس محل صدور شناسنامه به همراه یکی از قبوض آب ، برق یا گاز به تاریخ روز اقدام مي گردد.

9- دفترچه تامین اجتماعی معتبر مربوط به شهرستان محل اخذ کد پلاک به همراه یکی از قبوض آب ، برق یا گاز به تاریخ روز.

10-تایید شورای محل/ روستا برای ساکنان شهرها و روستاهای مرزی که در زمان جنگ به شهرهای دیگر منتقل شده و دارای محل تولد مغایر با والدین خود می باشند.

11- تایید شورای محل / روستا برای منازل اوقافی و روستایی و همچنین نامه رسمی از ادارات عشایر و امور روستایی سازمان جهاد کشاورزی برای عشایر با نظر مدیر فنی.

12- درخصوص سازمانها ، كارخانجات ، شركتها ، اساسنامه و بريده روزنامه رسمي كه حداكثر دو سال از تاريخ ثبت در روزنامه گذشته باشد و بر اساس شهرستان محل ثبت شركت با ذكر آدرس دقيق محل فعاليت اقدام گردد.

13- در رابطه با سازمانها ، كارخانجات ، شركتها ، كه داراي شعبه و يا دفتر در ساير شهرها (به غير از شهري كه شركت يا كارخانه يا سازمان در آنجا به ثبت رسيده) مي باشد، براساس مندرجات اساسنامه و بريده روزنامه رسمي آنها اقدام خواهد شد.

تذکر1: کارکنان مراکز تعویض پلاک ملزم به دریافت مدارک احراز سکونت به شرح فوق از مالکان می باشند وحق هیچگونه دخل و تصرفی در این خصوص را ندارند.

تذکر 2: صرف داشتن پلاک آزاد امانی و یا نصبی در سامانه شماره گذاری دلیلی بر احراز محل سکونت منزل مسکونی مالک نمی باشد.

تذکر3: در صورت حذف فیزیکی قبوض آب و برق و گاز ارائه مدرک تکمیلی با تشخیص مدیر فنی مراکز تعویض پلاک ملاک عمل خواهد بود.

  1. در حال حاضر برای هر متقاضی امکان رزرو فقط یک نوبت در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی وجود دارد.
  2. حداقل 5 دقیقه قبل از زمان رزرو شده در مرکز تعویض پلاک حضور یابید. با توجه به زمانبندی انجام شده جهت خدمت رسانی بهتر به سایر مراجعین به مراکز تعویض پلاک، در صورت عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک مربوطه در روز و ساعت مقرر ، نوبت شما به صورت خودکار توسط سامانه باطل می شود.
  3. کلیه اطلاعات ثبت شده در سامانه ، در هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک کنترل می گردد و فقط به دارنده کد ملی یا وکیل قانونی و وسیله نقلیه با شماره پلاک ثبت شده در نوبت، اجازه ورود داده می شود.
  4. برای متقاضیانی که رزرو نوبت انجام دهند اما در زمان مقرر به مرکز تعویض تعویض پلاک مراجعه ننمایند محدودیتهایی در رزرو نوبت های آتی ایجاد خواهد شد.
  5. ارسال پیامک دریافت نوبت صرفا جهت اطلاع رسانی به متقاضی میباشد. جهت پذیرش مراجعین، اطلاعات ثبت شده در سامانه نوبت دهی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
  6. نوبت دهی و پذیرش مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی صرفا از طریق سامانه ( nobatdehi.epolice.ir ) انجام می پذیرد. در این رابطه ادعای دریافت نوبت كه توسط سایرین و خارج از این سامانه تبلیغ ‌گردد و ادعای انجام آن اعلام شود، معتبر نیست.
  7. در صورت پرشدن ظرفیت پذیرش یک مرکز، امکان دریافت نوبت برای آن مرکز دیگر وجود نخواهد داشت. لذا لازم است مراقب سوء استفاده احتمالی شیادان و دلالان باشید.
  8. دریافت نوبت در سامانه رایگان است و طی مراحل ثبت نام یا دریافت نوبت، هیچ گونه وجهی از متقاضی دریافت نمی شود.

راهنمای نوبت گیری به صورت فیلم در زیر امده است: