وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

از آغاز آبان 1396 به گفته مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور طرح LEZ در تهران شروع شده است.دوربینهای ثبت تخلفات پلیس در محدوده زوج و فرد تهران همکنون در حال ثبت اطلاعات خودرو های فاقد معانه فنی هستند!!

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: دوربین های پلاک خوان در سطح شهر تهران نصب شده و این دوربین ها اطلاعات خودروهای فاقد معاینه فنی را برای صدور جریمه به پلیس ارسال می کنند.

وی در ادامه افزود: از زمان اجرای طرح LEZ که از اول آبان ماه سال گذشته اجرایی شد تاکنون حدود 2 میلیون خودرو توسط دوربین‌ها به صورت مکانیزه جریمه شدند.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه خودروهای فاقد معاینه فنی در خارج از محدوده طرح زوج و فرد جریمه می‌شوند، طرح سراسری LEZ در حال اجرا است.
گفتنی است، سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شهرداری تهران آمادگی اجرای طرح سراسری LEZ‌ را دارد، اظهار کرد: در فاز دوم طرح LEZ، کنترل مکانیزه خودرو‌ها در کل تهران اجرایی می‌شود و شهرداری برای اجرای فاز دوم این طرح آماده است.
همچنین امیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری اظهار کرد: در حالی که قرار بود طرح سراسری LEZ‌ در تهران از اول آبان اجرایی شود، اما به دلیل تجهیز نکردن زیرساخت‌ها از سوی شهرداری، زمان اجرای آن به زمان دیگری موکول شد. بنابراین همچنان اجرای طرح در محدوده زوج و فرد ادامه خواهد داشت.
منبع: jamejamonline.ir