وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

کد ایثارگری 12 رقمی-کد ایثارگری ارتش-کد ایثارگری بنیاد شهید-کد ایثارگری برای ثبت نام کنکور-کد ایثارگری برای ثبت نام دانشگاه

شاید برای شما پیش آمده باشد که در ثبت نام کنکورهای سراسری و یا استعلام سوابق ایثارگری پدر و فرزندان و یا وابستگان نیاز به مرجعی دارید تا بدون مراجعه به بنیاد شهید استانتان این امر را انجام دهید؟

سایت بنیاد شهید و امور ایثار گران استعلام وضعیت ایثارگری سرپرست و یا وابستان را از طریق اینترنت فراهم نموده است.

استعلام ایثارگر یا وابسته

آموزش کار با سامانه خدمات الکترنیک امور ایثار گری:

الف:ابتدا به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://isaarit.isaar.ir/sayba/relatedisgr

ب:در قسمت کد ملی باید کد ملی مورد نظر خودرا وارد نمایید

ج:در قسمت تصویر امنیتی کدی که در تصویر مشاهده میکنید را وارد نماییید:

د:دکمه سبز اسعلام را بزنید:

نتیجه را با کادر سبز رنگ در زیر دکمه سبز استعلام مشاهده مکینید

نکته:شما باید برای دریافت کد 12 رقمی ایثار گری که در دفترچه کنکور سازمان سنجش است به ارگان و یگان مربوطه سپاه ارتش بسیج و ... مراجعه نمایید / سایت سازمان سنجش بدون اینکه نیاز به استعلام فرزند جانباز یا فرزند شهید و یا ... باشد بصورت اتوماتیک این امر را برای شما اراز میکند.

نظرات  (۶)

۳۰ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۲۱ سیدکریم حسینی جمشیدی
برای ثبت نلم کارت جانباری راهنمایی بفرمایید
من سال 60 خدمت سربازی بودم باتوجه مدارک دارم برای ثبت نام کارت جانبازی یک راه ساده راهنمایی نمایید از نیشابور
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۶ یک جانباز زیر 25 درصد
باسلام واحترام من از مسئولین محترم یک سوال دارم چرا برای جانبازان زیر 25 درصد هیچ گونه ارزشی قائل نیستند مگر باهم فرقی دارند چرا تخفیف بلیط قطار برای 25 به بالا چرا کار برای 25 به بالا چرا یکی نفر پیدا بشه جواب بده
بنده جانباز 15 درصد هستم دو فرزند بیکار دارم یکی کارشناس ارشد مالی و دیگری دیپلم به هر دری برای کار سر زدم ولی آخرش بی نتیجه ماند آیا این درست است که فرزندان جانبازان 25 درصد بدون آزمون وارد ارگانها شوند ولی ما به هرجای که می رویم با سافکندگی تمام برمی گردیم پس عدالت کجاست انصاف کجاست
سلام پس چرا من کدملی میزنم میگه که ایثارگر یافت نشد
۰۷ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۵ جانباز اشتاب
۶۶۵۵۲