وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

آموزش خرید اینترنتی بلیط قطار - سایتهای خرید بلیط آنلاین قطار

دفاتر الکترونیک ایران , در این مطلب با روشهای تهیه و رزور بلیط قطار از طریق ایترنت آشنا میشویم...

آیا میدانید خرید آنلاین بلیط قطار به غیر از سایت رجا (شرکت خصوصی وابسته به راه آهن ایران) را میتوانید از دوسایت دیگر نیز استفاده کنید؟شما برای خرید اینترنتی بلیط قطارهای مسافرتی میتوانید از سایتهای زیر استفاده کنید:

سایت رجا خرید و رزور بلیط آنلاین قطار

سایت رجا

در سایت رجا(شرکت حمل و نقلی ریلی قاطرهای ایران) اول باید ثبت نام کنید..وبعد خرید آنلاین بلیط قطار خودرا انجام دهید..البته نرم افزار موبایلی رجا برای گوشی های اندرویید نیز توسط همین سایت طراحی شده که مکانیزم خرید آن و ابسته به شماره تلفن شماست:

سایت رجا خرید و رزور بلیط آنلاین قطار

سایت رسمی فروش بلیط و رزرو آنلاین و اینترنتی  قطار رجا :

raja.ir

نرم افزار سایت رجا جهت خرید بلیط اینترنتی توسط موبایل:

دانلود

سایت سفیر خرید و رزور بلیط آنلاین قطار

سایت سفیر(شرکت سفیر ریل آسیا)

یک نمونه از سایتهایی است که مجوز فروش بلیط قطار را از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دارد. شما برای خرید و آگاهی از برنامه حرکت قطارهای مسافرتی باید اول در این سایت ثبت نام کنید.وبعد به جستجو و خرید بلیط قطار مورد نظر خود بپر دازید.


1)جهت پیگیری مشکلات خرید اینترنتی بلیت از سای سفیر از ساعت( 8 الی 19 ) با شماره تلفن 43457-021 داخلی 1 تماس حاصل نمایید.
2)جهت کسب هرگونه اطلاعات در رابطه با نوع و امکانات قطارها و ایستگاه های بین راهی و سایر اطلاعات مشابه با سامانه اطلاع رسانی راه آهن ج.ا.ا 5149-021 تماس حاصل فرمایید.

سایت رسمی فروش بلیط و رزرو آنلاین و اینترنتی  قطار سفیر :

safirrail.ir

سایت علی بابا خرید و رزور بلیط آنلاین قطار

علی بابا

یکی از سایتهای جدیدی است که بتازگی راه افتاده در هرصورت با جستجو در سایت علی بابا و لیست قطارهایش متوجه خواهید شد که قطارهای جدیدتری و بانرخ بالاتری در این سایت به فروش میرسد.در هرصورت اگر در دوسایت بالا بلیط قطار خودر نتوانستید جستجو کنید سایت علی بابا هم میتواند به کمک شما بیاید.

سایت رسمی فروش بلیط و رزرو آنلاین و اینترنتی  قطار سفیر :

alibaba.ir