وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه اعتراض به جریمه‌های ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف را تشریح کرد.

به گزارش کارنت، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به فعالیت دوربین‌های ثبت تخلف پلیس اظهار داشت: در حال حاضر دوربین‌های پلیس سه تخلف عبور از چراغ قرمز، سرعت غیرمجاز و ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد را ثبت کرده و جریمه این تخلفات را با تصاویر مستند لحظه وقوع تخلف، ثبت می‌کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به احتمال بسیار پایین خطا در صدور جرائم دوربین‌های پلیس، افزود: علی‌رغم آنکه احتمال خطا در صدور جریمه‌های دوربین‌های پلیس بسیار کم و در حدود یک درصد است، ولی شهروندانی که به جریمه‌های صادر شده توسط دوربین‌های پلیس معترض هستند می‌توانند به واحدهای رسیدگی پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کرده و تصویر لحظه ثبت تخلف را اخذ کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه پلیس به دنبال پرهیز از هرگونه خطا و اشتباه در صدور جرائم رانندگی است، تمامی اعتراضات شهروندان در خصوص جریمه‌های ثبت شده توسط دوربین‌های پلیس مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت هرگونه خطای کاربر و یا دستکاری پلاک خودرو، این جرائم از سابقه پلاک خودرو حذف می‌شود.
آدرس مراکز راه اندازی شده رسیدگی به شکایت رانندگان عبارتند از :

منطقه 1: چهارراه لشکر- بلوار اوشان- جنب بیمارستان 505 ارتش

منطقه 10: نواب – نبش خیابان محبوب مجاز

منطقه 12:‌خیابان امام خمینی – نرسیده به خیابان فروردین- پلاک 44844

منطقه 14: شهید محلاتی- نبرد شمالی بعد از پاسدار گمنام- ابتدای خیابان قیام- انتهای کوی شهید ابراهیم بیدی

منطقه 16: میدان بهمن – اول تندگویان

منطقه 20: خیابان 24 متری رازی- انتهای خیابان کریمی شیرازی یا استخر سابق بعد از فروشگاه رفاه- شهرداری منطقه 5

منطقه 21: تهرانسر- انتهای بلوار یاس- نرسیده به کمربندی آزادگان

۹۴/۱۲/۱۶

نظرات  (۳۱)

سلام من بدون دلیل در جاده بوئین زهرا جریمه شدم وتاریخ جریمه راهم زده98/12/29 چکار کنم راهنمایی کنیید
با سلام.
من یه راننده آژانس هستم که برای اینکه بتونم زندگیمو بچرخونم، سرویس مدرسه گرفتم و با اینکه تابلو آژانس با کد و ردیف داشتم ، و برچسب شطرنجی آژانس هم داشتم . ولی دوربین توی مدتی که سرویس اون مدرسه بودم، روزی دو بار برای ورود به زوج و فرد ( یعنی 3روز در هفته ) از ماشین عکس گرفته و دو میلیون و هفتصد هزار تومن خلافی دارم
سلام. گذرنامه ای که میاد اگه نباشیم که تحویل بگیریم باید کجا دنبالش بریم؟
پاسخ:
از دفاتر پستی یا دفاتر پلیس+10
چراتاکسی اسلامشهرزوج وفردجریمه میشه
سلام تاریخ ثبت پلاک من 94/12/19 ولی جریمه با دوربین ثابت پلیس امده در شاهرود سرعت غیر مجاز تاریخ 94/12/7 . حالا به خاطر 40 تومن باید 100 تومن خرج کرد تا پاک شه .نمونش خلافی بگیر . اعراض بزن . کپی بگیر و .... و یک روز از کار بزن و ...... کی پاسخ گو هست خدا داند.
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۰ جمیل حسن نزاد
با سلام و خسته نباشید
اینجانب جمیل حسن نزاد به شماره کارت ماشین بارکدی 69814701 یک ماه پیش 200 هزار تومان جریمه داشتم الان شده 350 هزار تومان یعنی 150 هزار تومان برای 6 ماه پیش بوده که یک ماه
یش اونهارو نشون نداده بود
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۲۵ اسماعیل احدیانپور
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که هرپلاک خودرودرروز چندبارمجازبه جریمه است اینجانب دریک روز دریک استان جنوبی دوبار دریک ساعت جریمه صادرشده که مبلغ یکی است
به دوستان توصیه می کنم از پلیس جماعت توقع همکاری و مروت نداشته باشید ...
پلیس مثلا محترم تو جاده کمین کرده بعد که مدارک منو چک کرده و هیچ ایرادی نداشتم معترض شدم که : چرا کمین کردید؟ مگر نگفتن که پلیس باید در معرض دید باشد؟؟
جواب داده که : خود ما تشخیص می دیم که کجا بایستیم...
بعدش هم دو تا جریمه 40 و 50 هزار تومانی برام صادر کرده به عنوان ، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به ایست پلیس .
هیچکس هم جوابگو نیست ...
خودروی بنده طی 20 روز از طریق دوربین جریمه می شده ومبلغ ان بالای10 میلیون ریال است ولی هیچ گونه اطلاع رسانی نشده الان خودروی من توقیف است چه باید بکنم
سلام وخسته نباشید
آدرس منطقه 20را درست ننوشتید لطفا دقیق تر بنویسد
باتشکر
,واقعا این قوانین که برای تعویض پلاک گذاشته اند مسخره که سند ملک یا اجاره نامه داشته باشی شاید یه بنده خدای تو مسافر خونه زندگی کنه شاید سری دار یه خونه باشه شاید خونه بدون سند خریده باشه
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۳۵ قربان خراسان شمالی
باسلام وخداقوت پلیس عزیز شهرستانی ها چکارکنند وبه کجا مراجعه کنند
جریمه حق مردم هستش مردم ایران فرهنگ ندارن مخصوصا در رانندگی اگر این پلیس ها ودوربین ها ومبالغ زیاد جریمه نباشد چه شود بیا وببین تازه پلیس های بیچاره گذشت هم دارن با درست صحبحت کردن بهاشون کمتر جریمه می کنند درضمن اقا سعید بی شرف تو چکاره ای که به پلیس میگی چرا تو دید نیستی ۹۰۰۰۰ هزار تومان جریمه نوش جانت بخورش تا یاد بگیر با مامور دولت درست صحبت کنی این قصه یادت نره لعنت بر دهانی که بی موقع گشوده شود
مردم جریمه حقتون هستش من خودم هم تاکسی کار میکنم با جریمه موافقم بی فرهنگ ها وتخلف کار ها اعتراضدارن گوه میخورید اعتراض میکنید دهنتون رو گوه بزنید ساکت شید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مامورینی ک اخلاق درست و حسابی ندارند و کلا اعصاب ندارند جمع کنین ادبیاتشون واقعاافتضاحه یه مشت عقده ای رو گذاشتن سر پست که طلبکارانه صحبت میکنن در ضمن این پولهایی ک از طریق جرائم به ناحق میگیرن کوفتشون بشه انشالله من ک حلال نمیکنم و راضی نیستم انشالله از صفحه روزگار محو و نابود بشن روی صحبتم با افسر وظیفه به کد ****** و امثالهم هست خیر نبینین از زندگیتون
رحم ندارید بی رحمید به خدا من در ده دقیقه در تهران سه عدد جریمه 60000هزار تومانی این دوربیناتون گرفتند گناه دارند مردم درروز حد اقل یک بار ثبت کنید جریمه دوما جریمه های سنگین را دوبله میکنید از نزور هم بدتره خدا وند شمارا هدایت کند جز این کاری نمیتونیم بکنیم
خدا وکیلی از نظرهایی که مردم بیچاره اینجا نوشتن فقط میخندید ؟
یعنی اه و نفرین مردم بیچاره برای شما جوک هست ؟
جریمه 200 هزار تومانی چه سیقه ای هست ؟
اخه اگه خیابانها سالم و پارکینگها بجا و خدمات شهری درست و خصوصا اعصاب مردم خورد نباشد کدام دیوانه ای خلاف میکند ؟
باز هم بخند عزیز
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۸ مهدی رحمانی
سلام ،،، خسته نباشید خدمت مأمورین وظیفه شناس و محترم راهور ،،،من خودم یکی از افرادی هستم که مجری قانون و احترام به قوانین میذارم ولیکن وقتی میبینم مواقعی افرادی هستن که از موقعیت شغلی خودشون سوءاستفاده میکنند و هیچ مرجعی هم برای رسیدگی نیست اعصابم بهم میریزه و ناراحت ،چرا که چند وقت پیش به اتفاق خانواده به پارک طبیعت رفته بودیم و وقتی داشتم ماشینم رو پارک میکردم مأموری که سرباز وظیفه هم بود من رو تهدید کرد که اگر ماشینم رو داخل پارکینگ نبرم و قبض پارکینگ نگیرم ۶۰ هزار تومان جریمه ام میکنه و وقتی از همکار ایشان موضوع را جویا شدم متوجه شدم که ایشان از دوستان مأمور پارکینگ هست و برای اینکه خودروها رو مجاب کند به پارکینگ بروند و قبض تهیه کنند اینگونه افراد رو تهدید میکنه در صورتی که اون مکان تحت هیچ شرایطی تابلو و ممنوعیت پارک ممنوع نداشت و نبود و به غیر از بنده خودروهای زیادی هم اونجا پارک کرده بودند و هیچ اتفاقی براشون نیوفتاده بود،،،، ولی متأسفانه وقتی برگشتم دیدم که ایشان بنده رو ۶۰ هزار تومان جریمه کرده و در حضور خانواده ام من رو مورد تمسخر قرار داده و مدعی بود که هیچ غلطی هم نمیتوانم بکنم ( البته بعد از اینکه پیگیر شدم و به راهور فاتب مراجعه کردم دیدم حق با ایشان بوده و بنده هیچ غلطی نتونستم انجام بدم) واقعا برای خودم متأسفم که در همچین مملکتی دارم زندگی میکنم که فقط شعار قشنگ میدن.....با تشکر
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۱ مهدی رحمانی
سلام ،،، خسته نباشید خدمت مأمورین وظیفه شناس و محترم راهور ،،،من خودم یکی از افرادی هستم که مجری قانون و احترام به قوانین میذارم ولیکن وقتی میبینم مواقعی افرادی هستن که از موقعیت شغلی خودشون سوءاستفاده میکنند و هیچ مرجعی هم برای رسیدگی نیست اعصابم بهم میریزه و ناراحت ،چرا که چند وقت پیش به اتفاق خانواده به پارک طبیعت رفته بودیم و وقتی داشتم ماشینم رو پارک میکردم مأموری که سرباز وظیفه هم بود من رو تهدید کرد که اگر ماشینم رو داخل پارکینگ نبرم و قبض پارکینگ نگیرم ۶۰ هزار تومان جریمه ام میکنه و وقتی از همکار ایشان موضوع را جویا شدم متوجه شدم که ایشان از دوستان مأمور پارکینگ هست و برای اینکه خودروها رو مجاب کند به پارکینگ بروند و قبض تهیه کنند اینگونه افراد رو تهدید میکنه در صورتی که اون مکان تحت هیچ شرایطی تابلو و ممنوعیت پارک ممنوع نداشت و نبود و به غیر از بنده خودروهای زیادی هم اونجا پارک کرده بودند و هیچ اتفاقی براشون نیوفتاده بود،،،، ولی متأسفانه وقتی برگشتم دیدم که ایشان بنده رو ۶۰ هزار تومان جریمه کرده و در حضور خانواده ام من رو مورد تمسخر قرار داده و مدعی بود که هیچ غلطی هم نمیتوانم بکنم ( البته بعد از اینکه پیگیر شدم و به راهور فاتب مراجعه کردم دیدم حق با ایشان بوده و بنده هیچ غلطی نتونستم انجام بدم) واقعا برای خودم متأسفم که در همچین مملکتی دارم زندگی میکنم که فقط شعار قشنگ میدن.....با تشکر
سلا
برای شکایت از ماموران راهنمایی و رانندگی دروغگو ب کجا باید شکایت کرد؟
آیا این خبر که درصورت پرداخت جرایم تا قبل از آذرماه 95/ افزایش 100%بعلت تاخیر در پرداخت مشمول بخشودگی میگردد، صحت دارد؟ یعنی اگر جریمه ای 100هزارتومانی بعلت عدم پرداخت بموقع به 200هزار افزایش یافته باشد ،مبلغ افزوده شده حذف میگردد؟ دراینصورت چ مراحلی برای پرداخت لازم است ؟ آیا فیش جدیدصادرمیشود؟
چگونه و از چ محلی باید فیش جدیدرا دریافت کرد ؟ لطفا اعلام فرمایید// سپاس.
ضمن تشکر از نیروی اتظامی
عامل بیشتر تصادفات و سلب آسایش مردم موتور سواران هستند که با آنها برخورد جدی نمی شود تخلفات آنها شامل
1-عبور از پیاده رو (که گویا پیاده رو حق مسلم آنهاست )
2- عبور ممنوع و عبور از چراغ قرمز که برای آنها عادی شده است.
3- لایی کشیدن و حرکات مارپیچی
4- زدن به عابرین و خودروها و فرار از صحنه جرم
5- توهین به مردم
6- تک چرخ و...............
سلام بنده یک شهرستانی هستم که برای انجام کاری هفته گذشته به تهران آمدم وبی خبر از اجرای طرح زوج وفرد و ثبت تخلف توسط دوربینها در تهران تردد داشتم والان با جریمه 600 هزار تومانی مواجه شدم . سوال من اینه که چرا محدوده طرح زوج وفرد مانند محدوده طرح ترافیک با تابلوهای هشدار دهنده مشخص نشده است ؟؟؟ چرا هیچ پلیسی به ادم تذکر نمی ده ؟؟؟ واقعا اینجور پول گرفتنها از مردم درسته ؟ کی باید به درد مردم برسه ؟ آی هوااااااااار
باسلام.به تازگی دوربینهای ثبت خلاف در مسیر بندری کنارک به چابهار نصب شده واماده راه اندازی هستند.اما با عنایت به وجود دوربین ها برای خودروهای امدادی به خصوص امبولانسها در طول مسیر رفت و برگشت چه تدبیری اندیشیده شده است.
با تشکر فراوان
باسلام.اگر خودرو فاقد کارت باشد به طریقی میتوان از روی شماره پلاک خلافی ان خودرو را دریافت کرد؟
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۸ عباس ایمانی
با سلام
بنده 2سئوال دارم
1-پلاک قبلی اتومبیل بنده 54م235ایران 33بوده واتومبیل جدید که گرفتم پلاک جدید دادن به شماره 66م641ایران78که مربوط به حومه تهران میشه من چطور میتوانم پلاک قبلی خودم را تحویل ونصب کنم .
2-برای پلاک 54م235ایران 33 حداقل 6مورد تخلف سرعت بالای 30کیلومتر در آزادگان ثبت شده بود میخواستم بدونم در آزادگان که کلی کامیون وتریلی سنگین در ترددهست آیا منطقی که با سرعت 30کیلومتر بری اگر منطقی پس تعدادصدمات ناشی از کاهش سرعت در این بزرگراه خیلی بیشتر خواهد شد(بالای 30کیلومتر نه 30کیلومتر بالاتر از حد مجاز)
سلام. یعنی ما شهرستانی ها باید برای اعتراض به یک برگ جریمه 40 هزار تومنی بریم تهران .
باسلام یک هفته پیش همراه خانواده از جاده فرعی ساری به بابلسر (ساری-جویبار-بابلسر)با سرعت مطمئنه در حرکت بودیم که یک لحظه یک ماشین پژو پارس بدون پلاک از جاده خاکی وارد جاده شد که من مجبور شدم به جهت عدم تصادف سبقت بگیرم مامور راهنمایی و رانندگی (ستوان یکم رضایی)به جایی اینکه راننده پژوپارس را توقف دهد مار جریمه نمود من حتی سه شاهد هم دارم به این صحنه ولی باز هم 200000هزار تومان جریمه کردند کجا باید پیگیری کنم
در کمتر از یکماه 7 مرتبه بابت نداشتن معاینه فنی جریمه شدم هر بار 50 تومن که جمعا 350 تومن شده. بدون اینکه مطلع باشم که معاینه فنی خودرویم تمام شده. و با توجه به تاخیر در ثبت جریمه ها در سایت راهور وقتی متوجه شدم که 350 تومن جریمه در پاچه حقیر رفته بود! بدون پیامکی بدون هیچی. آخه نامردا لااقل از اولین جریمه که ثبت سیستم راهور میشه و قابل رویت میشه ازون به بعد اگه معاینه فنی نداشت جریمه کنین. ازینجا میفهمیم که سیستم برای اصلاح امور طراحی نشده و فقط برای درآمدزایی طراحی شده. الحق که جهان سومی هستیم. واقعا متأسفم برای این شرایط. این نونا خوردن نداره که از جیب این مردم بیچاره بیرون میکشین.
اقا من یه جا دیگه بودم یاز یه جا دیگه جریمه شدم!!!!
مهدی بغلانی اینوبدون که توانسانهاهم خوب داریم هم بد پلیسم یه انسانه بعضیا بداخلاق بعضیام خوش اخلاق دلیل نمیشه حالا یکیشون مراعات کرده بگی همشون خوبن وراننده ها هم همه بد.خیلی ازراننده ها رعایت میکنن.من بحثم این نیست.بحثم روادبیات شماس که مثل خودتون جواب میدم ریدم به طرز صحبتت وهیکلت که ابرو هرچی شوفرتاکسیه بردی شاسکول لاشی ببند گاله روکه بوی عن میده .شاشیدم به مخت که توش ریدن