وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه درمجلس شورای اسلامی دراین رابطه ادامه داد:درجلسه امروز با فروش خدمت سربازی براساس قوانین نیروی انتظامی موافقت شد.

عضوهیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 95 مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز بحث بخشش جرائم ناشی از دیرکرد در پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی بررسی شد که براین اساس درصورت تسویه صورتحساب جریمه راهنمایی و رانندگی تا پایان سال 95،جرائم ناشی از دیرکرد در پرداخت بخشیده خواهد شد.

نظرات  (۲۱)

سلام.هنوزمعلوم نیس شرایطش چطوریه؟یکی جواب بده
پاسخ:
همون نماینده ای که خبر طرح گواهینامه بدو خدمت رو داده بود این خبر رو داده ! اقای ایرج ندیمی
فروش که از قبل هم گفته بودند که برای سال 95 تمدید خواهد شد ولی چیزی که هنوز مشخض نیست مدت زمان غیبت هست که مشخص نیست 5 سال هست و یا 9 سال؟ چون ستادکل با 5 سال غیبت به شدت مخالفت کرده و برای همین فعلا مدت غیبت مشخص نشده و ققط گفتند فروخته می شود .فعلا باید صبر کرد .
خداکنه تاید شه فقط همین
دوستان وژدانن یکی باصراحت بگه ایا تاریخ اخرین فرارروبرداشتن برای فراری ها؟
آدمی الان بیستو سی سردار کمالی گفت منتفی شده این سایتو ببند بخدا راس میگم خدا شاهد ه حالم گرفته شد
آدمین الان سردار کمالی گفت کلن منتفی شده فقط واسه نه سال
ادمین چی شد جواب بده خودم شنیدم سردار کمالی گفت منتفیه این طرح ایا شایعه بودن تصویب منتفیه یا کلامنتفی شده
دوستان یه خبر بددارم مجلس طرح 5 سال غیبت را رد کرد وبراس سال 95 طرح 9 سال روتصویب کردند.سردارکمالی کارخودشو کرد خداازش نگذره
ادمین یجواب
دوستان
خبر سایت ایسنا رو بخونید

سردار کمالی یادآور شد: بر اساس این طرح، کسانی که دست کم 8 سال غیبت دارند، می‌توانند با پرداخت جریمه از خدمت سربازی معاف شوند

http://isna.ir/fa/news/94122013337/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-95
اره کار خودشو کرد کمالی.....ادمین نمیخایی این سایتو ببندی
سلام
خواهش میکنم جوابمو بدین.
من متولد 25 فروردین 69 هستم.
آیا من از این طرح میتونم استفاده کنم؟؟
ای باباهمش سرکاریه داداشای من
خا...برسرهرچی سربازفراریه مثل مردبروخدمت کن
سلام من کارگر ساده کارخونه ام یکجا توانای پرداخت جریمه خدمت ندارم خواهشن قسطیش کنید
سلام.مدیر کجایی این همه خبر درمورد خرید خدمت وقسطی شدن واینا پخش شده پس چرا قرار نمی دید؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!?
از مسئولین محترم جای تقدیر و تشکر دارم که این طرح را اجرا کردندواقعآ خیلی خوشحالم تا بتونیم معافیت دریافت کنیم
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۵ ﺭﺿﺎ ﺻﻴﺎﺩﻱ
ﺳﻼﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ,ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﺑﭙﺮﺳﻢ ﺑﺒﻴﻨﻢ ﺑﺮاﻱ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺧﺮﻳﺪ ﺳﺮﺑﺎﺯﻱ ﻣﺸﻤﻮﻻﻥ ﻏﺎﻳﺐ ﺑﻪ ﻛﺠﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻛﻨﻢ.ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﺳﭙﺎﺳﮕﺬاﺭﻡ اﺯ ﺯﺣﻤﺎﺕ ﺷﻤﺎ
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۲ آرین قوکاسیان خویگانی
سلام یه سوال داشتم می خام بدونم که من الان 10 ساله که غیبت از خدمت دارم چون از سال 84 از ایران به علط تدریس خوارج شدم الان وضعیتم چیه چیکار باید کرد تا از خدمت سربازی معاف داعم شد مرسی....
۲۴ مهر ۹۵ ، ۰۴:۴۵ عبدالعلی مرادپور
شناسنامه ام گم شده چگونه پیگیری کنم