وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت:خرید حق بیمه سربازی هیچ محدودیت زمانی ندارد.
محمد حسن زدا معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت:  متقاضیان خرید حق بیمه سربازی هر چند سالی که از اتمام خدمتشان گذشته باشد بدون هیچ محدودیت زمانی می توانند با مراجعه به واحد امور بیمه شدگان ، درخواست خرید حق بیمه  خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که در گذشته خرید اقساطی حق بیمه دوران سربازی برای بیمه شدگان وجود نداشت اما در حال حاضر امکان خرید اقساطی را برای افراد کم بضاعتی که توان خرید یکجا را ندارند ، فراهم کرده ایم.زدا ادامه داد: پرداخت قسطی حق بیمه دوران سربازی حداکثر تا ۱۲ماه بوده و مبلغ نهایی تعیین حق بیمه مشمولان ، بر اساس آخرین دستمزد دریافتی با ۷درصد پرداختی از سوی شخص متقاضی محاسبه خواهد شد.

 معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت : افراد باید در زمان درخواست خرید بیمه دوران سربازی ، تحت پوشش بیمه بوده و حداقل دو سال سابقه بیمه داشته باشند .

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظرات  (۳)

سلام هفده سال سابقه بیمه دارم دوران سربازی تماما در جنگ بودم حق بیمه هم ان زمان کم میشد ایا انصاف است که این دو سال را مثل سایرین پرداخت کنم من توان پرداخت بیمه را ندارم وفعلا قطع شده چه رسد به اینکه کلی هم برا خدمت بدهم .منتی نیست وظیفه ام بود برم جنگ اما همان زمان خیلی ها نرفتن وخودشان را بستن وخدمتشان هم خریدن اما امثال من هزار جور صدمات روحی وجسمی دیدن که حالا که سنشان بالا رفته تازه مشکلات ان زمان سراغشان امده .یک ریال هم از بنیاد نگرفتم همه جا برا کهنه سربازان اهمیت قائلند اما ما ؟ لطفا برا ما فکری بکنید .متشکرم. داوود خلقتی
آقای داوود
با سلام
کار شما و امثال شما همواره برای من ارزشمند بوده و خواهد بود.پدر من هم همرزم شما بوده بدون امتیازات آنچنانی برخی ها.
اینکه ارزش ها برای اکثریت بی ارزش شده و بی ارزش ها ارزش شده، اینکه آدم ها رو بر اساس پولشون طبقه بندی می کنن اینکه به آدم حقه بازی و کلاه بردار می گن زرنگ و حسرتشو می خورن ، اینکه قانون پشت آدمای گردن کلفت وایمیسته تا حقو نا حق کنه و خیلی چیزای دیگه ، بی خیال...
راهت و کارت درست بوده..
باسلام
لطفاً در خصوص کسانی که قبل از خدمت سربازی سابقه بیمه دارند توضیح کامل بدهید که آیا این مدت بصورت مجانی محاسبه میشود؟
آیا مدت بیمه قبل از خدمت تا یک حد مشخصی بایستی باشد؟