وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

سردار موسی کمالی، جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مهمان هفته سایت «نسیم آنلاین» خواهد بود و به سوالات مخاطبان درباره خدمت وظیفه عمومی و قوانین مربوط پاسخ خواهند داد.

شما می‌توانید سوالات خود را از طریق لینک نظرات نسیم انلاین و یا ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه به شماره 100033 "هزار و سی و سه" با ما در میان بگذارید.

لینک ارتباط

nasimonline.ir/Content/Detail/2013192

۹۴/۱۲/۱۵

نظرات  (۸)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۹ سیروس برجی
با سلام پدر بنده از سال ۶۹ تا ۷۱ در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و خودم متولد۷۲ می باشم می خواستم ببینم کسر خدمت به اینجانب تعلق می گیرد یا خیر ،با تشکر
پاسخ:
سلام لطفا سوالات رو به شمار پیامک ارسال بفرمایید.
باسلام خسته نباشید من یه سوال داشتم کارت معافیت پژشکی را میشه باطل کرد
پاسخ:
سلام لطفا سوالات رو به شمار پیامک ارسال بفرمایید.
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۱ ‫عبدالحمید شجاعی‬‎
با عرض سلام وخسته نباشد جناب سردار بزرگوار میخوام بدانم طرح 5سال غیبت سربازی در اوایل سال جاری یعنی95تویب میشه یا نه؟با تشکر فراوان
سلام من چهار ماهه برای خرید سربازی ثبت نام کردم اما برام پیامک نیامده خواستم بدونم چرا اینقدر طول کشیده ومن باید چکار کنم
30 اذر ثبت نام کردم
ضمن عرض ادب و احترام.سلام.من تک پسر خانوادم هستم و خواهری معلول و ناتوان دارم.آیا اینجانب مشمول معافیت میشوم؟
باسلام وخسته نباشید میخواستم ببینم کمتراز8سال غیبت سربازی را چگونه میتوان خرید
خریدخدمت
شیرمادرت سردار توروقرآن این طرح گواهینامه بدون خدمت تایید بکن بخدا هرشب کابوس تصادف دارم من زن وبچه دارم اگه من بخاطر تصادف بیفتم زندان تکلیف زنم بچه دوسالم چیه توروبه دودست بریده ابوالفضل تورو به گلوی بریده علی اکبروعلی اصغر جان بچهات تاییدش بکن