وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

به گزارش پانا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی در جمع دبیران پرورشی شیراز در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته با دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش داشتیم بسیاری از دغدغه‌های دبیران پرورشی را خدمت وزیر ارائه کرده تا بتوان راه حلی برای مشکلات پیدا کرد.

وی با اشاره به جایگاه عظیم دبیران و معلمان آموزش و پرورش گفت: دانشمندان بسیاری همچون دانشمندان شهید هسته‌ای، دست پرورده شما عزیزان هستند که افتخارات بسیاری برای ایران اسلامی به دست آورده‌اند.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خداوند متعال وعده داده است که «والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا»؛ پس بن بستی برای شما وجود ندارد و باید در این راه تلاش و کوشش کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مسئولیت‌های سنگین معلمان آموزش و پرورش، تصریح کرد: نام مربی تربیتی بر روی ماست و این نام وظیفه ما را سنگین می‌کند؛ پس باید برای تربیت دانش‌آموزان با تمام توان تلاش کرد تا بتوان دستاوردهای مناسبی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی بیان کرد: آنچه که شما را در فعالیت‌های تربیتی به حرکت در می‌آورد، بخشنامه و دستورالعمل نیست بلکه «احساس تکلیف» است که به ما انرژی می‌دهد در این راه فعالیت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های مناسب تربیتی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد، اظهار کرد: بخش فرهنگ و تربیت در برنامه‌های کلی آموزش و پرورش ضعیف دیده می‌شود و ما نیز همچون شما بزرگواران گلایه‌مند هستیم.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از برنامه‌های ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش درخواست از رهبر معظم انقلاب بود تا طلاب علاقمند برای حضور در آموزش و پرورش، دوره خدمت سربازی خود را در این نهاد مقدس بگذرانند که خوشبختانه با موافقت معظم له مواجه شد و ان شاءالله انجام خواهد شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این حضور، ظرفیت مناسبی است که می‌توان آن را به کار گرفت و از آن بهره برد.

وی در پایان تصریح کرد: باید بهترین خدمات را به سرداران عرصه تربیت ارائه داد تا بتوانند با آرامش به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

منبع