وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام این خبر که «عیدی» بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نیمه اول اسفندماه پرداخت خواهد شد گفت: 1520 میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدتقی نوربخش در حاشیه مراسم رونمایی از 14 داروی جدید در کارخانجات دارویی داروپخش در پاسخ به پرسشی درباره زمان واریز عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیمه اول اسفند ماه واریز می‌شود. برای این منظور 1520 میلیارد تومان اعتبار صرف خواهد شد.

وی در ادامه درباره پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران نیز گفت: پروسه یکسان کردن زمان پرداخت حقوق به پایان رسیده و از این ماه بازنشستگان و مستمری بگیران از 17 تا 27 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه با بیان اینکه ماهانه 4400 میلیارد تومان بدون اتکا به بودجه عمومی تامین و تعهداتمان را عملیاتی می‌کنیم اظهار کرد:‌ تامین اجتماعی تنها صندوقی است که با محاسبات بیمه‌ای اداره می‌شود.

نوربخش در پاسخ به اینکه آیا در برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال 95 ردیفی به منظور پرداخت دیون دولت به تامین اجتماعی دیده شده است یا خیر؟ گفت: در برنامه ششم احکام کلی قید می‌شود اما مکانیسم‌های مختلفی در آن برای پرداخت بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی پیشنهاد شده است اما در بودجه سال 95 به طور خاص بابت رد دین، ردیفی دیده نشده است.

نوربخش اضافه کرد: امسال دولت مصوبه‌ای را در مردادماه بابت پرداخت بخشی از تعهدات داشت که میزان آن 2300 میلیارد تومان بود اما هنوز از سوی خصوصی سازی عملیاتی نشده است.

انتهای پیام