وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

اخیر مشاهده شده برخی دفاتر پیشخوان دولت بابت پیگیری مرسولات ناجا از ملت! مبالغی دریافت میکنند!!در صورتی که هیچکدام ازین دفاتر به سامانه ناجا وصل نیستند!! این خدمت رایگان است و توسط این سایت در اینجا و همچنین توسط دفاتر پلیس+10 انجام میشود.

همچنین صورت خلافی وضعیت خودروی خودرا به صورت اینترنتی و رایگان میتوانید جستجو کنید..که متاسفانه در برخی دفاتر پیشخوان دولت این خدمت هم بصورت پولی انجام میشود.

نظرات  (۴)

من ۱۵روزه تو امتحانان گواهینامه قبول شدم و تموم کردم هنوز خبری نیست و هرچقدرم پیگیری میکنم مینویسه درحال ارسال به راهور....
میشه بگید چقد طول میکشه گواهینامم بیاد ؟؟!
از تبریزم
پاسخ:
یکماه الی یکماه و نیم برای شهرستانها طول میکشه تقریبی ولی با تماس با دفترپلیس+10 که رسید گواهینامه رو به شما دادن هم میتونید پیگیر باشید یا با کد #110*
گواهینامه دوستم که همسایه ماست دقیقا ۲۰ روزه اومد.
از *۱۱۰# هم پیگیری کردم ۱۵ روزه مینویسه درحال ارسال به راهور...
بازم ممنون که راهنمایی کردین دستتون درد نکنه
با سلام و احترام
من برای ثبت نام سربازی رفتم به دفتر پلیس +10با اینکه قبلا تو سایت دیده بودم تعرفه 15500 ازمن 22000تومان گرفت،اخه چرا باید اینجوری باشه!!!!
حتی خیلیم تو سایتا گشتم تا بتونم شکایتم برسونم تا حداقل من که ضرر کردم اما اونایی که بعد من میرن اینطوری گوششونو نبره!!
اما نتیجه ای نگرفتماین دو متن کوتاه
لطفا بررسی کنید
دفتر پلیس+10ماسال.گیلانم بود
۳۸ روز است تو گواهی نامه قبول شدم هنوز نیومده