وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

شرایط آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح خرید سربازی مشمولان غائب در آذرماه 94 در سازمان وظیفه عمومی ناجا +جاماندگان از خرید خدمت سربازی مشولان غائب

متقاضیان ثبت نام شده در مرحله اول این طرح تا 20 آذر ماه فرصت دارند که مبلغ جریمه در نظر گرفته شده را واریز کنند و از کارت معافیت بهره مند شوند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: به دلیل استقبال چشمگیر متقاضیان و درخواست های مکرر، افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند در این طرح شرکت کنند، ثبت نام مرحله دوم با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح از 20 آذر ماه سال جاری آغاز و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت و این دسته از افراد باید درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به ثبت برسانند.

این اطلاعیه تاکید کرد که میزان جریمه مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی، بر اساس مدرک تحصیلی است و افراد دارای مدرک زیر دیپلم 10 میلیون تومان، دیپلم 15 میلیون تومان، فوق دیپلم20 میلیون تومان، لیسانس 25 میلیون تومان، فوق لیسانس 30 میلیون تومان، دکترای غیرپزشکی 35 میلیون تومان، دکترای پزشکی 40میلیون تومان، پزشکان متخصص و بالاتر 50 میلیون تومان است.

سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه می افزاید: به ازای هر سال غیبت مازاد بر 8 سال، 10 درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه می شود و مدت غیبت بیش از شش ماه، یک سال محسوب می شود. براساس این قانون، مشمولان غایب متاهل از پنج درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از پنج درصد تخفیف کل مبلغ جریمه برخوردار می شوند.

این اطلاعیه یادآور می شود: مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست عبارنتد از:اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزند در صورتی که متاهل و دارای فرزند هستند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی vazifeh.police.ir مراجعه و یا از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 می توانند در جریان اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.

سازمان وظیفه عمومی در پایان تاکید کرد: اطلاع رسانی لازم به متقاضیان در سیر فرآیند اقدام از طریق سامانه پیامک صورت می پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری به این سازمان نیست.

منبع: news.police.ir

نظرات  (۵)

شما اول کارتهای امثال من که 2 ماه است پول واریز کردم را صادر کنید بعد ثبت نام کنید .
سلام..اساتیدومسئولین محترم بنده وتعدادکثیری ازغایبین خدمت که صاحب همسروفرزندهستیم صراحتا عرض میکنیم که دلیل غیبت از خدمت سربازی قطعا شرایط مالی ضعیفمان بوده وکفالتی که به قول شما توجیح قانونی نداشته وندارد تنها جرم ما فقر مالی بوده وهست لزا اگر مخارج خانواده مارا تامین کنید بجای 2سال 4سال براتون خدمت میکنیم وگرنه کدام آدم عاقلی دوست داره که یک عمر با محرومیت از گواهینامه وپاسپورت و...زندگی کند...ما که مخالف خریدوفروش وکاسبی دولت نیستیم ولی این دولتی که رسما با این کارحمایت از سرمایه دار را به رخ میکشد والله این حق ما نیست که به جرم فقر مالی ازنظردولت مجرم و محروم تلقی بشویم...آیا بهترنبود خدمت سربازی اختیاری میشد ووجوه دریافتی خرید خدمت کارمزد خدمت اختیاری میبود...ودر آخر..اگه خیلی دلتون برای جوانان مملکتتون میسوزه یه قول خودتون جرم ما رو هم به فقرمون ببخشید.
سلام خدمت همه برادرهای گل که با این خبر خوش, خوشحالی به جمع بیش از یک ونیم میلیون غایب جامانده از ثبت نام آوردین.
جدا دیگه داشت.زندگیم نصف دیگش ب فنا میرفت.
مرسییییییی (لایک)
باسلام ایا نمیشه این جریمه را برای زیر دیپلم یا همه اقساطی کنید
با عرض سلام
من نزدیک چهل روزه جریمه ریختم اما تاحالا هیچ کس جوابگو من نیست خداخیرتون بده شما گفتین ۱۵روزه کارت میدیم ....؟لطفآجواب بدید.....