وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات
مدارک مورد نیاز برای متقاضیان تعویض و المثنی گواهینامه

* روی تصویر زیر کلیک کنید

گواهینامه رانندگی

مراحل دریافت گواهینامه موتور سیکلت

 

1- اصل و کپی شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات کپی صفحه توضیحات ممهور به مهر ثبت احوال)
 
2- اصل و کپی کارت ملی
 
3- کدپستی 10 رقمی و آدرس دقیق پستی محل سکونت دائمی
 
4- اصل گواهینامه مربوطه بر اساس یکی از شرایط زیر : 
  • اعتبار آن به پایان رسیده باشد.
  • مخدوش و یا مهر و مندرجات آن ناخوانا شده و یا اینکه مشخصات شناسنامه‌ای فرد و یا وضعیت جسمانی دارنده گواهینامه تغییر یافته باشد.
  • مفقود شده باشد که می‌بایست در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، استعلام اولیه را انجام داده و در صورت نبود سابقه، به اداره راهنمائی و رانندگی صادر کننده گواهینامه مراجعه و برگه استعلام را تهیه نموده و به دفتر ارایه دهند.


توجه :
دارندگان گواهینامه‌های قدیمی (پایه دوم قدیم، پایه یکم قدیم، ب1، ب2، پ1، پ2، موتورسیکلت، انواع ویژه، تراکتور چرخ لاستیکی) می‌توانند جهت صدور گواهینامه رانندگی جدید و یا تجمیع نمودن آنها، زودتر از موعد مقرر، درخواست تعویض گواهینامه رانندگی نمایند.

 

5- عکس: برای گواهینامه پایه یک، دو قطعه عکس رنگی و برای گواهینامه گروه ب، 3 قطعه عکس رنگی در ابعاد 3x4 بدون عینک، کلاه، کراوات و آرایش (بدون پیرایش مو و محاسن)، تمام رخ به صورتی که گردی صورت معلوم و مربوط به سال جاری باشد.
 
6- اعلام گروه خونی: ارائه هر گونه مدرک اعم از کارت پایان خدمت، برگه آزمایشگاه و ... که گروه خونی در آن درج شده و یا حتی خوداظهاری (با ثبت اثر انگشت و امضا خوداظهاری) در خصوص تعیین و ثبت گروه خونی متقاضی کافی می‌باشد.

7- اصل فیش بانکی قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی طبق جدول با توجه به نکات زیر: 

توجه 1: در صورتی که در دفتر مورد مراجعه، دستگاه کارتخوان (POS) وجود داشته باشد بدون نیاز به واریز این مبلغ از طریق بانک، می‌توان از کارت‌های بانکی استفاده نمود.

توجه 2: شماره حساب‌های ذیل فقط برای متقاضیان تهران است و برای سایر استان‌ها شماره حساب از بانک ملی آن شهر دریافت شود. ضمناً مبالغ در سطح کشور یکسان می‌باشند.

توجه 3: متقاضیانی که دارای گواهینامه صادره از مراکز استان‌ها (مجهز به سیستم مکانیزه) بوده و از شهرستانی به غیر از واحد صدور گواهینامه اولیه خویش تقاضای تعویض و یا المثنی را دارند بایستی نسبت به تهیه فیش‌های بانکی به شماره حساب‌های شهرستانی که ورود اطلاعات در آنجا انجام می‌گیرد اقدام نمایند؛ 
مثلاً فردی که گواهینامه‌اش صادره از اصفهان است و در تهران قصد تعویض دارد بایستی به شماره حساب‌های تهران اقدام به تهیه فیش نماید.
9- گواهی عدم اعتیاد : متقاضیان تعویض و المثنی گواهینامه پایه یکم (در تهران) جهت انجام تست اعتیاد پس از دریافت معرفی‌نامه از دفاتر می‌بایست به یکی از مراکز ذیل مراجعه نمایند:
  • بیمارستان ولیعصر(عج): تهران - بالاتر از میدان ونک
  • بیمارستان امام سجاد (ع): تهران، خیابان بهار شمالی، بالاتر از خیابان طالقانی، کوچه مهندسی
  • درمانگاه حضرت زینب(س): شهرری - دولت آباد 
توجه :  هزینه معاینه پزشکی و انجام تست اعتیاد و ارسال گواهینامه توسط پست به آدرس متقاضی و خدمات الکترونیک به عهده متقاضی می باشد.بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، حق الزحمه پزشکان معاین متقاضیان گواهینامه از تاریخ 1-4-94 مبلغ 200،000 ریال (بیست هزار تومان) می‌باشد.

نکات مهم مشترک بین همه گواهینامه‌ها:
 
الف) حضور شخص متقاضی به منظور اخذ اثر انگشت در دفتر الزامی است.

ب) با ارائه مدارک فوق به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی برگه معاینه چشم صادر می‌شود که معاینه می‌بایست توسط یکی از پزشکان معتمد ناجا انجام پذیرد.
  • برای تعویض گواهینامه گروه ب موقت، انجام معاینه چشم نیاز نیست و ارائه یک قطعه عکس کافیست.
  • متقاضیان بالای 70 سال بعد ازانجام معاینه چشم می‌بایست ابتدا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی و سپس به باجه کاردان فنی شهرک آزمایش مراجعه نمایند.
ج) در مورد کسانی که گواهینامه قبلی آنان با عینک بوده و اکنون با انجام جراحی لیزیک نیازی به استفاده از عینک ندارد تأییدیه یک پزشک معتمد ناجا در این خصوص در فرم معاینه پزشکی لازم است.

د) کسانی که قبلاً دارای نقص عضو بوده‌اند و یا اینکه پس از اخذ گواهینامه وضعیت جسمانی آنان تغییر پیدا نموده است، پس از انجام معاینه پزشکی، اخذ نظریه کاردان فنی شهرک آزمایش برای این اشخاص الزامی است.

هـ) افرادی که گواهینامه آنها با استفاده از با لنز طبی می‌باشد بعد از حضور در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی می‌بایست به کاردان فنی شهرک آزمایش مراجعه نمایند..
 
توجه : پس از اتمام امور مربوط به این خدمت، رسیدی تحویل متقاضی خواهد شد که می‌تواند تا تاریخ اعتبار آن به مأموران راهنمایی و رانندگی ارایه شود.
 
تعرفه این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی با احتساب هزینه پستی مبلغ 210،000 ریال (بیست و یک هزار تومان) می باشد.

نظرات  (۹۶)

سلام
عکس گواهینامه قبلی من بدون عینک بود . ولی الان مدتی هست که عینک میزنم . آیا عکسی که الان میخوام تحویل باجه بدم باید با عینک باشه؟
فامیل من درگواهینامه اشتباها چاپ شده چکارکنم 
سلام

پس از گذشت نزدیک به یک ماه هنوز خبری از گواهینامه جدید اینجانب نیست.
با اینکه در قسمت انتهای برگه دریافت شده جهت گواهینامه موقت در این مدت زمان، عبارت " متقاضی مایل به اطلاع رسانی از طریق پیامک میباشد " درج شده است، اما نه پیامکی دریافت شده و نه توضیحی در این خصوص به اینجانب داده شده است (حتی در این وبلاگ).
با این شرایط من چگونه میتوانم از وضعیت گواهینامه خود مطلع شوم؟؟؟

تعویض یه گواهینامه 53000 تومان هزینه داشت این واقعادظلمه،چرا هیچکدام از پزشکهای معتمد؟هیچ بیمه ای رو قبول نمی کنن؟؟؟؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام وممنون بابت وقتی که واسه امثال بنده میذارید

من تقریبا 5سال پیش ب1 گرفتم حالا میخوام واسه تمدید کردن گواهینامه اقدام کنم میخواستم بدونم باتوجه به اینکه با استفاده از گواهی اشتقال به تحصیل گواهینامه گرفتم والان دیگه به تحصیل اشتغال ندارم و خدمت هم نکردم و معاف هم نیستم واسه تمدید کردن گواهینامه به مشکل برمیخورم یا نه؟یعنی مدارک بالا برای تمدید اعتبال باید ارایه شه یا نه؟

خواهش میکنم جواب سوالم رو در صورت امکان برام بفرستید من چون روستا هستم به اینترنت دست رسی ندارم مطمعن باشید لطف شمارو جبران میکنم خیلی ممنون

***********

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۳ مصطفی داودی
سلام و خسته نباشید.
بنده گواهینامه ب2 دارم و حدود چهارسال از زمان دریافت آن گذشته است سوال بنده این است که این گواهینامه با گواهینامه پایه 2 برابری میکند یا پایه 3.
تشکر
در طول این مدت که رسید موقت دریافت میکنیم ایا در جادهها میشود با این برگ رانندگی کرد یا فقط در سطح 
شهر رانندگی کردد
سلام۰ برای تمدید گواهینامه کارت خدمت لازمه یا خیر?
سلام خسته نباشید برای تعویض گواهینامه پایه دوم ده ساله که اعتبارش داره تموم میشه آزمایش خون و عدم اعتیاد لازم هست یا داشتن کارت گروه خون کفایت می کنه
سلام احتراما خواهشمند است علاوه بر فرم رسید مدارک فرم دیگری نیز درقبال گواهینامه اصلی به متقاضی ارائه نمایند و درزمان ( 1 الی 2 ماه بعد از درخواست)تحویل گواهینامه جدید از ایشان مطالبه نمایند.چون ذیل برگه فوق ردیف 5 عملاٌٍ اصالت این برگه را نقض و بی اعتبار خوانده است. درصورتی که متصدی دفاتر پلیس +10  آن برگه را بجای گواهینامه موقت تلقی و به متقاضیان نیز ابلاغ  مینمایند. که خود جای اشکال قانونی است . با تشکر و احترام.
من الان 2ماه ونیم هست درخواست تعویض گواهینامه دادم ولی هنوز نیامده مگر چقدر طول میکشه
جواب
با سلام آیا برای تجمیع گواهینامه هایی که هنوز اعتبار دارند نیازی به معاینه چشم می باشد
سلام
من خارج از ایران زندگی میکنم و خانواده ام در ایران هنگام اسباب کشی گواهینامه من را گم کرده اند . دانشجو هستم و امکان سفر به ایران را ندارم. برای گرفتن گواهینامه کشور محل سکونتم احتیاج به ترجمه گواهینامه خودم دارم . لطفا راهنمایی کنید که چطور میتوانم المثنی گواهینامه ام را بگیرم .
با سپای

با سلام من هم گواهینامه موتور سیکلت دارم هم ب1 آیا لازم است هر دو تا رو یکی کنم یا نه

سلام برای تعویض گواهینامه ب 2نیاربه تست اعتیادهست یانه .متشکرم

آقا برو همانجا امتحان رانندگی بده وبگو که قبلا گواهینامه هم نداشته ای

دردسر برای خودت درست نکن ،آمدی ایران گواهینامه ایرانیت هم انشاا.. پیدا میشه . 

سلام ببخشید من الان 7 ماه از گواهینامه رانندگیم تاریخش گذشته چقدر باید جریمه پرداخت کنم ؟
باسلام. از مدیر محترم سایت خواهشمندم این نظر را به فرمانده محترم نیروی انتظامی منعکس فرمایند.  چرا باید به ازای هر سال دیرکرد در تعویض گواهینامه 5 هزار تومان جریمه بدهیم؟ اگر کسی به دلیل در اختیار نداشتن اتومبیل و رانندگی نکردن نیاز به تعویض گواهینامه باطله خود نداشته چه زیانی به جامعه و دولت زده که حالا باید جریمه شود؟؟!! مگر استفاده نکردن از خدمات نیروی محترم انتظامی جرم یا گناه است؟ امیدوارم به این مساله ناسالم خاتمه داده شود.
با سلام : گواهینامه  بنده نوشته رانندگی با عینک ,الان برای تعویض نیاز به چشم پزشک معتمد است؟باتشکر
سلام وقت بخیر 
من به یکی از دفاتر پلیس+10 توخیابان شریعتی روبروی بیمارستان پاسارگاد مراجعه نمودم و پوشه و مدارک لازم جهت تعویض گواهینامه را انجام داده ام حال میخواستم مدارک را همراه تاییدیه پزشکی  به فتر تحویل  دهم آن دفتر پلمپ شده است لذا اینجانب میتوانم مدارک را به دفاتر دیگری تحویل دهم؟ در غیر اینصورت چه باید انجام دهم؟
باسلام دراثر تصادف یک چشم من دچاراسیب شدید شده اما یک چشم من سالم است دلیلی برای  ابطال گواهینامه است؟
خداحافظ نیست خداسعدی
سلام
ایا برای معاینه پزشکی برای تمدید گواهینامه پزشک پایان خدمت میخواهد؟
سلام ،. برای تمدید گواهینامه پایه 2 کارت پایان خدمت لازم است یانه ؟
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۵ عادل غلامی
سلام :45 روز گواهینامه رو تعویض کرده ام اما خبری نیست!
سلام
من ساکن اروپا هستم و گواهی نامه من چند مهی هست که مدتش گذشته.من وکالتنامه دارن دست خانواده و البته مدارکی که سفارت خواسته بود تهیه کردم.
چه مدت زمان لازم هست تا تمدید بشه؟
آیا با وکالت بلاعوض مشکلی نخواهد داشت؟
مرسی
سلام،من گواهینامم مفقود شده،پایان خدمت ندارم،ولی برگه اعزام به خدمت دارم،برا صدور المثنی مشکلی داره؟؟
سلام٬ایا میتوان قبل از تمام شدن اعتبار گواهینامه اقدام به تمدید ان نمود؟
سلام جندروزپیش درنمایشگاه کتاب کیف پولم راسارقان سرقت کردند .که مراتب به نیروی انتظامی مستقردرنمایشگاه گزارش دادم یکی ازمدارک موجود گواهینامه ام بود که یکسال ازتعویض ان می گذشت ونزدیک نه سال اعتبارداشت سوالم این است چهت دریافت مجددگواهینامه جه کارنمایم ???
سلام اعتبار گواهینامه من ب ۲ یک ماه به پایان رسیده برا تعویص ان نیاز به کارت پایان خدمت هست یا نه ممنون از شما؟

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۳ شروین آذر چشم

سلام ،. برای تمدید گواهینامه پایه 2 کارت پایان خدمت یا کارت معافیت پزشکی لازم  است یانه ؟
سلام دوست عزیز
تشکر از راهنمایی شما
برای تعویض پایه دو تست اعتیاد گرفته میشه؟
دریافت گواهی عدم اعتیاد برای دارندگان گواهینامه پایه یک یک توهین است.
زیرا هر شش ماه رانندگان کارت سلامت دریافت میکنند که موعد سلامت عدم اعتیاد هم است /
سلام اگه کسی موقع اخذ گواهینامه با اشتغال به تحصیل قبول شده باشه برای تمدید کارت پایان خدمت میخواهند یانه؟  با تشکر
با سلام
هزینه کارمزد دفتر پلیس+10 برای تعویض گواهینامه چقدر است؟
با سلام فرموده اید که متقاضیان بالای 70 سال جهت تعویض گواهینامه بعد از انجام معاینه چشم می‌بایست ابتدا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی و سپس به باجه کاردان فنی شهرک آزمایش مراجعه نمایند.مراجعه به کاردان فنی شهرک آزمایش به چه علتی می باشد؟لطفا توضیح بیشتری در این زمینه ارائه فرمایید.با تشکر

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۰ سید مصطفی حسینی

باسلام

بنده با نزدیک شدن تاریخ اعتبار گواهینامه ام (مهرماه 91)  برای تعویض گواهینامه ام اقدام نمودم. بعد از گذشت 6الی 7 ماه از محل صدور گواهینامه پیگیری کردم  گفتند کارتکست نیست. طی چندین بار رفت و برگشت گفتند شماره گواهینامه ات به نام کسی دیگه است. لطفا راهنمایی کنید . 

سلام؛ گواهینامه ی من 10 ساله و برای سال 82 بوده؛ بعد از چند ماه تأخیری که پیش اومد با مراجعه به پلیس +10 گفتن که گواهینامه های سال 82 مشکلی دارن که باید به شهرک آزمایش مراجعه کرد؛ و گواهینامه ی منو همراه یه برگه استعلام بهم پس دادن که ببرم شهرک؛ مراحل کار چیه و اینکه من این برگه رو بهمن ماه گرفتم آیا مساله ای پیش میاد؟
سلام
اگه قبلا گواهینامه من با عینک بوده حالا می خوام تمدید کنم باید آزمایش چشم بروم یا نه؟
عکس با عینک باید ارائه بدم یا عکس بی عینک هم قبول می کنند؟
سلام گروه خونی منواشتباه نوشتن چیکار کنم؟
تمدید گواهینامه را چند ماه زودتر از پایان اعتبار آن می توان انجام داد؟ آیا امکان اینکه دو ماه قبل از اتمام اعتبار تمدید کرد وجود دارد؟
با درود 
گواهینامه تمدید کردم 42000 تومان 110 گرفت 
20000 تومان پزشک آیا نرخ همینه یا دزدی میکنند از ملت 
سلام .... از اینکه جواب کامنت هارو میدید یک دنیا ممنون . من یک سوال داشتم که ذهنمو کمی درگیر کرده اونم این هستش که من میخوام تا چند وقت دیگه چشمام رو لیزیک کنم در حال حاضر هم عینک میزنم و تو گواهینامم هم ثبت شده با عینک . گواهینامم هم 10 سالست الان دوسالش تموم شده الان میخواستم بدونم بعده عمل که دیگه نیازی  به عینک  ندارم و 8 سال دیگم تا تمدید مجدد مونده باید چیکار کنم که گواهینامم عینکش حذف بشه و کلا مشکلی پیش نیاد ؟ ایا میتونم زودتر از موعد مقرر کارتمو تعویض کنم یا نه !!! ممنون میشم جواب بدید :) #
سلام توشهرمابدون کارت پایان خدمت گواهینامه ب1روتعویض نمیکنن چرا ؟خراسان رضوی شهردرگز


سلام
سوالی دارم، امروز من برای تعویض گواهینامه به پلیس +۱۰ رفتم، معرفی به چشم پزشکی شدم، تا به حال هنگام رانندگی به عینک نیاز نداشتم، ولی دکتر مربوطه گواهینامه من را با عینک درج کرد، من نسبت به این قضیه شکایت دارم، هرچه به دکتر گفتم چشم من آستیگمات و  هر دو ۰/۵ درجه است قبول نکرد. حالا می خواهم بدانم چگونه می توانم اعتراض کنم. رسید یک ماهه را دریافت کردم. آیا می توانم دوباره نزد دکتر دیگری معاینه شوم. 

با تشکر

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۹ مهران توکلی منش
سلام بنده دارای گواهینامه لیفتراک از شهر کرج و پایه دو از تهران هستم برای تمدید اعتبار هر دو گواهینامه در تهران می توان اقدام کنم؟ لطفا راهنمائی فرمائید
سلام
خسته نباشید .
من حدود پنج ماهی هست که گواهینامه اتومبیل ( پ3) را گرفته ام ، به تازگی در آموزشگاه موتورسیکلت برای دریافت این گواهینامه ثبت نام کرده ام اما در پایان قبولی آزمون موتور سیکلت گواهینامه را از من می گیرند و یک گواهینامه جدید صادر می کنند ، آیا در مدتی که گواهینامه من درحال تعویض است می توانم از اتومبیل استفاده کنم ؟ در کل برگه ای به عنوان سند رانندگی از طرف آموزشگاه یا پلیس +10 به من نمی دهند ؟
سلام.من گواهینامم از شهرستان صادر شده الان ساکن تهرانم.الان میخوام از شهرستان اقدام بکنم برای تمدید گواهینامه.امکانش هست تو شهرستان اقدام به تمدید گواهینامه کنم و ادرس تهران رو بدم برای ارسال گواهینامه جدید؟
22هزار تومان خدمات پلیس+10 . 20هزار تومان معاینه چشم.21هزار تومان به حساب راهنمای ورانندگی.63هزار تومان .چرا ؟
سلام . خسته نباشید . ببخشید من کل مدارکم رو گم کردم فقط اصل شناسنامه و کپی کارت ملیم رو دارم مشکلی نیست؟

سلام  من گواهینامه ماشین هوشمند دارم ولی گواهینامه موتور سال 89 می باشد ایابرای تعویض احتیاج به معاینه چشم هست یانه

کواهینامه پایه 1 دارم یک بار تمدید 5ساله دوباره تمام شده مراجع به پلیس 10 جهت تست باید از ماکو به ارومیه بروم  هرچند در ماکو تست وجود دارد باید 300 کیلو متر جهت تست به ارومیه بروم انصاف جواب
سلام 
من گواهی نامه پایه 2 قدیمی دارم الان مدتی است که برای پایه 1 ثبت نام کردم ودارم امتحان میدم و پایه 2 من اعتبارش تموم شده رفتم برای تعویض میگن پایه 1 ثبت نام کردی نمیشه تعویض کرد تا الان هم دو بار جریمه بابت اعتبار گذشته گواهی نامه شدم لطفا منو راهنمایی کنید چیکار باید کنم

سلام .  من گواهینامه ی ب1  دارم که تاریخش به زودی تمام می شود.

1- آیا باید برای تمدید اقدام کنم یا تا 10 سال (5سال دیگر) اعتبار دارد ؟

2- گواهینامه ی من با عینک است آیا برای تمدید نیاز به مراجعه به چشم پزشک هست یا نه ؟

3- برای درخواست گواهینامه ی با عینک عکس باید با عینک باشد یا نه؟

سلام , گواهینامه پیشین من رانندگی با عینک هست , ولی من اخیرا هم عینک استفاده میکنم و هم گاهی اوغات لنز, ایا پزشک معتمد میتواند رانندگی با لنز را بدانه مراجع به جای دیگر جایگزین عینک کند یا نه ؟ و آیا عکس باید با عینک باشد یا عینک در عکس دیگر مجاز نیست ؟ با تشکر
سلام , گواهینامه پیشین من رانندگی با عینک هست , ولی من اخیرا هم عینک استفاده میکنم و هم گاهی اوغات لنز, ایا پزشک معتمد میتواند رانندگی با لنز را بدانه مراجع به جای دیگر جایگزین عینک کند یا نه ؟ و آیا عکس باید با عینک باشد یا عینک در عکس دیگر مجاز نیست ؟ با تشکر
سلام،من گواهینامم گم شده، برای گرفتن المثنی نیازی به رفتن به چشم پزشک هست؟ کلا هزینه گرففتن گواهینامه المثنی چقد ر میشه؟
سلام. من شهریور 1389 گواهینامه ب 1 گرفتم. چند روز پیش اس ام اس برام اومد که نوشته بود جهت تمدید کواهینامه به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنید.
البته پشت گواهی نامه ام هم نوشته تا 5 سال اعتبار داره. ولی مگه نگفتن اعتبارشون شده 10 سال؟
حالا باید برم تمدیدش کنم یا تا 5 سال دیگه همین اعتبار داره؟
با سلام
میخواستم بدونم بجز پیامک، راه دیگری برای چک کردن وضعیت پرونده گواهینامه (مثلا آنلاین) وجود دارد؟

با تشکر
با سلام
با توجه به ذکر مبلغ 20هراز تومان و 1000 تومان در جدول جهت تعویض
گواهینامه مبلغ 21800 تومان به غیر از هزینه معاینه چشم در دفتر پلیس+10 از بنده کسر نموده اند لطفا توضیح بفرمایید این مبلغ اضافه ای که کسر نموده اند قابل پیگیری هست یا نه . با تشکر
سلام قبلا عینک میزدم ولی بعد از عمل لیزیک دیگه عینک نمیزنم ولی چشم هام دچار مگس پران شده و دیدیم کاهش پیداکرده که با عینک هم قابل جبران نیست برای رفع مشکل چیکار باید بکنم
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۱ ابوالفضل رضایی
سلام من گواهینامه ام را گم کردم کجا ها می تونم برم دنبالش بگرذم
سلام من حقوقم ماهی 700 هزار تومنه ینی روزی23 تومن اونوقت 65 هزار تومان بدم برای تمدید گواهی نامه...این ظلم نیست

سلام. گواهینامم مورد سرقت قرار گرفته که تا اردیبهشت 95 تمدید داره اگه تقاضای المثنی کنم گواهینامه المثنی اعتبارش تا 95 میشه  یا یه اعتبار جدید صادر می شه؟ باتشکر

سلام گواهینامه این جانب چند ماهی است سرقت شده تاریخ اعتبارش تا اردیبهشت 95 است. آیا اعتبار المثنی هم تانود و پنج می شود یا اعتبار جدید می گیرد؟ باتشکر

سلام من تو ازمون رانندگی بیست روز پیش قبول شدم به من یک رسید دادن میتونم با اون رانندگی کنم؟
سلام من گواهینامه ام مفقود شده تا زمانی که گواهینامه جدید برایم بیاد میتونم رانندگی کنم یانه
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۶ احمدعابدینی
سلام.من پایه یک هستم ویکهفته قبل کارت سلامت گرفتم واژمایش چشم واعتیاد داده ام اکنون برای المثنی گواهینامه اقدام کرده ام که ازمایش مواد مخدر وچشم برایم داه اند ایا میتوانم از ازمایش مواد مخدر وچشم کارت سلامت که اعتبار یکماهه دارند برای مدارک گواهینامه استفاده کنم یا خیر. باتشکر
مبلغی که اعلام شده بامبالغ دریافتی متفاوت است علت چیست
با سلام و خسته نباشید.
دو تا 21000 تومن باید بریزی + معاینه چشم درست میگم؟؟
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۲ محمد حریت
سلام
لطفا قانون مربوط به جریمه دیر کرد تمدید گواهینامه را برایم ارسال نمایید یا این قانون را در سایت برای مشاهده قرار دهید.
این قانون کی و توسط چه نهادی به تصویب رسیده ؟ زمان اجرای آن از چه زمانی بوده ؟ آیا اجرای آن عطف به زمان قبل از تصویب هم می شود یا خیر ؟ زیرا معمولا قوانین عطف به ما سبق نمی شود .
سلام . ایا این خبر صد در صد هستش که بدونه کارت اتمام خدمت گواهی... میدن .
سلام ضمن خسته نباشید به پاسخگویی سوالات من ۳ هفته پیش درخواست تمدید گواهینامه پایه دوم دادن بعد از مرکز پلیس +۱۰ با من تماس گرفتن گفتن مدرک شما در انتظار رفع نقص می باشد که گویا پسوند فامیل منرا اشتباه نوشتن از شما این سوال داشتم که این مراحل رفع نقص چیست و چه کاری لازم است من انجام بدهم
سلام بنده گواهینامه ام را گم کرده ام برای دریافت دوباره ان چقدر هزینه لازم است؟؟؟؟؟////
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۸ رضانعیمی
سلام ببخشیدمن برای تعویض گواهینامه اقدام کردم پرونده پلیس بهم داد برای تشخیص دکتر معتمد اماپرونده روازم باکیفم زدن دزدبرد حالاچکاربایدانجام بدم ممنون ازتون چون ثبت شده توسیستم جای دیگه میشه اقدام کنم
باسلام برای تعویض گواهینامه پایه دو به غیر از هزینه های(عکس وکپی و...) 625000 ریال پرداخت کردم این درست است
چرا هیچ کس جوابگوی این مبلغ اضافی (بیش از دو برابر) نیست؟!
این علمی ترین روش ترویج،،،،،،،،، است،
اگر این مبلغ در جدول ثبت میشد، یک جوری مردم باهاش کنار میومدن،
این بهترین آموزش برای،،،،،، است
آخه این چه وضعه من ماهی 800 حقوق میگیرم بیا 65تومن بدم به این بعد کارت هوشمند چی واسم میمونه یه کارته کلا 5تومن نمیررزه
ببخشید من الان برگه پزشکم با لنز طبی هستش برای شرکت در امتحان باید کاری انجام بدم؟و اگر باید انجام بدم میتونم تو شهر دیگه ای اون کارو انجام بدم یا حتما فقط باید جایی که اموزشگاهم هست اون کارو انجام بدم؟
لطفا پاسخ دهید.
گواهینامه ب 1 من صادره 1389 که پشتش اعتبار 5 سال زده باید تمدید کنم یا ده ساله شده؟

با تشکر فراوان
درچه صورتی گواهینامه پایه 2 به پایه 3 تبدیل می شود ؟
سلام
درچه صورتی گواهینامه پایه 2 به پایه 3 تبدیل می شود ؟
سلام خسته نباشیدو ممنون از راهنمایی هاتون. من موقعی ک دانشجو بودم گواهینامه گرفتم الان خدمت نرفتم و غایب هستم میتونم گواهیناممو عوض کنم یا نه باید کارت پایان خدمت باشه.ممنون
با تشکر از جوابهاتون لطفا بگید برای تمدید گواهینامه کارت پایان خدمت الزامی است یا نه
پاسخ:
خیر
با سلام.بنده 5 ماه پیش گواهینامه موتور گرفته ام و 15 ساله گواهینامه پایه 2 دارم . ایا برای پایه یک باید ایین نامه امتحان بدهم یا نه ؟
سلام، توروخدا یکی‌ جواب بده که من چجوری می‌تونم گواهینامهٔ خودم رو تمدید کنم وقتی‌ ساکن خارج از کشور هستم؟ امکان آمدن به ایران ندارم و به گواهینامهٔ ایرانم احتیاج دارم. تست چشم پزشکی‌ هم دادم. سفارت میگه با سامانهٔ تاک. اما این سایت کلا تعطیله! توروخدا کمک کنید.
عجب مدیری پاسخگویی!!!!!!؟؟؟؟
سلام.آیا برای تمدید گواهینامه هم پایان خدمت لازمه؟
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۶ محمد مهدی نعمتی
با سلام و احترام
گواهینامه رانندگی پایه 2 اینجانب در زمان جنگ تحمیلی در حین عملیات و مجروحیت مفقود گردیده و این موضئع به تایید بنیاد جانبازان و امور ایثار گران رسیده است و به سبب اسیبدر ستون فقرات مدتی توان رانندگی نداشتم ایا اینجانب هم جهت دریافت گواهینامه المثنی به ازاء هرسال تاخیر در تمدید باید جریمه پرداخت نمایم
باتشکر
محمدمهدی نعمتی جانباز جنگ تحمیلی
چرا سالی پنج هزار تومن جریمه نگرفتن گوهینامه از مردم میگیرید بخدا این ظلم به مردم فقیر است البته اگه درک این مساله را دارید
ایا اینهمه هزینه اضافی که از مردم میگیرید درسته؟مگه مردم چه گناهی دارند که با کوچکترین خدمتی که به آنها میکنید اینقدر پول میگیرید حداقل اگه دین و ایمان ندارید یه کم رحم داشته باشید
سلام من میخوام گواهیناممو تمدید کنم ولی هرجا میرم میگن دکترهنگام معاینه ازت کارت پایان خدمت میخواد. من نمیدونم دکتر پایان خدمت رو میخواد چیکار
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۰ هادی بهرامی
سلام مدت زمان گرفتن گواهینامه پایه دوم به پایه یکم خیلی زیاده دوسال مدت خیلی زیادیه شما که دستور میدین ولی من باید با عمرم تحمل کنم
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۳۰ فرشید شیرمحمدلی
با سلام . من گاهی نامه بایه دو قدیم دارم حدود ده ساله استفاده نکردم به دلایلی حالا گمشده چقر خرجداره تا المثنا بگیرم
سلام خسته نباشید اگه سال گواهینامه پر بشه موقع تمدید رو گواهینامه نوشته میشه
من برای صدورگواهینامه المثنی رفتم عکس هم داشتم ولی گفتن خودمون بایدازتون عکس بگیریم.مثه عکسای کارت ملی شد.امکان تعویض عکس گواهینامه هست؟