وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

جام جم/به گفته رئیس صدور گذرنامه نیروی انتظامی، قرار است روند تحویل گذرنامه به متقاضیان که به صورت عادی هشت روزطول می‌کشد، کوتاه‌تر شود.

سردار رضایی‌نژاد در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان این‌که روزانه حدود ۲۰ تا ۲۸ هزار گذرنامه صادر می‌شود، تاکید کرد: متقاضیان حتما باید برای دریافت گذرنامه مسیر قانونی را طی کنند به این ترتیب که باید مدارک خود را به پلیس +۱۰ تحویل دهند که این مدارک نیز مشخص و دارای فرم و پوشه مخصوص است و همچنین چنانچه مردان بحث مشمولیت دارند، این موضوع نیز باید حل شود.

وی توصیه کرد: متقاضیان حتما باید به تاریخ گذرنامه خود توجه کنند و گذرنامه معتبر داشته باشند، زیرا این موارد به‌طور دقیق کنترل خواهد شد.

مسئول گذرنامه نیروی انتظامی همچنین از زائران کربلا خواست به دلیل مسائل امنیتی و نیز ممنوعیت خروج در مسیرهایی بجز مسیرهای مشخص شده، از مرزهای رسمی تعیین‌شده برای سفر به کربلا اقدام کنند.

رضایی‌نژاد تاکید کرد: متقاضیان حتما باید گذرنامه خود را از مبادی رسمی که در کشور وجود دارد، مانند سفارت عراق و سرکنسولگری‌های عراق در ایران تهیه و دقت کنند که افراد سودجویی هستند که سال‌های گذشته گذرنامه‌ها را دریافت و روادید تقلبی صادر می‌کردند که در نتیجه زائران در مرز با مشکلاتی مواجه می‌شدند.

نظرات  (۱۰)

سلام
این خبر مال چه تاریخی است؟
الان باتوجه به ایام اربعین صدورگذرنامه چند روز طول میکشد؟؟؟؟
لطفا جواب بدهید خیلی مهمه
پاسخ:
سلام لینک خبر انینجاست اما اینم نزده! برا چه تاریخی هستش اما نهایت 14 روز هست که ایام پیک کاری عیدها اعیاد محرم بیشتر ممکنه طول بکشه
http://press.jamejamonline.ir/Newspreview/1732131493640012449
سلام٬ من به همراه همسر وفرزندم برای مدت پانزده روز عازم ایران هستیم و نیاز داریم که گذرنامه ها هر سه را تمدید کنیم. آیا این امکان وجود دارد و یا میشود با پرداخت هزینه بیشتر زودتر گذرنامه دریافت کرد؟ متشکرم
برا تمدید چقر طول میکشد
سلام
من راننده هستم مدت زمان تمدید گذرنامه چقدر است

سلام . من گذزنامه ام گم شده . یه سفر مهم هم در پیش دارم . میخاستم بدونم چند روز طول میکشه گذرنامه المثنی بگیرم ؟
سلام...من ۱۸ سال رو گذروندم و پایان خدمت ندارم...اما معافیت تحصیلی دارم...میگن ک باید ۱۵ میلیون وثیقه بزارم درست شنیدم؟
سلام . گذرنامه بنده با احتساب پنجشنبه و جمعه 4 روز طول کشید به دستم برسد . خیلی خوب بود تشکر میکنم.
من آلمان زندگی‌ می‌کنم رفتم سفارت ایران در برلین و مدارک تکمیل رو دادم گفتند ۳ هفته دیگه بیا. در اصل می‌گفتند که یک روزه میدن! من ۳ هفته بدون پاسپورت چیکار کنم؟ هیچ کار اداری نمیتونم انجام بدم. پدرم حالش بده باید سریع برم ایران. این چه وضعیتیه آخه!؟
تاریخ تولد اشتباه شده باشه چ مدت براویرایش طول میکشد تاثبت شودوشماره گذرنامه سیستمی دریافت کنیم؟وچندروطول میکشد تاگذرنامه ویرایش شده ب دستمان برسد؟؟
سلام من پاسپورتم و در تركيه گم كردم و در حال حاضر اينجا هستم چه مدت زماني طول ميكشه كه پاسپورت جديدمو بهم بدن ايا كنسولگري تركيه پاسپورت ميده يا بايد برگردم ايران واگر برگردم ايران چه مدت طول ميكشه