وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

مدت دوران آموزشی در نیروی انتظامی 2 ماه است

وی با اشاره به دوره‌های آموزشی سربازان اظهار کرد: مراکز آموزش عمومی رزم مقدماتی ما برای آموزش سربازان است و برهمین اساس طول مدت آموزش سربازی در نیروی انتظامی دو ماه است که این مدت برای دوره‌های ارشد و دکتری کمی کوتاه‌تر است.

معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: به تازگی با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی دوران آموزشی برای مشمولان بسیجی که دارای برگ سبز هستند به سه هفته کاهش یافته است.

رفیع‌نیا با بیان اینکه سربازی کارخانه آدم‌سازی است، تصریح کرد: تلاش کردیم که مراکز آموزشی سربازی دارای محیطی دوستانه و دلنشین باشد.

نظرات  (۲۳)

سلام من دانشجو بودم دوترم خوندم و الانم اخراج شدم 20فروردین سال94میرم 19سالگی و الان در حال گزینش و استخدام یگان های ویژه هستم و میخواستم بپرسم دفترچه خدمتم را پست کنم یا خیر؟
اگر در گزینش استخدامی پذیرفته نشوم و تا چند ماه دیگر جوابش بیاید و من به راحتی خیال قبولی دفترچه خدمتم را پست نکنم اضاف میخورم؟
و اگر استخدام نشدم و چند ماه از وقت پست کردن دفترچه خدمتم بگذرد چه میشود باز اضاف میخورم؟
و اگر استخدام نشوم و بخوام برم خدمت سربازی چگونه و چطور میتوتنم قبل اعزام گواهی نامه رانندگی بگیرم؟؟
خواهشا راهنمایی کنید ممنون میشم. جواب را ایمیل کنید.
moghadasi0019@gmail.com
سلام ایا برگ سبز بسیج اموزشی ارتش هم قبول میکنن
پاسخ:
سلام اطلاع ندارم عزیز
لطفا جواب بدید ک ایا ارتش  برگ سبز قبول میکنه؟؟؟؟؟
سلام دوست عزیز ارتش برگه سبز قبول نمیکنه چون معتقده اون نظم و سازماندهی آموزشی در ارتش رو نمیشه در طی سه هفته پیاده کرد..
اینو سرهنگ سپاه شهرمون گفت خودمم یه بار رفتم ارتش پرسیدم
پاسخ:
سلام باتشکر از شما
چرا بسیج حقوق ندارد
لطفا شرایط امریه کسانی که برگه سبز بسیج دارن چطوره . اونای که برگه سبز بسیج یا همون گواهی پایان دوره تکمیلی بسیج دارن که نیازی به گذراندن دو ماه اموزشی ندارن حتی اگه امریه بگیرن . خوب اونارو چطور واسه امریه برمی دارن؟

لطفا پاسخ بدید. ولی خواهشن نگید اطلاع ندارم چون این سایت باید اطلاع رسانی کنه

ارتش کسری بسیجو قبول داره
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۶ محمد رستمی
با سلام و خسته نباشید..... میخاستم ببینم دفترچه پست کنم تا چه مدت برگه سبز میاد؟؟؟؟بعد من برگ سبز بیاد میتونم برم دانشگاه ثبت نام کنم....از خدمت معافیت بگیرم؟
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۳۰ مرتضی صمیمی
سلام محمد جان برگ سبزو فورا مبدن بهت تاریخ اعزام هم از همین چهار روز دیگه میشه زد تا برج هشت سال بعد .دانشگاه هم قبول شی کلا خدمتت تا پایان دانشگاه کان لم یکن میشه
لطفا شرایط امریه کسانی که برگه سبز بسیج دارن چطوره . اونای که برگه سبز بسیج یا همون گواهی پایان دوره تکمیلی بسیج دارن که نیازی به گذراندن دو ماه اموزشی ندارن حتی اگه امریه بگیرن . خوب اونارو چطور واسه امریه برمی دارن؟

لطفا پاسخ بدید. ولی خواهشن نگید اطلاع ندارم چون این سایت باید اطلاع رسانی کنه

پاسخ:
در منوی جستجوی سایت کلمه "امریه" رو سرچ کنید
در مورد موضوعی که گفتم هیچ اطلاعاتی نبود.... شما مگه خودتون در جریان نیستید؟؟؟!!!!
با سلام من برگ سبز بسیج رو دارم اگه نیروی انتظامی بیفتم سه هفته اموزش میبینم؟؟؟
کسی که کارت دوره تکمیلی روداشته باشه آموزشی نمیره. پس الان گفتن باید دوهفته برم یزد؟؟؟؟ کسی خبر داره که بعد از چند روز پسمون میفرستن؟؟
سلام . ببخشید من کارت دوره تکمیلی رو گرفتم اما ان را گم کرده ام . الان هم مشغول خدمت مقدس سربازی هستم . ایا المثنی داره .
سلام ...من کارت سبز رو گرفتم و امریه هم درست شده ولی ارگانه امریه ام آموزشیش با ارتشه میخواستم بدونم که با وجود کارت سبز و امریه آموزشی ارتشو باید برم یا نه؟
ممنون.
سلام من یک تیر اعزامم نیروی انتظامی کرمانشاه ایا این قانون امسالم وجود دارد برای دوره تکمیلی بسیج داشته باشی 21 روز اموزشی میبینی خواهشا جواب بدین ممنون
سلام، من سال ۸۸، ۳ماه خدمت کردم بعدش دانشگاه قبول شدم رفتم دانشگاه، سال ۹۲ هم رفتم ارشد، الان دفترچه پست کردم، اول تیر باید برم آموزشی، چن روز منو آموزشی نگه میدارن؟ قبلا سپاه بودم الانم سپاه
چرا بچه های این کشور در بسیج زحمت می کشند و کارت سبز می گیرند اما متاسفانه در همه جا قبول ندارند مگر اجرای قانون برای همه نیست
سلام‌ وقتتون بخیر...
من شنیده بودم کارت سبز و‌دوره تکمیلی سپاه اگه تو‌سپاه بیافتی ذر مدت سربازی اموزشی نمیره و اگه‌ تو‌نیروی‌انتظامی‌ بیافتی و‌ارتش اموزشی میری ولی از اونور دو ماه کم‌ میکنن...
اما جدیدا شنیدم‌ ارتش قبول نداره و رفتن دوره‌فقط زمانی ارزش داره که تو‌سپاه بیافتی.. و هیچ‌کسری دیگه‌برای ارتش‌و‌ نیروی انتظامی‌ندارد ؟؟! درسته؟!
سلام‌ وقتتون بخیر...
من شنیده بودم کارت سبز و‌دوره تکمیلی سپاه اگه تو‌سپاه بیافتی ذر مدت سربازی اموزشی نمیره و اگه‌ تو‌نیروی‌انتظامی‌ بیافتی و‌ارتش اموزشی میری ولی از اونور دو ماه کم‌ میکنن...
اما جدیدا شنیدم‌ ارتش قبول نداره و رفتن دوره‌فقط زمانی ارزش داره که تو‌سپاه بیافتی.. و هیچ‌کسری دیگه‌برای ارتش‌و‌ نیروی انتظامی‌ندارد ؟؟! درسته؟!
سلام خسته نباشید تاریخ دقیق شروع دوره آموزشی برا کارت سبزامسال کی شروع میشه؟
سلام بنده دوره یک ماهه برگ سبز دارم چند روز باید دوره آموزشی رو بگذرونم ؟؟متشکرم
آیابرگ سبز تاثیری دراستخدامی سپاه داره