وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

ثبت نام و انتخاب رشته,رشته های بدون آزمون دانشگه ها  برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی سال 94 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که پذیرش آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی است، از فردا روز دوشنبه 4 آبان ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه هفتم آبان ماه پایان می‌یابد.

لازم به ذکر است برای ثبت نام و انتخاب رشته‌های مذکور تمامی داوطلبان اعم از این که در آزمون سراسری 94 شرکت کرده باشند و یا شرکت نکرده باشند، می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مربوط ثبت نام و انتخاب رشته کنند.
وی افزود: کلیه متقاضیان که حداکثر تا 30 بهمن 94 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می‌شوند، ضرورت دارد که در مهلت درنظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب (حداکثر 50 کدرشته محل) اقدام کنند.
توکلی در ادامه گفت: دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته از روز دوشنبه 4 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 94 شرکت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل به شرکت در این پذیرش گروه آزمایشی خود را تغییر دهند.
وی در پایان گفت: با توجه به این که پرداخت وجه ثبت نام به صورت اینترنتی است، داوطلبان باید از کارت‌های بانکی عضو شتاب که پرداخت اینترنتی آن‌ها فعال است و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150 هزار ریال بابت هر گروه آزمایشی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.