وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

زمان فاز دوم طرح و شروع ثبت‌نام خرید سربازی مشمولان غائب افرادی که تاکنون اقدام نکرده‌اند به‌زودی اعلام می‌شود.وی بیان کرد: وظیفه عمومی آمادگی خود را برای انجام فاز دوم اعلام کرده و آموزش‌های لازم در این زمینه به همکاران ارائه‌شده و به‌محض اعلام ستاد کل نیروهای مسلح، مرحله دوم طرح آغاز می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز اول فراخوان ثبت‌نام پرداخت جریمه مشمولان غایب و فراری در اسفندماه اعلام شد و اکنون رو به اتمام است و اکثریت این افراد هزینه جریمه مشمولان غایب را پرداخت کردند و اقلیتی باقیمانده که کار آن‌ها در حال اتمام است.

همچنین افرادی که معافیت تحصیلی دریافت کرده‌اند و به هر دلیلی نتوانسته‌اند تحصیلات خود را به اتمام برسانند، درصورتی‌که از زمان فارغ‌التحصیلی آن‌ها بگذرد، می‌توانند در مهلت اعلام‌شده به دفاتر ثبت‌نام پلیس +10 مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه به ازای هرسال غیبت مازاد بر هشت سال، 10 درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه و مدت غیبت بیش از شش ماه، یک سال محسوب می‌شود، تصریح کرد: مشمولان اجرای این طرح متولدین یکم فروردین‌ماه 1355 تا سی‌ام اسفندماه 1368 هستند.

وی بابیان اینکه این طرح تنها بر اساس قانون بودجه سال 94 اجرا می‌شود، ابراز داشت: در اجرای این طرح برای مشمولان متأهل پنج درصد و مشمولان دارای فرزند به ازای هر فرزند، پنج درصد از مبلغ کل جریمه کسر می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فارس یادآور شد: برخی تأخیرها در مرحله نخست به سبب الزامات هماهنگی بین دستگاهی بود و اینکه برخی مشمولان گمان می‌کردند شایعات مبنی بر قسط‌بندی این جرائم صحت دارد.

دهقان سپس گفت: زمان فاز دوم طرح و شروع ثبت‌نام افرادی که تاکنون اقدام نکرده‌اند به‌زودی اعلام می‌شود.

دهقان تصریح کرد: در مرحله نخست اگر کسی امکان پرداخت مبلغ را نداشته اقدامش به‌منزله انصراف تلقی شده اما وی می‌تواند در مهلتی که مجدد اعلام خواهد شد، درخواستش را ثبت کرده و مدارکش را ارائه دهد تا رسیدگی به درخواست این افراد همانند افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند خواهد بود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: مردم مطمئن باشند مرحله دوم به‌اندازه فاز نخست زمان نخواهد برد چراکه از تجارب مرحله نخست استفاده‌شده و با آموزش و هماهنگی بهتر تسریع در کار ایجادشده است.

خبرگزاری فارس از شیراز