وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

راه اندازی سایت همسریابی و همسان گزینی تبیان - برای ثبت نام در سایت همسرگزینی تبیان روی بنرهای زیر کلیک نمایید

ثبت نام مجردها



می خواهم بدونم این زدواج چه فایده ای داره که این قدر اصرار می کنید؟

تازه مگه با این گرفتاریهای من میشه ازدواج کرد؟هنوز تحصیلاتم تموم نشده ...

اصلا من باکی ازدواج کنم؟

من که نمیدونم چطور باید کسی رو برای خودم پیدا کنم.بعد ازینکه یک نفر پیدا شد چطور اونو بشناسم و مطمئن بشم برای من مناسبه؟

http://bayanbox.ir/view/5968444250175650147/5666.png

کتاب pdf ازدواج موفق(پیش از ازدواج-نامزدی-عقد)

 

نظرات  (۲۲۴)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۸ زهرا تهرانی
دختر و فرزند اول خانواده41- 42ساله ساکن و متولد تهران دو خواهر 3 برادر دانشجوی کارشناسی ارشد قد 162 وزن 70 رنگ پوست سبزه  فرد مورد علاقه و جهت انتخاب فردی با تحصیلات عالیه با فهم ساکن تهران سفید پوست اگه قبلا ازدواج نموده فقط در صورت فوت همسر آن هم بدون فرزند معرفی شود.تشکر.
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۵:۰۰ رضا اردی خانی
سلام رضا اردی خانی ساکن کرج شاغل شرکت خودروسازی دارای یک فرزندپسرتحصیلات دیپلم
مجرد
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۱ سریه زینالزاده

سلام دختری سبزه 41 ساله لیسانس 155 قد شغل موقت دارم اهل اذربایجانشرقی هادیشهر هستم

۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۹ یکی که از خنده ترکیده
جان مادرتون یه کم فکر کنید بعد نظر بفرستید . اینجا فقط اومده لینک یه سایت دیگه رو معرفی کرده آخه چرا اینقدر خنگید؟ اینجا اومدید مشخصات فرستادید ؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام مهدی هستم ۳۲ساله مجرد دنبال خانمی هستم پولدارکه بتونه کمکم کنه سن وسالشم مهم نیست فقط وفادارومهربون وخاکی باشه***********
سلام وقتتون بخیر توروخدا همینجوری به هرکسی اعتماد نکنین این روزا آدما فقط از خدا نمیخورن توروخدا گلدخترا گلپسرا عاقل باشین
سلام اولا متشکرم بابت این فکر عالیتون .بعد اینکه چرا برای استان قم هم راه اندازی نمیکنید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام پسری هستم 30 ساله اهل اهواز ساکن تهران شغلم نظامی هست دنبال فردی مورداعتمادوصادق میگردم شماره تماسم***********
سلام.من یه فرم درخواست رو تو سایت بر کردم.الان باید چکار کنم؟از شیراز هستم.ممنون
چراااااااااااا نمیشه ثبت نام کرد. دلمون به همین سایت خوش کرده بودیم که اینو هم بستن!!!!!!!!!!!!
مهدی جان چیز دیگه نمی خوای دادا
واویلا این درد ازدواج چه میکنه
باسلام
وقتتون بخیر،من نتونستم ثبت نام کنم؛ثبت نامم درمراحل اولیه بود ک صفحه رو بسام الان دیگه نمیتونم وارد شم پیغام میده ک قبلا ثبت نام کردین،،براتکمیل اطلاعات چکارباید انجام بدم؟؟
واقعا که اگه ی چیزیم پیدابشه که بتونن جوناتوش راحت باشنوفردایده آلشونو پیداکنن فیلترمیکنن چراانقدمارومحدودمیکنین چرا نمیتونیم ی جا راحت باشیم!!!!!!!
29 سالمه مجرد هستم مدرک کاردانی حسابداری دارم تروخدا به فکر جوانان در سن ازدواجباشید ممنون از ارومیه
یه زن خوب خوشگل میخام
ثبت نام روان وراحت نیست سایتشو بازبینی کنید لطفا تشکر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من بدبخت 26 سالمه ومتاسفانه فعلا شرایط ازدواج ندارم میخوام برای ازدواج موقت اقدام کنم ولی یک بار که اقدام کردم دیدم خانمی که قرار بود ازدواج موقت کنم باهاش به غیر از من با کسانی دیگه هم بود با توجه به اینکه من قرار بود ماهانه به ایشون حداقل 700 هزار تومن بدم که ی کار احمقانه بود پس چشتو باز کنید الکی گول کسی رو نخرید بنده هنوز اندر .... صیغه موندم اگر اطلاعاتی در رابطه با صیغه ای در کرج دارید ی ثوب کنیدو منو کم کنیم اینم ایمیلم*******************
ثبت نام گیج کننده هستش . اصلا مشخص نیست چی به چیه حداقل یه راهنمایی اول صفحه میکردین
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۴ محسن رمضان کاشی
قصد ازدواج دایم دارم

آقا جان مجرد زندگی کردن خیلی بهتره وقتی نسل ما وضعش این باشه
سلام من می خوام می خوام شرکت کنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر
من مریم ٢٣لیسانس مدیریت من می خوام توی این سایت شرکت کنم لطفا راهنمایی کنیدباتشکر
سلام میخواستم بکم که تنها جیزی که باعث میشه ازدواج مشکل بشه خانوما دنبال کسایی میکردن که مایه دار باشن متاسفانه این رواج بیداکرده بین خانواده ها هیج وقت حسرت سه جیز رو نخور تیب و قیافه و شخصیت ماکه داریم ب کجا رسیدیم
من دختری بیستو هفت ساله سفید پوست لیسانس دنبال پسری کارمند وخوش اخلاق وباایمان ومذهبی هستم.
من دختری بیستو هفت ساله سفید پوست قد متوسط ولیسانس هستم ومذهبی دنبال پسری مذهبی با اخلاق وکارمند وسالم میگردم ک اهل خانواده باشه.زیاد هم پرتوقع نیستم فقط میخوام طرفم اهل زنو زندگی باشه.از ایلام شهرستان ابدانانم
سلام من دختری ٢۵ساله هستم که دیگه واقعا ناامیدشدم. خیلی مورد برای ازدواج دارم اما هیچکدوم قسمت نمیشه واقعا درمونده شدم با وجود شرایط خوبی که دارم چه از نظر خانواده و ظاهر و ... اما نمیدونم چرا نمیشه:-(
خدایا بازم توکل به خودت
sghl
یه همسرخوب وخوشگل برای یه عمر زندگی مشترک
سلام دختری بیست ساله ودانشجو هستم و تصمیمم دارم ازدواج کنم بافردی که داری شغل ثابت باشد و بتواند زندگی دونفری را تامین کند ودانشجو
من پسر 25ساله لیسانسه قد 1و80 سفید پوست دارای شغل ازاد فعلا.درخواست ازدواج با دختری موودب ومهربان وزیبا هستم
سلام خیلی عالیه
سلام ثبت نام از این سخت تر امکان ندارد دستتان واقعا درد نکند!!!
سلام پسری حدودأ بیست ساله قصدازدواج بایک دختر خوب ومذهبی دارم
سلام درانتخابتون دقت کنید
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۸ سمیه مالمیر
C3bd92ad983f36
سلام .خانم مالمیر ببخشیدمیشه بفرماییدچی نوشتیدشما
لطفا گروهتون را ارتقابه تلگرام دهید از ان طریق همسریابی صورت گیرد.ولطفا برای شغل پسرها هم فکری کنید.باتشکر.
لطفا راهنمایی کنید جهت ثبت نام.راستی این طرحتان خوبه،ولی بنظرتون نباید دخترای فساد جامعه راجمع کرد اول برای ایمن سازی جامعه،ودوم وقتی کار دست زنان هست مر دها بی مسئولیت میشونند لطفا کاروشغل مردها را هم درست کنید.باتشکر.
سلام

سلام،لطفا مرا جهت ثبت نام برای ازدواج راهنمایی نمایید34ساله از تهران
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۷ علی اصغر دیدار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من زن میخوام ***********
سلام اولا شما بجای اینکه سایت همسر یابی باز کنید سعی کنید مشکلات جوون ها رو برطرف کنید خودشون میتونن انتخاب کن جوونا بیکارن و سرمایه و چول ندارن که زن بگیرن این حکومت فکر میکنه مردم چلاقند یا روشون نمیشه همسر انتخاب کنن الانم اگه به فکر افتاده این سایت و راه بندازه دلش زاسه من و شما نمیسوزه میخواد جمعیتو بالا ببره بعدا خود کشور با مشکل روبرو نشه مشکل ایران خودرو و سایپا رو تو دو هفته حل کرد هنوز نتونسته مشکل ازدواج و اشتغال جوونا رو حل کنه بعید میدونم بانیان این سایت واسه خودشون یا بچه هاشون از طریق این سایت مذخرف همسر پیدا کنن و بخاطر حمایت و چولی که دولت بهشون میده این سایت رو راه اندازی کردن وپیگیری میکنن شما اگه به فکر ما هستید مشکل اشتغال و مسایل مادی با اون وام چندرغاز که سالها باید براش تو نوبت موند اخرشم یه جوون بیکار چه جور میخواد وام پرداخت کنه خلاصه شما سدهایی که سر راه جوونا ساختید رو بردترید امیدوار شن نه کسی سمت اعتیاد میره نه الکل نه خلاف نه دزدی نه ناموس مردم و بزهکاری و .......خلاصه این سایت مذخرف به درد خودتون میخوره دخترا هم دلشونو الکی خوش نکنن این پسرا به دوست دخترای خوئشون رحم نمیکنن میخوان تو سایت با شما اشنا شن بیان خواستاری واقعا دخترا کارشون از سادکی گذشته مخ ها بکلی تعتیله بای

جزییات بیشتر : مجردها بشتابید، سایت همسر یابی دولتی رونمایی شد!/ Hamsan.tebyan.net
اگه قصدونیتتون خیره پس چرانمیشه تواین سایت ثبت نام کرداصلاچراالکی وعده ووعیدمیدی دل خوش میکنی نمیشه که اصلاثبت نام نمیشه سخته
پاسخ:
مسئول سایت تبیان توی یک مصاحبه گفته سایت ثبت نامهاش خیلی زیاد هست و کسانی که ثبت نام میکنند باید 3 ماه بیشتر و شاید یکسال منتظر بمانند برای تماس از طرف تبیان
سلام،چرا نمیشه دراین سایت ثبت نام کرد،حداقل آدرس باشماره تماسی بذارین تابشه حضوری مراجعه کرد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من دختری۲۲ساله هستم ودرزنجان وشهرابهرسکونت دارم ونیتم ازدواجه وفردی رومیخوام که که لایق زندگی باشد ونمازبخواند حلال حرام بداند وبخدا واهل بیت ایمان داشته باشد ودروغ نگوید من دنبال چنین ادمی هستم اگرواقعن تواین سایت باشه فردمناسبم که خداروصدمرتبه شکرمیکنم من برای ازدواج کردن عجله ندارم همین طورکه نمیشه به هرکسی اعتماد کرد باید اول طرفوبشناسم کامل بعد هرجی خدابخواهداکرکسی هست پیام بده ***********
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام مشهدی هستم ساکن البرز اماده ازدواج با خانمی چادری و مومنه و ولایی حقیقی مهم نیست اهل چه شهری باشه فقط بگم که من انشاالله در حال پیوستن به مدافعان حرم هستم انشاالله یا علی
ایمیلمو گذاشتم در صورت نیاز جهت برقراری ارتباط
*****************************
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۶ محمد از مشهد
خیلی خوبه
من دختری 35 ساله.لیسانس دارم .چادری هستم مقیدبه اصول دین میباشم.میخوام طرف مقابلم هم همینطور باشد.قدم 160 وزنم70 ست.بوستم سبز روشن وساکن کرج میباشم
سلام اقای سلیمانی میشه.شماره بدین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام.سجادهستم.مجرد34ساله.فوق دیپلم عمران.دنبال خانمی محترم برای صیغه هستم.***********
اقا سجاد سلام.چرا صیغه؟
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂شماچراجواب انتقادملتونمیدید
می خواستم ثبت نام کنم با این اوصاف و بی برنامه گی ک در سایت ثبت نام هست این کار این مملکت هم.مثل بقیه کارای مسئولانش فقط حرف و بی نتیجه .....هر وقت یک کارس درست برنامه ریزی کردید و شرایط درنظر کرفتید بعد تو بوق و کرنا کنید....دهه شصتی های بیچاره ک فنا شدن...مسئولان ک اصلا انگار نه انگار ..فقط بی فکر میگن تولید مثل کنید



این هم از وضع نت ..مدام قطع و وصل میشه....همه کارای این مملکت شده ادا، فقط کمیت ،کیفیت که اصلا نمی دونیم یعنی چی
25ساله خوش تیپ خوش هیکل فوق دیپلم شغل تعمیرات موبایل جوانی پاک بدورازهرگناه اهل خیانت نیستم دنبال یه دختر خوب زیبا باخدا ومتشخص برای ازدواج
الان اینجا نظر میدید و خودتونو معرفی می کنیذ که چی بشه؟!؟!؟
خیال کردید با این کارا کسی حور میشه؟
به فرض کسی با این چیزایی که نوشتید اومد و خواست باتون آشنا شه، ار کجا گیرتون بیاره؟!؟
خیلی خنده اید!
سلام..چن ماهی هست ثبت نام کردم.تاجواب شمابیاد که خودتونم عرض کردید طولانی میشه..من پیرشدم وشایدم فوت کردم
سلام احسان هستم از کرمان ۲۷ساله فارغ التحصیل قصد ازدواج بادختر خوب بافرهنگ باشه
خوش تیپ خوش هیکل فوق دیپلم شغل تعمیرات موبایل جوانی پاک بدورازهرگناه اهل خیانت نیستم دنبال یه دختر خوب زیبا باخدا ومتشخص برای ازدواج

http://edafater.ir
سلام به عوامل مدیریت سایت و اعضای محترم ،خداقوت واقعا چی بگم چی دارم که بگم توی مملکت اسلامی ،راه درست رفتن چقد سخت شده چرا ما جوونا برای ازدواج اینجوری باید صدامون دربیاد چرا آخه ؟بعدشم جناب دکتر شما نگران نباشید اتفاقی بخاد بیوفته میوفته اونیم که بخاد پیدا کنه پیدا میکنه ،فعلا بیایید چاره ای بیاندیشیم سایتم جوابگو مشکل جوونا نیستش :'(
در جوابdavidمن هستم.
:-o
نرگس متولدین۷۱قم توپول سفید ۱۷۰ قد چادری محجبه یدونه دختر تحصیل زیادی ندارم کارآموز آرایش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
حسین هستم 21 سالمه و حسابداری خوندم
قصد ازداواج دارم اگه دختره پولدار هست لطفا به تلگرامم پیام بده
خوبم
********************
سلام من دختری هستم که پارسال با این سایت اشنا شدم متاسفانه با انتخاب یک نفر از همین سایت که بظاعر با خاتواده و متدین بود،بدبخت شدم ....ایشون کلاهبردار از آب دراومد و بالغ بر۴۰ میلیون پول من رو بالا کشید،الان در پی حکم جلبش هستم ..متوجه شدم غیر از من دو تا دختر خانم دیگه رو هم کلاهبرداری کرده..خواهشی که دارم از،دختر خانما خیلی،دقت کنید،...و سعی کنید،از همون مرحله اول خانواده ها رو درگیر کنید،....و تحت هیچ شرایطی ماشینتون رو دست اقایون ندید...و در کل بگم افراد،کلاهبردار راخت توی،این سایت ها تور ماهیگیریشون رو پهن میکنن....من دیگه به این سایت ها اعتماد،ندارم...
سلام باور کنید انسان چقدر صبر داشته باشه فقط دلم یک زندگی ساده می خوادنه بیشتر نه کمتر
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۰ امیدوار به خدا
دختر مذهبی مجردم, ولی از بنده های خدا طلب پیدا کردن شوهر نمیکنم, از شما تقاضا دارم هم برای عاقبت بخیر شدن خودتان دعا کنید هم من, اگه کسی هم از ازدواج ناامیده میخوام بهش بگم, ازدواج و نیاز جنسی هم یکی از تعلقات دنیایی دیگه هست که از راه مشروعش عیبی نداره ولی مثل این دنیای عجوزه گذراست, پس به ان دل نبندید, دلخوش عشق شما نیستم ای اهل زمین, معشوقه ی من ان بالاییست
سلام اقاهستم26ساله من دنبال دخترکارمندهستم سنش18الی25باشدساکن تهران وحومه اش یااردبیل وحومه اش باشداس بده یاازطریق تلگرام09148218541
سلام.دختری 30ساله لیسانسه ومذهبی هستم ودنبال اقایی خداترس وخوش اخلاق برای زندگی هستم اهل یکی از روستاهای میانه هستم.
ﺳﻼﻡ 31ﺳﺎﻟﻪاﺯ اﺭﺩﺑﻴﻞ ,ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻛﺴﻲ اﻡ ﻛﻪ ﺳﺎﻛﻦ اﺭﺩﺑﻴﻞ ﻳﺎ ﺗﺒﺮﻳﺰﻩ.ﭼﺎﺩﺭﻱ اﻡ.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
حسین هستم 21 سالمه و حسابداری خوندم
قصد ازداواج دارم اگه دختره خوبی هست تماس بگیریه و یا پیام بده

***********
*************************
سلام بنده ساکن غرب کشور هستم وا کاملا جدی هستم 26سال سن دارمو دنبال یکی هستم چادری نماز خون خوش اخلاق ..باور کنین کاملا جدی هستم
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۴ سعید اللهیاری
نرگس 1371
من هم متولد 70 قم هستم
:-)
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۰ یونس عیسی پور
چطور می شود تو سایت شما ثبت نام کرد
سلام به همه برادرو خواهرای گلم, توکل بخدا شرط اول واخر همه برا رسیدن به موفقیت هستش۰۹۳۷۴۲۲۷۸۴۰
سلام
من ی دختر قد بلندم که بخاطر همین قدبلندی تا الان موفق ب ازدواج . نشدم ,الانم دیگه حس میکنم ازدواج از من گذشته,یعنی دیگه اون شورو هیجان کمرنگ شده,من الان سی و چهارسالمه,مادر من تو ان سن اولین نوه ش بدنیا اومد,ما دهه شصتیا فناشدیم,فعلا هم دوره رسیده ب هشتادیا,خیلی سخت نگیرین واسهازدواج,من چوبش روخودم
امیدوارم همه خوشبخت بشن,
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.مهشید هستم 27 ساله لیسانس دارم از زاهدان دنبال همسری با ایمان و با شخصیتم.
******************
دختری33ساله دنبال یه آدم خداشناس هستم کهابتونه خوشبخت کنه.
وای ناهید جون منو تو بهم میایم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام گروه همسریابی درست شده توی واتساپ هرکسی خواست عضوگروه بشه به این شماره پیام بده***********یاحق انشاءالله همه خوشبخت بشید
ای خدا این ای خدا از ته دلم بود که خیلی حرفا توشه
با سلام تورو خدا این چه سایتی هست که مردمو سرکار گذاشتین بجای اینکارا اشتغال زایی رو بیشتر کنین با شناختی که هر دو طرف از خانواده ها دارن بازم هزار تا مشکل پیش میاد حالا میخواین با یه ثبت نامی مشکل رو حل کنین پناه بر خدا چه حرفا.....................هر چی خدا بخواد همون میشه عزیزانم فقط به خدا توکل کنید برید به زندگیتون برسید.
دختر خوب الان دیگه خیلی کم پیدا میشه همه رفتن دانشگاه و داشتن دوست پسر رو تجربه کردن و حالا میخوان بیان زن تو بشن
سلام دختری هستم 47 ساله تا حالا موفق به ازدواج نشدم دارای مدرک تخصیلی شاغل و دارای خونه و ماشین و ازنظر ظاهر هم بد نیستم دنبال یه مورد مناسب هستم
با سلام برای ثبت نام در سایت همسان گزینی چرا ثبت نام نمیکنه؟ لطفا برای ثبت نام مرا راهنمایی کنید

امیدوارم دراین سایت دختران پسران که صادقانه خواستار ازدواج هستند دیدگاه مناسبتی از ازدواج وهم سر آینده خود دارند به خواسته دل خود برسند ولی ازمن این را به عنوان یک پند بپذیرید {صداقت مهمترین چیز در زندگی است }پس لطفا با احساسات یک دیگر بازی نکنید
سلام وعرض ادب ..کابر گرامی لطفا قسمت ثبت نام روبیشترفعال کنید ک بشه ثبت نام کرد . و مدت زمان واسطه گری شما خیلی زیاد است چون تعدامتقاضیان ازدواج زیادهستش تعداد واسطه گرها رو زیادترکنید ک زودترپیگیر این امرازدواج باشن وگرنه جوانهازود دلسرد میشن وبه سایتهای مشابه پناه میبرن . باتشکر کارشناس حقوق
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۸:۵۶ ابوذرجعفری
سلام، دختر و پسر های ایده ال زیاد هستن، اما آشنایی سخت هستش
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۱ سمیه مهرفر
سلام من دختری هستم مجرد وسی ساله که سال سوم طلبگی هستم وهمیشه ازخداخواستم که همسری طلبه یاروحانی نصیبم کنه لطفا برام دعا کنید
سلام چرا دیگه ثبت نام نمیشه کردتوسایت
برای ثبت نام مشخصات خودوقتی میریم سایت وردمیزنیم سایت گذینه هاروبرامون نمیاره
باسلام ما خیلی به این سایت امیدوار بودیم ولی من علی رغم داشتن شرایط مناسب حالا تعریف از خود نباش( مثل زیبایی ظاهر ،پاکدامنی و تحصیل کرده ووضع مالی نسبتا خوب وخانواده اصیل حتی یک مورد هم بهم تاحالا معرفی نشده من دختر ۳۰سالم که هیچ وقتم دوس پسر نداشتم جالبه از طرفی هم میگن دختر خوب پیدانمیشه چرا میشه…لطفا ویژگیهای بد را به همه تعمیم ندید و نگین همه این جورن نه این طور نیست هم دختر خوب وهم پسر کم هست ولی هست باید اعتقاداتت راسخ باشه
دنیال یکی برای باهم بودن هستم البته مطلقه یا بیوه در ضمن بنده ۳۷ سالمه
سلام خدمت دوستان
این طرح بسیار طرح اگاهانه و درستی و به نظر با استقبال جوانان جویای ازدواج موفق .همراه است.....پس چرا باید این طرح تنها به چند شهر تعلق گیرد؟؟؟؟؟؟؟
مگر جوانان شهرهای دیگر حق انتخابی درست و اگاهانه رو ندارن؟؟پس نباید این تبعیض ایجاد شود و باید تبدیل به طرحی سراسری شود چرا که همه ی جوانان خوب ایران زمین مستحق خوشبختی و ازدواج اگاهانه بر مبنای انتخاب و مشاوره ی صحیح هستن...پس لطفا این طرح رو از مختص چند شهر بودن خارج کنین..ممنون از شما.
به امید خوشبختی همه ی جوانان...
یه آقایی به اسم معین نوشتن "همه دخترها رفتن دانشگاه و داشتن دوست پسر رو تجربه کردن و حالا می خوان زن تو بشن"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نپرم ایشون بهتره حتما با یک روانشناس مشورت کنن... احتمالا خودشون زیادی با دخترها تجربه دارن که فکر می کنن همه دخترها مثل همونایی هستن که ایشون ازشون سوء استفاده کردن... البته به نسل ها هم بستگی داره.. من حدود 30 سالمه و خواهر بزرگم 38 سالشه هر دو مون دانشگاه رفتیم و هر دومون محجبه هستیم و هیچکدوم دوست پسر نداشتیم... با این حال مجردیم و پسرها سراغ ما نمی یان چون دخترهای لوندی رو می پسندن که جذبشون کنن حتی پسرهای مومن.... اما خواهر کوچیکم 25 سالشه یک سال پیش ازدواج کرد و از سوم راهنمایی تا همین دو سال پیش با بیش از ده تا پسر گشته بود.... چون خودش می گفت نمی خوام مثل شما عمرم رو با درس خوندن تلف کنم و بی تجربه باشم و بشینم منتظر خواستگاری که تا ابد هم نمی یاد.... دانشگاه نرفت ولی انواع دوستی ها رو تجربه کرد و یاد گرفت چظوری خوشگل و لوند و تو دل برو باشه و حالا بعد از ازدواج به خواست شوهرش و برای اینکه فاصله تحصیلیشون از هم زیاد نباشه توی کنکور شرکت کرد...اتفاقا شوهرش هم می دونه که قبلا چنین تجاربی داشته و کاملا با این مساله کنار اومده... همین چند روز پیش هم خبر بارداریش رو به ما داد.........
سلام من خانمی 35ساله متعهد.هنرمند.دوست دارم با ی ادم شریف زندگی کنم که اهل هیچ برنامه ای نبوده باشه.😆☺
سلام یه اقایی باسم سلیمانی اون پایین گفتن یه خانم محجبه می خوان وقراره مدافع حرم بشن چندسالشونه؟
سلام میشه لطفا این طرحو تو مشهدم بزارید
من یک دختر 24 ساله هستم
کارشناسیمو تو دانشگاه دخترونه تموم کردم کنکور ارشد شرکت کردم رتبم خوب شد ولی اانتخاب شهر نکردم چون نمیخواستم وارد محیط مختلط شم درسمم خوب بود همزمان با خوندنم تو دانشگاه تدریسم میکردم موقعیت شغلی برام پیدا شد ولی نرفتم چون میخواستم وارد محیطای مختلط یا مردونه نباشم اخه رشتم مهندسی شیمی بود
خواستگار برام از اقوام و همسایه میاد ولی هیچ کدوم با ارشد و کار مشکلی ندارن حتی یکی که سرسختانه تشویقم میکرد و میگف زن و شوهر باید باهم کار کنن ازدواج فامیلی هم که اصلا دوس ندارم
الان فک میکنم کارم اشتباه بوده اگه ارشدو امسال میرفتم یا کار خواستگارای زیادی میومد ولی تو خونه کسی منو نمیبینه ولی هنوزم علاقه ای برا بودن تو محیطای مردونه ندارم اخه دوس دارم شوهرم اولین مردی باشه که میبینم اینجوری خیبی لذت بخش تره
البته من تازه چهار پنج ماهه خواهر بزرگترم عقد کرده ولی خب نگرانم نمیخوام سنم از اینم بالاتر بره
به نظرتون اشتباه میکنم؟
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۵ طیبه رضائی
من طیبه رضائی سی وپنج ساله اهل گناوه هستم.معلول جسمی حرکتی هستم لیسانس مدیریت دولتی هستم شاغل بودم تازه بیکارشدم.قصد ازدواج دارم
سلام
این طرح برا مشهد قرار ندادید؟
سلام.من دختری ۲۱ ساله هستم دانشجوی کارشناسی برنامه ریزی شهری هستم از نظر قیافه متوسطم وضع مالی زیر خط فقرم معنوی و پاکدامنم تا حالا دوست پسر نداشتم.و هدف از ازدواجم داشتن یک خانواده خوب و ارام هست.تحصیلات پسر خیلی برام مهم هست.
من میخوایم در سایت ثبت نام کنم
من 32ساله. شاغل. قد 159دارای مدرک کاردانی مدیریت . خشرو ومهربان. باخانواده واصیل. دنبال ی همسر مهربان. ساده وبی ریا هستم. از لحاظ سنی به من بخوره. متارکه وبچه دار نباشه. ی جوان مجرد دهه شصتی یا اواخر پنجاهی.
سلام
شرایط زندگی انقده بده ادم دلت سیاه شده
من 22سالمه هم خوش قیافه ام هو خوشتیپ هم با اعتقاد هم لیسانس صنایع غذایی دارم اما متاسفانه تو شهرم دخترا انقد زود ازدواج میکنن ک الان مثلا من موندم رو دست خانوادم
گاهی فرهنگ ها انقد متفاوته ک ادم مجبوری انتخاب نکنی
....
11
سلام یه زن صیغه ای ساعتی یا چند روزه میخوا
سلام متولد 70 هستم ساکن تهران. فوق لیسانس از دانشگاه تهران . ورزشکار.مربی ورزش. قد بلند . یه ادم با خدا . راستگو . چشم پاک . اینکه زنو و زتدگیو درک کنه . و مردونگی داشته باشه .
سلام خدمت دوستان من29سالمه و دنبال یه خانوم از اردبیل یا تبریز برای ازدواج هستم کارشناس عمرانم .البطه خانم شاغل .کاملا جدیم
دنبال ی دختر خوش اخلاق هستم زندگی کن.ساکن تهران هستم همه چی هم از خودم دارم
چگونه میتوان ثبت نام کرد
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۳ مهدی دودانگه
هانیه خانم چطورتماس بگیرم
با سلام. من دختری 24 ساله هستم که در حال حاظر دانشجو در یکی از دانشگاه های معتبر می باشم. شخصیتی دلسوز و مهربان،مومن، کمی مغرور با ظاهری زیبا می باشم. خواستگار دارم اما به حد متعادل نه زیاد! من تحصیل و اخلاق خیلی برایم مهم می باشد و تاکنون هر کس بوده یکی از این دو معیار را نداشته!برای من شرایط مالی خیلی مهم نیست انتظار زیادی ندارم. دوست دارم خود پسر زرنگ باهوش باشه از نظر تحصیی شبیه باشیم و بتوانیم با هم کار کنیم. اما کمی نا امید شدم نمیدونم منتظر همچین شخصی باشم یا نه؟؟ .روابط اجتماعی گسترده ای نداریم چون پدر مادرم دوست و همکار زیاد ندارند و من هم اکثرا یا خوابگاه و دانشگاه هستم یا خانه یعنی خیلی در مجالس نمیتونم حضور پیدا کنم که دیده شوم برا همین نگرانیم.خوب ازدواج یکی از دغدغه های هر شخصی هست سن بالا هم اصولا کسی دوست نداره!
واقعا دختر ها مظلوم هستن که باید منتظر بشینند تا انتخاب شوند نمی توانند انتخاب کنند!!
سلام لطفا ادرس وشماره تلفن های موسسه را روی سایت قرار دهید با تشکر
سلام من دختری 34 ساله هستم خیلی امید داشتم تو سایت شما با شخصی آشنا بشم ولی دریغ از یه نفر . چطور هیچ کس نیست که باهم جور باشیم یعنی؟ اصلا تلاشی میشه . یا فقط میخواستید آمار جونهای مجرد رو پیدا کنید؟
سلام پس چرا سایت خرابه و پیغام ختا میده
سلام بنده آرشیتکت و نویسنده و نقاش هستم ! ظاهر زیبا و اندام مناسب ! به خاطر اشعارم از امریکا دعوتنامه دریافت کردم!و اکانت سفارشی در فیسبوک ! خواستگار خارجی دارم ولی به خاطرسکس آزاد اونها اعتماد نمیکنم ! یک کتاب چاپ شده و یکی زیر چاپ و در دست چاپ دارم ! آراستگی و اخلاق نیکو و روشن فکری و درآمد ایده آل از معیارهای بنده هست ! هر آقایی فکر میکنه می تونه در کنار و?پشتیبان بنده باشه با ایمیل بنده تماس بگیره !
متشکرم !
دختری هستم39 ساله اهل اردبیل قصد ازدواج دارم مذهبیم در واقع لیسانس حوزوی دارم اما نه افراط میکنم نه تفریط.خوش اخلاقم وقانع توقع انچنانی ندارم.دوس دارم طرف مقابلم هم خداشناس وصادق و..... باشه.از همتون التماس دعا دارم
سلام..دختری 35 ساله کارشناسی حسابداری از جهرم..محجبه هستم..به طور غیررسمی تدریس میکنم
قصدازدواج دارم

اگه کسی از جهرم هست..لطفا بگید

سلام.متولد64ولیسانسه هستم.متارکه کرده ام ویک پسر7ساله دارم.مهربان ونجیب وزیباهستم.ی مرد خوش اخلاق ومهربان وبدون هیچ نوع اعتیادی میخوام که زندگی عاشقانه وپرازآرامش داشته باشیم.کسی که وفادارواهل زندگی باشه ظاهرش ب دلم بشینه وازنظرسنی نهایتا40ساله باشه.ازنظرمالی هم شرایط مناسبی داشته باشه
سلام من 40سالمه کارمندم خوش تیپ و فوق لیسانس از همدان تمایل دارم با یک خانم 25 تا 50 ساله ازدواج موقت داشته باشم مدتش هم به صورت توافقی اگه از هم خوشمون اومد ادامه بدیم اگه کسی تمایل داشت میتونه ایمیل بزنه. ترجیحا اهل همدان
سلام دختری مجرد هستم 37 سال. قصد آشنایی من فقط ازدواج هست
سلام.شاغل و تحصیلکرده و درآمدم مناسب میباشد.دنبال به همسر مناسب و معتقد و دارای پوشش متعارف و مناسب. در سن بین بیست و پنج تا سی و سه سال هستم.تحصیلکرده و ترجیحا شاغل باشه.
قصدم ازدواج با خانمی قد بلند و سبزه هست که باخانواده باشه من ساکن کرج هستم
قصدم ازدواج با خانمی قد بلند و سبزه هست که باخانواده باشه من ساکن کرج هستم
من دنبال خانوم سحر سحری هستم دکتر رضایی
سلام. یعنی هیچ پسر مجرد دهه شصت نیس؟
ک ب من بخوره ؟؟؟ اخه چرا؟ من 31 سالمه. تهران هستم.
کاردانی مدیریت دارم. دختر خوبیم. خوش اخلاقم مهربونم.کم توقع و خانواده دار. چرا کسی نیس؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
دنبال دختری مذهبی و باحیا با رده سنی 30 تا 35 هستیم از اردبیل اگه کسی هست شماره خونشونو به من ایمیل یزنه *********************
کسی تو سایت همسریابی تبان ثبت نام کرده؟
سلام

ازجهرم کسی نیست؟!
سلام
سلام
من متولد سال 60دنبال یه دختر ی میگردم که اخلاق داشته باشه همین،واینکه قصد ازدواج دائم دارم.نیازیم به جهازیاپول ندارم،
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام من ساکن کرمان هستم ***********
همسر یابی
کسی.هست.با.من.ازدواج.کند
سلام دختری 28 ساله، ساکن قزوین هستم، ازقزوین کسی نیست؟
آخه کی به آدم بیکار زن میده اگه کسی هست معرفی کنه من هستم والا همه هم ترشیدن 27 سالهم هس
متقاضی یک زوجه سازگاردررنج سنی25 سال لغایت30سال هستم علاقمندان اعلام امادگی کنند
سلام.متولد 68 از اردبیلم .کارمند و تحصیلکرده .فقط دلم میخواد یه پسر پاک نصیبم شه.چون خودم پاک و خوش اخلاقم .
من دختری 35ساله از تهران همه چی تمام .اگر کسی هست بگه من شمارمو بدم.
پسری هستم متولدورامین۱۳۶۲مجرددنبال دختری هستم باخوانواده باشه برای دوستی پایدار وازدواج
۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۲ مهدی اسماعیلی
مهدی ۲۷سالمه قصد ازدواج دارم دنبال یه خانوم خوب و با اخلاق اهل زندگی باشه خوش اخلاق باشه همسرشو دوست داشته باشه کم توقع باشه دهه خردا باشه
سلام دختری هستم با صداقت ونجیب لیسانسه دارای 33 سال سن فقط بدلیل ناقل بودن هپاتیت B (بیمار نیستم) قصد ازدواج بامورد همسان خود دارم
اهل شیراز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ازاصفهان
خانمی ک قصدازدواج داشته باشه ومنوبخاد هرنوع شرایطی روقبول میکنم
***********
سلام حسین 35ساله از تهران
۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۳ مجید 27 ساله بندرعباس
سلام دختر خانم محترم که هپاتیت بی داری با پسری که میخوای ازدواج کنی اون واکسن بزنه مبتلا نمیشه . واکسن هپاتیت B هم هست . خانم nj
یه خانم مطلقه زیبا واسه آشنایی میخام
سلام
سلام دنبال خانمی محجبه اهل شوخ و باحال هستم خوش برخورد و گرم باشه که هی نگه قصدتون از آشنایی چی هس چون از این جور حرفاخسته شدم یکی بیاد که بدردم بخوره 28سالمه درصورتیکه جواب بده شمارمو اینجا میزارم واسش
سلام به خانم 32ساله هستم مطلقه معتقد و با حجاب و نجیب با یه پسر دوازده ساله خواهان ازدواج با مرد پاک وخوش اخلاق مسئولیت پذیر بدون حاشیه که اهل دختر بازی ورود مشروب نباشه سنش بیشتر از 43نباشه به امید خدا
سلام..بنده 32 ساله هستم..ساکن اراک هستم..فردی آرام و صبور.. عاشق مسافرت و طبیعت هستم..یک ازدواج ناموفق داشتم, یک دختر هفت ساله دارم.. مذهبی و چادری هستم..به دنبال همسری تا 40 سال سن..مذهبی..اهل حلال و حرام, چشم و دل پاک و پایبند به خانواده, دست و دلباز.. میباشم..به امید خدا..با تشکر.
26ساله قصد ازدواج دارم
سلام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
محمدم ۳۲ساله دنبال یه خانم مودب ٬وفادار٬صادق هستم برای ازدواج موقت اگه ازگرگان استان گلستان کسی هست به این شماره پیام بده تشکر*********۳۱
سلام بابادخترابیخیال این پسرای امروزی لیاقت یه دخترمظلوم وبسازوندارندلیاقتشون دختراییه که هرروزبایکی هستند بهشون میگندامروزی هه مادهه شصتیایه چیزایی تومراممون هست که باهیچی نمیشه عوضش کرد پسراتا یه دخترشاسی بلندوپنج سانت گریم روصورتش رومیبینند چشماشون میزنه بیرون که این زن منه این عشقمه هه واسه خرکردن دختراازهرترفندی استفاده میکنند تادختره پانمیده میگندتواملی عقب مونده ای باباجان اینجاایرانه نه اروپاملت تاکی میخواندبرندطرف اون خارجیای نجس آخه اونافقط تظاهرمیکنند که باکلاسند وردزبون ماایرانیاشده خارجیااینطورینداونطوریندباباهممون انسانیم بایه طرزتفکر به قول قدیمیا کبوترباکبوترباز باباز ولی متاسفم برای مردان بی غیرت این مملکت که بادختری ازدواج میکنندکه لیاقت یک زندگی خوب رونداره ومسلط برسرشون هستند اینابی غیرتندنه روشن فکرخخخخخ بریدبچسبیدبه خدا ایناکی هستندیه مشت ولگرددنبال دخترای ولگرد والابخدا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پسری هستم 35 ساله از زنجان. بدون اعتیاد ب مواد مخدر یا هر زهر مار دیکه هر دختری به فاصله شعاع سیصد کیلو متری از استانم قبول میکنم برای ازدواج
**********************
********** ***** *** ****
نجیب
سلام دختری ۳۴ ساله کاردانی کامپیوتر قد ۱۷۰ ساکن کرج غیر مذهبی کسی از کرج و تهران فقط به قصد ازدواج برای اشنایی هست؟؟
سلام دختری 24 ساله ام مذهبی وچادری ملاکم برای ازدواج بیشتراخلاق ودرک است لیسانس دارم وبه دنبال شخصی بااین خصوصیات هستم وساکن تهران
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ۲۴ سالمه ساکن تهران هستم شاغل هستم لیسانس مدیریت ام دارم کسی اگر تمایل داره به sa******@yahoo ایمیل بزنه ممنون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حسین هستم.32 ساله خواستار ازدواج با یک خانم با حیا و با حجاب از استان بوشهر و یا استان خوزستان هستم.093********
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۳۱ محسن عباسی
136نظر رو خوندم اکثریت خانوم بودن و یه اقلیتی پسر ...
وضع جامعه خراب شده ...هیچکس هم بروز نمیده .... خدایا کمک کن تا همه سرو سامون بگیرن ...یه بار رفته بودم حرم یادم نیست کدوم قسمت بود ....ولی همه جمع شده بودن خیلی بودن همه اقا...چه نوجووون چه پیر (خانواده دار منظورم بود)
چند نفر روحانی نشسته بودن در مورد ازدواج صحبت میکردن ... شعارشون ساده زیستی .... من به خودم میگفتم اقا من ساده زیست ولی اونی که میخوامش ساده زیست نیست تو فکر خودش واسه ازدواج نقشه جلو جلو کشیده من مگه میتونم مگه اون میتونه .... دوستان نتیجه اینه که فرهنگمون عوض شده ... منه پسر اول نوجونی مگه بیل گیتسم که پول پارو کنم ؟؟؟ خانوما همشون دنبال راحتی هستن (یه اقلیتی هم وجود دارن که قبول دارن و میخوان ساده باشن ولی اونا سن ازدواجشون رفته بالا به این نتیجه رسیدن) .... قدیم چطور بود ؟ یه خونه 3*4 یه پلاس یه پتو میرفتن سر یه سقف ...الان کدومتون به اینی که گفتم هیچ 10 برابرش بهتر بسنده میکنید؟ چه پسر چه دختر هیچ کدوم راضی به سختی کشیدن نیستن ....یه درصدی بر میگرده به دولت یه درصدیش بر میگرده به فرهنگ جامعه اینا تقصیر کارن .... من 20 سالمه به خودم گفتم الی بلی عروسی ندارم از همین الان هم به پدر و مادرم سپردم که دنبال دختر خوب بگردن ....ببینید دوستان سنت پیغمبر هست ... یا رومی روم یا زنگی زنگ توکل به خدا کنید پسرا برید بخدا هر چه دیر تر برید وضع بهتر نمیشه الان جونیم مشکلات رو بهتر میتونیم حل کنیم سن برسه به سی سال به قول رفیقم به درد عمم میخورین ....
خدایا همه جووونا رو کمک کن تا به خواستشون برسن
سلام.من برای ثبت نام اقدام کردم ولی در مرحله ارسال مدارک با وجود اینکه همون چیزی که گفنه بودن را اسکن کردم ولی قبول نمیکه. ممنون میشم راهنماییم کنین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام اسمم حسین 32ساله ساکن تهران یه بار توی زندگی بدلیل عدم شناخت وتفاوت سنی زیاد شکست خوردم شغلم کارمند بانک دانشجو دوره کاردانی الان به فکر ازدواج با یه خانوم تحصیلکرده ترجیحا شاغل وچادری هستم وبنده در سایت تبیان هم ثبت نام کردم0919*******
سلام دختری هستم22 ساله دانشجوی پزشکی قد کوتاه از کرمان...قصد ازدواج با یه مرد خوب که حتی المقدور دانشجوی ارشد باشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من از کاشنم، بیست و هفت سالمه دانشجوی رشته آی تی هستم و جویای همسر برای ازدواج
اگه کسی با این خصوصیات حس میکنم کنار میاد به شماره زیر تماس بگیره
۰۹۳۹*******
یه دختر سبزه رو هستم تحصیلات پایین دارم
خوب که چی؟ گیرم که اینجا از یکی خوشش اومد.چه جوری پیداش کنه؟
خوب که چی؟ گیرم که اینجا از یکی خوشش اومد.چه جوری پیداش کنه؟
سلام چرا ازدواج اینقد سخت شده من دنبال یه پسر سالم جزاب خوش قیافه وخوش تیپ اومهربون ام که بتونه خوش بخت م کنه کسی اگه واقعا قصدش ازدواج ایمیل بزاره چون من اصلا قصد دوستی ندارم اهل ش هم نیستم.سایت ها م اکثرا الکی اصلا چرا اهواز نداره سایت سالم وقانونی اه.
خیلی مردم ساده ای داریم. من از همه ساده تر نشستم تمام نظرات رو خوندم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام مهدی هستم40ساله از زنجان گرم واهل سفردنبال خانمی بااخلاق برای ازدواج موقت طولانی مدت همراه با درک متقابل هستم لطفا برای اشنایی بیشتر به ایمیلمm**********gmail.com پیام بدید با تشکر ازشما
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ارش 37 از شیرازم کسی هست از شیراز09361******
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ارش 37 از شیرازم کسی هست از شیراز0936******3
۰۸ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۴۴ نفر دومی که از خنده ترکیده
اول ببینین وارد کجا شدین بعد نظر بنویسین. خدا خودش کمک کنه. چقد ازدواج سخت شده که هوش از سر آدما پریده و آدرسو اشتباه اومدن
سلام متولد۶۵ ازخوزستان..دوس دارم باکسب ازدواج کنم که مدافع حرم باشه...زینب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ومن پسری 31ساله با مدرک تحصیلی دیپلم. .اهل وساکن استان گیلان.شهرستان آستارا به دنبال دختری باایمانوراستگو هستم 09302******
سلام به تمام بامرامها تو این زمونه بی مرام ......مردی هستم مطعلقه ۳۷ ساله با یه فرزند پسر ........شکر خدا تا الان همه چیزی رو که خواستم خداوند متعال بهم داده الا یه همسر خوب و با خداکه بسیار کمیابه تو این زمونه بد...... دوست دارم الان که بیشتر میتونم شخصی رو درک کنم الان کنارم باشه و بهم عشق به زندگی کردن رو بده نه فردایی که عمری ازم گذشت ......... بنظر شما کسی هست ؟.........
سلام دختری ۲۷ ساله پاکم خواستگار ندارم چون همه پسرا زن خراب دوست دارن
خداییش خیلی ثبت نامش سخته سر همین تصمیم گرفتم مجرد بمونم راحت ترم. شما هم بشینید فکر کنید چجوری برا ملت دکن باز کنید.
سلام خانمی مطلقه خوشگل خوش اخلاق 35ساله ازتهران هس
سلام خانمی زیبا خوش اخلاق مهربان 40ساله از تهران
لطفا میشه شماره یا آدرسی بدید تا ثبت نام به طور حضوری باشه؟
سلام خسته نباشید خدا اجرتون بده خیلی کار خدا پسندانه ای انجام می دهید فقط خواهش می کنم این طرح رو به کل استان های ایران گسترش بدید می دونم مشکلات این طرح می تونه زیاد باشه ولی خواهشا رهاش نکنید چون الان دیگه امید خیلی از جوان های مجرد به این طرحه که شاید کمک کنه بهشون برای ازواج مناسب، لطفا در زنجان هم این طرح رو راه بیاندازید واقعا ضرورت اجرای این طرح در کل ایران احساس میشه من دختر مجرد 32 ساله هستم که حدود 20 سال پیش پیوند کلیه شدم در دانشگاه تدریس می کنم و خدا رو شکر از نظر سلامتی در شرایط خوبی هستم ولی تا کنون موردی برای ازدواج نداشتم لطفا اگه امکان گسترش سریع این طرح به سایر استانها وجود نداره پیشنهاد دارم که اگر در استانهای نزدیک محل سکونت فردی این طرح وجود داشته باشد بشود از طریق استانهای مجاور نیز ثبت نام کرد ممنونم.خدا یارتون باشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
من یک آدم مذهبی هستم
از ناحیه چپ معلولم اگه یه خانم با شرایط من میسازه بیاد تلگرام
آیدی @*********
لیسانسه
30سالمه
دنبال کار
سلام 34 ساله از تبریز مطلقه هستم فرزندی ندارم، زیبا و مهربان هستم، اخلاق خوب و سازگاری بالایی دارم و شاغلم اگه فردی قصد ازدواج دارن اعلام کنن
سلام مردم رو گذاشتین سرکار این همه دختر نجیب باید بشینن تو خونه تا بیان تو این سایت تا شاید براشون یه خواستگار بیاد بعد این همه دختر بد حجاب تو خیابون که نه یکی بلکه صدتا شوهر میکنن بعد میگن امار طلاق رفته بالا اول برین طرز پوشش دختران و پسران مملکت درست کنید اینا مادران و پدران اینده مملکت ماهستن
قصد ازداج موقت دارم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام خدمت کاربران محترم.بنده 34 ساله و مطعلقه میباشم.دنبال خانمی برای ازدواج موقت میگردم البته اگه بچه داشته باشه خیلی خوبه چون میخوام سرپرستی بچه اش رو به عهده بگیرم.البته هدفم از ازدواج موقت آشنایی کامل و بعد به امید خدا ازدواج دائم بشه.اگر کسی بود تماس بگیره.*****************
پسرم پسرا قدیم پسرا این دوره بی غیرتن فقط دوست دختر خراب دوست دارن اهل زن وزندگی نیستن
سلام 43سالمه اهل هیچ برنامه ای نیستم یک خانم خوش اخلاق با وضعیت مالی خوب مطلقه هم باشه بدون بچه اشکال نداره باحجاب باشه
سلام من زن مطلقه 24ساله هستم و فقط 6ماه با همسرسابقم زندگی کردم دنبال ی مرد خوب و با اخلاق هستم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اگردروف ودغل نیست
منم45ساله.مطلقه.استان فارسم
ی همسر دخترشاغل دست نخورده
یا
ی همسرمطلقه ی بدون بچه
حدود25سال تا35سال
باقد170وزن60به بالا میحوام
0917*******
سلام دوستان اینجا بنگاه ازدواج نیستاااااا

دلم میسوزه برا جوونای خوب مملکتم

من برا چیز دیگه اومدم اینجا ولی دلم نیومد با این کثرت نظرات چیزی نگم

مجردم وبه نظر من هنوزم ادمای خوب هستن فقط باید به خدا توکل کنیم و امید داشته باشیم والبته توسل به معصومین رو هم فراموش نکنیم ایشالا درست میشه..

مسولین که به فکر نیستن بیاین خودمون برا خودمون کاری کنیم

باکم کردن توقعات وسبک زندگی اسلامی وصحیح .

این دردا دردایی که فقط میتونی اینجاها بیانشون کنی همتونو درک میکنم

کسی اگه مایل بود ازطریق جیمیل میتونه با من در تعامل باشه

با ارزوی موفقیت برای همه
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۳ محسن شریف زاده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
0939179****-محسن شریف زاده-بیرجند-ازدواج موقت با شرایط
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۷ بهزاد سرابی
35 ساله دکترا تهران ازدواج موقت زیبا و سفید اندام مودب و با تحصیلات مهربان و قابل اعتماد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
۳۵ ساله مطلقه هستم ساکن بابل دنبال یه خانم مهربون واسه ازدواج موقت هستم شمارم ۰۹۱۱۷******
خانمی محترم‌از استان کرمان واسه رابطه پایدار و سالم .مهدی ۳۵ مجرد
خخخ چه خبره اینجا واقعا اینقد دختر پاک وخوب داریم خبر نداشتیم ...والله ما هر چی کشتیم همه زیرابی رفتن ترجیح دادیم مجرد باشیم منو رفیقم الانم ۲۶ سالمونه چشم بذاریم ۳۰ رو رد کردیم
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۴۱ نام مستعارساناز
سلام..من معلمم هنوزرسمی نشدم.قد۱۶۴ووزن۶۸.سفیدپوست..قیافه خوب..۲۹سالمه..ازاهواز.مانتوپوشیده وبلند،درمحل کارم واماکن مذهبی چادرمیزنم..اهل نمازوروزه ام،ازدواج دایم وپسرمجرد۲۹تا۳۵ساله.قبلاازدواج نکرده باشه.شغل رسمی ویاثابت ومعتبر.اهل نماز.خداترس..قداز۱۸۰به بالاوبختیاری یاشوشتری ودزفولی..بادرک وخوش اخلاق وسالم..ظاهرخوب ازاهوازیاشهرنزدیکم..خسیس نباشه..نتونستم ثبتنام کنم..سایت نام کاربری میزداشتباست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام سینا هستم از تبریز دنبال یه دختر یا خانم واسه ازدواج موقت هستم زنگ یا پیام بدین ***********
برا همه مجردا آرزوی ازدواج خوب و سالم و آینده دار میکنم. انشاءالله
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من نیما هستم دنبال یک دختر خوب مهربون برای دوستی سالم پاک اینم شمارم ***********
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام یه خانم یادخترخانم اهل اصفهان یاشهرکرد باهام تماس بگیره ادرس تلگرامم@******
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۵ خدا کمک از دست مردان حالا
به نظر شما میشه اعتماد کرد میشه زندگی درست داشت وقتی پاکی جایی نداره وقتی حتی شیطان هم دنبال آدم و اهلش میگرده من سالهاست دلم از مرد ها بریدست اگه تمام مردها مخصوصا مردها ایران جلوم تکه تکه کنند دلم نمیسوزه چون پستی و نا مردی در ذاتشونه خیلی خوشحال هستم بعضی دختران و زنان شما رو اذیت میکنن حقتونه مطمئن باشید با ویژگی های که در وجود شما مرد (افسوس که دلم نمیاد بگم مرد ) ها هست هرگز خوشبخت نمیشین
با سلام
سارا هستم 29 ساله ارشد مهندسی نرم افزار محجبه . قد بلند . سبزه زیبا. خانواده اصیل و تحصیل کرده . از خرم اباد لرستان . لطفا اگه پسر بزرگتر و با اصل و نسب و تحصیلکرده ای هست اعلام کنن. تشکر
سلام دوستان،من سخنرانی دکتر فرهنگ را گوش کردم در مورد ازدواج موفق و اینکه چطور همسر دلخواه خود را پیدا کنیم ،البته چه دختر باشیم یا پسر.
اگر دوست داشتید من توصیه میکنم حتمن گوش کنید،در گوگل جستجو کنید می‌آورد،تقریب 40 فایل 30 دقیقه‌ای یا 8 جلسه 2 ساعته هست.
انشالله روزی برسد که هیچ مانعی برای ازدواج جوانان ایرانی نباشد.بخصوص از لحاظ کاری و اقتصادی.آمین یا رب العالمین
پاسخ:
همچنین دکتر حورایی و دکتر مجد و انوشه و دکتر فرهنگ اگر همه را گوش بدید به یک جمع بندی میرسید
دختری دیپلمه30ساله ازبیرجند
دنبال آقایی هستم که اهل حلال وحرام باشه وپای بندبه نمازوروزه.اهل کاروعاشق رن وزندگی.اعتیادنداشته باشه.درصورت داشتن ازدواج ناموفق بدون فرزندباشه.توقع زیادی ندارم ازش.ممنونم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام برای برادرم دنبال دختری هستیم که کم شنوا یا معلولیت خیلی کم داشته باشه .. برادرم 33سالش هست و ویلچری هست .. ولی درامد خوبی داره و از نظر وضع مالی هیییچ مشکلی نداره و ظاهرش هم هیییچ مشکلی نداره .. اگر خانمی هست برام ایمیل بزنه ممنون هرجاباشه فرق نداره ولی کرج یا تهران باشه بهتره sahar.***********@gmail.com
چطور میشه با اونیکه میخایرو انتخاب کرد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام برای برادرم به دنبال همسری میگردیم ایشان یک همسر دارد همسر ایشان زنی مؤمنه می باشد اما باز هم ایشان می گوید آن زنی که می خواستم را
پیدا نکرده ام به لحاظ ایمان باید زن من بسیار مؤمنه باشد( یعنی لباس کوتاه نپوشد در بیرون از منزل، بدون جوراب نباشدجلوی نامحرم، سرکار نرود=مثل یک بانو و سرور خانه سروری بنماید و طفلانی با ایمان و متدین برای او تربیت نماید مو های او را نامحرم نباید ببیند) اینها حرف های برادرم هست.
اضافه وزن نداشته باشد.
در حد امکان ازدواج نکرده باشد بهتر است حالا هم اگر قبلا ازدواج کرده بود اشکالی ندارد.
به دنبال راه حضرت زهراسلام الله علیها باشد.
برادرم هم فردی با ایمان لاغر اما خیلی قوی می باشد ایشان کارمند می باشد
آرزوی شهادت دارد اما همیشه می گوید شهادت هیچ موقع نصیب من نمی شود
آدمی دوست داشتنی می باشد
*************************
نکته:
ایشان فردی با وفا می باشد اما می خواهد فقط در این موضوع = زن دوم= را از اون یکی از زن خودش مخفی نماید تا اطلاع ثانوی اما به موقع میگوید
ایشان بعد از 4سال ازدواج هنوز فرزندی ندارد.
روی ناموس بی نهایت حساس می باشد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام برای داداشم به دنبال زن محجبه می گشتم پیامم را نوشتم اما متأسفانه منتشر نشده داداشم 14 سال گشت بالاخره دختری که واقعا با ایمان بود رو پیدا کرد. حالا دنبال زن دوم محجبه میگردیم براش . پس آدمهایی هستند که واقعا به دنبال آدمهای با ایمان میگردند. ایشون روانشناسی خونده و خیلی سریع میفهمه طرفش داره براش نقش بازی میکنه یا واقعا با ایمانه.
به جمیل من بفرستید.
*************************
ب تلگرام یا ایمیلم پیام بدین تا همسر دلخواهتونو راحت پیدا کنید
سلام دوستان
یه سوال داشتم
آیاتو پاسپورت های جدید هم نام مقصد قید میشود یانه لطفا جواب سوالمو بدید
باتشکر
سلام به دنبال دختری هستم بااخلاق و مناسب ازدواج که درک خوبی اززندگی داشته باشه وپایندومعتقدباشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دنبال ی خانم پایه هستم ک همه جوره پایه باشه اهل گشت و گذار و شاد ...***********
سلام چرابعدازاینکه اسم وشماره خودمومیدم تاقسمت موافقم میره ولی بعدازاون میخوام ثبت روانجام بدم برمی گرده به عقب؟؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام خدمت مدیران سایت من ۴۰ سالمه فرزند اول خانواده شغلم خیاط ودیپلم طراحی و دوخت وفردی باایمان اهل نمازوروزه ومتقعد به حلال وحرام هستم وکاملا محجبه هستم دنبال یه انسان پاک وشریف هستم لطفا اگه بود معرفی کنید با تشکر ازایلام ومجرد هستم وشماره تلفنم ***********
۰۹ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۳۸ فرزاد صادقی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام فرزاد صادقی ۲۷ ساله مجرد تنهای زندگی میکنم بسیار ساده خوش اخلاق برا زندگی هر جای دنیا بگین میام هیچ مشکلی تدارم خواهش میکنم کسی هست بیاد زود از بلاتکلیفی در بیام حتی جونمم مهرت *********** فقط مشکل مالی دارم وگرنه پسر کاری زحمت کشیم برا تماس بگیرید
سلام خانمی هستم 52 ساله ، دنبال آقایی می گردم که بازنشسته باشد اما اهل دل و فعال
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من معلول فلج مغزی دارم و با متولد سال ۱۳۶۵ بیکار هستم که پدرم بازنشسته خیلی دلم می خواهد و دوست داشتم یک زن سفید و سفید پوست و سالم با مدرک دیپلم هفده ساله جوان قد بلند چشم آبی هرکسی در توانش باشد تا پایان عمرم با من بماند سازگاری کنند بگیرم اما بهزیستی مراجعه کردم و اما بهزیستی به طور بیگانه رفتار می کند خسته شدم ای کاش من در ایران متولد نمی شدم لطفاً
فقط با پیامک *********** منتظر پاسخ هستم
سلام مورد برای ازدواج موقت ساکن بهارستانن میخاستم
با سلام .ببخشید اگه امکان داره یک سایت مذهبی با ارائه کپی کارت شناسایی و ..راه آن ولی کنید.من کاری ندارم که بعضی آقایان زیر آبی میدند تکلیف خانمهای سالم جامعه چیه .بنظرم بعضی مردا دنبال زن صیغه بعضیشان دنبال زندی ناسالم میدند عده کمیشون خودشون و حفظ میکنند.این وسط بیشتر دخترام چندتا دوست و رفیق میگیرند و ازدواج میکنند تکلیف دختران سالم و متدین چیه .چقدر و تا کی خودشون رو باید حفظ کنند .من سایت ازدواج ثبت نام کردم تا حالا از بین ۱۰۰ نفرشان که پیام دا ند واسه ازدواج شاید ۱۰ نفرشون قصد جدی داشتند که اونم شرایط خوب نداشتند و تازه به خونوتدشونم نگفته بودند.همه شعار میدند.لطفا سایت ازدواج برای افراد مقید راه اندازی کنید ازدواج هر طور که باشه گناه که نیست هست ؟!سنتی یا غیر سنتی .متاسفانه اکثر مردا بی لیاقت و فقط دنبال آدم هرزه میکردند اگه یه آدم خوب و خوش اخلاق پیدا کنند دودل میکنند و همش شک‌دارند که این خانم مشکلش چیه ؟ در حالیکه شاید فقط قصدش ازدواج چه اشکالی دا ره تو سایت ازدواج کنه .امان از این افکار احمقانمون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی