وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

پیامک توقیف خودرو,ترخیص خودرو


1101201030    اطلاع رسانی توقیف خودرو
110005153    پارکینگ خودرو (موقت فعلی)

نظرات  (۱۵)

سلام
برای خودروی فروخته شده ام دستور توقیف گرفته ام اما هنوز بعد از دو سال اقدامی صورت نگرفته است. لطفا مرا راهنمایی کنید ممنون
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۹ محمد على قهرمانى
اقاکدوم شماره را اس ام اس کنیم؟! شماره پلاک یا کدومش؟!
ماشینم دست دوستم بوده خواباندن تو محدوده عباس آباد تهران نمیدونم کدوم پارکینگه الان حدودا دو ماه میشه چطوری باید از محل پارکینگش اطلاع پیدا کنم ///ایران 88 256ی98
۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۲:۰۴ معین رضایی
باعرض سلام خودرو من توقیف شده در زاهدان ولی نمیدونم کدوم پارکینگ میباشد
برای اینکه بدونم ماشینم کدوم پارکینگه باید چه شماره ای رو اس ام اس کنم
بسیار خوب است
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۰۱:۱۶ فاضل‌حمیدی‌صومعه
ماشین‌من‌پیکان‌سواری۱۶۰۰‌بشماره۸۸۶ب۷۵‌ایران۹۱دراستان گیلان‌شهرآستاراتوقیف‌شده‌اطلاع‌ندارم‌درکدام‌پارکینگ‌میباشدباتشکرفراوان
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۰۱:۱۹ فاضل‌حمیدی‌صومعه
ماشین‌من‌پیکان‌سواری۱۶۰۰‌بشماره۸۸۶ب۷۵‌ایران۹۱دراستان گیلان‌شهرآستاراتوقیف‌شده‌اطلاع‌ندارم‌درکدام‌پارکینگ‌میباشدباتشکرفراوان
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۰۱:۴۶ فاضل‌حمیدی‌صومعه
ماشین‌من‌پیکان‌سواری۱۶۰۰‌بشماره۸۸۶ب۷۵‌ایران۹۱دراستان گیلان‌شهرآستاراتوقیف‌شده‌اطلاع‌ندارم‌درکدام‌پارکینگ‌میباشدباتشکرفراوان
۰۴ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۰۵ فاضل حمیدی صومعه
باسلام.پیکان سواری بشماره886ب75ایران91دراستان گیلان شهرآستارا توقیف شده یاری کنید که درکدام پارکینگ میباشد.باتشکرازپلیس محترم.
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۱۶ فریده حیدریان
خودروی من به شماره 34ب355 ایران 63 در کدام پارکینگ میباشد
سلام ماشین من با پلاک 25ل393 .26ایران دو ماه دزدیده شده تو پارکینگ هست منو راهنمایی کنید ممنون
۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۰:۴۸ مجیدحسین زاده،م
سلام من ماشینموفروختم ولی خریدار الانکه باید پول بده،پیداش نیستماشینوهم نمیاره الان توقیف گرفتم ولی نمیدونم کجاست،ماشین،تابخوام توقیفش کنن چیکاربایدبکنم مرسی
با سلام چهار سال پیش ماشینمو فروختم پلاکم روش بود یارو رو هم پیدا نمیکنم چی کار کنم
۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۰ جعفرایزدی
میخواستم شماره پلاکی که بنام کسی هست رو مطلع بشم چیکار کنم