وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

اعتراض یارانه نقدی,اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی,سایت اعتراض به حذف شدن از یارانه,

فیروزآبادی با اشاره به اینکه به تمام درخواست های اعتراضی حذف یارانه پاسخ داده خواهد شد، گفت: افرادی را که تشخیص داده شود  مستحق دریافت یارانه هستند، مجدداً پرداختی یارانه آنها برقرار خواهد شد.

سید ابوالحسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که برخی از افراد حذف‌شده، کارمند، کارگر و نیازمند جامعه بوده‌اند که بر همین اساس، اعتراضاتی را در سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرده‌اند. آیا برنامه‌ای برای ساماندهی وضعیت به وجود آمده دارید یا خیر، اظهار داشت: تاکنون 17 هزار خانوار مورد بررسی مجدد قرار گرفته‌اند که یارانه آنان مجدداً برقرار شد؛ این افراد درصد کمی از افراد معترض ثبت‌نام شده هستند.

وی افزود: این اقدام که یارانه افراد غیرنیازمند حذف شود، ادامه خواهد داشت و اعتراض افرادی که نیازمند هستند به طور روزانه مورد بررسی قرار گرفته و یارانه آنها مجدداً برقرار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا معوقات ماه گذشته هم به معترضان پرداخت می‌شود، تأکید کرد: فعلاً در حال حاضر بنا بر برقراری مجدد یارانه افراد نیازمند حذف شده است و معوقات آن هم در آینده مورد رسیدگی قرار گرفته و حل شود.

نظرات  (۸)

۰۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۷ علی زرین پور
شماره‍ ملی ۱۵۳۲۴۳۴۹۹۵ شماره حساب ۶۴۳۰۰۴۴۶۴۰۳ بازنشیته ارتش هستم یارانه مرا قطح کردید ۴ ماه است 
سلام. بنده به مدت 4 سال هیات علمی طرح سربازی بوده ام و در مرداد 92 دوره سربازیم تمام شد و با دانشگاه تسویه کردم. یارانه مرا اردیبهشت قطع کرده اند و گفته اند هیات علمی دانشگاه هستی. من اگر هیات علمی هستم چطور دو سال است هیچ بیمه ای برایم رد نشده است! محض اطلاع من علاوه بر اینکه هیات علمی نیستم دو سال است بیکار هستم و تلاشم برای یافتن کار به جایی نمی رسد.
این شاهدی که نشان می دهد آنها هیچ دیتابیس درستی مانند سوابق بیمه ای را چک نکرده اند و و خیلی ساده افراد را حذف کرده اند به امید آنکه اعتراضی نکنند. شرم آور است. چند ماهی هم اعتراض کرده ایم اما کسی پاسخگو نیست
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۷ موسی لطف ابادی
اینجانب موسی لطف ابادی با شماره ملی ۰۹۲۰۵۵۶۰۸۶و شماره حساب ۰۰۴۵۳۰۲۲۶۱۷۰۴ کارگر هستم ومستاجر یارانه اینجانب قطع شده در صورتی که نیازمند هستم لطفا پیگیری کنید
یارانه ماهشت ما ه است قطع شده اصلا رسیدگی هم نشده بنده کارمندی بیشتر نیستم تازه خانم هم خانه دار است
من یه خانم بی سرپرست هستم که فقط دو سه بار یارانه گرفتم بعدش قطع شد گفتن انصراف دادی ولی من انصراف ندادم
لطفا راهنماییم کنین
بیکارمو خیلی نیازمند
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۶ علی رمضانی
آیا ما جز افراد مرفع جامعه بودیم که یارانه ما را قطع کردید؟ وکسانی که ذرآمدهای آنچنانی دارند باید جز ء یارانه بگیران باشند این است سرک نکشیدن به زندگی مردم حتما جواب بدهید شعار دادن خیلی آسان است .
ایییییییییییییی خدایا شکرت مردم بدبختن حقمون رو دارن میخورن تورو بقرآن قسم به دادمون برس
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۸ سیدعبدالحسین مهران برهانی
سلام از اواخر سال 94 یارانه من قطع گردیده و بنده از اسفند ماه 94 در پایان قرارداد کارم با شرکتی که در آن کار میکردم بیکار شدم که تقاضای بیمه بیکاری نمودم و همچنین در سامانه به قطع یارانه ام اعتراض نمودم هم اکنون مدت 4 ماه است که جهت کسب نتیجه اعتراض به سامانه ثبت اعتراض یارانه مراجعه میکنم که نوشته که تا دو ماه آینده جهت کسب جواب به این سایت مراجعه نمایید حالا نمیدانم دوماه آینده چه زمانی است ؟! شماره ملی من 0045880263 و شماره حساب واریز یارانه 9116553217 بانک تجارت است متشکرم