وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

در صورت فقدان گواهی دریافت حق بیمه فرد بیمه شده می‌تواند با در دست داشتن کارت ملی و کارت شناسایی معتبر حاوی کدملی، به هریک از شعب بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه و از بیمه نامه خود مطلع گردد.
خدمت جدید بیمه حوادث مسافران عازم به خارج از کشور (بیمسا) برای متقاضیان دریافت و یا تمدید گذرنامه ایجاد شده است و این افراد می‌توانند دریافت این بیمه از پوشش حوادث بیمه ایران بهره‌مند گردند. مدت زمان پوشش بیمه نامه بیمسا 5 سال(برابر با مدت گذرنامه) می‌باشد. 
 
حداکثر تعهدات در طول این مدت به شرح ذیل است:
پرداخت هزینه‌های پزشکی:     30,000,000 ریال (سه میلیون تومان)
پرداخت نقص عضو:                500,000,000 ریال (پنجاه میلیون تومان)
پرداخت فوت:                       500,000,000 ریال (پنجاه میلیون تومان)
 
داشتن این بیمه ناقض پوشش هیچ کدام از سایر بیمه‌ها نیست و متقاضیان می‌توانند علاوه بر داشتن سایر بیمه‌نامه‌ها (حتی خارجی) از خدمات بیمسا برخوردار باشند.
 
برای دریافت این بیمه کافی است به هنگام دریافت خدمات گذرنامه فرم مربوط به بیمسا را از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) تهیه نموده و نسب به دریافت بیمه نامه اقدام نمایید.
 
مبلغ حق بیمه نامه 327,000 ریال (سی و دو هزار و هفتصد تومان) با احتساب مالیات ارزش افزوده می‌باشد که می‌توانید آن را از طریق شماره حساب0106374479003 بانک ملی ایران و یا دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پرداخت کنید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از پوشش‌‌ها و استثنائات بیمه و سایر پیگیری‌ها به سایت بیمه ایران می‌توانید به نشانی www.iraninsurance.ir مراجعه نمایید.

نکاتی برای دارندگان این بیمه:
 
در تمامی مراحل بعد از فروش بیمه نامه بیمسا و دریافت گواهی حق بیمه هیچ‌گونه مراجعه‌ای به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) نباید انجام شود و تمامی مسؤولیت و پوشش‌های بیمه‌ای به عهده شرکت سهامی بیمه ایران می‌باشد.
 

در صورت بروز حادثه در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، فرد تحت پوشش می‌بایست مراتب را به یکی از روش‌های اطلاع رسانی شده در شرایط عمومی بیمه نامه حوادث و در مردت زمان تعیین شده در اختیار یکی از شعب بیمه ایران قرار دهد و روند ارایه مستندات و دریافت خساررت را سپری خواهد نمود.

نظرات  (۱)

باسلام


ایا این بیمه نامه را سفارت قبول میکند؟

چون زمانی که به سفارت مراجعه میکنیم انها هزینه ای چند برابر این هزینه را از ما برای بیمه میگیرن

میخاستم بدونم اگه سفارت این بیمسا را قبول دارد تا اجام دهم
با تشکر