وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

شیوه دریافت تأییدیه تحصیلی در گذشته اینگونه بود، فردی که متقاضی تأییدیه بود به ادارات پُست مراجعه و پُست درخواست را به ادارات آموزش و پرورش مناطق ارسال می‌کرد و پس از دریافت نتیجه به مرجع مورد نیاز از طریق پُست ارسال می‌شد.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن فرآیند دریافت تأییدیه تحصیلی خاطرنشان کرد: اکنون نیازی به مراجعه به پست نیست و متقاضیان تأییدیه تحصیلی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش افزود: دفاتر پیشخوان دولت از طریق اتوماسیون، درخواست تأییدیه تحصیلی را به ادارات آموزش و پرورش ارسال می‌کنند و پس از بررسی، درخواست تأییدیه به مرجع مورد نظر ارجاع داده می‌شود.

عمادی تأکید کرد: مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش مرجع صادر کننده تأییدیه تحصیلی نیست.

نظرات  (۳)

سلام
خسته نباشید
توورخدا ب سوالم جواب کامل بدید
از هر کسی میپرسم جواب نمیده یا مبهم جواب میده
بنده دانشجوی ترم آخر پیام نور هستم
میخاستم بعد از فارغ التحصیلی به خدمت سربازی اقدام کنم
برای ارایه مدارک لازم به خدمت سربازی ، ارایه مدرک موقت هم باید صورت گیرد
در دانشگاههای پیام نور 2 3 ماه طول میکشه که مدرک موقت بیاد
میخاستم بپرسم میشه یک گواهی از دانشگاه گرفت که نشون بده من فازغ شدم و به نظام وظیفه ارایه بدم یا باید منتظر مدرکم بشم تا بیاد؟
پاسخ:
سلام نمیدانم با شماره روبرو تماس بگیرید و مشاوره نظام وظیفه دریافت نمایید اینجا
فرم درخواست مشاوره مشمولان غایب
سلام وقت بخیر ببخشید من سال 88کاردانی در دانشگاه آزاد بودم و سال 90 تمام کردم مدرک موقت گرفتم یعنی تاییدیه تحصیلی و همه چی ارائه دادم که مدرک بهم دادن و سال91بعد پایان خدمت مدرک اصلی رو گرفتم و رفتم کارشناسی پیام نور یعنی از اول کنکور شرکت کردم و تطبیق واحد دادن حالا میخوام برم مدرک رو از دانشگاه بگیرم از پیام نور میگن باید تائدیه تحصیلی بیاری و ریز نمرات ریز نمرات ایا لازمه چون کاردانی به کارشناسی که نبودم و قبلا خودشون تطبیق دادن بعدا ایا تائدیه تحصیلی باز لازمه ممنون
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۳ مرتضی قاضی نژاد
تایید تحصیلی