وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

طبق اعلام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات حذف شدگان از دریافت یارانه در نظر گرفته شده است. دکتر ربیعی تاکید کرده است ما خود را متعهد می دانیم که پس از ثبت اعتراض از 5 خرداد ماه 1394 و از طریق سامانه yaraneh10.ir ( موضوع کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه ها ) حداکثرتا 15 روز پاسخگوی شهروندان باشیم .وزیر رفاه همچنین عنوان نمودند : در مسیر اجرای طرح حذف یارانه غیر نیازمندان امکان بروز خطای نوع اول ( شمول افرادی که باید حذف شوند ) و خطای نوع دوم ( حذف افرادی که نباید حذف شوند ) وجود دارد. با در نظر داشتن این موضوع در چند ماه گذشته مطالعات دقیق کارشناسی صورت گرفته است تا در فرایند حذف اقشار غیرنیازمند کمترین خطا و اشتباه رخ دهد. لیکن بروز خطا و اشتباه در این مسیر اجتناب‌ناپذیر است. لذا متواضعانه از مردم عزیز درخواست دارم اشتباهات احتمالی در هنگام اجرای طرح را با سعه صدر تحمل کنند و مطمئن باشند که تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده است...

آموزش ثبت نام در ادامه مطلب

با راه‌اندازی سامانه دریافت اعتراضات نسبت به حذف یارانه نقدی هر متقاضی می‌تواند با ورود به سامانه و طی چند مرحله درخواست خود را ثبت کند.

تمدید شد تا پایان خرداد



بر این اساس خانوار حذف‌شده از دریافت یارانه بعد از ورود به سامانه yaraneh۱۰.ir و درج کد ملی سرپرست خانوار و ثبت شماره حسابی که یارانه نقدی وی در هر ماه به آن واریز می‌شده است، با اعلام حذف وی از لیست یارانه‌بگیران مواجه خواهد شد.

اما در ادامه صفحه‌ای باز می‌شود که در آن، موقعیت جغرافیایی خانوار حذف‌شده را دریافت می‌کند و با درج کد پستی به اقدام‌کننده اعلام می‌کند که با توجه به بررسی‌های انجام‌شده روی اطلاعات موجود، خانوار شما شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن یارانه نقدی را ندارد. از این رو کل خانوار شما از دریافت یارانه نقدی حذف شده است.در صورتی که به این بررسی‌ها اعتراض دارید، می‌توانید با طی کردن فرآیند ثبت درخواست، نسبت به ثبت درخواست بازبینی مجدد اطلاعات اقدام کنید که در این حالت فرد معترض با ورود به مرحله بعد با معیارهای حذف یارانه مواجه می‌شود.

این در حالی است که در پنج گام برای تکمیل فرم درخواست بازگشت یارانه اشتغال، خودرو ، معاملات، دارایی و ثبت درخواست پیش‌روی متقاضی قرار گرفته و وی نسبت به ورود صحیح اطلاعات تعهد داده و به مرحله بعد وارد می‌شود.

بر این اساس سرپرست خانوار متعهد می‌شود که «اطلاعاتی که در گام‌های ثبت درخواست وارد می‌کنم، منطبق بر حقیقت باشد. در صورتی که مشخص شود داده‌های اظهارشده منطبق بر واقعیت نبوده است، دولت جمهوری اسلامی مجاز است نسبت به حذف دایمی خانوار اینجانب از لیست دریافت‌کنندگان یارانه نقدی اقدام کند».

با شروع تکمیل گام‌های تعیین‌شده، در مرحله اول، اشتغال قرار دارد که به متقاضی اعلام می‌کند در صورت بیکار یا بازنشسته شدن هر یک از اعضای خانواد‌ه‌ از تاریخ اول مهرماه سال ۱۳۹۳ آن را اعلام کند در غیر این صورت به گام بعدی وارد خواهد شد.

در این مرحله، خودرو شخصی ملاک دیگر حذف یارانه خواهد بود که آخرین وضعیت سرپرست خانوار و اعضای خانواده وی را در مورد داشتن یا نداشتن خودرو جویا می‌شود. متقاضی نمی‌تواند بدون اعلام وضعیت خودرو، تعداد و حدود قیمت آن، از این مرحله خارج شود.

اما گام بعد به وضعیت معاملات در املاک و مستغلات خانوار حذف‌شده برمی‌گردد. متقاضی در این مرحله باید اعلام کند که در سال ۱۳۹۳ معاملاتی در حوزه املاک و مستغلات داشته است یا خیر؟ و در صورتی که عضوی دارای املاک و مستغلات است، باید ارزش تقریبی آن را اعلام کند.
متقاضی حذف شده در گام آخر باید درخواست خود را ثبت کند که در این حالت سامانه استعلام یارانه به وی اعلام می‌کند که از طریق پیامک به شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، حضور وی در دفتر پیشخوان اطلاع‌رسانی خواهد شد.


پرداخت یارانه نقدی گام به گام حذف می‌شود
بر همین اساس نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: با توجه به اهتمام دولت برای رونق اقتصادی کشور به نظر می‌رسد دولت به دنبال آن است که گام به گام پرداخت‌های نقدی را محدود و پرداخت یارانه را بر ترکیبی از یارانه‌های انرژی، کالایی و آموزشی بهداشتی متمرکز کند.

علی‌محمد احمدی با اشاره به اظهارات رییس‌جمهور مبنی بر اینکه پرداخت یارانه نقدی موقتی است، افزود: احتمال دارد پرداخت یارانه ابتدا تعدیل شود و یکسری از دریافت‌کنندگان عزل شوند اما برنامه دولت این است که به صورت پلکانی و گام به گام این پرداخت نقدی را حذف و سایر روش‌های اعطای یارانه را جایگزین آن کند.

وی افزود: در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده که دولت تنها به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، بازنشستگان صندوق‌های کشوری و تامین اجتماعی و سرپرستان خانوار با درآمد زیر دو و نیم میلیون تومان یارانه پرداخت کند.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قشر متوسط کشور یارانه دریافت خواهند کرد، افزود: سخن رییس‌جمهور درخصوص موقتی بودن پرداخت یارانه مربوط به این مقطع زمانی یا قشر متوسط نیست بلکه مربوط به برنامه‌های آتی و گام به گام دولت است.


وی گفت: به هر حال بسیاری بر این عقیده‌اند که شیوه پرداخت یارانه اصل است اما اینکه پرداخت نقدی، مسیر درستی نیست، تجارب جهانی هم نشان می‌دهد که در هیچ کشوری یارانه به شکل فراگیر پرداخت نمی‌شود و یارانه نقدی در دنیا به‌طور عمده به گروه‌های نیازمند پرداخت می‌شود.
به گفته این نماینده مجلس در فاز اول یارانه نقدی ادامه خواهد داشت اما احتمالا در سال‌های آینده با توجه به اینکه پرداخت نقدی عوارضی مانند رشد نقدینگی، رشد تورم و حتی کاهش قدرت یارانه‌بگیر را به دنبال دارد، بر پرداخت کالایی یا آموزشی و بهداشتی تاکید خواهد شد.


وی با بیان اینکه خیلی‌ها اصل موضوع پرداخت یارانه نقدی را توصیه نمی‌کنند، افزود: توانمندسازی از طریق یارانه نقدی صورت نمی‌گیرد بلکه توانمندسازی از طریق ترکیبی از یارانه نقدی و غیرنقدی معنادار خواهد بود.عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اصل قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اقدام خوبی بوده اما در اجرای روش‌ها اشتباهاتی داشتیم و تمام یارانه را محدود به یارانه نقدی کردیم که این امر باعث رشد نقدینگی و افزایش تقاضا در جامعه شد و تولید نتوانست رشدی متناسب با ۴۰ هزار میلیارد تومان داشته باشد. به همین دلیل قدرت خرید مردم کم شد و این مشکلات را ایجاد کرد.لازم به ذکر است رییس‌جمهور ۱۵ بهمن‌ در جمع علما، فضلا و طلاب اصفهان با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی موقتی است، گفت: ملت ایران بدانند که یارانه نقدی دوران موقتی دارد و برای این وضع شده که حامل‌های انرژی به نرخ واقعی برسد تا به قشر آسیب‌پذیر کمک شود.


گفتنی است براساس پیشنهاد تصویبی کمیسیون تلفیق که جایگزین تبصره «۲۱» لایحه دولت شد، به دولت اجازه داده می‌شود در سال ۹۴ منابع مالی حاصل از اصلاح قیمت کالا و خدمات، موضوع قانون یادشده را با استفاده از انواع روش‌های پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های هدف و نیازمند، توزیع کند.

نظرات  (۳۵)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۷ فاطمه محمدی
یارانه از بیت المال که حق همه مردم است..
برادر امام علی به امام گفت به من بیشتر بده به افراد ثروتمند کمتر، امام گفت آتش را برای خودم نمیخرم. ..

حالا چطور بعضی مسئولین بودنشون اجازه میدن بعضی ها رو حذف کنند. ..
خیلی راست میگوید برید نماینده های مجلس حذف کنید که دارن یارانه میگیرند نه مردم بدبختو. ..
امام زمان به دادمون ررس
واقعا حذف یارانه ها به حق نیست چون کسانی هستند بی نیاز که هنوز یارانه د ریافت می کنند واقعا به این امور رسیدگی شود
یارانه حق همه مردم ایران است  که خود دولت این حق را به مردم داد یا از اول این حق را طور دیگر تقسیم می کردید مثلا با ایجاد کارخانه یا اشتغال زایی برای جوانان یا اینکه این حق را باید بطور مساوی بین مردم ایران بدهید مگر اینکه هر کسی خودش از حق خودش بگذرد .
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۱ هوشنگ جمشیدیان
سلام میخواستم بى اعتنایى دست اندرکاران سایت اعتراضات به یارانه حذف شدگان تذکرى بدهم دوستان مسىول شما از حقوق این ملت دارید حقوق میگیرید بنده قبل از سال یک ماه یارانه ام قطع شداما دوباره بدون پرداخت قبلى یارانه واریز شد ام الان سه ماهه یارانه بنده قطع شده بدون اینکه یک ریال حقوق ویا درآمدى داشته باشم یا حتى ماشین سوارى داشته باشم اما از همه بدتر توهین این سایت به هر اینترنتى میروم یکساعت دنبال سایت اعتراضات جدولى میاد شماره ملى میخواد مى نویسم بعد شماره حساب میخواد مىنویسم شماره کدامنیتى را وارد مى کنم پیام میدهد اطلاعات اشتباهه مجددا تلاش کنید من مجددا اقدام میکنم اما باز همین موضوع تکرار میشود رفتم بانک شماره حساب را کنترل کردم شماره آوردم دوباره تلاش کردم بى فایده بود برگ ثبت نام آوردم از روى آن تلاش کردم باز همان پیام دریافت کردم بعد تازه متوجه شدم بله دولت تدبیر وامید با تمسخر به مردم امید به زندگى را از اوناگیر می گیرد واقعا متاسفم زندگى مردم جهنم شده دیگر چرا به مردم تمسخر میکنید بگین حقتان نیست قطع کردیم آیا این درسته این رفتار با مردم خدا آن بالا جاى حق نشسته موقع راى خاک پاى مردم میشوند بعد مردم آزارى شروع میشه!!!!!
۰۸ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۶ محمد کوچکی
جالبه بنده بایه خونه اجاره ای در قسمت پایین شهر ویه مغازه اجاره ای که بایکی از دوستان در قسمت خوب شهر واز کل داذای جهان فقط یه ماشین دارم واین ماشین از صدقه پدر خانم اون هم برای اینکه دخترش با این همه مشکلات دپرس نشه ومن بتونملا اقل گااهی که از سک دو زدن تا بوق سک وقتی پیدا کردم دختر بیچاره رو داخل شهر بگردونم اونوقت من باید از دریافت یارانه حذف شم وبعد آقایون که سی سال خدمت کردند وتا تونستند وام وخونه وزمین خریدند والان تا سقف ۲/۵میلیون تومان!!حقوق میگیرن حق زن وبچه منو بکنن توشکم اونها !!ما چه فکر میکردیم چی شد!!توی که اون بالا نشستی واسه خودت کشکی دلیت میکنی میشه یه بار آفتابی بشی بخدا اگه دستم باشه خفت میکنم!!آخه مرد نا ححسابکی به شما اجازه میده بدون اینکه مرغ آب بدی سرشو ببری!!بخدا که شما از زیان کاران هستید!!مرده کارگاه تولید قند داره دوتا خونه تولیسته!!در دوره رییس جمهور قبلی چقدر به اون بدبخت من ناسزا گفتم که الله بختگی کار میکنه!!مثل اینکه شما تصمیم دارید رو ایشونو سفید کنید !!بی صبرانه منتظرم که سریعا عذر خواهی کنید و یا لااقل با من چت کنید !!بخدا زشته اینجور عملکردن!!نامسلمون من هنوز نتونستم یه بیمه خانواده خودمو بکنم۰
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۱ عباس اسماعیلی
الان چند ماه یارانه نمیریزن برای اعتراض وارد سایت میشم میگه در وضعیت شما تغییری به وجود نیامده یعنی پول از حساب دولت خارج شده ولی تو حساب من و امسال من نیامده کارهرکی هست گندش درمیاد آخر
از مسئولین خواهشمندم مراکزی را برای رسیدگی به حذف شدگان یارانه بصورت حضوری معرفی کنند
مستمری بگیرتامین اجتماعی ماهی 8500000هزارتومان حقوف می گیرم 5000000هزاراجاره وعمل قلب بازکردم ماهی 2000000هزارتومان دارو ودانش اموز دارم یارانه خانواده من راقطع کردند انهایی که ماشین وخانهای انچنانی دارن وحقوقهای میلیونی دارن یارانه انهاراقطع کنید انصاف خوب چیزی است
کارمند قراردادی هستم بعد 18سال کار در اداره هنوز معلوم نیست ادامه همکاری با ما میدهند یا نه با هزار ترس و دلهره کار میکنیم و بعد از 18 سال با داشتن 3 فرزند و اقساط متعدد و چندین مرتبه پیش خرید آپارتمان و هر مرحله با قوانین جالبی که در کشور داریم به سازنده کلاهبردار بر خورد و چندین سال دوندگی و شکایت تا توانستیم خانه را زنده کنیم و در آخر به تازگی توانستیم یک آپارتمان در جنوب تهران خریداری کنم آنهم با کمک پدرم و برادر خانم و وام بانک رسالت و دادن رهن کامل به مستاجر و از آنطرف خودمان در یک اتاق در منزل پدری ساکن شدیم و همه اینها دست به دست هم داده و با تجربه دادگاهی چند ساله ای که داشتم اسرار بر اینکه فروشنده حتما باید خانه را بنام بزند تا بنامم نزنی پول و تمام کمال پرداخت نمی کنم. در حال حاضر هم اقساط را یک در میان میدهم و خرج ومخارج را با قرض و بدهی میگذرانم .
من 5ساله ازدواج کردم با همسرم هر 2فوق لیسانس داریم و بیکار و هر 2فرزند جانباز و آزاده هستیم هیچی هم ندارم ولی دولت تدبیر و امید یارانه ام رو سه ماه پیش قطع کرده و اعتراض هم کردم ولی بعد سه ماه هنوز نوشته بهت پیامک میدیم. دولت تدبیر و امید همه کاری میکنه با اون کلید ها مشکلات حل شد.
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۰ غلامرضا یاسمی
لطفا رسیدگی کنید جهت قطع یارانه نقدی که التن غیر نقدی اش کردین
سلام
با توجه به اینکه پدرم چند سال که یارانش حذف شده،و من جدیدا متاهل شدم،میخوام بدونم چرا به من یارانه تعلق نمیگیره اخه
بطفا بررسی کنید
سلام
با توجه به اینکه پدرم چند سال که یارانش حذف شده،و من جدیدا متاهل شدم،میخوام بدونم چرا به من یارانه تعلق نمیگیره اخه
بطفا بررسی کنید
واقعا دست تدبیر وامید در این دولت بى تدبیر درد نکنه با روش قطع یارانه, فکر کنم هیچ فرمولى واسه این کار ندارم
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۱ غلامعلی تقوی
جناب آقای نوبخت
سلام ؛ این جانب کشاورز یکی از روستاهای آذر بایجانشرقی هستم امسال باغ مزروعی اینجانب دچار خسارت شد لیکن بخوبی واقفید که تامین خسارت شده اما هیچ مبلغی از سوی بیمه کشاورزان پرداخت نشده است نم نمی دانم که شما درآمد اینجانب را چگونه ارزیابی نموده و یارانه ام را نیز قطع نموده اید بنده که نه کارمند می باشم ونه بازنشسته حقوق بگیر ؛ و تنها درآمد اینجانب را فقط مهر و قهر الهی تامین می کند شما یارانه ام را قطع کرده اید . هر چند که عدالت را با علی دفن کرده اند لیکن این عادلانه نیست
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۱ بنده خدا
سلام. خانمی هستم با 1 فرزند که 12 ساله همسرم فوت کردن. با کمک خانواده بعد چند سال مستاجری و دربدری ی خونه ای گرفتیم. دولت بی تدبیر یارانه من و بچه ام خوردن داره ؟
باسلام ببخشید به خدا من خیلی با این یارانه زندگی میچرخوندم چرا باید قطع بشه مستجرم
سلام یارانه ما را 5ماه نمیریزن قطع کردن اخه چرا دولت عزیز ما به این یارانه نیاز داشتیم اونای که میلیونی درآمد دارن دارن میگیرن اونوقت اونی که نیاز دارن قطع کردن دولت عزیز خواهشا رسیدگی کنید
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۳ فریدون وکیلیان
من بازنشسته امزش و پرورش هستم این ماه یارانه ام را ندادن با این حقوق کم معلمی چرا یارانه ام قطع شده6
واقعا حذف یارانه ها به عدالت نیست کسایرو میشناسم ملیاردی پول پارو میکنن هنوز دارن یارانه میگیرن اونوقت ما که هزینه زندگیمونو داداشم میده بخاطر اونو کلا مارو حذف کردن
من بایه بچه بدون شوهروپرومادروکمکی بایه اپارتمان ٤٠ متری که ماهی ١٥٠قسط داره وحقوق مستمری پدوم که زیره یک میلیونه.دوساله یارانه نداریم.هرچی هم راه بود رفتیم اما هیچی.ممکنه خاک توسره ماکننین.
دولت روحانی که توسط یه روحانی اداره میشه باید خوب بدونه که حلال چیه و حرام چیه.
دزدی مردم از دولت حرانه ولی چطور دزدی دولت از ملت حلال میشه؟ مدت شش ناهه یارانه خانواده من به خاطر یه دلیل دروغین ( داشتن خانه مسکونی در بالا شهر ) قطع شده هربار هم اعتراض کردم جوابی داده نشده. آقای روحانی جواب بده. موقع رأی گرفتن خودتونو به موش مردگی میزنین الان کجایین؟
درآمد بالا یا املاک و دارایی زیاد دلیل بر عدم دریافت یارانه نقدی نمی شود. یارانه نقدی همانطور که اسمش گویا هست بدلیل حذف یارانه بنزین، یارانه برق، گاز، آب، گندم و .. تعلق گرفته و نه بر اساس نیازمندی یا توانگری. حالا با پول یارانه فقط میشه یه باک بنزین زد.
من سالها زحمت کشیدم و دود چراغ خوردم و کار تخصصی دارم و اگر هر لحظه از علم روز عقب بیوفتم کلا از گردونه خارج می شم. مالیات و بیمه ای که هر ماه از حقوق من برداشت میشه برابر 900،000 تومن هست. بابت این کسر از حقوقم، دولت چه خدماتی به من ارائه می ده؟ ضمن آنکه درآمد ما شفاف است و مثل کارآزاد نیست.
من اگر درآمدی داشتم ابتدا تمام مالیات از آن کم شده و بعد بدستم رسیده، او اگر کارفرماست اشتغال برای جوانان و نیروی کار ایران ایجاد کرده، دیگری اگر انبوه سازه، یا کارخانه داره چرخ اقتصاد مملکت رو می چرخونه،
"جو ثروتمند ستیزی" عواقب خوبی در پی نخواهد داشت، نه برای مردم و نه برای دولت.

واقعا جای تاسفه آخه به چه دلیلی شما این حق رو به خودتون میدید و به پول یارانه ای که حق مردمه دست درازی می کنید بابا ایول دیگه واقعا خودتون رو زدید به گدایی آخه مردم دیگه طاقتشون تموم شده تا کی باید سکوت کنند عوض اینکه این مبلغ رو بالا ببرید دارید قطع میکنید این عدالت نیست ایشاا... که از گلوتون پایین نره اینهمه اختلاس کردند و از پول بیت المال بردند کاری نکردید حالا چطور به خودتون اجازه میدید این یارانه ای ناچیزی که حق ملت ایرانه حذف کنید؟؟؟؟؟؟؟
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۶ علی ببربیان
سلام من قبلا تحت پوشش بهزیستی بودم و انگشتان دست راستم قطع شده اند و دو فرزند دارم و هم اکنون بیکار هستم و شغل ندارم وبه دلیل سهل انگاری کافینت از ثبت نام باز ماندم و مدت هاست یارانه بهم نمیدن لطفا پیگیری کنید 09132481653
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۰ علی ببربیان
سلام من قبلا تحت پوشش بهزیستی بودم و انگشتان دست راستم قطع شده اند و دو فرزند دارم و هم اکنون بیکار هستم و شغل ندارم وبه دلیل سهل انگاری کافینت از ثبت نام باز ماندم و مدت هاست یارانه بهم نمیدن لطفا پیگیری کنید
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۶ غلامعلی خسروی
با سلام بنده 6ماه پیش از طریق سایت اعتراض کردم وهر موقع مراجعه به سایت میکنم نوشته 2 ماه اینده نمیدونم 2ماه اینه کی هست.
با عرض سلام و احترام
یارانه اینجانب از برج ۱۲ سال ۹۳ به علت داشتن دودستگاه اتومبیل قطع شده در صورتی که اینجانب هیچگونه خودرویی ندارم و با توجه به ثبت اعتراض هنوز هیچگونه جوابی داده نشده . ۰۹۱۱۳۷۵۴۲۵۱
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۱ سید نظاام الدین منیری
با سلام بنده یک کارمند بخش خصوصی مخابرات مرکزی شیراز با حقوق یک میلیون تومان در یک خانه ی مسکن مهر واقع در صدرا بدون هیچ گونه درامد دیکری یارانه ان قطع شده قبلا به صورت صوری برای عموی همسرم یک قطعه زمین به اسمم شده و بعد از جن ماه هم فروخته شد والان هم از اون خانواده شکایت دارم لطفا بررسی کنید
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۶ اسماعیل حسینی
من کارگر ایران خود رو هستم قبلا بخاطر کار به خارج رفتم الان مستحق یارانه هستم یا ارانه من قطع شده ا مسولین میخوام طارانه منرا
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۱:۴۴ ایسان سعیدی اصلی
اینجانب قبلا یارانه دریافت میکردم .ثبت نام مجدد که اعلام گردید بنده موفق به ثبت نام نشدم طلاق گرفته ام وهیچ گونه درامدی نداشته وندارم ودر مضیقه بسر میبرم لذا خواهشمندم یارانه به بنده تعلق بگیرد با تشکروسپاس فروان
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۱:۴۶ ایسان سعیدی اصلی
اینجانب قبلا یارانه دریافت میکردم .ثبت نام مجدد که اعلام گردید بنده موفق به ثبت نام نشدم طلاق گرفته ام وهیچ گونه درامدی نداشته وندارم ودر مضیقه بسر میبرم لذا خواهشمندم یارانه به بنده تعلق بگیرد با تشکروسپاس فروان
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۲:۱۴ ایسان سعیدی اصلی
قبلا یارانه میگرفتم اعلام ثبت نام مجدد موفق به ثبت نام نشده ام تقاضا دارم بنده را ثبت نام نمایید زن متعلقه هستم بیکار هبچ گونه درامدی ندارم
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۲:۱۹ ایسان سعیدی اصلی
قبلا یارانه میگرفتم اعلام ثبت نام مجدد موفق به ثبت نام نشده ام تقاضا دارم بنده را ثبت نام نمایید زن متعلقه هستم بیکار هبچ گونه درامدی ندارم
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۶ حسین بزازیان
سلام یک ماشین قسطی خریدم بدلیل ناتوانی به پرداخت اقساط ناگزیربفروش شدم چون قسطی بود سندنمیخورد ومجبوزشدم پایان اقساط سندرابنام خریدارزدم با۵سرعایله ومجبور به هاشیه شهرنشینی درروستای فیانی واقع درجاده شاندیز۵سال است زنگی میکنم انصاف نیست یارانه ماراقطع کردیدوچندسال است بیکارهستم
کلا3نفریارانه میگرفتم 1نفر بیش از 3سال قطع شد منکه نه خونه نه شغل 2بار هم به فرمانداری مراجعه کردم بی نتیجه بود