وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

به گزارش پارس ، سیروس نصیری در گفتگو با مهر، افزود: برای اینکه مدت سربازی در طول سنوات بیمه‌ای فرد لحاظ شود امکان خرید حق بیمه این دوران برای بیمه‌شده فراهم شده که بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به شعب سازمان تأمین جتماعی از این امکان بهره‌مند شوند.
 
وی به پرداخت قسطی حق بیمه اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته بیمه شدگان نمی‌توانستند قسطی حق بیمه سربازی خود را پرداخت کنند و با توجه به اینکه برخی از آنان شرایط مالی مناسبی برای پرداخت نقدی نداشتند به همین دلیل نمی‌توانستند اقدام به این امر کنند بنابراین سازمان پرداخت قسطی حق بیمه دوران سربازی را برای متقاضیان فراهم کرد....
 
مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تأکید کرد: پس از مراجعه بیمه‌شده به شعب تأمین اجتماعی و ارائه درخواست، بدهی حق بیمه دوران سربازی برای فرد محاسبه و در صورتی که تقاضای تقسیط آن را داشته باشد حداکثر طی 12 ماه قسط بندی می‌شود و البته ظرف ماههای کمتری نیز بیمه‌شده می‌تواند بدهی خود را تسویه کند.
 
وی در مورد نحوه محاسبه حق بیمه نیز گفت: از زمان درخواست متقاضی برای خرید بیمه سربازی دو سال آخر کاری و میانگین حقوق یک ماه وی محاسبه و براساس آن حق بیمه تعیین می‌شود و در مجموع میانگین دو سال آخر بیمه، زمان تقاضای بیمه‌شده ضربدر 7 درصد حق بیمه ضربدر مدت زمان طول خدمت دوران سربازی شده و از این طریق مبلغ نهایی حق بیمه محاسبه و مشخص خواهد شد.
 
به‌گفته نصیری، چنانچه طی دو سال آخر میانگین حقوق وی حداقل 712هزار تومان باشد در 7 درصد ضرب شده و 50هزار تومان حق بیمه وی می‌شود که در 24 ماه خدمت سربازی ضرب شده و یک میلیون و 200 هزار تومان مبلغ حق بیمه متقاضی برای بیمه سربازی است که می‌تواند قسط‌بندی شود.
 
وی اظهار داشت: در حال حاضر این طرح در شعب تأمین اجتماعی اجرایی می‌شود و روزانه تعداد زیادی مراجعه کننده برای خرید بیمه سربازی هستند.
 
نصیری گفت: یکی از شروط خرید بیمه سربازی بیمه بودن فرد در زمان ارائه درخواست و همچنین داشتن دو سال سابقه بیمه است.

تشریح فرصت ویژه برای مشمولان غایب

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح سردار کمالی  به تشریح فرصت ویژه‌ای که برای مشمولان غایب فراهم شده پرداخت و گفت: آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل یا واجد شرایط پرداخت جریمه ریالی نیستند یا امکان پرداخت آن را ندارند تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا در صورتی که صاحب فرزند هستند به ازای هر فرزند سه ماه و در مجموع به مدت یک سال کسر خدمت دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مجموع کسر خدمت‌های مربوط به فرزند جمعا نباید بیشتر از یک سال شود، گفت: این شرایط تا پایان شهریورماه برای این دسته از مشمولان غایب در نظر گرفته شده اما پس از آن تمدید نخواهد شد و آنان به سبب غیبتی که داشتند امکان بهره‌مندی هیچ گونه کسرخدمتی را نخواهند داشت.