وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

مشمولان متقاضی تمدید و یا تعجیل در موعد اعزام به خدمت، که دارای برگ اعزام به خدمت می باشند و خواستار تمدید و یا تعجیل در موعد اعزام به خدمت هستند در صورت دارا بودن شرایط ذیل با همراه داشتن کارت ملی به هنگام تکمیل و ارائه فرم درخواست تمدیدو تعجیل در موعد اعزام به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه نمایند. 

1.   به درخواست تمدید مشمولان غایب رسیدگی نخواهد شد.
2.   میزان تمدید تاریخ اعزام برای مشمولان دیپلم و زیردیپلم یک دوره یکماه و برای مشمولان فوق دیپلم و بالاتر یک دوره دوماهه می باشد.
3.   ارایه درخواست تمدید و یا تعجیل صرفا برای یک بار قابل رسیدگی می باشد.
4.   ارایه درخواست تمدید و تعجیل به منزله موافقت تلقی نشده و مشمولان می توانند نتیجه درخواست خود را پس از گذشت حداکثر یک هفته از همان دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ثبت کننده، دریافت نمایند....

سایت درخواست تمدید و تعجیل در اعزام به خدمت سربازی در ادامه مطلب ...


5. مشمولان متقاضی تمدید در موعد اعزام که تا کنون از تسهیلات تمدید و یا تعجیل استفاده ننموده اند، می توانند حداقل تا 40 روز قبل از موعد اعزام نسبت به تکمیل فرم و ثبت درخواست در یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) اقدام و پس از یک هفته نسبت به دریافت پاسخ از طریق همان دفتر اقدام نمایند.
6.   مشمولان متقاضی تعجیل در موعد اعزام می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) و تکمیل فرم نسبت به ارایه درخواست تعجیل اقدام و پس از یک هفته نسبت به دریافت پاسخ از طریق همان دفتر اقدام نمایند. لازم به ذکر است تعجیل در موعد اعزام در صورت وجود ظرفیت انجام پذیرفته و مشمولان دیپلم و زیر دیپلم نیز می بایست در سال اعزام قرار داشته باشند.‌ ( مثلا متولد 71 در سال 90 و متولد 72 در سال 91).
7.   آن دسته از مشمولان متقاضی تمدید که دارای معاذیر زیر می باشند می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مرتبط با هر یک از معاذیر قید شده به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت (حتی در روز اعزام) مراجعه نمایند.

1 - مشمولانی که به علت بیماری  قادربه انجام خدمت دوره ضرورت نباشند باتأیید پزشک معتمد بهداری استان موعداعزام آنان حداکثربه مدت دوماه به تعویق می افتد، مشمولانی که نیازمند استراحت بیش از دوماه باشند می بایست به وضعیت آنان پس از ابطال اعزام در شورای پزشکی وظیفه عمومی موردبررسی قرارگیرد.

2 - فوت بستگان درجه یک مشمول( پدر،مادر،برادر،خواهر،همسر، فرزند) اعزام مشمول از زمان فوت حداکثر 2 ماه به تعویق می افتد.

3 - مشمولانی که به علت بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله ویاوقوع حوادثی مانند سقوط هواپیما، آتش سوزی و... خود یا یکی از اعضای درجه یک خانواده (پدر،مادر، همسر وفرزند) به طور جدی آسیب دیده باشند موعداعزام آنان حسب مورد وبه تناسب میزان آسیب وارده باتأیید استانداری ویافرمانداری ها، ازیک تا شش ماه به تعویق می افتد.

4 - پذیرفته شدگان قطعی دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی (داخل وخارج از کشور) که زمان ثبت نام وادامه تحصیل آنان بعد از موعداعزام باشد، اعزام آنان حسب مورد حداکثر تا شش ماه به تعویق می افتد.

5- دارندگان برگ اعزام ماه های مرداد، شهریور و دی هرسال که منتظر اعلام نتیجه آزمون مراکزسنجش آموزش عالی هستند موعداعزام آنان حسب موردحداکثر تا دوماه به تعویق می افتد.

6- ورزشکاران تیم های ملی بادرخواست فدراسیون مربوط جهت اعزام به مسابقات آسیایی، جهانی والمپیک، موعداعزام آنان بنا به تشخیص سازمان حداکثر تا چهارماه به تعویق می افتد.

7- مشمولانی که درحال طی مراحل  نهایی گزینش واستخدام در نیروهای مسلح می باشند، درصورت تأیید موضوع ازسوی سازمان مربوط ، اعزام آنان حداکثر تا چهارماه به تعویق می افتد.

8- مشمولان متأهلی که دارای شرایط خاص، (تولدفرزند، بیماری شدید همسر وفرزند و...) می باشند موعداعزام آنان حداکثر تا دوماه به تعویق می افتد.

9- مشمولانی که قصد تشرف به حج تمتع رادارند موعداعزام آنان حداکثر به مدت  دوماه به تعویق می افتد.

10- درسایرموارد درصورت احراز معاذیر موجه بنا به تشخیص رئیس سازمان وظیفه عمومی موعداعزام مشمولان حسب مورد ازیک ماه تایکسال به تعویق می افتد.

مشمولانیکه شرایط و معاذیر خاص گفته شده را دارند حتی میتوانند در روز اعزام نیز به دفاتر پلیس+10 مراجعه نمایند و با توجه به دلیل تمدید خود فرم های مربوطه را در یافت و پس از تکمیل فرم توسط مراجع ذیربط مدارک را تحویل دفاتر داده که پس از ثبت در سامانه رسید دریافت می کنند درخواست مشمول از طریق سامانه به کارشناسان و مسئولین معاونت احضار و اعزام رسیده و پس از بررسی و تأیید سوابق نتیجه در خواست در سامانه ثبت میشود معمولاً با اکثریت درخواست های تمدید با معاذیر مشمولان موافقت می گردد و مشمول پرینت برگ آماده به خدمت خود را با تاریخ اعزام جدید از آن دفاتر دریافت می نماید .

به عنوان نمونه: سوابق مشمول بیمار یا حادثه دیده به دفاتر پلیس +10 ارائه می شود کاربر مربوطه فرم درخواست و نامه ای خطاب به بهداری محل سکونت را به مشمول تحویل می نماید و مشمول با مراجعه به مراکز بهداری و دریافت تأییدیه بیماری ، تأییدیه را به پلیس+10 ارائه می نماید.

سایت درخواست تمدید و تعجیل در اعزام به خدمت سربازی