وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

خدمات شرایط کلی برای ثبت نام و صدور انواع گواهینامه

۱- سلامت کامل جسمانی و روحی و روانی مورد تایید بهداری ناجا
۲- رسیدن به سن قانونی با توجه به نوع گواهینامه در خواستی
۳- داشتن شناسنامه عکس دار که هیچ قسمت از مندرجات آن مخدوش نباشد
۴- داشتن سواد خواندن و نوشتن
۵- آزمایش آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای متقاضیان انواع گواهینامه رانندگی به صورت کتبی می باشد. ولی متولدین سالهای ۱۳۲۷ و قبل از آن و همچنین کسانی که طبق گواهی پزشک نیروی انتظامی بعلت معلولیت دست یا انگشتان قادر به نوشتن نباشند می توانند آزمایش فوق الذکر را به صورت شافی انجام دهند .
۶- ارائه مدارک لازم مبنی بر قانونی و روشن بودن وضعیت وظیفه عمومی
۷- حضور متقاضی در واحد های صدور پروانه های رانندگی و یا آموزشگاه های مجاز به منظور ثبت نام و شرکت در آزمایشات مربوطه
۸- عکس های تسلیمی به منظور صدور گواهینامه باید جدید ۴ در ۳ رنگی و یا سفید و سیاه با زمینه روشن و تمام رخ بوده ، در مورد بانوان باید ضمن رعایت حجاب اسلامی، گردی صورت کاملا در عکس هویدا و در خصوص آقایان بدون استفاده از انواع کلاه ،کراوات و پاپیون باشد .
ضمنا ارائه عکس با هر نوع لباس نظامی جهت ثبت نام و صدور گواهینامه ممنوع است .
۹- مدت اعتبار گواهینامه رانندگی صادر در کشور جمهوری اسلامی ایران ده سال تمام از تاریخ صدور آن می باشد، مگر در مواردی که برابر مقررات اعتبار حسب مورد کمتر خواهد بود .

نظرات  (۲)

سلام من متولد 1377/10/20 هستم میخواستم بدونم میتونم امسال گواهینامه بگیرم
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۰۵ میثم رییسی میرشکاری
من سال 1393 تو آموزشگاه کیش پویا ثبت نام کردم ولی آموزشگاه پلمپ شد و خاستم دوباره ثبت نام کنم آموزشگاه مورد نظر گفت ک باید از آموزشگاه قبلی انصراف بدی ولی آموزشگاه کیش پویا تعطیل شده من باید چکار کنم هیچ جایی نمیتونم ثبت نام کنم