مراکز شکایت از جریمه های خودرو در تهران
برای شکایت از جریمه های رانندگی به این نشانی ها مراجعه کنیدجامعه > شهری - رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از راه اندازی 7 مرکز رسیدگی به شکایت رانندگان در تهران خبرداد.
به گفته سرهنگ مرتضی دهقان این واحدها در مناطق 1، 10، 12، 14، 16، 20 و 21 راهنمایی و رانندگی راه اندازی شده و از این پس این مراکز به شکایات رانندگان رسیدگی می کنند...
رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به حذف شوراهای حل اختلاف از رسیدگی به جرایم رانندگی گفت: براساس قانون جدید از این پس واحدهای رسیدگی به اعتراضات راهنمایی و رانندگی متشکل از یک قاضی و یک کارشناس پس از بررسی دلائل و مدارک فرد معترض، رای را صادر می کنند.
به گفته وی، حکم صادره از سوی این واحد قطعی و لازم الاجراست واگر راننده پس از 20 روز قبوض جریمه را پرداخت نکند، مبلغ آن دوبرابر می شود.
آدرس مراکز راه اندازی شده رسیدگی به شکایت رانندگان عبارتند از :
منطقه 1: چهارراه لشکر- بلوار اوشان- جنب بیمارستان 505 ارتش
منطقه 10: نواب - نبش خیابان محبوب مجاز
منطقه 12:خیابان امام خمینی - نرسیده به خیابان فروردین- پلاک 44844
منطقه 14: شهید محلاتی- نبرد شمالی بعد از پاسدار گمنام- ابتدای خیابان قیام- انتهای کوی شهید ابراهیم بیدی
منطقه 16: میدان بهمن - اول تندگویان
منطقه 20: خیابان 24 متری رازی- انتهای خیابان کریمی شیرازی یا استخر سابق بعد از فروشگاه رفاه- شهرداری منطقه 5
منطقه 21: تهرانسر- انتهای بلوار یاس- نرسیده به کمربندی آزادگان
سرهنگ دهقان از شهروندان خواست هنگام مراجعه به این مراکز مدارک شناسایی از جمله سندمالکیت، کارت شناسایی و کارت خودرو را به همراه داشته باشند
وی ادامه داد: همچنین در صورت وکالت، وکیل علاوه بر کارت شناسایی خود و مالک باید وکالت نامه قانونی ارائه دهد.
رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: رانندگان در صورتی که نسبت به قبض جریمه اعتراض دارند می توانند به پلیس+10 به عنوان مسئول رسیدگی به اعتراضات مراجعه و مدارک خود را به این دفاتر ارائه کنند در صورتی که پس از رسیدگی به درخواست، راننده مزبور در صورتی که باز هم اصرار به اعتراض داشته باشد با ذکر دلائل به واحدهای رسیدگی به اعتراضات در ادارات راهور مراجعه می کنند.