وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

برای شکایت از جریمه های رانندگی به این نشانی ها مراجعه کنیدجامعه > شهری - رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از راه اندازی 7 مرکز رسیدگی به شکایت رانندگان در تهران خبرداد.

به گفته سرهنگ مرتضی دهقان این واحدها در مناطق 1، 10، 12، 14، 16، 20 و 21 راهنمایی و رانندگی راه اندازی شده و از این پس این مراکز به شکایات رانندگان رسیدگی می کنند...

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به حذف شوراهای حل اختلاف از رسیدگی به جرایم رانندگی گفت: براساس قانون جدید‏ از این پس واحدهای رسیدگی به اعتراضات راهنمایی و رانندگی متشکل از یک قاضی و یک کارشناس پس از بررسی دلائل و مدارک فرد معترض، رای را صادر می کنند.

به گفته وی، حکم صادره از سوی این واحد قطعی و لازم الاجراست واگر راننده پس از 20 روز قبوض جریمه را پرداخت نکند، مبلغ آن دوبرابر می شود.

آدرس مراکز راه اندازی شده رسیدگی به شکایت رانندگان عبارتند از :

منطقه 1: چهارراه لشکر- بلوار اوشان- جنب بیمارستان 505 ارتش

منطقه 10: نواب - نبش خیابان محبوب مجاز

منطقه 12:‌خیابان امام خمینی - نرسیده به خیابان فروردین- پلاک 44844

منطقه 14: شهید محلاتی- نبرد شمالی بعد از پاسدار گمنام- ابتدای خیابان قیام- انتهای کوی شهید ابراهیم بیدی

منطقه 16: میدان بهمن - اول تندگویان

منطقه 20: خیابان 24 متری رازی- انتهای خیابان کریمی شیرازی یا استخر سابق بعد از فروشگاه رفاه- شهرداری منطقه 5

منطقه 21: تهرانسر- انتهای بلوار یاس- نرسیده به کمربندی آزادگان

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست هنگام مراجعه به این مراکز مدارک شناسایی از جمله سندمالکیت، کارت شناسایی و کارت خودرو را به همراه داشته باشند

وی ادامه داد: همچنین در صورت وکالت، وکیل علاوه بر کارت شناسایی خود و مالک باید وکالت نامه قانونی ارائه دهد.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: رانندگان در صورتی که نسبت به قبض جریمه اعتراض دارند می توانند به پلیس+10 به عنوان مسئول رسیدگی به اعتراضات مراجعه و مدارک خود را به این دفاتر ارائه کنند در صورتی که پس از رسیدگی به درخواست، راننده مزبور در صورتی که باز هم اصرار به اعتراض داشته باشد با ذکر دلائل به واحدهای رسیدگی به اعتراضات در ادارات راهور مراجعه می کنند.

نظرات  (۸)

جریمه از طریق سایت بانک ملی پرداخت شده است ولی از سایت پلیس راهور حذف نشده است
سلام جریمه با دستگاه پوز پرداخت کردم ولی توسایت راهور میاد ،کجا باید مراجعه کنیم ....
سلام در تاریخ ۹۵/۲/۲۰ پیامک از طرف پلیس راهور ناجا برام اومده که نوشته ۳تاشصت هزارتومن یعنی صدو هشتاد تومن جریمه سرعت غیره مجاز در آزادراه اهواز بندر امام که من دزفول هستم واصلاً از دزفول با ماشین خارج نشدم واسم اومده حالا من باید چیکار کنم ؟ باتوجه به اینکه من کارگر هستم و یک روز که کارنکنم سر ماه پول کم میارم این انصافه که من واسه کاری که نکردم این تور گرفتار امروز برو فردا بیا .این مراکز بشم تو این گرما . ممنون که پیام منو خوندید، امید وارم هیچ کسی به اشتباه گرفتار این پیامک تلخ نشه ....
پاسخ:
باید به همان مراکز رسیدگی به تخلفات در شهرستانتون حتما مراجعه کنید با مدارک کامل
بازم سلام ببخشید که مزاحمتون میشم .ولی امروز یعنی۹۵/۲/۲۲ که به مرکز پلیس راهور دزفول به دفتر اجراییات رفتم گفت که برام هنوز هیچ خلافی صادر نشده و باید پانزده روز بگذره تا خلافیهای که توسط دوربین گرفته میشه در سامانه ثبت بشه، تازه بعدشم باید برم راهنمای رانندگی اهواز اونجا به کار من رسیدگی کنن حالا من باید چیکار کنم ..یعنی امروزم که رفت هیچ به هیچ ،و واسم توشهر خودمون هیچ کاری انجام ندادن،حالا من واقعاً تو اهواز کارم راه میفته؟یعنی دولت الکترونیک هیچ راهی واسه یک درصد اشتباه سامانه دوربین، واسه موارد خاص..... ،راه اندازی نکرده ؟بازم ممنون بابت گوش دادن به حرف ملّت .. اگه میشه راهی به من بگین که رفتن به راهور اهواز با فایده باشه و کارم راه بیفته ازتون ممنون میشم.چون این اشتباه ثبت شده توسط سامانه دوربینی بوده ومیدونم که به عمد و توسط مأموران محترم راهور نبوده ،ولی تاوان اشتباه رو که من نباید بدم !!!.ممنون از شما .....
پاسخ:
با راهور 120 تماس بگیرید پس و راهنمایی بخواهید
سلام....... چند بار تماس گرفتم ولی کسی گوشیو جواب نداد شاید به خاطر پنجشنبه بوده !!!!!!!!!!!! ببخشید یه سامانه یا وبلاگ که منو وصل کنه به متصدی دوربین های راهور مرکز خوزستان هست؟ اگر هست لطفاً برای من ودوستانی که این مشکل براشون پیش اومده یا پیش میاد بزارید ،باسپاس فراوان از شما .
سلام بنده از طریق سایت راهور 3فقره جریمه را پرداخت نمودم
اما بعد از یکماه خلافی که گرفتم یکی از اونها حذف شده وشماره رسید های بانکیم رو که در سمانه بانک ملی وارد میکنم وضیعت قبض رو پرداخت شده میزنه اما جریمه تسلیمی قبلیم هم دوبل شده
حالا باید چیکار کنم؟
پاسخ:
دوبل شده ها بخشیده شده و تا یکماه فرصت دارید پرداخت کنید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۸ جلال الدین عبدی سبوحی
چهار تا جریمه از طریق اینترنت پرداخت کردم وجه ان از حسابم کم شده ولی یکی از جریمه ها از خلافی خودرو حذف نشده تازه دوبل شده یکی از بعد اینکه دوبل شده روی سایت نمایان شده باید چیکار ی انجام دهیم
۱۳ دی ۹۸ ، ۲۰:۲۱ حسین قاسمی
کدام قبض اگر پرداخت نشود دوبله می شود و مهلت پرداخت تا کی می باشد جهت دوبله نشدن