وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

وی بیان کرد: ما برای اتباع 190 کشور دنیا ویزای فرودگاهی صادر می‌کنیم و این ویزا 14 روز اعتبار دارد و یک بار قابل تمدید است.

معاون رئیس جمهور از صدور ویزای الکترونیکی در کشور خبر داد: پیش‌بینی می‌کنیم راه‌اندازی ویزای الکترونیکی تا پایان سال 94 داشته باشیم.

وی از احداث 950 پروژه حوزه گردشگری در کشور خبر داد و گفت: 20هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد که دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است.

 مسعود سلطانی‌فر شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: به هر میزان متقاضی احداث هتل در کشور داشته باشیم تسهیلات در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

وی با بیان "در بخش گردشگری دریایی باید کار ویژه‌ای در استان مازندران انجام دهیم" افزود: تردد دریایی از بندر آستارا خان تا بندر ترکمن جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه گردشگری دریایی باید در استان مازندران توسعه‌ یابد، گفت: حمایت‌های لازم برای توسعه گردشگری دریایی جهت جذب توریست در استان‌های شمالی صورت می‌گیرد.

سلطانی‌فر با اعلام اینکه ورود گردشگران خارجی با توافق هسته‌ای در کشور فراهم می‌شود، افزود: گردشگر خارجی هتل چهار و پنج ستاره نیاز دارد و ما باید نسبت به احداث هتلهای بزرگ اقدام کنیم.

وی از احداث 950 پروژه با اعتبار بالغ بر 20هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی 45درصدی در حال فعالیت است.