وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ناصر میکائیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در ارائه خدمات نقش قابل توجه و ارزنده‌ای را ایفا می‌کند و آشنایی عموم مردم با چگونگی ارائه خدمات آنها را در اخذ این نوع خدمات یاری می‌رساند و از مراجعات حضوری و سردرگمی و اتلاف وقت آنها جلوگیری می‌‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از عمده هدف‌های پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه خدمات بهینه و در اسرع وقت به متقاضیان اخذ خدمات از راهور است گفت: لذا ایجاد سامانه پیامکی نیز از خدمات غیرحضوری پلیس راهور ‌است که از چندین سال قبل راه‌اندازی شده است و مردم عزیز می‌توانند با ارسال شماره گواهینامه و یا ارسال VIN کارت خودرو به صورت پیامکی به شماره پیامک 1101202020 از میزان نمره منفی اطلاع یابند...

همچنین با سایت زیر میتوانید استعلام نمره منفی خودرا دراورید: سایت

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین رانندگان محترم می‌توانند با گرفتن شناسه قبض جهت پرداخت جرائم از طریق بانک ملی اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ و پلیس راهور خودداری کنند.

میکائیلی آشنایی و استفاده از خدمات غیرحضوری را در سامانه‌های مختلف علاوه بر سهولت در دریافت خدمات مترادف با صرفه‌جویی در وقت و استفاده از کمترین زمان ممکن برای دریافت خدمات دانست و کاهش سفرهای غیرضروری را در ابعاد مختلف برای مردم شریف و جامعه سودمند ذکر کرد

نظرات  (۹)

همه چی رو پولی کردید
اگه این امکان هم وجود داشت بتونیم با پلاک خلافی بگیریم بهتربود
سلام یک سوال
وقتی می نویسدشما خلافی ندارید آیا یعنی جریمه ندارید یا بحث جریمه جداست؟ تشکر
سلام میشه توقیفی و شکایت رو هم یه کاری کنید از داخل سایت بشه فهمید ممنون میشیم
استعلام خلافی و نمره منفی و .... از روی پلاک خودرو خیلی بهتر از vin میباشد. و راحتتره.
سلام من گواهینامه پایه یکم دارم الان ۷ ماهه ک گواهینامه ام پلیس راه خرمشهر توقیف شده برا تست اعتیاد بهم گفتن ۶ ماه توقیف میشه بعدش ارسال میشه ب مرکز صدورالعان یک ماه من مرطب دارم دنبال میگیرم راهنمایی خرم آباد هیچکس جواب درست بمن نمیده ک چی بسر گواهینامه ام رفته خواهشا کمک کنیدمن واقعا در آمدم با این کارت هست
سلام من گواهینامه پایه یکم دارم الان ۷ ماهه ک گواهینامه ام پلیس راه خرمشهر توقیف شده برا تست اعتیاد بهم گفتن ۶ ماه توقیف میشه بعدش ارسال میشه ب مرکز صدورالعان یک ماه من مرطب دارم دنبال میگیرم راهنمایی خرم آباد هیچکس جواب درست بمن نمیده ک چی بسر گواهینامه ام رفته خواهشا کمک کنیدمن واقعا در آمدم با این کارت هست
سلام من گواهینامه پایه یکم دارم الان ۷ ماهه ک گواهینامه ام پلیس راه خرمشهر توقیف شده برا تست اعتیاد بهم گفتن ۶ ماه توقیف میشه بعدش ارسال میشه ب مرکز صدورالعان یک ماه من مرطب دارم دنبال میگیرم راهنمایی خرم آباد هیچکس جواب درست بمن نمیده ک چی بسر گواهینامه ام رفته خواهشا کمک کنیدمن واقعا در آمدم با این کارت هست
سلام من گواهینامه پایه یکم دارم الان ۷ ماهه ک گواهینامه ام پلیس راه خرمشهر توقیف شده برا تست اعتیاد بهم گفتن ۶ ماه توقیف میشه بعدش ارسال میشه ب مرکز صدورالعان یک ماه من مرطب دارم دنبال میگیرم راهنمایی خرم آباد هیچکس جواب درست بمن نمیده ک چی بسر گواهینامه ام رفته خواهشا کمک کنیدمن واقعا در آمدم با این کارت هست