وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

سربازان غایب تا ۱۵ اسفند فرصت دارند برای پرداخت جریمه و معافیت ثبت‌نام کنند. مهر در این باره نوشت: سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ثبت‌نام ۱۹۰ هزار نفر از سربازان غایب برای پرداخت جریمه و معافیت از سربازی خبر داد و افزود: سربازان غایب تا ۱۵ اسفند فرصت دارند برای پرداخت جریمه و معافیت ثبت‌نام کنند و تمدید زمان آن نیز بررسی خواهد شد. وی با بیان اینکه بین یک و نیم تا ۲میلیون نفر از سربازی غیبت کرده‌اند و ۳۰۰ هزار نفر آنها در خارج به سر می‌برند، پیش‌بینی کرد‌ حدود

۲۰ درصد سربازان غایب با توجه به شرایط و وسع اقتصادی و نیاز به کارت پایان خدمت در این طرح ثبت‌نام کنند. به گفته وی،  طبق قانون کسانی که بیشتر از ۸ سال غیبت دارند، می‌توانند در طرح پرداخت جریمه و گرفتن معافیت ثبت‌نام کنند.

افراد جهت سوالات و برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره 096480 تماس حاصل نمایند .

نظرات  (۷)

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۷ سید مهدی علایی
با سلام بنده در مرداد ماه 93 به خدمت اعزام و در حال حاضر 7 ماه از خدمت سربازی خودم را با توجه به اینکه متاهل و دارای فرزند هستم با سختی زیاد و مشکلات مالی گزرونده ام . میخواستم بدوم راهی برای کمک و خرید خدمت سربازی شامل حال من میشود یا خیر . مرسی
با عرض سلام. لطفا مهلت ثبت نام را تمدید کنید. با تشکر

سلام بابت نداشتن مبلغ هزینه شرایطی امکانش هست
با سلام خواهشا مهلت ثبت نام رو تمدید کنید الان ۲۹ فرودین ۹۴ هست و من هنوز ثبت نام نکردم لطفا راهنمایی کنید که میتونم ثبت نام کنم ؟ تمدید میشه ؟ 
با سلام بنده 19 سال سن دارم و مدت چهارسال هستش که در خارج از کشور زندگی میکنم میخواستم بدونم که ایا میتوانم برای خرید خدمت سربازی اقدام کنم یا خیر؟
احمد دری برنجگانی-من 20سال خارج از کشور خواستم پبرسم میتوانم کارت سربازی .بخرم .متشکرم
پاسخ:
برای راهنمایی بیشتر به این لینک مراجعه کنید 
سلام من ثبت نام نکردم. کی ثبت نام شروع میشه