وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود یک جزء به بند "ب" تبصره 21 لایحه بودجه سال 94 کل کشور اضافه کردند.
در بند الحاقی به بند "ب" تبصره 21 لایحه بودجه سال 94 کل کشور آمده است: دولت موظف است از فروردین سال 94 امکان ثبت‌نام کسانی که موفق به ثبت‌نام در طرح یارانه نقدی نشده‌اند را در فرمانداری شهرستانها فراهم کرده و از ماه بعدِ ثبت‌نام نسبت به پرداخت یارانه‌ آنها اقدام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس بند "ز" تبصره 21 لایحه بودجه سال 94 کل کشور را تصویب کردند.

سایت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی


براساس بند "ز" تبصره 21 لایحه بودجه سال 94 کل کشور دولت موظف است یارانه خانواده‌های پردرآمد را قطع کند.
همچنین نمایندگان مجلس بند ج تبصره 21 این لایحه را نیز تصویب کردند که براساس آن مقرر شد جابه‌جایی تا 10 درصد در موارد فوق مجاز باشد.
همچنین در بند "د" این تبصره آمده است صددرصد منابع حاصل از افزایش قیمت برق و آب در سالهای 1393 و 1394 به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود و براساس مفاد ماده 8 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به صنعت آب و برق اختصاص می‌یابد.
بهارستان‌نشینان در این جلسه بند ه تبصره 21 بودجه 94 را تصویب کردند که براساس آن دولت مکلف است از فرودین سال 94 طبق ماده 5 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اقدام کند.
همچنین براساس بند و به تصویب نمایندگان رسید دولت مکلف است نسبت به برقراری و پرداخت مستمری را رزمندگان معسر دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه به طریقی اقدام نماید که مستمری ماهیانه آنها کمتر از 75 درصد حداقل دستمزد سال 1394 نباشد.
منابع مورد نیاز از محل جزء 3 بند "ب" این تبصره تامین می‌شود.

نحوه اجرای این بند توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزار ت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می‌شود و به تصویب هیئت وزیران می‌رسد و در آئین‌نامه اجرایی این تبصره درج می‌شود.
همچنین نمایندگان مجلس بند "ح" این تبصره را تصویب کردند که در آن آمده است: آئین‌نامه اجرایی این تبصره ظرف سه ماه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و با همکاری وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، نفت، نیرو، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشور تهیه می‌شود و به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

منبع: تسنیم

نظرات  (۱۱)

سلام خسته نباشیدمیخواستم بپرسم من که هنوز هیچ یارانه ای توی این چند سال نگرفتم چرا هر چی ثبت نام میکنم به مشکل برمیخورم  مثلا میگن که کد شما ثبت نشده لطفا مراحل ثبت نام رو توضیح دهید 
با سلام شمارو بخدا من رفتم فرمانداری بازهم به من می گوین شما جز انصراف دهنگان هستی در صورتیکه من بدبخت با دو تابچه اصلا ثبت نام نکرده ام یعنی موفق به ثبت نام نشده تکلیف من چی هست کمک کنید کجا باید بروم
سلام میشه برام توضیح بدید اصن چجوری بایستی ثبت نام بکنم تشکر کدوم سایت بایستی برم / تشکر
پاسخ:
زدن که باید به فرمانداریها یا بخشداریها مراجعه کنید
 سلام منم نزدیک به دو سال که از یارانه محرومم نه تنها خودم حتی به خانوده هامون هم نمیریزن اخه چرا مگه ما ایرانی نیستیم مگه از به بقیه چه فرقی داریم رفتم پلیس به علاو 10 میگه نشد بازم نمیشه برو فرمانداری رفتم فرمانداری اسممو فرستاد به فرمانداری استان بازم نشد ونمیشه الانم که میگن ثبت نام 94 شروع نشده  فردا هم میگین ثبت نام تموم شد ددددددددددددددددددددد
با سلام :در ثبت نام یارانه ها در فروردین 93 به اشتباه خودم را که سرپرست خانواده میباشم را ثبت نام کردم اما اشتباها همسرم را ثبت نام نکردم فلذا 1سال است که همسرم یارانه نمیگیرد حالا به چه طریق ثبت نام کنم. باتشکر
ناصرزینالی احمدآباد - من ناصرزینالی احمدآباد ناشنواهستم یک فرزندپسر دارم تا فروردین یارانه رابحسابم ریخیتند وضهم برداشت کردم ولی بعداز آن واریز نشد
من بیکارهستم وهمسر ویک فرزند دارم
 همسرم با خانواده پدری یارانه رادریافت می کندولی مال من وفرزندم قطع شده چندباربه پلیس +10 مراجعه کردم درسایت مجددا اقدام کردم 
ولی گفتند باید به اداره آمار وزارت کشور مراجعه کنم لطفا رسیدگی کنید وزودتر مشکل برطرف شود بنده بعلت بیکار بودن
 تنها محل در آمدم فعلا همین یارانه است .ممنون
پاسخ:
http://edafater.ir/post/243/yaraneh10
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام : اینجانب با کدملی ********** ساکن روستا ودارای 5نفر عایله هستم ومدت یکسال ودوماه است که یارانه ام قطع گردیده ودر سال 93 موفق به ثبت نام نشده ام در حالی که دولت ما دولت تدبیر وامید می باشد ولی همچنان مادر انتظار امید نشسته ومارا ایرانی بحساب نمی آورند تنها امید زندگیمان همان یارانه می باشد
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۶ موسی نادربیگی
یارانه مرا و همسرم را و بچه ام را چجوری میخورند و به کی ها میدهند. میگویند ثبت نام نکردی یعنی انصراف داده ای(حدود14ماه)،من نه الان بلکه نه امروز و حتی فرداها هم انصراف نمی دهم.راضی نیستم و خانواده ام نیز راضی نخواهند بود. 
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۷ حجت اعتمادی
من در سال92 یارانه میگرفتم ولی متاسفانه در سال93 ثبت نام کردم ولی کد رهگیری دریافت نکردم ویارانه من حذف شد لطفا کارم را پیگری کنید باتشکر
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۷ حمیدجاوید
باسلام بنده درزمان ثبت نام که باتوجه به کد ملی بود چون مشترک پدرم بودم ولی چون شماره اخرملیش 0بود من ثبت نام نکردم تااینکه به موقع خودم برسم وقتی رسید گفتند نمیتونی ثبت نام کنی تکلیفم من چه میشود 
سلام.خداقوت....من تا کنون یارانه دریافت نکردم..همسر و فرزندم از اردیبهشت 93نام نویسی کردند و درحال حاضر دریافت کننده  یارانه هستند..شخص من امسال مراجعه به هر کجا که کردم برا نام نویسی گفتند باس منتظر اعلام دولت محترم باشم...فرمانداری کرمان مراجعه کردم اظهار کردند از طریق سایت نام نویسی کنم.سایت رفاهی هم کد نام نویسی میخواد لطفا بفرمایید چگونه نام نویسی کنم.شرایطم به گونه ای است که محتاج این مبلغ هستم...چون شغلم رو از دست دادم...سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مراجعه داشتم جواب درستی ندادند...تشکر