وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه پرداخت قسطی خرید خدمت سربازی معنا ندارد، گفت: جریمه غیبت از خدمت سربازی باید یک جا پرداخت شود و بعید است که با اقساطی شدن جریمه غیبت از خدمت سربازی موافقت شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره موضوع خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب، گفت: این موضوع درلایحه بودجه سال ۹۴ ازسوی دولت مطرح شده است، اما لفظ خرید برای غایبان خدمت سربازی اشتباه بوده و بحث جریمه درمیان است.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خرید خدمت به آن معنا است که فرد مورد نظر موعد مقرر اعزام به خدمت سربازی‌اش فرا رسیده اما به دلایلی وجه آن را پرداخت می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه خرید خدمت مغایر اصول قانون اساسی است، گفت: همه باید به خدمت سربازی اعزام شوند، مگر آنکه فردی عذر پزشکی داشته باشد.

او یا تاکید بر اینکه برخی به هر علتی از خدمت سربازی فراری هستند، گفت: این افراد متناسب با جرم خود یعنی فرار ازخدمت جریمه می شوند، ولی باید تاکید کردافرادی که جریمه پرداخت می کنند ازبسیاری خدمات دیگر ثانویه مانند نامزدی مجلس و شورای شهر محروم می شوند، همچنین این افراد گذرنامه برای سفر به خارج ازکشورنمی توانند داشته باشند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس، درباره قسطی شدن جریمه غیبت از خدمت سربازی، گفت: باید جریمه به شکل یک جا پرداخت شود و تقسیط معنایی ندارد، مگر فردی که مشمول جریمه راهنمایی ورانندگی یا عوارض می‌شود مبلغ مورد نظر را قسطی پرداخت می‌کند، از این رو بعید است که با تقسیط جریمه خدمت سربازی در مجلس موافقت شود، زیرا خدمت سربازی برای همه افراد با هر نوع شرایط اقتصادی و اجتماعی است و نباید اینگونه انتظار داشت فردی که به خدمت سربازی نرفته به بهانه نداشتن تمکن مالی برای پرداخت جریمه به آغوش اجتماع بازگردد.

همچنین یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تا جای ممکن باید به افرادی که تمکن مالی ندارند در خرید خدمت سربازی کمک کرد، گفت: زمان بررسی لایحه بودجه درصحن علنی مجلس پیشنهادات نمایندگان درخصوص خرید قسطی خدمت سربازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اسماعیل کوثری درخصوص خرید قسطی خدمت سربازی، گفت: درحال حاضر بررسی لایحه بودجه ۹۴ در کمیسیون تلفیق به اتمام نرسیده وممکن است که نمایندگان در این باره پیشنهاداتی داشته باشند، بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا در زمان بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس آیا پیشنهادی درخصوص خرید اقساطی خدمت سربازی مطرح می شود یا خیر.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید پیش ازآنکه موضوع اقساطی شدن خرید خدمت سربازی مورد تصویب نمایندگان قرار گیرد، همه جوانب موضوع سنجیده شود؛ اما در هر لایحه یا طرحی که قانونی می‌شود، نمی توان تاکید کرد که به طور صد در صد همه موافق هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: البته تا جایی که ممکن است باید دراین طرح به افرادی که تمکن مالی برای خرید خدمت سربازی ندارند کمک کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید دید که در جلسات بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس چه نظراتی در خصوص بحث اقساطی شدن خرید خدمت سربازی مطرح می شود، ازاین رو درحال حاضر نمی توان پیش بینی کرد که این موضوع درمجلس مورد تصویب قرار گیرد.

خانه ملت

نظرات  (۱۷)

اگر گذرنامه صادر نشه به چه درد می خوره؟
آقای عضو کمیسیون ...... جریمه رانندگی هم وقتی زیاد میشه قسطیش می کنند. فقط شما خیلی مایه داری از این چیزا خبر نداری . شایدم تا حالا ....... !!!
من تک پسر خانواده هستم متاهل ودارای یک فرزند پدرم 52 سالشه واز کار افتاده  کمک خرج انه هم نیز هستم در امد خوبی هم ندارم  ثبت نام کردم مدرکم زیر دیپلم هستش  اقصاتی بشه بهتره
سلام خسته نباشید اینواگه قسطی کنید خیلی خوب میشه

سلام خواستم از طرحتون تشکر کنم و بگم من افراد زیادی را میشناسم که به خاطر فقر مجبور شدند ترک تحصیل کنند و ازبچگی کارگری کنند به خاطر کمک به خانوادشون و نتونستند به سربازی بروند والان مطمئن هستم که نمیتوانند پول جریمه را یکجا پرداخت کنند پس لطفاً این را در نظر بگیرید و قسط بندی کنید.
اگر یه off 70% هم بخوره که دیگه عالیه.خاک بر سر من که الکی وقتمو تلف کردم واسه لیسانس گرفتن.کاش من هم 6 کلاس سواد داشتم با 10 سال غیبت!
یعنی چی حق دریافت گذرنامه ندارن ؟؟این دیگه از اون حرفا بود.خخ طرف 10سال از همه چی محروم بوده حالا بیاد 10میلیونم بده واسه کارت محرومیت یا معافیت.خخخ.این بنده خدا اینگار زیادم در جریان نبوده
پاسخ:
حق دریافت گذرنامه دارن
سلام این کارتون واقعا خوب و عالیه جوانها از بلا تکلیفی در میان.ولی اگر قسطی  بشه خیلی خوب میشه مثلا یکی مثله خود من واقعا مشکلات و فوت پدرم باعث شد که نتونم به خدمت برم دقیقا تو سن 18سالگی و خرج 5تا بچه بیفته گردنم والان هم چطور میتونم 15میلیون پول جور کنم تا بتونم بخرم خوب شما ها واقعا نمیدونید که چی سره ما اومده و چه گذشته فقط میگین خوب 13ساله از خدمتش گذشته کلی پول جمع کرده ولی اینجوریا هم نیست.بعد از 5سال ازدواج همچنان بدهی دارم میدم. خرجو گرانیو کم بودن کارو همیه اینارو هم حساب کنید واقعا تو این زمونه 10میلیون 15میلیون پولی نیست ولی ادمهای هستن که برا 2میلیون تو زندانها خوابیدن و برای ادمهای مثله ما که گارگری کردیم تو این چند سال نه دکتری خیلی زیاده و سنگین واقعا اگر میشه یه تجدیده نظر بکنید و اگرم نه که قسطی کنید تا شاید ما بد بخت بیچاره ها  هم بتونیم از این طرح استفاده کنیم. همیشه به نفع پولدارها نباشه ما هم دلمون خوش باشه. و ارزوی یه کربلا رفتن به دلمون نمونه .دردو دل زیاد ولی اینجا جاش نیست که ادم بگه .باز ممنون میشیم اگر رسیدگی کنید و دله مارو هم خوشحال کنید.یا علی مدد
پاسخ:
سلام بیمه خرید سربازی هم پیگیر باشید خبرش بود تو رسانه ها
اگه قسطی نشه نصف مردم شاهدم بیشترنمیتونن پرداخت کنن
اگر قسطی بشه ی کمک بزرگی به ما میشه چون واقعا 15 میلیون ندارم برای یک بارم شده فکر ما هم باشید
باسلام خوبه اگرقسطی کنن به شرطی که اقساطش کم باشه سود نکشن روش
اقا من زن بچه دارم هیچ کاریم ندارم با بد بختی خرجشونو در میارم من ندارم پول خرید ولی اگه قسطی باشه شاید بتونم کاری کنم خواهشا راهنمای کنید چیکار کنم خسته شدم به خدا انقدر شرمنده زن بچه م شدم
سلام خسته نباشید طرح خوبی هست ولی اگر قسطی بشه پرداخت کرد متشکر میشم چون واقعا برای من مسنجر زنودو تا بچه سخته پرداختش متشکر از لطفتان
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۸ احسان اسماعیلزاده
کسیکه بهردلیلی نتونسته بره خدمت مطمئنا الانم نمیتونه اینهمه پول یکجا بپرداره..خیلی وضعیت خوبی برامون درست کردین..اگه ازاون نه هرارملیاردی که اقازاده ها میدزدن خرج کشور وایجاداشتغال میکردین مطمئنا امثال من هم ازدواج میکردن وهم بع موقع سربازی میرفتن..هیچکس دلش نمیخادبه دولتی خدمت گنه که شهرونداشو برگ چغندرم حساب نمیکنه..این طرحم فقط واسه بچه های خودشونه که بیست ملیون براشون پول خورده چون نمیخان براش زحمت بکشن..این مردک هم مثلا نماینده ماست.بجای کمک کردن به جوونا سنگ پیش پامون میندازن.انشاالله که خدا ریشه هرچی دزده بزنه..
خستمون کردید یه معاف رهبری بدید قالو بکنید ما اگه پول داشتیم میخریدیم چرا زندانیمون کردید
من موندم اخه این جوری که ما از اغوش اجتماع دورباشیم جیگر کیا خنک میشه چی گیرشون میاد//اخه مگه ما ادم نیسیم حالا اگه به هزارو یک دلیل نتونسیم بریم خدمت ولی درعوض مطمعن باشیدکه درخدمت ویا بهخدمت کردن عده ای مجبوربودیم //مثلن خودمن که العان دوازده ساله غیبت دارم ودوازده ساله که دارم خرج همسر وسه تا بچه که یکیشونم دیابت 1 داره رومتحمل میشم بعد جالبه که شعارمیدن ما از ازدواج وبچه دارشدن افراد حمایت میکنیم و....من موندم من نوعی باسه تا بچه و مخارج اونچنانی امروز ه چه خاکی باید به سرم کنم که حالا تازه به اعتقادعده ای باید درانزوای جامعه هم باشیم وحتی برای یه سفر کربلا دلمون بسوزه که چرا گذرنامه نمیتونیم بگیریم اخه من با سه تابچه واین همه گرفتاری وقسط وبده کاری بانکی وقرض مردمی اگه قسطی نشه پولمون کجابوده که جریمه خدمت ونقد بدیم //فکرمابیچاره ها هم باشن اقایووووون/////
سلام واقن عالیه فقط مبلغ اقساط رو لطف کنین بزارید تا مردم ببینن میتونن پرداخت کنن یا خیر با تشکر